Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad procesem produkcyjnym przetwórstwa; realizacja i tworzenie planu produkcji, kontrola wydajności
Wdrażanie i utrzymanie procedur produkcyjnych; nadzór nad pełną dokumentacją produkcyjną i wymaganiami systemowymi
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracowników Przetwórstwa zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktu HACCP, IFS, BRC, EKO oraz BHP w procesach przetwórstwa
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Technologii Przetwórstwa
Analiza kosztów produkcyjnych i utrzymanie jej rentowności
Monitoring rynku produktów owocowo/warzywnych w celu wprowadzenia usprawnień i nadania potencjalnego kierunku przetwórstwa w firmie
Udział w pracach projektowych w zakresie sekcji przetwórstwa; opracowywanie nowych produktów; doskonalenie bieżących w ofercie
Ustalanie, zatwierdzanie receptur produkcyjnych, koordynowanie prac rozwojowych produktów oraz zatwierdzanie parametrów technologicznych produkowanych wyrobów
Reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa przy audytach zewnętrznych, wizytach klientów, kontrolach państwowych
Zapewnienie współpracy i reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa w kontaktach z pozostałymi działami wewnątrz firmy
organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, procedur, zarządzeń i instrukcji określających poszczególne procesy organizacji
nadzór nad przepływem korespondencji i archiwizacją dokumentów, w tym przechowywanie umów oraz nadzór nad ich dystrybucją
gromadzenie, ewidencjonowanie oraz rozpowszechnianie podstawowych dokumentów związanych z organizacją Spółki
wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem, spółkami zależnymi i pracownikami
opiniowane pod względem formalno-prawnym w sprawach dotyczących bieżącej działalności organizacji
organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
koordynacja podroży służbowych
tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
Specjalista ds. ciągłego doskonalenia / Inżynier ds. Lean Manufacturing
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie strategii działań Lean Manufacturing
Ciągła identyfikacja strat-marnotrawstwa w obszarach produkcyjnych/pośrednio produkcyjnych i pomiar oszczędności
Prowadzenie projektów optymalizacyjnych, tworzenie zasad pracy standardowej, budowanie ciągłego przepływu, balansowanie linii i obciążeń, zarządzanie wizualne, 5S, KAIZEN, TWI, SMED, Just-in-time
Identyfikacja, wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem oraz usprawnieniem procesów produkcyjnych
Optymalizacja procesów produkcyjnych zgodnie z filozofią Lean Manufacturing
Inicjowanie, rozwijanie i implementacja zmian w procesach produkcyjnych oraz dokumentacji z nimi związanej
Monitorowanie procesów i identyfikacja problemów jakościowych, aby uniknąć wad w produktach
Regularna ocena efektywności wdrożonych zmian,
Digitalizacja procesów produkcji i wdrażanie elementów Industry 4.0
Koordynowanie i wsparcie projektów, mających na celu poprawę wskaźników biznesowych
Bliska współpraca z kierownikami pozostałych komórek
Organizacja pracy Biura Kontroli Jakości dla dwóch zakładów produkcyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracy kontrolerów jakości zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Nadzorowanie procesów przyjęcia oraz oceny towarów i wyrobów gotowych
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Kontroli Jakości
Czynny udział w procesach reklamacyjnych
Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie corocznych celów jakościowych Biura Kontroli Jakości oraz monitorowanie statusu ich realizacji
Wprowadzanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawienia wydajności Biura Kontroli Jakości
Nadzór nad procesem produkcyjnym przetwórstwa; realizacja i tworzenie planu produkcji, kontrola wydajności
Wdrażanie i utrzymanie procedur produkcyjnych; nadzór nad pełną dokumentacją produkcyjną i wymaganiami systemowymi
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracowników Przetwórstwa zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktu HACCP, IFS, BRC, EKO oraz BHP w procesach przetwórstwa
