Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja strategii marki HalfPrice w podległym regionie (podlaskie + kraje bałtyckie)
Zarządzanie dystryktem, dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych i rozwoju sprzedaży, przy równoczesnej kontroli i optymalizacji kosztów
Budowanie, rozwijanie i motywowanie zespołu sprzedaży i nadzór nad funkcjonowaniem operacyjnym sklepów
Tworzenie planów sukcesji oraz aktywne uczestnictwo w szkoleniach i rozwoju swojego zespołu
Zapewnienie i weryfikacja realizacji wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach podległego dystryktu zgodnie ze standardami sieci Half Price
Wdrażanie procedur oraz projektów oraz podejmowanie inicjatyw w tym zakresie zgodnie ze standardami sieci HalfPrice
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
Realizacja strategii marki HalfPrice w podległym regionie (podlaskie + kraje bałtyckie)
Zarządzanie dystryktem, dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych i rozwoju sprzedaży, przy równoczesnej kontroli i optymalizacji kosztów
Budowanie, rozwijanie i motywowanie zespołu sprzedaży i nadzór nad funkcjonowaniem operacyjnym sklepów
Tworzenie planów sukcesji oraz aktywne uczestnictwo w szkoleniach i rozwoju swojego zespołu
Zapewnienie i weryfikacja realizacji wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach podległego dystryktu zgodnie ze standardami sieci Half Price
Wdrażanie procedur oraz projektów oraz podejmowanie inicjatyw w tym zakresie zgodnie ze standardami sieci HalfPrice
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
Realizacja strategii marki HalfPrice w podległym regionie (podlaskie + kraje bałtyckie)
Zarządzanie dystryktem, dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych i rozwoju sprzedaży, przy równoczesnej kontroli i optymalizacji kosztów
Budowanie, rozwijanie i motywowanie zespołu sprzedaży i nadzór nad funkcjonowaniem operacyjnym sklepów
Tworzenie planów sukcesji oraz aktywne uczestnictwo w szkoleniach i rozwoju swojego zespołu
Zapewnienie i weryfikacja realizacji wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach podległego dystryktu zgodnie ze standardami sieci Half Price
Wdrażanie procedur oraz projektów oraz podejmowanie inicjatyw w tym zakresie zgodnie ze standardami sieci HalfPrice
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
Realizacja strategii marki HalfPrice w podległym regionie (podlaskie + kraje bałtyckie)
Zarządzanie dystryktem, dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych i rozwoju sprzedaży, przy równoczesnej kontroli i optymalizacji kosztów
Budowanie, rozwijanie i motywowanie zespołu sprzedaży i nadzór nad funkcjonowaniem operacyjnym sklepów
Tworzenie planów sukcesji oraz aktywne uczestnictwo w szkoleniach i rozwoju swojego zespołu
Zapewnienie i weryfikacja realizacji wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach podległego dystryktu zgodnie ze standardami sieci Half Price
Wdrażanie procedur oraz projektów oraz podejmowanie inicjatyw w tym zakresie zgodnie ze standardami sieci HalfPrice
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
Realizacja strategii marki HalfPrice w podległym regionie (podlaskie + kraje bałtyckie)
Zarządzanie dystryktem, dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych i rozwoju sprzedaży, przy równoczesnej kontroli i optymalizacji kosztów
Budowanie, rozwijanie i motywowanie zespołu sprzedaży i nadzór nad funkcjonowaniem operacyjnym sklepów
Tworzenie planów sukcesji oraz aktywne uczestnictwo w szkoleniach i rozwoju swojego zespołu
Zapewnienie i weryfikacja realizacji wysokiego poziomu obsługi klienta w sklepach podległego dystryktu zgodnie ze standardami sieci Half Price
Wdrażanie procedur oraz projektów oraz podejmowanie inicjatyw w tym zakresie zgodnie ze standardami sieci HalfPrice
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
Budowanie portfolio marek w danej kategorii: poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców (od dużych sieci i projektantów, po niszowe marki)
Realizacja strategii wybranej grupy asortymentowej; wybór wyjątkowej oferty produktów najwyższej jakości, współtworzenie polityki cenowej w oparciu o analizę wyników i konkurencji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Opieka nad procesem zamawiania, monitorowanie dostaw i płatności
Tworzenie, prowadzenie i nadzorowanie bazy danych zakupowych
Analiza raportów sprzedażowych
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji
Uczestnictwo w targach branżowych i wyjazdach zagranicznych
Budowanie portfolio marek w danej kategorii: poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców (od dużych sieci i projektantów, po niszowe marki)
Realizacja strategii wybranej grupy asortymentowej; wybór wyjątkowej oferty produktów najwyższej jakości, współtworzenie polityki cenowej w oparciu o analizę wyników i konkurencji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Opieka nad procesem zamawiania, monitorowanie dostaw i płatności
Tworzenie, prowadzenie i nadzorowanie bazy danych zakupowych
Analiza raportów sprzedażowych
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji
Uczestnictwo w targach branżowych i wyjazdach zagranicznych
Budowanie portfolio marek w danej kategorii (apparel, accessories): poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców (od dużych sieci i projektantów, po niszowe marki),
Realizacja strategii wybranej grupy asortymentowej; wybór wyjątkowej oferty produktów najwyższej jakości, współtworzenie polityki cenowej w oparciu o analizę wyników i konkurencji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Opieka nad procesem zamawiania, monitorowanie dostaw i płatności
Tworzenie, prowadzenie i nadzorowanie bazy danych zakupowych
Analiza raportów sprzedażowych
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji
Uczestnictwo w targach branżowych i wyjazdach zagranicznych
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu,
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym,
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR,
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych,
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji,
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego,
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu,
