Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, realizacją inwestycji, prowadzeniem robót i ich nadzorowaniem
Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej – wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym
Dokonywanie uzgodnień, co do zakresu, terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych, nadzorowanie tych robót
Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót, jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót
Umiejętność przygotowania materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne, a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów
Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych, rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności
Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej
Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące, roczne, pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja, wykończenie)
Bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym
realizacją inwestycji
prowadzeniem robót i ich nadzorowaniem.
2. Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym.
3. Dokonywanie uzgodnień
co do zakresu
terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych
nadzorowanie tych robót.
4. Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót
jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót.
5. Umiejętność przygotowania materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne
a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów.
6. Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych
rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności.
7. Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej.
8. Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące
roczne
pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja
wykończenie).
9. Bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
1. Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym
realizacją inwestycji
prowadzeniem robót i ich nadzorowaniem.
2. Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym.
3. Dokonywanie uzgodnień
co do zakresu
terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych
nadzorowanie tych robót.
4. Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót
jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót.
5. Umiejętność przygotowania materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne
a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów.
6. Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych
rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności.
7. Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej.
8. Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące
roczne
pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja
wykończenie).
9. Bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, realizacją inwestycji, prowadzeniem robót i ich nadzorowaniem
Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej – wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym
Dokonywanie uzgodnień, co do zakresu, terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych, nadzorowanie tych robót
Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót, jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót
Umiejętność przygotowania materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne, a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów
Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych, rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności
Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej
Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące, roczne, pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja, wykończenie)
Bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
organizowanie własnego stanowiska pracy z uwzględnieniem przepisów bhp
ochrony przeciwpożarowej
ochrony środowiska;
eliminowanie zagrożeń porażeniowych;
wykonywanie różnego typu instalacji elektrycznych w budynkach od przyłączy: kucie bruzd w ścianach
przebijanie otworów w stropach
układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną;
wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych instalacji elektrycznych;
instalowanie dodatkowych punktów zasilania odbiorników typu siłowego i oświetleniowego;
diagnozowanie stanu technicznego instalacji elektrycznych na podstawie oględzin i pomiarów rezystancji
uziemień
rezystancji liniowych oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej;
wyszukiwanie i usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych oraz dobieranie odpowiednich zabezpieczeń w obwodach oświetleniowych i siłowych;