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Technologii Przetwórstwa
Analiza kosztów produkcyjnych i utrzymanie jej rentowności
Monitoring rynku produktów owocowo/warzywnych w celu wprowadzenia usprawnień i nadania potencjalnego kierunku przetwórstwa w firmie
Udział w pracach projektowych w zakresie sekcji przetwórstwa; opracowywanie nowych produktów; doskonalenie bieżących w ofercie
Ustalanie, zatwierdzanie receptur produkcyjnych, koordynowanie prac rozwojowych produktów oraz zatwierdzanie parametrów technologicznych produkowanych wyrobów
Reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa przy audytach zewnętrznych, wizytach klientów, kontrolach państwowych
Zapewnienie współpracy i reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa w kontaktach z pozostałymi działami wewnątrz firmy
Specjalista ds. ciągłego doskonalenia / Inżynier ds. Lean Manufacturing
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie strategii działań Lean Manufacturing
Ciągła identyfikacja strat-marnotrawstwa w obszarach produkcyjnych/pośrednio produkcyjnych i pomiar oszczędności
Prowadzenie projektów optymalizacyjnych, tworzenie zasad pracy standardowej, budowanie ciągłego przepływu, balansowanie linii i obciążeń, zarządzanie wizualne, 5S, KAIZEN, TWI, SMED, Just-in-time
Identyfikacja, wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem oraz usprawnieniem procesów produkcyjnych
Optymalizacja procesów produkcyjnych zgodnie z filozofią Lean Manufacturing
Inicjowanie, rozwijanie i implementacja zmian w procesach produkcyjnych oraz dokumentacji z nimi związanej
Monitorowanie procesów i identyfikacja problemów jakościowych, aby uniknąć wad w produktach
Regularna ocena efektywności wdrożonych zmian,
Digitalizacja procesów produkcji i wdrażanie elementów Industry 4.0
Koordynowanie i wsparcie projektów, mających na celu poprawę wskaźników biznesowych
Bliska współpraca z kierownikami pozostałych komórek
organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, procedur, zarządzeń i instrukcji określających poszczególne procesy organizacji
nadzór nad przepływem korespondencji i archiwizacją dokumentów, w tym przechowywanie umów oraz nadzór nad ich dystrybucją
gromadzenie, ewidencjonowanie oraz rozpowszechnianie podstawowych dokumentów związanych z organizacją Spółki
wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem, spółkami zależnymi i pracownikami
opiniowane pod względem formalno-prawnym w sprawach dotyczących bieżącej działalności organizacji
organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
koordynacja podroży służbowych
tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
Kontrolowanie, monitorowanie i usprawnianie powierzonego obszaru produkcyjnego zgodnie z odpowiedzialnością oraz ustaleniami przełożonego
Tworzenie nowych rozwiązań dla podległych procesów celem optymalizacji kosztów produkcyjnych oraz zapewnienia jakości wymaganej przez klienta
Szkolenie personelu pracującego na podległym obszarze z wdrażanych zmian/ modyfikacji
Udział w opracowywaniu specyfikacji technicznej dla nowych maszyn i urządzeń
Dążenie do osiągnięcia maksymalizacji wyników zgodnie z ustalonymi KPI działu oraz wyniku finansowego całej firmy przy zachowaniu odpowiednich zasobów do wykonania powierzonych zadań;
Aktywny udział w usuwaniu awarii
Testowania i kontrola stanu wyposażenia produkcyjnego oraz narzędzi
Podtrzymywanie dobrych relacji z bieżącymi dostawcami, współpraca z nimi oraz pozyskiwanie nowych dostawców
Prowadzenie projektów wdrożeniowych na terenie podległego obszaru
Tworzenie podległa dokumentację i instrukcje;
Pozyskiwanie ofert na niezbędne modyfikacje narzędzi, maszyn, oprzyrządowania oraz sprzętu gwarantującego wzrost produktywności zgodnie z zasadami najniższej ceny przy najwyższej możliwej jakości’;
Tworzenie i uczestniczyć w grupach interdyscyplinarnych dotyczących rozwoju zakładu w każdym ich aspekcie;
Być pomocą i wsparciem dla kierowników projektu w zakresie wdrażania nowych projektów na podległym obszarze
Wykonywanie weryfikacji i aktualizacji prowadzonych w spółce zapisów systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (procedury, instrukcje, formularze),
Monitorowanie systemu jakości, określanie propozycji jego doskonalenia, planowanie i wprowadzanie działań korygujących w odniesieniu do systemu jakości,
Raportowanie wszelkich niezgodności zagrażających jakości i bezpieczeństwu żywności przełożonemu,
Aktualizacja i wdrażanie systemu jakości w przypadku zmian organizacyjnych i działań korygujących,
Przygotowanie i uczestnictwo w kontrolach instytucji państwowych takich jak Sanepid, WIJHARS, PIORIN,
Uczestniczenie w przygotowaniu do audytów oraz aktywny udział w audytach,
Pomoc w śledzeniu aktualnego stanu prawa żywnościowego,
Wsparcie i nadzór nad systemami zarządzania jakością w zakładach produkcyjnych firmy Amplus,
Tworzenie raportów podsumowujących wyniki pracy,
Kwalifikacja i monitoring dostawców surowców/ opakowań zgodnie ze standardami bezpieczeństwa żywności oraz wymaganiami klienta. Przeprowadzanie oceny ryzyka. Przygotowywanie sprawozdań,
Kontakt z dostawcami zagranicznymi świeżych owoców i warzyw w kwestii dotyczących standardów zakładów, standardu produkcji GlobalGAP oraz specyfikacji jakościowych w tym wymagań klienta
prowadzenie monitoringu możliwości pozyskiwania dofinansowania dla projektów ze środków unijnych z zakresu projektów B+R,
udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania jak również monitorowanie ogłoszeń o naborach wniosków aplikacyjnych i zmian w zapisach programów operacyjnych dotyczących projektów B+R,
uzyskiwanie, gromadzenie i przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do przygotowania koncepcji projektów i wniosków aplikacyjnych projektów B+R,
analiza dokumentacji projektowej oraz zatwierdzonych wniosków dla przygotowania planów i harmonogramów zgodnie z założonymi do osiągnięcia celami i rezultatami realizacji projektów,
monitorowanie realizacji projektów stosownie do zapisów zawartych w umowach o dofinansowanie projektów,
utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucjami Zarządzającymi projektami, przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Zarządzającej,
przygotowywanie i przekazywanie do w/w Instytucji sprawozdań oraz udział w opracowywaniu i przekazywanie informacji finansowych i harmonogramów płatności dla realizowanych projektów,
samodzielne prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem rzeczowym i finansowym projektów dofinansowanych ze środków unijnych,
gromadzenie i przechowywanie wszelkich danych i materiałów związanych z realizowanymi projektami zgodnie z zapisami w umowach oraz przygotowywanie niezbędnych danych i informacji dla potrzeb prowadzonych wewnętrznych i zewnętrznych kontroli realizacji projektów oraz udział w pracach zespołów kontrolujących
Sporządzanie corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących prowadzonych projektów
Kontrolowanie, monitorowanie i usprawnianie powierzonego obszaru produkcyjnego zgodnie z odpowiedzialnością oraz ustaleniami przełożonego
Tworzenie nowych rozwiązań dla podległych procesów celem optymalizacji kosztów produkcyjnych oraz zapewnienia jakości wymaganej przez klienta
Szkolenie personelu pracującego na podległym obszarze z wdrażanych zmian/ modyfikacji
Udział w opracowywaniu specyfikacji technicznej dla nowych maszyn i urządzeń
Dążenie do osiągnięcia maksymalizacji wyników zgodnie z ustalonymi KPI działu oraz wyniku finansowego całej firmy przy zachowaniu odpowiednich zasobów do wykonania powierzonych zadań;
Aktywny udział w usuwaniu awarii
Testowania i kontrola stanu wyposażenia produkcyjnego oraz narzędzi
Podtrzymywanie dobrych relacji z bieżącymi dostawcami, współpraca z nimi oraz pozyskiwanie nowych dostawców
Prowadzenie projektów wdrożeniowych na terenie podległego obszaru
Tworzenie podległa dokumentację i instrukcje;
Pozyskiwanie ofert na niezbędne modyfikacje narzędzi, maszyn, oprzyrządowania oraz sprzętu gwarantującego wzrost produktywności zgodnie z zasadami najniższej ceny przy najwyższej możliwej jakości’;
Tworzenie i uczestniczyć w grupach interdyscyplinarnych dotyczących rozwoju zakładu w każdym ich aspekcie;
Być pomocą i wsparciem dla kierowników projektu w zakresie wdrażania nowych projektów na podległym obszarze
Organizacja pracy Biura Kontroli Jakości dla dwóch zakładów produkcyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracy kontrolerów jakości zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Nadzorowanie procesów przyjęcia oraz oceny towarów i wyrobów gotowych
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Kontroli Jakości
Czynny udział w procesach reklamacyjnych
Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie corocznych celów jakościowych Biura Kontroli Jakości oraz monitorowanie statusu ich realizacji
Wprowadzanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawienia wydajności Biura Kontroli Jakości
Nadzór nad procesem produkcyjnym przetwórstwa; realizacja i tworzenie planu produkcji, kontrola wydajności
Wdrażanie i utrzymanie procedur produkcyjnych; nadzór nad pełną dokumentacją produkcyjną i wymaganiami systemowymi
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracowników Przetwórstwa zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktu HACCP, IFS, BRC, EKO oraz BHP w procesach przetwórstwa
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Technologii Przetwórstwa
Analiza kosztów produkcyjnych i utrzymanie jej rentowności
Monitoring rynku produktów owocowo/warzywnych w celu wprowadzenia usprawnień i nadania potencjalnego kierunku przetwórstwa w firmie
Udział w pracach projektowych w zakresie sekcji przetwórstwa; opracowywanie nowych produktów; doskonalenie bieżących w ofercie
Ustalanie, zatwierdzanie receptur produkcyjnych, koordynowanie prac rozwojowych produktów oraz zatwierdzanie parametrów technologicznych produkowanych wyrobów
Reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa przy audytach zewnętrznych, wizytach klientów, kontrolach państwowych
Zapewnienie współpracy i reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa w kontaktach z pozostałymi działami wewnątrz firmy
Szukamy doświadczonego SQLowca dla którego raporty z kilkunastoma joinami, pisanie procedur oraz poprawa wydajności obecnych zapytań SQL to to bułka z masłem!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator systemów i sieci
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych – Helpdesk
Administracja Windows/Linux Server
Administracja siecią LAN
Administracja środowiskiem wirtualnym Vmware
Administrowanie Office365/Microsoft Exchange
Monitorowanie urządzeń IT, zapobieganie awariom
Optymalizacja i automatyzacja zadań w utrzymywanych systemach
Zapewnienie bezpieczeństwa sieci, środowiska serwerowego oraz komputerów pracowników Prowadzenie aktualnej dokumentacji
Wykonywanie weryfikacji i aktualizacji prowadzonych w spółce zapisów systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (procedury, instrukcje, formularze),
Monitorowanie systemu jakości, określanie propozycji jego doskonalenia, planowanie i wprowadzanie działań korygujących w odniesieniu do systemu jakości,
Raportowanie wszelkich niezgodności zagrażających jakości i bezpieczeństwu żywności przełożonemu
Aktualizacja i wdrażanie systemu jakości w przypadku zmian organizacyjnych i działań korygujących,
Przygotowanie i uczestnictwo w kontrolach instytucji państwowych takich jak Sanepid, WIJHARS, PIORIN
Uczestniczenie w przygotowaniu do audytów oraz aktywny udział w audytach,
Pomoc w śledzeniu aktualnego stanu prawa żywnościowego,
Wsparcie i nadzór nad systemami zarządzania jakością w zakładach produkcyjnych firmy Amplus
Tworzenie raportów podsumowujących wyniki pracy,
Kwalifikacja i monitoring dostawców surowców/ opakowań zgodnie ze standardami bezpieczeństwa żywności oraz wymaganiami klienta. Przeprowadzanie oceny ryzyka. Przygotowywanie sprawozdań
Kontakt z dostawcami zagranicznymi świeżych owoców i warzyw w kwestii dotyczących standardów zakładów, standardu produkcji GlobalGAP oraz specyfikacji jakościowych w tym wymagań klienta
Organizacja pracy Biura Kontroli Jakości dla dwóch zakładów produkcyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracy kontrolerów jakości zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Nadzorowanie procesów przyjęcia oraz oceny towarów i wyrobów gotowych
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Kontroli Jakości
Czynny udział w procesach reklamacyjnych
Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie corocznych celów jakościowych Biura Kontroli Jakości oraz monitorowanie statusu ich realizacji
Wprowadzanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawienia wydajności Biura Kontroli Jakości
Nadzór nad procesem produkcyjnym przetwórstwa; realizacja i tworzenie planu produkcji, kontrola wydajności
Wdrażanie i utrzymanie procedur produkcyjnych; nadzór nad pełną dokumentacją produkcyjną i wymaganiami systemowymi
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracowników Przetwórstwa zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktu HACCP, IFS, BRC, EKO oraz BHP w procesach przetwórstwa
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Technologii Przetwórstwa
Analiza kosztów produkcyjnych i utrzymanie jej rentowności
Monitoring rynku produktów owocowo/warzywnych w celu wprowadzenia usprawnień i nadania potencjalnego kierunku przetwórstwa w firmie
Udział w pracach projektowych w zakresie sekcji przetwórstwa; opracowywanie nowych produktów; doskonalenie bieżących w ofercie
Ustalanie, zatwierdzanie receptur produkcyjnych, koordynowanie prac rozwojowych produktów oraz zatwierdzanie parametrów technologicznych produkowanych wyrobów
Reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa przy audytach zewnętrznych, wizytach klientów, kontrolach państwowych
Zapewnienie współpracy i reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa w kontaktach z pozostałymi działami wewnątrz firmy
Nadzór nad procesem produkcyjnym przetwórstwa; realizacja i tworzenie planu produkcji, kontrola wydajności
Wdrażanie i utrzymanie procedur produkcyjnych; nadzór nad pełną dokumentacją produkcyjną i wymaganiami systemowymi
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracowników Przetwórstwa zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie standardów jakościowych i bezpieczeństwa produktu HACCP, IFS, BRC, EKO oraz BHP w procesach przetwórstwa
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Technologii Przetwórstwa
Analiza kosztów produkcyjnych i utrzymanie jej rentowności
Monitoring rynku produktów owocowo/warzywnych w celu wprowadzenia usprawnień i nadania potencjalnego kierunku przetwórstwa w firmie
Udział w pracach projektowych w zakresie sekcji przetwórstwa; opracowywanie nowych produktów; doskonalenie bieżących w ofercie
Ustalanie, zatwierdzanie receptur produkcyjnych, koordynowanie prac rozwojowych produktów oraz zatwierdzanie parametrów technologicznych produkowanych wyrobów
Reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa przy audytach zewnętrznych, wizytach klientów, kontrolach państwowych
Zapewnienie współpracy i reprezentowanie Biura Technologii Przetwórstwa w kontaktach z pozostałymi działami wewnątrz firmy
Przyjęcie towaru zgodne ze specyfikacjami oraz standardem firmy AMPLUS
Dbałość o odpowiednie etykietowanie towaru
Nadzór nad odpowiednim przechowywaniem towaru w chłodniach
Zgłaszanie do Działu Handlowego wszelkich problemów jakościowych w celu zgłoszenia reklamacji do dostawcy
Podejmowanie decyzji odnośnie zwrotu towaru do dostawcy lub utylizacji oraz przekazanie informacji do Działu Handlowego zgodnie z ustalonymi procedurami
Przekazywanie niezbędnych informacji Kontrolerowi Jakości przejmującemu obowiązki na kolejnej zmianie, tak aby zachowana była ciągłość wiedzy o procesie produkcyjnym
Dbanie o powierzony sprzęt oraz mienie firmy
Dbanie oraz nadzór nad surowcem w komorach przechowalniczych- monitoring oraz właściwe przekazanie informacji na temat stanu jakościowego surowca
Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Organizacja pracy Biura Kontroli Jakości dla dwóch zakładów produkcyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracy kontrolerów jakości zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Nadzorowanie procesów przyjęcia oraz oceny towarów i wyrobów gotowych
