Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (77)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 77 )
Hunter Klientów Zagranicznych
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Badanie terenu: Zanurzysz się w analizie międzynarodowych rynków biznesowych, śledząc trendy i szukając okazji do ekspansji naszej firmy;
Planowanie strategiczne: Wespół z zespołem opracujesz plan działania na każdy zidentyfikowany rynek zagraniczny, ustalając cele i kroki niezbędne do ich osiągnięcia;
Podejmowanie kontaktów: Aktywnie poszukasz potencjalnych klientów poprzez różne kanały komunikacji, budując relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu ich potrzeb;
Kreowanie ofert handlowych: Opracujesz spersonalizowane propozycje biznesowe, prezentując naszą ofertę w atrakcyjny sposób, dostosowany do różnych kultur i wymagań rynkowych;
Monitorowanie i raportowanie: Będziesz śledził wyniki swoich działań, analizując efektywność podejmowanych działań i przygotowując regularne raporty dla zespołu
Współtworzenie i egzekucja strategii kanałowej dla wybranych kategorii produktowych uwzględniający rolę marek, target grupy, value proposition coffeedesk - z uwzględnieniem strategii biznesowej i marketingowej;
Regularna analiza sprzedaży danej kategorii w celu optymalizacji oferty oraz przygotowania forecastów;
Dbanie o odpowiednią rotację produktów (w tym opracowywanie planów taktycznych w przypadku braku rotacji i aktywny delisting produktów);
Inicjowanie akcji sprzedażowych dla danej kategorii, lider dla akcji sprzedażowych w zakresie danej kategorii produktowej, ocena potencjału produktów pod kątem sprzedaży i marży, dobranie mechanizmów promocyjnych, pricing w ramach akcji komercyjnych oraz reprice;
Zarządzenia ekspozycją produktów i kategorii na stronie: dobór filtracji, kolejności sortowania, elementów komunikacyjnych;
Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia atrakcyjnej oferty dla obydwu grup docelowych, w różnych segmentach cenowych, w tym także produktów sezonowych i nowości, udział w negocjacjach z dostawcami
Planowanie i zakup kampanii paid social w ramach platform mediów społecznościowych Meta Ads, Linkedin Ads, Pinterest Ads, TikTok Ads;
Opieka techniczna nad kontami reklamowymi w Social Media;
Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań paid social zorientowanych na wynik (wyznaczone cele, KPI) oraz raportowanie wyników odnośnie działań paid social;
Przygotowywanie briefu pod materiały kreatywne dla działu marketingu oraz konsultowanie materiałów do publikacji (pod kątem ich wartości przy zakupie mediów);
Analiza dostępnego asortymentu produktów i dostosowywanie działań pod kątem ich dostępności i sprzedaży, tworzenie feedów produktowych w paid social w ramach akcji komercyjnych;
A/B testing materiałów reklamowych (grafika, copy, landing page) oraz metod targetowania i zarządzania stawkami, a następnie wyciąganie trafnych wniosków z danych;
Śledzenie trendów w social media, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie nowości w ramach działań paid social;
Analiza konkurencji, raporty na temat działań konkurencji w ramach swojego obszaru (paid social);
Koordynacja projektów digital oraz omnichannel (produkcji materiałów i realizacji zasadniczej części kampanii);
Udział przy tworzeniu strategii digital dla segmentów: b2b, b2c, showroom
Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Zarządzanie i planowanie pracy zespołu marketingu - ustalanie priorytetów, optymalizacja pracy, wyznaczanie celów, etc. - w oparciu o budżet i cele całego działu;
Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
Tworzenie raportów i analiz na potrzeby Działu i Firmy;
Udział w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej dla marki Coffeedesk;
Planowanie i budowanie spójnej strategii komunikacji marki Coffeedesk i jej pozycjonowania we wszystkich kanałach sprzedaży i na wszystkich rynkach;
Przygotowywanie kampanii marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży i na wszystkich rynkach;
Kreacja spójnych materiałów promocyjnych (materiały marketingowe ATL, BTL, komunikacja online i offline);
Projektowanie i udział w eventach promujących markę;
Analiza działań konkurencji i podążanie za nowymi trendami technologicznymi na wszystkich rynkach, na których obecny jest Coffeedesk;
Analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie do CEO;
Kontrola budżetu marketingowego i realizacja budżetów wspierających marki (umowy z dostawcami);
Nadzór nad współpracą z dostawcami usług zewnętrznych (m.in. domy mediowe, agencje reklamowe);
Odpowiedzialność za strategię marki i pozycjonowanie (+dane rynkowe, konsument, trendy, konkurencja itd.);
Współplanowanie akcji komercyjnych;
Odpowiedzialność za dysponowanie całym budżetem działu;
Ścisła współpraca z zespołami sprzedażowymi oraz działem zakupów
Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowność;
Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Uzupełnianie danych w związku z dynamicznymi zmianami w przepisach oraz wymaganiach wewnętrznych - to już właściwie proces ciągły - kody EAN, indeksy zewnętrzne dostawców, przypisywanie cech, kategorii, kody celne itp.;
Tworzenie raportów z VERTO i CMS - zestawienia sprzedażowe, uzupełnianie plików w docs gromadzących dane;
Przygotowywanie zestawień reklamacyjnych dla dostawców - przygotowanie oraz gromadzenie danych i zestawianie
Obsługa i zarządzanie kontem Amazon Vendor Central;
Zarządzanie sprzedażą i maksymalizacja jej poziomu;
Zarządzanie ofertą produktową, weryfikacja jej potencjału (np. sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) i wprowadzanie jej na platformę;
Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży, analiza trendów, wzrostów, spadków itp. Podejmowanie odpowiednich do tego decyzji w sprawie cen poszczególnych pozycji;
Prowadzenie na platformie działań promocyjnych produktów oraz marek z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez Amazon oraz innych narzędzi zewnętrznych;
Składanie ofert sprzedaży typu Bulk Buy Offers oraz akceptacja/odrzucanie Bulk Buy Orders otrzymywanych od Amazon;
Weryfikacja zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów;
Zarządzanie dostępnością, weryfikacja zalistowanego katalogu vs. stany magazynowe;
Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, które będą Ci potrzebne do skutecznego wypełniania swojej misji (finanse, logistyka, magazyn, marketing, zakupy, wsparcie biznesu);
Nadzór nad prawidłową realizacją napływających zamówień, reklamacjami, rozliczeniami itp.;
Raportowanie wskaźników finansowych i ustalonych KPI (przychód, marżowość, wskaźnik realizacji zamówień itp.);
Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, analiza działań konkurencji i trendów
Budowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem potrzeb wewnętrznych organizacji oraz wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty, herbat i akcesoriów do kawy i herbaty;
Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzenia dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
Zabezpieczenia relacji prawnej z partnerami i monitorowania aktualności umów;
Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem w zapewnieniu płynnej dostępności i jakości produktów;
Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
Raportowanie bieżących danych o statusach i realizacji strategii zakupowej do Zarządu;
Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach
Utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi klienta oraz dbanie o jakość świadczonych usług i oferowanych produktów;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Managerów Kawiarni oraz inspirowanie i motywowanie zespołów pracowników naszych kawiarni;
Zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia;
Koordynowanie programu szkoleniowego i rozwojowego pracowników;
Podejmowanie skutecznych działań po analizie finansowej i sprzedażowej;
Prognozowanie i budżetowanie;
Analiza konkurencji;
Kontrola i analiza rentowności oraz danych P&L;
Rekomendacja planowanych akcji komercyjnych, niezbędnych materiałów marketingowych oraz kreowanie wizerunku kawiarni we współpracy z działem Marketingu;
Kontrola stocków oraz wybór rodzaju asortymentu do przestrzeni retailowej (sprzedaż akcesoriów kawowych i kawy w formacie shop in shop);
Wsparcie w wyszukiwaniu lokalizacji dla nowych lokali oraz negocjowania umów;
Project management związany z otwarciami nowych lokalizacji
Tworzenie treści pod akcje komercyjne dla wszystkich kanałów sprzedaży;
Budowanie konceptów wizualnych spójnych z wizerunkiem Coffeedesk oraz dbanie o rozwój i dywersyfikację treści oraz ich wartość edukacyjną;
Koordynowanie współpracy z twórcami contentu: grafikami, fotografami, agencjami zewnętrznymi, polegającą na researchu, nawiązaniu współpracy, briefowaniu, kontrolowaniu budżetu, feedbackowaniu oraz koordynowaniu spraw administracyjnych;
Bieżąca analiza rynku konkurencji, a także pojawiających się trendów na rynku content marketingu i promocji;