montowanie
demontowanie rozdzielnic niskiego napięcia
tablic rozdzielczych oraz sterowniczych szaf elektrycznych;
montowanie
demontowanie oraz instalowanie różnego typu opraw oświetleniowych oraz ich konserwacja;
współpraca z innymi pracownikami podczas realizacji zadań zawodowych
prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego w trybie stacjonarnym oraz zdalnym, w tym:
udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,
pozyskiwanie ofert pracy i utrzymywanie kontaktu z pracodawcami,
udzielanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych w z zakresu oferty uczelni, zapotrzebowania na rynku pracy oraz możliwości dalszego kształcenia,
inicjowanie, organizowanie i prowadzenie indywidualnych porad zawodowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonego procesu doradczego każdej osoby,
udzielanie porad w zakresie zakładania działalności gospodarczej (obejmujących m.in. kwestie prawne, możliwości pozyskania dofinansowania, ochrony własności intelektualnej i komercjalizacji wyników badań naukowych),
wspieranie studentów w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy,
przeprowadzanie spotkań informacyjnych na wszystkich kierunkach studiów, działania promocyjne dotyczące doradztwa zawodowego na portalu społecznościowym oraz na stronie internetowej,
reprezentowanie Działu Promocji na wydarzeniach związanych z przedsiębiorczością, targach pracy, współpraca w zakresie realizacji warsztatów i szkoleń dotyczących studentów,
pozyskiwanie partnerów z otoczenia biznesu w celu organizacji praktyk i staży studenckich, przygotowywanie porozumień oraz tworzenie bazy danych jednostek współpracujących,
wykonywanie innych prac na polecenie Kierownika Działu Promocji
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, realizacją inwestycji, prowadzeniem robót i ich nadzorowaniem
Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej – wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym
Dokonywanie uzgodnień, co do zakresu, terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych, nadzorowanie tych robót
Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót, jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót
Przygotowanie materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne, a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w sprawie przygotowania niezbędnej dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia
Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych, rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności
Współpraca z biurami projektowymi w zakresie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami
Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej
Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące, roczne, pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja, wykończenie)
Dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót
Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne wraz z ich wstępną wyceną
Sporządzanie protokołu z komisyjnego odbioru inwestycji lub remontu
Dopilnowanie terminowego i właściwego usunięcia stwierdzonych w protokole odbioru usterek i niedoróbek oraz wykonania robót dodatkowych
Załatwianie wszelkich spraw związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi i gwarancji
Współpraca z Brygadą Remontową Uczelni podczas wykonywania przez Brygadę robót
Uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych wykonywanych przez Brygadę Remontową
Przyjmowanie i analizowanie zleceń na usługi budowlane w zakresie rzeczowym robót, możliwości ich wykonania oraz szacowanie ich wartości, wykonywanie kosztorysów robót
W przypadku awarii organizowanie i bezpośrednie dozorowanie prac związanych z ich usunięciem
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Uczelni w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych
Opracowywanie i przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej w szczególności SWZ i projektowane postanowienia umowy
Publikacja ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej
Prowadzenie rejestrów w zakresie: prowadzonych postępowań, archiwizacji dokumentacji przetargowej (w czasie ustawowym) oraz wydanych opinii i pism wychodzących
Opiniowanie wniosków - zleceń na: zakupy, dostawy, usługi, roboty budowlane pod względem formalno – prawnym w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
Prowadzenie ewidencji i opiniowanie bieżących zamówień, których wartość nie przekracza kwoty netto 130 000,00 zł
Przygotowanie umów do podpisu po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