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Kontroli Jakości
Czynny udział w procesach reklamacyjnych
Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie corocznych celów jakościowych Biura Kontroli Jakości oraz monitorowanie statusu ich realizacji
Wprowadzanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawienia wydajności Biura Kontroli Jakości
Organizacja pracy Biura Kontroli Jakości dla dwóch zakładów produkcyjnych
Nadzorowanie i rozliczanie harmonogramu pracy kontrolerów jakości zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy wraz z zapewnieniem możliwości rozwoju zawodowego pracowników i dobrej atmosfery pracy
Nadzorowanie procesów przyjęcia oraz oceny towarów i wyrobów gotowych
Przygotowywanie i analizowanie raportów KPI Biura Kontroli Jakości
Czynny udział w procesach reklamacyjnych
Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie corocznych celów jakościowych Biura Kontroli Jakości oraz monitorowanie statusu ich realizacji
Wprowadzanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawienia wydajności Biura Kontroli Jakości
Przyjęcie towaru zgodne ze specyfikacjami oraz standardem firmy AMPLUS
Dbałość o odpowiednie etykietowanie towaru
Nadzór nad odpowiednim przechowywaniem towaru w chłodniach
Zgłaszanie do Działu Handlowego wszelkich problemów jakościowych w celu zgłoszenia reklamacji do dostawcy
Podejmowanie decyzji odnośnie zwrotu towaru do dostawcy lub utylizacji oraz przekazanie informacji do Działu Handlowego zgodnie z ustalonymi procedurami
Przekazywanie niezbędnych informacji Kontrolerowi Jakości przejmującemu obowiązki na kolejnej zmianie, tak aby zachowana była ciągłość wiedzy o procesie produkcyjnym
Dbanie o powierzony sprzęt oraz mienie firmy
Dbanie oraz nadzór nad surowcem w komorach przechowalniczych- monitoring oraz właściwe przekazanie informacji na temat stanu jakościowego surowca
Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Szukamy doświadczonego programisty, który dołączy do naszego teamu i wspólnie będziemy mogli rozwijać nasze aplikacje. Obecnie posiadamy kilka odrębnych projektów które komunikują się ze sobą poprzez
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Menedżer Działu Utrzymania Ruchu
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 03.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Koordynacja prac działu UR
Nadzór nad infrastrukturą techniczną, liniami produkcyjnymi,
Utrzymanie techniczne infrastruktury technicznej oraz urządzeń,
Nadzór nad realizacją prac konserwacyjnych, remontowych maszyn oraz infrastruktury technicznej zgodnie z harmonogramem,
Wykonywanie okresowych przeglądów stanu infrastruktury technicznej,
Nadzór nad prawidłową parametryzacją maszyn,
Branie udziału w montażu/uruchomieniu nowych linii technologicznych,
Nadzór nad utrzymaniem sprawności maszyn/ linii technologicznych,
Uczestniczenie w pracach zespołu SUR w zakresie infrastruktury instalacji technicznych,
Opracowywanie planów budżetowych i ich realizacja zgodnie z wcześniejszymi założeniami,
Realizacja szkoleń podległych pracowników,
Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie
Sporządzanie opinii prawnych oraz pism procesowych z pełną analizą
Reprezentacja firmy w urzędach i instytucjach państwowych
Występowanie w charakterze pełnomocnika we wszelkiego rodzaju postępowaniach
Zatwierdzanie wzorów pism oraz umów
Wprowadzanie niezbędnych poprawek, gdy dokumenty nie są prawidłowo sformułowane
Sporządzanie i weryfikowanie umów oraz dokumentów formalno – prawnych
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi firmami doradztwa prawnego
Uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach w przedmiocie zawarcia umów, ich zmian lub rozwiązania
Udział w pracach zespołów zadaniowych, których tematyka wymaga udziału Radcy Prawnego
Tworzenie, pomoc w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji, wzorów dokumentów z uwzględnieniem ochrony i bezpieczeństwa informacji i danych osobowych
Tworzenie klauzul informacyjnych, zgód oraz wzorów dokumentów dotyczących bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych
Obsługa i zarządzanie incydentami ochrony danych osobowych
Przygotowywanie i przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń w zakresie RODO
Szukamy doświadczonego programisty, który dołączy do naszego teamu i wspólnie będziemy mogli rozwijać nasze aplikacje. Obecnie posiadamy kilka odrębnych projektów które komunikują się ze sobą poprzez
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler Jakości
Łososina Dolna (pow. nowosądecki)
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjęcie towaru zgodne ze specyfikacjami oraz standardem firmy AMPLUS
Dbałość o odpowiednie etykietowanie towaru
Nadzór nad odpowiednim przechowywaniem towaru w chłodniach
Zgłaszanie do Działu Handlowego wszelkich problemów jakościowych w celu zgłoszenia reklamacji do dostawcy
Podejmowanie decyzji odnośnie zwrotu towaru do dostawcy lub utylizacji oraz przekazanie informacji do Działu Handlowego zgodnie z ustalonymi procedurami
Przekazywanie niezbędnych informacji Kontrolerowi Jakości przejmującemu obowiązki na kolejnej zmianie, tak aby zachowana była ciągłość wiedzy o procesie produkcyjnym
Dbanie o powierzony sprzęt oraz mienie firmy
Dbanie oraz nadzór nad surowcem w komorach przechowalniczych- monitoring oraz właściwe przekazanie informacji na temat stanu jakościowego surowca
Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/pozwoleń/zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska, (m.in. emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, BDO, pozwolenia wodno-prawne, gospodarowanie odpadami),
Nadzór nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska, ewidencjonowanie, monitorowanie i raportowanie realizacji wymagań decyzji środowiskowych,
Nadzór nad wymaganiami prawnymi z zakresu OŚ oraz gospodarką odpadami,
Udział w opracowywaniu i realizacji polityki ochrony środowiska firmy,
Identyfikacja aspektów środowiskowych oraz koordynowanie prac mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko,
Organizowanie działań związanych z eksploatacją i kontrolą instalacji w zakresie ochrony środowiska w sposób zgodny z zadaniami i przepisami BHP oraz ppoż..,
Koordynowanie realizacji zaplanowanych działań w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie cyklicznych audytów w zakresie zgodności z OS,
Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska (zwiększanie świadomości ekologicznej pracowników),
Uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne organy kontrolne, udzielanie wyjaśnień oraz realizowanie ewentualnych zaleceń pokontrolnych,
Uczestniczenie w mediacjach i negocjacjach związanych z ewentualnymi konfliktami dotyczącymi wpływu na środowisko danej instytucji i/lub planowanych przez nią działań,
Współpraca z firmami zewnętrznymi, laboratoriami, nadzorem środowiskowym oraz organami kontrolnymi w zakresie ochrony środowiska,
Opiniowanie projektów inwestycyjnych i produkcyjnych w aspekcie zgodności z polityką
środowiskową,
Współpraca z działem administracji w zakresie oceny wpływu inwestycji na środowisko
Szukamy doświadczonego programisty, który dołączy do naszego teamu i wspólnie będziemy mogli rozwijać nasze aplikacje. Obecnie posiadamy kilka odrębnych projektów które komunikują się ze sobą poprzez API
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Menedżer ds. Jakości
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Opracowanie, utrzymanie i nadzór nad Systemem Zarządzania Jakością (SZJ)
Tworzenie nowych inicjatyw związanych z jakością
Inicjowanie i koordynowanie działań doskonalących w celu zapewnienia oczekiwanego poziomu przypisanych wskaźników KPI
Budowanie świadomość jakości w organizacji - integrowanie nastawienie jakościowego we wszystkich naszych procesach i pracownikach
Współpraca przy ustalaniu standardów jakościowych firmy dla klientów i partnerów
Nadzór nad dokumentacją wewnętrzną i śledzenie zmian w ustawodawstwie FMCG
Nadzorowanie występujących niezgodności w procesach wewnętrznych oraz zapewnienie wdrożenia działań korygujących
Przygotowywanie, organizacja i uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Przeprowadzanie audytów dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z ustalonymi standardami
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie aspektów jakościowych
Planowanie niezbędnych szkoleń jakościowych
Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
Koordynowanie funkcjonowania działów jakości i bezpieczeństwa produktu z praca pozostałymi jednostkami w firmie
Wdrażanie i utrzymywanie nowych procesów oraz optymalizacja istniejących
Czynny udział w projektach optymalizacyjnych wykorzystujących narzędzia i metodologię Lean, Six Sigma, Kaizen
Budowanie i wdrażanie strategii jakościowej oraz wyznaczanie celów rocznych Zespołowi oraz ich weryfikacja
Wsparcie Dyrektora Działu w codziennych obowiązkach
Szukamy doświadczonego SQLowca dla którego raporty z kilkunastoma joinami, pisanie procedur oraz poprawa wydajności obecnych zapytań SQL to to bułka z masłem!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zakupów (branża nawozowa)
Prandocin-Iły (pow. krakowski)
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Negocjowanie kontraktów rocznych z dostawcami
Pozyskiwanie nowych dostawców (kraj i zagranica)
Kontrola realizacji ogólnych warunków dostaw towarów
Negocjowanie kontraktów na towary
Negocjowanie akcji specjalnych
Realizacja potrzeb zakupowych wewnątrz organizacji
Rozwiązywanie strategicznych problemów we współpracy z dostawcami
Współpraca z działem produkcji w zakresie kontroli i utrzymania stanów magazynowych
Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/pozwoleń/zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska, (m.in. emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, BDO, pozwolenia wodno-prawne, gospodarowanie odpadami),
Nadzór nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska, ewidencjonowanie, monitorowanie i raportowanie realizacji wymagań decyzji środowiskowych,
Nadzór nad wymaganiami prawnymi z zakresu OŚ oraz gospodarką odpadami,
Udział w opracowywaniu i realizacji polityki ochrony środowiska firmy,
Identyfikacja aspektów środowiskowych oraz koordynowanie prac mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko,
Organizowanie działań związanych z eksploatacją i kontrolą instalacji w zakresie ochrony środowiska w sposób zgodny z zadaniami i przepisami BHP oraz ppoż..,
Koordynowanie realizacji zaplanowanych działań w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie cyklicznych audytów w zakresie zgodności z OS,
Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska (zwiększanie świadomości ekologicznej pracowników),
Uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne organy kontrolne, udzielanie wyjaśnień oraz realizowanie ewentualnych zaleceń pokontrolnych,
Uczestniczenie w mediacjach i negocjacjach związanych z ewentualnymi konfliktami dotyczącymi wpływu na środowisko danej instytucji i/lub planowanych przez nią działań,
Współpraca z firmami zewnętrznymi, laboratoriami, nadzorem środowiskowym oraz organami kontrolnymi w zakresie ochrony środowiska,
Opiniowanie projektów inwestycyjnych i produkcyjnych w aspekcie zgodności z polityką
środowiskową,
Współpraca z działem administracji w zakresie oceny wpływu inwestycji na środowisko
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (ustawa o rachunkowości)
prowadzenie sprawa związanych z rachunkowością zgodnie z UoR (w szczególności prowadzenie ksiąg rachunkowych) i podatkami w spółce
wycena aktywów i pasywów
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów i pasywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
stała kontrola sytuacji finansowej firmy, przygotowywanie planów kwartalnych i rocznych
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS, NBP)
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
nadzór nad terminowością i prawidłowością zgłoszeń do KRS i innych rejestrów zmian w strukturze Grupy Kapitałowej
raportowanie płynności oraz planowanie płatności
nadzór nad terminowością spłat zobowiązań o charakterze finansowym oraz administrowanie umowami kredytowymi