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym,
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR,
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych,
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji,
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego,
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu,
współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym,
tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR,
monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych,
wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji,
weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego,
wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
tworzenie materiałów graficznych na potrzeby kampanii online,
projektowanie graficzne materiałów marketingowych serwisu www HalfPrice (m.in. kampanii reklamowych, landing page'y, newsletterów, bannerów, infografik),
adaptacja materiałów graficznych na rynki zagraniczne,
współpraca z działami wewnątrz firmy (Marketing, Sprzedaż e-Commerce, CRM)
współtworzenie strategii komunikacji w social mediach
wspieranie bieżących działań i koordynowanie treści we wszystkich profilach społecznościowych HalfPrice
ścisła współpraca z działem graficznym podczas przygotowywania materiałów do social mediów (grafiki, video, animacja) - briefowanie teamu graficznego pod codzienne publikacje
publikacja materiałów we wszystkich profilach społecznościowych mareki
moderacja kanałów social mediowych zgodna z założeniami marki
analityka social mediów
współpraca z działem PAID pod kątem planowania kampanii płatnych (META&GOOGLE)
tworzenie raportów skuteczności poszczególnych działań
współtworzenie strategii komunikacji w social mediach
wspieranie bieżących działań i koordynowanie treści we wszystkich profilach społecznościowych HalfPrice
ścisła współpraca z działem graficznym podczas przygotowywania materiałów do social mediów (grafiki, video, animacja) - briefowanie teamu graficznego pod codzienne publikacje
publikacja materiałów we wszystkich profilach społecznościowych mareki
moderacja kanałów social mediowych zgodna z założeniami marki
analityka social mediów
współpraca z działem PAID pod kątem planowania kampanii płatnych (META&GOOGLE)
tworzenie raportów skuteczności poszczególnych działań
współtworzenie strategii komunikacji w social mediach
wspieranie bieżących działań i koordynowanie treści we wszystkich profilach społecznościowych HalfPrice
ścisła współpraca z działem graficznym podczas przygotowywania materiałów do social mediów (grafiki, video, animacja) - briefowanie teamu graficznego pod codzienne publikacje
publikacja materiałów we wszystkich profilach społecznościowych mareki
moderacja kanałów social mediowych zgodna z założeniami marki
analityka social mediów
współpraca z działem PAID pod kątem planowania kampanii płatnych (META&GOOGLE)
tworzenie raportów skuteczności poszczególnych działań
Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych, profilów kandydatów, projektowanie i nadzór nad całym procesem rekrutacyjnym
Dotarcie do najlepszych kandydatów metodą direct search z wykorzystaniem m.in. portali branżowych i mediów społecznościowych
Rekomendowanie najlepszych kanałów pozyskiwania kandydatów
Redagowanie i publikacja ogłoszeń
Współpraca z HRBP, zespołem rekrutacji & employer brandingu oraz hiring managerami w zakresie potrzeb rekrutacyjnych, poszukiwanych kompetencji, zakresu obowiązków oraz zależności strukturalnych
Wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
Współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
Tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
Monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
Wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
Pozyskiwanie talentów na kluczowe i strategiczne role
Weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
Wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
Opracowywanie i wdrażanie strategii pozyskiwania talentów dla HalfPrice - Polska, koordynacja procesów rekrutacyjnych na rynkach zagranicznych,
Bieżące monitorowanie i raportowanie statusu procesów rekrutacyjnych,
Dbanie o pozytywne doświadczenia kandydata na każdym etapie rekrutacji z szczególnym uwzględnieniem kultury feedbacku,
Prowadzenie działań związanych z budowaniem marki pracodawcy i niestandardowych inicjatyw w celu przyciągnięcia talentów i wzmocnienia działań rekrutacyjnych,
Wdrażanie i monitorowanie KPI w obszarze rekrutacji, w celu identyfikacji wyzwań i rekomendowania działań,
Odpowiedzialność za proces onboardingu,
Monitorowanie procesu zatrudnienia nowych pracowników,
Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych, profilów kandydatów, projektowanie i nadzór nad całym procesem rekrutacyjnym
Dotarcie do najlepszych kandydatów metodą direct search z wykorzystaniem m.in. portali branżowych i mediów społecznościowych
Rekomendowanie najlepszych kanałów pozyskiwania kandydatów
Redagowanie i publikacja ogłoszeń
Współpraca z HRBP, zespołem rekrutacji & employer brandingu oraz hiring managerami w zakresie potrzeb rekrutacyjnych, poszukiwanych kompetencji, zakresu obowiązków oraz zależności strukturalnych
Wsparcie Sprzedaży w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
Współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi, District Managerami oraz Managerami Sklepów w obszarze personalnym
Tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
Monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
Wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
Pozyskiwanie talentów na kluczowe i strategiczne role
Weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
Wsparcie działań budujących zaangażowanie pracowników poprzez bliską współpracę z zespołem HR w celu zapewnienia wysokiego zaangażowania, bieżącej komunikacji z pracownikami oraz realizację planów działań zgodnych ze strategią EB i strategią personalną
tworzenie materiałów marketingowych na potrzeby Działu Marketingu i Działu e-Commerce (m.in. key-visuali kampanii reklamowych, landing page’y, newsletterów, bannerów, infografik);
współpraca z działami wewnątrz firmy (Marketing, e-Commerce, CRM, Sprzedaż, HR) oraz agencjami zewnętrznymi;
opieka nad spójnością języka wizualnego marki;
aktywny udział w kreowaniu kampanii wizerunkowych i promocyjnych marki