Zarządzanie kalendarzem komercyjnym, tworzenie harmonogramu promocji i ich publikacji oraz mierzenie ich efektywności;
Przygotowywanie raportów mierzących efektywność oraz skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych;
Tworzenie rekomendacji do rozwoju platformy e-commerce, żeby zaspokajać potrzeby użytkowników
Budowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty i akcesoriów do kawy;
Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzenia dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem;
Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach
Opracowywanie kontentu produktowego (opisy produktów, koordynowanie produkcji zdjęć produktowych, taksonomia, opracowywanie drzewa kategorii);
Tłumaczenie informacji produktowych PL i EN oraz innych materiałów sklepu internetowego Coffeedesk;
Rozwój i konsultacja w zakresie funkcjonowania i rozwoju systemu Product Management System (PIM);
Uczestnictwo w analizach i przygotowywanie rekomendacji w zakresie długoterminowego rozwoju kategorii oraz pozycjonowania kluczowych produktów, w celu maksymalizacji osiąganych przez kategorię wyników sprzedaży;
Współtworzenie i realizacja strategii merchandisingu e-commerce oraz planów taktycznych;
Przygotowywanie raportów mierzących efektywność oraz skuteczność prowadzonych działań merchandisingu e-commerce
Planowanie funkcjonalności i koncepcji nowych projektów z działami zgłaszającymi zapotrzebowanie;
Planowanie harmonogramów pracy, szacowanie budżetów projektów i czasu na ich realizację;
Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich prac związanych z realizacją powierzonych projektów, odpowiedzialność za timing i komunikację;
Koordynowanie przy współpracy z zespołem IT i innymi działami firmy - od pomysłu do fazy stabilizacji i utrzymania, poprzez analizę, development, testy i wdrożenie;
Organizowanie zespołów projektowych;
Kontrolę postępów prac projektowych i ich zgodności z założeniami;
Raportowanie postępów prac;
Zarządzanie ryzykiem projektowym i reagowanie na nie;
Usprawnianie komunikacji pomiędzy działami zamawiającymi i realizującymi projekty;
Zarządzanie zespołem tworzącym treści oraz koordynowanie współpracy z zewnętrznymi twórcami contentu: grafikami, fotografami, agencjami zewnętrznymi;
Research, nawiązywanie współpracy, briefowanie, kontrolowanie budżetu, feedbackowanie oraz koordynowanie spraw administracyjnych;
Współtworzenie treści pod akcje komercyjne dla wszystkich kanałów sprzedaży wraz z Content i Newsletter Specialist z działu B2C oraz B2B (m.in. bannery, reklama social media i gdn, ulotki, reklamy w prasie, landing page, animacje, zdjęcia lifestyle, krótkie formaty video);
Budowanie konceptów wizualnych spójnych z wizerunkiem Coffeedesk, dbanie o rozwój i dywersyfikację treści oraz ich wartość edukacyjną;
Planowanie i nadzór nad tworzeniem treści dla wszystkich działów w firmie oraz kontrolowanie jakości;
Dbanie o to aby każdy w Coffeedesk miał dostęp do potrzebnych zdjęć i grafik;
Bieżąca analiza rynku konkurencji a także pojawiających się trendów na rynku content marketingu;
Organizacja spotkań dotyczących planowania treści i publikacji;
Opieka administracyjna i aktualizacja dodatkowych stron www i landingów Coffeedesk (m.in. kawiarnie, relacje inwestorskie);
Rozwój i współtworzenie bloga b2c i b2b Coffeedesk - planowanie i publikacja treści na blogu b2c oraz b2b, współpraca z twórcami artykułów;
Współpraca z Agencją SEO oraz działem performance marketing;
Przygotowanie i realizacja kalendarza marketingowego dla kanału B2B wspierającego cele sprzedażowe;
Przygotowanie spójnych narzędzi do komunikacji z klientami, takimi jak newslettery i katalogi produktowe, zgodnie z brandingiem i tonalnością Coffeedesk;
Pozyskiwanie i tworzenie treści: zdjęcia, wideo, grafiki, blog z zasobów wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Inicjowanie akcji komercyjnych w ramach działań sales activation;
Współpraca przy działaniach eventowych;
Współtworzenie informacji prasowych i utrzymywaniem relacji z mediami;
Koordynacja wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w działaniach marketingowych B2B;
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja kampanii reklamowych i sprzedażowych online i offline;
Monitorowanie wyników aktywności marketingowych i ich optymalizacja;
Proaktywna współpraca z przedstawicielami działów handlowych, marketingu, zakupów oraz performance marketingu;