Opracowywanie zbiorczego planu zamówień z podziałem na dostawy, usługi i roboty budowlane
Przygotowanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych
Wnioskowanie do Działu Finansowego o zwrot wadium wykonawcom
Pomoc w przygotowaniu wszelkich wewnętrznych aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych
Śledzenie na bieżąco przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do wspomnianej ustawy
Doskonalenie wiedzy z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz innych przepisów związanych z problematyką zamówień publicznych
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu
Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie jak najlepszego wizerunku i funkcjonowania podległej jednostki
Egzekwowanie należytego i terminowego wykonania zleconych podległym pracownikom prac
Prowadzenie i kontrola list obecności, godzin nadliczbowych
Kontrola nad prawidłowym opracowaniem planów urlopowych pracowników oraz ich późniejszą realizacją, zatwierdzanie wniosków urlopowych, zabezpieczanie zastępstw na czas nieobecności pracownika
Dokonywanie systematycznej oceny pracy podległych merytorycznie pracowników, występowanie z wnioskami o premie, nagrody i ewentualne kary dyscyplinarne - zgodne z wewnętrznymi regulaminami i przepisami Kodeksu Pracy
kompleksowa obsługa administracyjna projektów naukowych,
wspieranie i monitorowanie procesu realizacji i rozliczania projektów,
współpraca z uczelniami, przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami otoczenia biznesu oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przygotowywania projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych,
wyszukiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach i zasadach pozyskiwania środków na projekty,
współpraca z pionem kwestury w zakresie sporządzania dokumentacji finansowej dotyczącej realizowanych projektów, w tym przygotowania dokumentacji do kontroli finansowej,
prowadzenie ewidencji projektów badawczych, zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet, finansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz rejestrowanie umów zawieranych przez Uniwersytet w związku z realizacją projektów,
monitoring i analiza działalności naukowej w zakresie ewaluacji,
przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących działalności naukowej Uczelni,
udział w przygotowywaniu dokumentacji warunkującej otrzymanie finansowania ze źródeł zewnętrznych,
udzielanie wsparcia pracownikom w ubieganiu się o udział w krajowych lub w międzynarodowych projektach badawczych oraz w tworzeniu interdyscyplinarnych i międzynarodowych zespołów badawczych,
udział w tworzeniu i przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych z zakresu projektów badawczych,
współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi uczelni
Samodzielne rozwiązywanie problemów natury technicznej i formalnej związanych z wykonywanymi obowiązkami Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży budowlanej – wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym
Dokonywanie uzgodnień, co do zakresu, terminu i warunków wykonywania robót inwestycyjnych i remontowych, nadzorowanie tych robót
Bieżące kontrolowanie jakości wykonywanych robót, jakości wbudowanych materiałów i przestrzeganie prawidłowej technologii robót
Przygotowanie materiałów do postępowań przetargowych (lub innych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych) na roboty remontowe i inwestycyjne, a w szczególności opracowanie warunków technicznych łącznie z terminami realizacji zlecanych robót; opracowanie przedmiarów i obmiarów zlecanych robót; przygotowanie dokumentacji technicznej dla potrzeb przetargów
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w sprawie przygotowania niezbędnej dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia
Weryfikacja materiałów przetargowych w tym kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów powykonawczych, rozliczanie finansowe prowadzonych robót w zakresie swojej specjalności
Współpraca z biurami projektowymi w zakresie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami
Przygotowanie wytycznych i założeń do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a dla robót niewymagających jej sporządzania tylko dokumentacji kosztorysowej
Kontrola stanu technicznego obiektów Uczelni (kontrole bieżące, roczne, pięcioletnie) w zakresie budowlanym (konstrukcja, wykończenie)
Dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót
Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne wraz z ich wstępną wyceną
Sporządzanie protokołu z komisyjnego odbioru inwestycji lub remontu
