Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia dla Klientów firmy w obsłudze sprzętu i oprogramowania: m.in. komputerów, peryferiów, sieci, sprzętu drukującego, Windows, pakietu O365, Outlook, Teams, VPN, etc
Wprowadzenie sprzętu do użytkowania, konfiguracja stanowiska w domenie, instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkownika, likwidacja sprzętu i danych, prowadzenie rejestrów sprzętu i oprogramowania
Diagnoza i rozwiązywanie problemów użytkowników systemu IT- HelpDesk
Diagnoza, konfigurowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów urządzeń mobilnych
Naprawa i serwisowanie urządzeń elektronicznych m.in. komputerów, drukarek, monitorów
Obsługa i serwis LAN od switchy dystrybucyjnych w budynkach do urządzenia końcowego, obsługa i serwis WIFI
Instalacja elementów infrastruktury teleinformatycznej
Instalacja systemów operacyjnych oraz wirtualizacji
Monitoring środowiska IT Klientów oraz zgłaszanie, raportowanie i usuwanie incydentów
Tworzenie raportów serwisowych oraz dokumentacji technicznych