Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Dyrektor zakładu budżetowego – Administracja Budynków Komunalnych
Antoniego Abrahama 17, Rumia
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
zarządzanie zakładem budżetowym Administracja Budynków Komunalnych w Rumi poprzez planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności tej jednostki,
zapewnienie prawidłowej eksploatacji lokali i budynków mieszkalnych stanowiących własność lub współwłasność gminy Rumia, a także budynku przekazanego w trwały zarząd,
utrzymywanie właściwego stanu technicznego lokali i budynków, o których mowa w pkt. 2,
obsługa mieszkańców, w tym:
a) przyjmowanie i przekazywanie najemcom protokołami zdawczo-odbiorczymi lokali mieszkalnych,
b) naliczanie opłat z tytułu czynszu i innych opłat związanych z użytkowaniem lokali,
c) powiadamianie lokatorów o wysokości opłat z tytułu korzystania oraz o ewentualnych zaległościach,
d) rozliczanie lokatorów zdających mieszkanie z tytułu zużycia elementów technicznych wyposażenia lokalu,
e) prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych lokali,
f) zabezpieczanie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem,
g) udział w postępowaniach eksmisyjnych,
utrzymywanie w należytym stanie porządkowym i sanitarnym terenów gminnych wokół administrowanych budynków,
administrowanie jednostką, w tym:
a) określanie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i modernizacji nieruchomości będących przedmiotem zarządzania,
b) opracowywanie rocznych projektów planów zadań objętych przedmiotem działania ABK,
c) przygotowywanie i realizacja zadań ujętych w zatwierdzonych planach rocznych,
d) gospodarowanie mieniem zakładu budżetowego,
e) opracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdań z ich wykonania
f) prowadzenie gospodarki finansowej ABK,
g) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Administracji Budynków Komunalnych w Rumi,
h) prowadzenie archiwum ABK
przedkładanie Burmistrzowi Miasta i innym organom opracowań, analiz, wniosków, sprawozdań itp. dotyczących działalności jednostki, w zależności od potrzeb,
realizacja innych zadań wynikających ze Statutu ABK i zleconych przez Burmistrza,
Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania
w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia
z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń
Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy
Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji
Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych
Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań
Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy
Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych
Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa
Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób
i rodzin
Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia
Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów placówek oświatowych, budynków komunalnych oraz inwestycji w zakresie obiektów rekreacyjno-sportowych i terenów publicznych
Koordynacja i nadzorowanie przebiegu prowadzonych inwestycji, remontów obiektów oświatowych, komunalnych oraz kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych pod kątem zgodności z zaplanowanym zakresem prac i terminowości wykonania prac
Przygotowywanie umów, weryfikacją zgodności faktur z kosztorysami, przedkładanie ich osobie uprawnionej do podjęcia decyzji o zapłacie
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w realizacji inwestycji i remontów obiektów oświatowych, kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych i budynków komunalnych w ramach posiadanych uprawnień
Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych, przekazywanie zakończonych inwestycji użytkownikom wraz z dokumentacją oraz sporządzanie dokumentacji OT i PT
Udział w przeglądach technicznych w okresie trwania gwarancji
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów umożliwiających udzielanie zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania wydziału, w tym współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rumi, uczestniczenie w komisjach przetargowych
Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne, rozliczanie zadań, współpraca w tym zakresie z Referatem Funduszy Zewnętrznych Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Rumi
Przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek zainteresowanego
Sporządzanie pism na potrzeby Wydziału
Pełnienie zastępstwa inspektora wydziału inżynierii miejskiej w czasie nieobecności
Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie działania Wydziału