Dopilnowanie terminowego i właściwego usunięcia stwierdzonych w protokole odbioru usterek i niedoróbek oraz wykonania robót dodatkowych
Załatwianie wszelkich spraw związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi i gwarancji
Współpraca z Brygadą Remontową Uczelni podczas wykonywania przez Brygadę robót
Uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych wykonywanych przez Brygadę Remontową
Przyjmowanie i analizowanie zleceń na usługi budowlane w zakresie rzeczowym robót, możliwości ich wykonania oraz szacowanie ich wartości, wykonywanie kosztorysów robót
W przypadku awarii organizowanie i bezpośrednie dozorowanie prac związanych z ich usunięciem
pełnienie dyżuru w recepcji zgodnie z harmonogramem (praca zmianowa
w tym dyżury nocne)
obsługa kasy oraz drukarki fiskalnej
obsługa komputera- w tym programu finansowo- księgowego i hotelarskiego
wystawianie faktur VAT za usługi: noclegu
wynajmu pomieszczeń i inne
przygotowanie danych do sprawozdania kwartalnego dla GUS
sporządzanie wymaganych przez Kwesturę sprawozdań i raportów
prowadzenie raportów finansowych
służbowych- z przebiegu dyżuru na zakończenie miesiąca
przyjmowanie rezerwacji pokoi i sal konferencyjnych
prowadzenie czynności związanych z meldowaniem gości i studentów
wydawanie odbieranie kluczy do pokoi
przyjmowanie
doręczanie korespondencji
udzielanie gościom informacji związanych z ich pobytem
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami (prasa
radio
telewizja
media internetowe)
przygotowywanie i organizacja konferencji prasowych UP
przygotowanie oświadczeń i udzielanie informacji mediom na ich prośbę
przygotowanie materiałów i informowanie o ważnych wydarzeniach dotyczących Uczelni
wspieranie działalności medialnej i kreowanie pozytywnego wizerunku Rektora
Prorektorów i Kanclerza we współpracy z innymi jednostkami; bieżąca współpraca z władzami dotycząca kierunku prowadzenia zewnętrznej polityki informacyjnej
prowadzenie aktualnej listy pracowników UP ekspertów z różnych dziedzin
mogących wypowiadać się dla mediów i ułatwianie im kontaktu z mediami
monitoring mediów w zakresie materiałów prasowych dotyczących Uczelni; monitorowanie informacji na temat planowanych konferencji naukowych
wykonywanie innych prac na polecenie Kierownika Działu Promocji
1. Zabezpieczanie pomieszczenia do malowania poprzez usunięcie mebli, osłonięcie podłóg, drzwi, okien i wszelkich sprzętów znajdujących się w pomieszczeniu folią malarską;
2. Przygotowywanie starych i nowych podłoży pod malowanie (naprawa, oczyszczenie, usunięcie starej powłoki malarskiej oraz gruntowanie podłoża);
3. Wykonywanie wyżej wymienionych prac na wysokości w tym powyżej 3m;
4. Wykonywanie lekkich ścianek działowych;
5. Przygotowywanie stolarki budowlanej do malowania (szpachlowanie, szlifowanie, gruntowanie) oraz malowanie stolarki okiennej i drzwiowej;
6. Malowanie farbą antykorozyjną elementów metalowych oraz malowanie farbą olejną lub lakierowanie elementów metalowych, oszklonych świetlików, okien stalowych, itp.;
7. Malowanie tynków wewnętrznych farbami klejowymi lub emulsyjnymi w kolorach jasnych, półpełnych i pełnych oraz malowanie farbą olejną ścian i cokołów;
– nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami (prasa, radio, telewizja, media internetowe),
– przygotowywanie i organizacja konferencji prasowych UP, przygotowanie oświadczeń i udzielanie informacji mediom na ich prośbę,
– przygotowanie materiałów i informowanie o ważnych wydarzeniach dotyczących Uczelni, wspieranie działalności medialnej i kreowanie pozytywnego wizerunku Rektora, Prorektorów i Kanclerza we współpracy z innymi jednostkami; bieżąca współpraca z władzami dotycząca kierunku prowadzenia zewnętrznej polityki informacyjnej,
– prowadzenie aktualnej listy pracowników UP – ekspertów z różnych dziedzin, mogących wypowiadać się dla mediów i ułatwianie im kontaktu z mediami, monitoring mediów w zakresie materiałów prasowych dotyczących Uczelni; monitorowanie informacji na temat planowanych konferencji naukowych,
– wykonywanie innych prac na polecenie Kierownika Działu Promocji
– prowadzenie i aktualizacja profili Uczelni na portalach społecznościowych i edukacyjnych oraz w serwisach informacyjnych,
– zarządzanie stroną internetową Uczelni wraz z podstronami,
– inicjowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym kampanii promocyjnych,
– udział w targach edukacyjnych w kraju i za granicą ukierunkowanych na pozyskanie kandydatów na studia,
– organizacja i współorganizacja uroczystości i imprez uczelnianych, – wspieranie merytoryczne i organizacyjne działalności kanału LiveUP,
