1. Pracodawca
  2. Szczecin
  3. AMPIO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AMPIO sp. z o.o.

SZCZECIN, UL. FRYDERYKA CHOPINA 35 / 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Opiekun - Pracownik wsparcia

Szczecińska 22, Przęsocin (pow. policki)
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Doradztwo techniczne (telefoniczne i mailowe) dla klientów - instalatorów, architektów, wykonawców, dystrybutorów i inwestorów indywidualnych
  • Koordynowanie właściwych i szybkich odpowiedzi na zgłoszenia w systemie Help Desk
  • Posługiwanie się dokumentacją techniczną do użytkowania układów oraz urządzeń elektronicznych
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań
  • Opracowywanie projektów automatyki budynkowej w programach typu AutoCad
  • Prowadzenie szkoleń dla dystrybutorów oraz instalatorów w języku polskim i angielskim
  • Reprezentowanie firmy poza granicami kraju na targach oraz szkoleniach wyjazdowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego

Szczecińska 22, Przęsocin (pow. policki)
Wygasła: 20.01.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Doradztwo techniczne (telefoniczne i mailowe) dla klientów - instalatorów, architektów, wykonawców, dystrybutorów i inwestorów indywidualnych
  • Koordynowanie właściwych i szybkich odpowiedzi na zgłoszenia w systemie Help Desk
  • Posługiwanie się dokumentacją techniczną do użytkowania układów oraz urządzeń elektronicznych
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne