Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Pracownik produkcji
Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- wykonywanie czynności produkcyjnych
- konfekcjonowanie półproduktów
- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
- dbałość o stan techniczny używanych urządzeń produkcyjnych oraz sprzętu pomocniczego
- dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy
- wykonywanie innych prac zleconych
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Warszawa
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – poszukuje kandydata/tki na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Czas pracy: od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
Zakres obowiązków:
współpraca bieżąca z najemcami, prawidłowe rozliczanie i rozwiazywanie problemów zgłaszanych przez najemców oraz windykacja należności w przypadku pojawienia się zaległości w płatnościach
wyszukiwanie usługodawców, ofertowanie i porównywanie ofert na rynku w celu minimalizacji ponoszonych kosztów, kontrolowanie prawidłowości wykonywanych prac przez usługodawców oraz pracowników technicznych
weryfikacją faktur kosztowych i przekazywanie ich do płatności zgodnie z przyjętą procedurą
kontrolowanie stanu technicznego urządzeń i instalacji w obiektach budowlanych i ich otoczeniu, warunków bezpieczeństwa nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm do wykonania napraw w celu usunięcia nieprawidłowości, przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – poszukuje kandydata/tki na stanowisko: Dyrektor ds. administracyjno-inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Czas pracy: od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
Zakres obowiązków:
budowa i kierowanie działem administracji, nadzór nad personelem, odpowiedzialność za realizację i terminowość prac budowlanych, inwestycyjnych, eksploatacyjnych i remontowych
nadzór nad wyszukiwaniem usługodawców, ofertowaniem i porównywaniem ofert na rynku w celu minimalizacji ponoszonych kosztów, nadzór nad prawidłowością wykonywanych prac, weryfikacją faktur i przekazywaniem ich do płatności,
nadzór nad kontrolą prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń, w jakie jest wyposażony, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm dokonujących napraw w celu usunięcia nieprawidłowości, przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
nadzór nad stanem technicznym urządzeń i instalacji w obiektach budowlanych i ich otoczeniu, zabezpieczenie i usuwanie skutków awarii, kontrola warunków bezpieczeństwa nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm do wykonania napraw w celu usunięcia nieprawidłowości,
nadzór nad prawidłowym rozliczaniem nieruchomości przyjętych do zarządzania w tym i.in. nadzór nad terminowym wystawieniem FV z tyt. czynszów, refaktur za media, nadzór nad pozyskiwaniem i rozliczaniem najemców, koordynacja procesów zawierania umów najmu, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez najemców oraz windykacja należności, współpraca z najemcami i agentami nieruchomości,
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – poszukuje kandydata/tki na stanowisko: Dyrektor ds. administracyjno-inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Czas pracy: od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
Zakres obowiązków:
budowa i kierowanie działem administracji, nadzór nad personelem, odpowiedzialność za realizację i terminowość prac budowlanych, inwestycyjnych, eksploatacyjnych i remontowych
nadzór nad wyszukiwaniem usługodawców, ofertowaniem i porównywaniem ofert na rynku w celu minimalizacji ponoszonych kosztów, nadzór nad prawidłowością wykonywanych prac, weryfikacją faktur i przekazywaniem ich do płatności,
nadzór nad kontrolą prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń, w jakie jest wyposażony, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm dokonujących napraw w celu usunięcia nieprawidłowości, przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
nadzór nad stanem technicznym urządzeń i instalacji w obiektach budowlanych i ich otoczeniu, zabezpieczenie i usuwanie skutków awarii, kontrola warunków bezpieczeństwa nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm do wykonania napraw w celu usunięcia nieprawidłowości,
nadzór nad prawidłowym rozliczaniem nieruchomości przyjętych do zarządzania w tym i.in. nadzór nad terminowym wystawieniem FV z tyt. czynszów, refaktur za media, nadzór nad pozyskiwaniem i rozliczaniem najemców, koordynacja procesów zawierania umów najmu, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez najemców oraz windykacja należności, współpraca z najemcami i agentami nieruchomości,
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – poszukuje kandydata/tki na stanowisko: Dyrektor ds. administracyjno-inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Czas pracy: od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
Zakres obowiązków:
budowa i kierowanie działem administracji, nadzór nad personelem, odpowiedzialność za realizację i terminowość prac budowlanych, inwestycyjnych, eksploatacyjnych i remontowych
nadzór nad wyszukiwaniem usługodawców, ofertowaniem i porównywaniem ofert na rynku w celu minimalizacji ponoszonych kosztów, nadzór nad prawidłowością wykonywanych prac, weryfikacją faktur i przekazywaniem ich do płatności,
nadzór nad kontrolą prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń, w jakie jest wyposażony, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm dokonujących napraw w celu usunięcia nieprawidłowości, przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
nadzór nad stanem technicznym urządzeń i instalacji w obiektach budowlanych i ich otoczeniu, zabezpieczenie i usuwanie skutków awarii, kontrola warunków bezpieczeństwa nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm do wykonania napraw w celu usunięcia nieprawidłowości,
nadzór nad prawidłowym rozliczaniem nieruchomości przyjętych do zarządzania w tym i.in. nadzór nad terminowym wystawieniem FV z tyt. czynszów, refaktur za media, nadzór nad pozyskiwaniem i rozliczaniem najemców, koordynacja procesów zawierania umów najmu, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez najemców oraz windykacja należności, współpraca z najemcami i agentami nieruchomości,
Nadzór nad działem technicznym, inwestycje, remonty i naprawy bieżące, oferowanie, wyszukiwanie i nadzorowanie podwykonawców. Wskazywanie priorytetów odnośnie potrzeb remontowych i inwestycyjnych. Nadzór nad budynkami w trakcie budowy oraz administrowanie w istniejących budynkach, organizowanie terminowych przeglądów budynków, instalacje: elektryczna, wodkan, p.poż