Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowa koordynacja pracy Autoryzowanego Serwisu Samochodowego TOYOTA,
Kierowanie podległym zespołem pracowników biura serwisu, warsztatu (motywowanie, ocenianie, delegowanie zadań, wyznaczanie priorytetów, wspieranie w sytuacjach trudnych, rozwój kompetencji),
Analiza wskaźników biznesowych z zakresu warsztatu mechanicznego,
Realizacja założeń biznesowych w obszarze jakości usług, programów importerskich oraz rentowności działu,
Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem,
Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Kompleksowa koordynacja pracy Autoryzowanego Serwisu Samochodowego TOYOTA,
Kierowanie podległym zespołem pracowników biura serwisu, warsztatu,(motywowanie, ocenianie, delegowanie zadań, wyznaczanie priorytetów, wspieranie w sytuacjach trudnych, rozwój kompetencji)
Analiza wskaźników biznesowych z zakresu warsztatu mechanicznego,
Realizacja założeń biznesowych w obszarze jakości usług, programów importerskich oraz rentowności działu,
Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem,
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, merytorycznym i podatkowym,
poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
ewidencja zdarzeń gospodarczych - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym (faktury zakupu i sprzedaży, wyciągi bankowe, rozliczenia wydatków pracowniczych i delegacji, inne),
weryfikacja kompletności i poprawności danych w ewidencji zakupu i sprzedaży VAT
monitorowanie i uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcami
Kompleksowa koordynacja pracy Autoryzowanego Serwisu Samochodowego TOYOTA,
Kierowanie podległym zespołem pracowników biura serwisu, warsztatu,(motywowanie, ocenianie, delegowanie zadań, wyznaczanie priorytetów, wspieranie w sytuacjach trudnych, rozwój kompetencji)
Analiza wskaźników biznesowych z zakresu warsztatu mechanicznego,
Realizacja założeń biznesowych w obszarze jakości usług, programów importerskich oraz rentowności działu,
Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem,
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy ds. blacharsko-lakierniczych, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu blacharsko-lakierniczego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonistka
Słupsk
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa recepcji i wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych
nadzór nad terminowym obiegiem dokumentacji
ścisła współpraca z poszczególnymi działami
organizacja spotkań i podróży służbowych
obsługa spotkań firmowych
rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
nadawanie i odbiór poczty oraz przesyłek kurierskich,
obsługa centrali telefonicznej,
rejestracja pojazdów
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętu w biurze (drukarek, ekspresów do kawy, )
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, merytorycznym i podatkowym,
poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
ewidencja zdarzeń gospodarczych - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym (faktury zakupu i sprzedaży, wyciągi bankowe, rozliczenia wydatków pracowniczych i delegacji, inne),
weryfikacja kompletności i poprawności danych w ewidencji zakupu i sprzedaży VAT
monitorowanie i uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcami
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy ds. blacharsko-lakierniczych, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu blacharsko-lakierniczego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca samochody nowe
Słupsk
Wygasła: 14.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy serwisowego, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Call Center
Słupsk
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy ds. blacharsko-lakierniczych, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu blacharsko-lakierniczego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca samochody używane
Słupsk
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa
Bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Bezpośrednia sprzedaż samochodów dostawczych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Bezpośrednia sprzedaż samochodów marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
bezpośrednia sprzedaż samochodów osobowych marki TOYOTA zgodnie z przyjętymi w organizacji standardami;
Obsługa Klientów indywidualnych i MSP;
Pozyskiwanie potencjalnych Klientów z wykorzystaniem dostępnych metod i narzędzi (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, Internet, udział w akcjach marketingowych, wystawach branżowych);
Podtrzymywanie relacji ze stałymi klientami Salonu;
Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych;
Praca z bazą danych – systematyczne raportowanie aktywności handlowych w systemie CRM;
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy oraz marki TOYOTA na rynku lokalnym
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy ds. blacharsko-lakierniczych, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu blacharsko-lakierniczego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca Serwisowy
Słupsk
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy serwisowego, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca ds. blacharsko-lakierniczych
Słupsk
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy ds. blacharsko-lakierniczych, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu blacharsko-lakierniczego
od 3010 do 3010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca Serwisowy
Słupsk
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Salon Toyoty w Słupsku zatrudni pracownika na stanowisku doradcy serwisowego, do obowiązków którego należeć będzie bezpośrednia obsługa klienta oraz zapewnienie ciągłości pracy serwisu