– promocja wydarzeń organizowanych przez poszczególne jednostki UP,
– organizacja i współorganizacja konkursów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie promocji działań Uczelni,
– opracowywanie i przygotowanie publikacji, materiałów informacyjnych oraz materiałów audiowizualnych, reklamowych i spotów dla podmiotów zewnętrznych (szkół, placówek oświatowych),
– przygotowywanie, zamawianie i dystrybucja materiałów promocyjnych UP,
13. Bezpośredni nadzór nad pracownikami obsługi zatrudnionymi w administrowanych budynkach
14. Bezpośredni nadzór nad firmami wykonującymi usługi w administrowanych budynkach
15. Organizowanie pracy i nadzór nad pracownikami do prac transportowych w tym prace związane z przygotowaniem sal i ich otoczenia, będących w zarządzie Działu, na wypadek zjazdów, konferencji, itp
16. Bieżąca kontrola stanu sanitarnego i technicznego obiektów administrowanych
17. Sprawdzanie porządku w obrębie posesji. W okresie zimowym – zwracanie uwagi na usuwanie śniegu, lodu z chodników i parkingów. W okresie letnim stan trawników, żywopłotów, obsadzanie kwietników kwiatami, itp
18. Sporządzanie zapotrzebowani na środki czystości zgodnie z przyznanym limitem finansowym, odbiór ich od dostawcy oraz wydawanie pracownikom obsługi
19. Przydzielanie zastępstw w trybie poleceń służbowych
20. Przedkładanie planu urlopów Kierownikowi Działu do końca I kwartału każdego roku
21. Sporządzanie wniosków do planu remontów na rok następny
22. Bezpośrednie uczestniczenie w odbiorze wszelkiego rodzaju prac wykonywanych w administrowanym obiekcie. Na dowód odbioru składanie podpisu na zleceniu, protokole lub fakturze
23. Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zew. w danych obiektach: konserwacja czujek p.poż., przegląd gaśnic i hydrantów, konserwacja dźwigów, konserwacja szlabanów, konserwacja drzwi rozsuwanych, konserwacja monitoringu
24. Prowadzenie, bieżące aktualizowanie dokumentacji dotyczącej administrowanych obiektów
25. Przeszkolenie nowo zatrudnionych pracowników przy pilnowaniu w zakresie obowiązujących zasad postępowania w przypadku awarii wod-kan, c.o. i p.poż
26. Współpraca z sekretariatami Instytutów i innych jednostek
27. Uczestnictwo w kontrolach Sanepidu oraz dopilnowanie wykonania ew. zaleceń
28. Tworzenie pism na zewnątrz, np. zlecenie na usługi
29. Wykonywanie innych zadań w zależności od potrzeb, zlecanych przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
ryczałtów samochodowych oraz dokonywanie zwrotów środków dla płatności ze środków własnych pracowników;
2. Procesowanie i rozliczanie zaliczek stałych i jednorazowych pracowników i księgowanie na kontach księgowych;
3. Analiza i bilansowanie kont rozrachunkowych z pracownikami
kontakt z pracownikiem
przygotowanie ewentualnych potrąceń dla Działu Płac;
4. Dokonywanie przedpłat na podstawie proform i poleceń przelewu na konferencje
noclegi i inne;
5. Dekretowanie i księgowanie delegacji zagranicznych;
6. Kompletowanie i księgowanie wyciągów bankowych przydzielonych kont bankowych
24. Ogólny zakres obowiązków:
1. Świadczenie pracy określonej zakresem i umową.
2. Pełna znajomość przepisów ogólnych
resortowych oraz wewnętrznych Uczelni w zakresie pełnionych obowiązków służbowych
3. Staranne i sumienne wykonywanie pracy i poleceń przełożonych dotyczących pracy.
4. Organizowanie własnego stanowiska pracy i pracowników podległych.
5. Terminowe i sumienne wykonywanie pracy określonej niniejszym zakresem.
6. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
7. Przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Pracy i Kodeksie Pracy.
8. Przestrzeganie przepisów P-POŻ. i BHP.
9. Przestrzeganie drogi służbowej w załatwianiu spraw.
10. Przestrzeganie obowiązującego u pracodawcy czasu pracy.
11. Przestrzeganie przepisów obowiązujących w zakresie ochrony danych osobowych.
12. Administrowanie powierzonymi obiektami budowlanymi.
13. Bezpośredni nadzór nad pracownikami obsługi zatrudnionymi w administrowanych budynkach.
14. Bezpośredni nadzór nad firmami wykonującymi usługi w administrowanych budynkach.
15. Organizowanie pracy i nadzór nad pracownikami do prac transportowych w tym prace związane z przygotowaniem sal i ich otoczenia
będących w zarządzie Działu
na wypadek zjazdów
konferencji
itp.
16. Bieżąca kontrola stanu sanitarnego i technicznego obiektów administrowanych
17. Sprawdzanie porządku w obrębie posesji. W okresie zimowym zwracanie uwagi na usuwanie śniegu
lodu z chodników i parkingów. W okresie letnim stan trawników
żywopłotów
obsadzanie kwietników kwiatami
itp.
18. Sporządzanie zapotrzebowani na środki czystości zgodnie z przyznanym limitem finansowym
odbiór ich od dostawcy oraz wydawanie pracownikom obsługi.
19. Przydzielanie zastępstw w trybie poleceń służbowych.
20. Przedkładanie planu urlopów Kierownikowi Działu do końca I kwartału każdego roku.
21. Sporządzanie wniosków do planu remontów na rok następny.
22. Bezpośrednie uczestniczenie w odbiorze wszelkiego rodzaju prac wykonywanych w administrowanym obiekcie. Na dowód odbioru składanie podpisu na zleceniu
protokole lub fakturze.
23. Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zew. w danych obiektach: konserwacja czujek p.poż
przegląd gaśnic i hydrantów
konserwacja dźwigów
konserwacja szlabanów
konserwacja drzwi rozsuwanych
konserwacja monitoringu.
24. Prowadzenie
bieżące aktualizowanie dokumentacji dotyczącej administrowanych obiektów.
25. Przeszkolenie nowo zatrudnionych pracowników przy pilnowaniu w zakresie obowiązujących zasad postępowania w przypadku awarii wod-kan
c.o. i p.poż.
26. Współpraca z sekretariatami Instytutów i innych jednostek.
27. Uczestnictwo w kontrolach Sanepidu oraz dopilnowanie wykonania ew. zaleceń.
28. Tworzenie pism na zewnątrz
np. zlecenie na usługi.
29. Wykonywanie innych zadań w zależności od potrzeb
zlecanych przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
uzupełnianie zbiorów cyfrowych do Pedagogicznej Biblioteki Cyfrowej oraz Repozytorium UP (skanowanie zbiorów
weryfikacja i korekta plików
obróbka graficzna zeskanowanych materiałów
archiwizacja plików źródłowych).
2) wykonywanie opisów publikacji w Pedagogicznej Bibliotece Cyfrowej (w programie dLibra) zgodnie ze standardami tworzenia metadanych (Dublin-Core).
3) świadczenie usług digitalizacyjnych
Zabezpieczanie pomieszczenia do malowania poprzez usunięcie mebli
osłonięcie podłóg
drzwi
okien i wszelkich sprzętów znajdujących się w pomieszczeniu folią malarską;
2. Przygotowywanie starych i nowych podłoży pod malowanie (naprawa
oczyszczenie
usunięcie starej powłoki malarskiej oraz gruntowanie podłoża);
3. Wykonywanie wyżej wymienionych prac na wysokości w tym powyżej 3m;
4. Wykonywanie lekkich ścianek działowych;
5. Przygotowywanie stolarki budowlanej do malowania (szpachlowanie
szlifowanie
gruntowanie) oraz malowanie stolarki okiennej i drzwiowej;
6. Malowanie farbą antykorozyjną elementów metalowych oraz malowanie farbą olejną lub lakierowanie elementów metalowych
oszklonych świetlików
okien stalowych
itp.;
7. Malowanie tynków wewnętrznych farbami klejowymi lub emulsyjnymi w kolorach jasnych
półpełnych i pełnych oraz malowanie farbą olejną ścian i cokołów;
8. Tapetowanie
Prowadzenie działań związanych z realizacją programu Erasmus+
w szczególności w zakresie partnerstw strategicznych (projekty wielostronne);
2. Prowadzenie działań związanych z realizacją programów: Fundusz Wyszehradzki
NAWA
CEEPUS
DAAD
oferty stypendialnej Rządu RP;
3. Redagowanie materiałów informacyjnych w języku polskim oraz w języku angielskim
-kompleksowa obsługa administracyjna projektów naukowych
-wspieranie i monitorowanie procesu realizacji i rozliczania projektów
-współpraca z uczelniami
przedsiębiorstwami
organizacjami pozarządowymi
instytucjami otoczenia biznesu oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przygotowywania projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych
-wyszukiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach i zasadach pozyskiwania środków na projekty
-współpraca z pionem kwestury w zakresie sporządzania dokumentacji finansowej dotyczącej realizowanych projektów
w tym przygotowania dokumentacji do kontroli finansowej
-prowadzenie ewidencji projektów badawczych
zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet
finansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz rejestrowanie umów zawieranych przez Uniwersytet w związku z realizacją projektów
-monitoring i analiza działalności naukowej w zakresie ewaluacji
-przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących działalności naukowej Uczelni
-udział w przygotowywaniu dokumentacji warunkującej otrzymanie finansowania ze źródeł zewnętrznych
-udzielanie wsparcia pracownikom w ubieganiu się o udział w krajowych lub w międzynarodowych projektach badawczych oraz w tworzeniu interdyscyplinarnych i międzynarodowych zespołów badawczych
-udział w tworzeniu i przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych z zakresu projektów badawczych
-współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi uczelni
kompleksowa obsługa administracyjna projektów naukowych
wspieranie i monitorowanie procesu realizacji i rozliczania projektów
współpraca z uczelniami
przedsiębiorstwami
organizacjami pozarządowymi
instytucjami otoczenia biznesu oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przygotowywania projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych
wyszukiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach i zasadach pozyskiwania środków na projekty
współpraca z pionem kwestury w zakresie sporządzania dokumentacji finansowej dotyczącej realizowanych projektów
w tym przygotowania dokumentacji do kontroli finansowej
prowadzenie ewidencji projektów badawczych
zgłaszanych i realizowanych przez Uniwersytet
finansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz rejestrowanie umów zawieranych przez Uniwersytet w związku z realizacją projektów
monitoring i analiza działalności naukowej w zakresie ewaluacji
przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących działalności naukowej Uczelni
udział w przygotowywaniu dokumentacji warunkującej otrzymanie finansowania ze źródeł zewnętrznych
udzielanie wsparcia pracownikom w ubieganiu się o udział w krajowych lub w międzynarodowych projektach badawczych oraz w tworzeniu interdyscyplinarnych i międzynarodowych zespołów badawczych
udział w tworzeniu i przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych z zakresu projektów badawczych
współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi uczelni
Pełnienie dyżuru w recepcji zgodnie z harmonogramem.
2. Obsługa kasy oraz drukarki fiskalnej.
3. Obsługa komputera w tym programu finansowo księgowego i hotelarskiego.
4. Wystawianie faktur VAT za usługi: noclegu
wynajmu pomieszczeń i inne.
5. Przygotowywanie danych do sprawozdania kwartalnego dla GUS.
6. Sporządzanie wymaganych przez Kwesturę sprawozdań i raportów.
7. Prowadzenie raportów finansowych
służbowych z przebiegu dyżuru na zakończenie miesiąca.
8. Przyjmowanie rezerwacji pokoi i sal konferencyjnych.
9. Prowadzenie czynności związanych z meldowaniem gości i studentów.
10. Wydawanie i odbieranie kluczy do pokoi.
11. Przyjmowanie i doręczanie korespondencji.
12. Udzielanie gościom informacji związanych z ich pobytem
1. Do zakresu obowiązków pokojowej należy sprzątanie pokoi
holi telewizyjnych
korytarzy
klatek schodowych
sali konferencyjnej
kuchni studenckich oraz innych pomieszczeń w DS-ACH (w tym: wietrzenie pokoi
zmiana bielizny pościelowej
firanek i zasłon
ścielenie łóżek
odkurzanie i zamiatanie
czyszczenie wykładzin i mebli
mycie łazienek
drzwi
lamp
luster
szyb itp.).
2. Informowanie konserwatora
oraz elektryka o zauważonych i zgłoszonych w książce usterek na Recepcji awariach i uszkodzeniach sprzętu.
3. Udzielanie na życzenie gości informacji o sposobie korzystania z urządzeń.
4. W przypadku pokoi gościnnych
kontrolowanie stanu wyposażenia pokoi bezpośrednio po opuszczeniu pokoi przez gości.
5. Zapewnienie gościom odpowiednich warunków do pracy i wypoczynku.
6. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych