Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (115)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 115 )
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów
Gdańsk
Wygasła: 30.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednia obsługa spraw studentów. Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową. Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów. Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum wg obowiązujących przepisów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Współpraca z innymi działami Uczelni
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 13.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Bezpośrednia obsługa spraw studentów
- Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową
- Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON
- Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów
- Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum wg obowiązujących przepisów
- Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 30.09.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów
Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal
planu zajęć i innych powierzonych informacji
Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
Wydawanie sprzętu medycznego (w tym ciężkiego) wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania oraz kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu
Przyjmowanie od studentów dokumentacji od studentów zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców
Raportowanie uwag
informacji
do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW
Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek
Do kompetencji należy m.in.: prowadzenie komunikacji na kanałach Social Media oraz interakcje z odbiorcami; tworzenie treści merytorycznych oraz graficznych; czynny udział w targach
Do kompetencji pracownika Instytutu należą sprawy dotyczące realizacji przyjętych kierunków rozwoju naukowego / badawczego Uczelni oraz wspieranie nawiązywania i poszerzania współpracy Uczelni z otoczeniem zewnętrznym w zakresie prac naukowych i badawczych. m.in. Wspieranie wdrożenia w Uczelni działalności badawczo - rozwojowej w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych
publikacji i upowszechnianie ich wyników
popularyzację wiedzy oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia studentów w procesie dydaktycznym w efekcie doskonalenia zawodowego kadry dydaktycznej. Opracowywanie dokumentacji do międzynarodowych akredytacji (wybrane przez Senat do aplikowania)
we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. Organizacja doskonalenia kadr dydaktycznych / badawczo-dydaktycznych Uczelni
w tym platformy na MSTeams. Wykonywanie konserwacji i przeglądów cyklicznych sprzętu i infrastruktury
odpowiedzialność za serwery i sieć PSW. Pełnienie funkcji administratora programu proAkademia. Pomoc w wyborze modernizacji i implementacji oprogramowania i sprzętu
zapewnienie ochrony haseł i dostępu do sieci - zgodnie z obowiązującą w danej polityką bezpieczeństwa i RODO
pełnienie obowiązków Administratora. Praca w godzinach: 8-16
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 27.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal
planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
Wydawanie sprzętu medycznego (w tym ciężkiego) wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania oraz kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu. Przyjmowanie od studentów dokumentacji zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Raportowanie uwag i informacji do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek
Do zadań referenta ds. administracyjno-gospodarczych Powiślańskiej Szkoły Wyższej (w rozumieniu wszystkich lokalizacji uczelni) w szczególności należy m.in: zabezpieczenie potrzeb PSW w zakresie wyposażenia w środki nietrwałe
materiały do zajęć etc
Ustalanie potrzeb konserwacyjno-remontowych i modernizacyjnych oraz podejmowanie działań zapewniających ich realizację. Utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń
podejmowanie działań zapewniających właściwe warunki pracy i nauczania pod względem bhp i ochrony ppoż
utrzymywanie wzorowego porządku i czystości oraz estetycznego wyglądu w obiektach i na przyległym terenie
dekorowanie i flagowanie obiektów z okazji świąt państwowych
uroczystości uniwersyteckich i innych uroczystości okolicznościowych
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 07.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednia obsługa spraw studentów;
Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową;
Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON;
Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów;
Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum wg obowiązujących przepisów;
Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot;
Współpraca z innymi działami Uczelni;
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. obsługi studentów
Kwidzyn
Wygasła: 31.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
obsługa administracyjna spraw kandydatów
obsługa administracyjna spraw studenckich
obsługa programu Pro Akademia w zakresie rekrutacji kandydatów oraz w zakresie realizacji toku studiów
przygotowywanie sprawozdań i statystyk
udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu
dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz
terminowe podawanie do wiadomości kandydatów i studentów niezbędnych informacji: ogłoszeń
komunikatów
terminów konsultacji i wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 07.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal
planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego. Wydawanie sprzętu medycznego (w tym ciężkiego) wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania oraz kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu. Przyjmowanie od studentów dokumentacji zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Raportowanie uwag
informacji
do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek
Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego
Toruń
Wygasła: 31.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zarządzeniami.
2. Obsługa administracyjna spraw studenckich:
a) Prowadzenie akt osobowych studentów;
b) Korespondencji student - Prorektor
Prorektor student
przede wszystkim w aspekcie
zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów
(przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych;
c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich;
d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły);
e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk
systematyzacja
archiwizacja);
f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów
egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen).
g) Sporządzanie dokumentów dla studentów (legitymacji
zaświadczeń
wypisów ocen
dyplomów
suplementów
suplementów w języku obcym).
3. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych;
4. Prowadzenie bazy ruch studenta
a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji
skreślenia
reaktywacji
urlopu dziekańskiego
powtarzania semestru / przedmiotu /
seminarium dyplomowego
przeniesienia
przyjęcia po zakończeniu rekrutacji)
5. Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów
6. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot
7. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie
wniosków on-line
telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów
kontakt na fb z subkonta
RekrutacjaPSW
oraz w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna
mailowa
i tradycyjna obsługa studentów
przygotowywanie zaświadczeń
wypisów ocen
pomoc
w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej
wydruk kart egzaminacyjnych wraz
z przygotowaniem do zaliczenia przez Prorektora).
8. Prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń (w tym WKU) oraz dziennika
korespondencji.
9. Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Kierownika / Prorektorów /
Kanclerza.
10. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną oraz Odwoławczą Komisją Stypendialną
w zakresie:
a) przyjmowanie i wstępnej wersyfikacji wniosków o stypendium naukowe
b) wypisywania decyzji o przyznaniu stypendium na podstawie protokołu Komisji
Stypendialnej
c) dostarczenia decyzji stypendialnych studentom.
11. Udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu.
12. Dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz (gabloty / stojaki informacyjne)
13. Terminowe podawanie do wiadomości studentów niezbędnych informacji: komunikatów
terminów konsultacji / egzaminów; wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja
ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie
na stronę internetową.
14. Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekanat
wpisywanie ocen do programu
przygotowywanie zaświadczeń).
15. Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW:
opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk
zawodowych
Sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć
praktycznych/praktyk zawodowych
Sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk
zawodowych
Sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych
semestrów i roczników studiów
Prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji
przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem
wykonania całości kształcenia praktycznego)
Przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym w (zapisy do
grup
zestawienia do placówek medycznych)
Przedstawianie zestawień semestralnych do kwestury z wykonania zajęć
praktycznych na WNOZ.
16. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach.
17. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością
służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych.
18. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż.
stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków.
19. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek
z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej.
20. Zachowanie tajemnicy służbowej
a w szczególności danych o wynikach finansowych
Uczelni i wynagrodzeniach pracowniczych.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 30.04.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal
planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego. Wydawanie sprzętu medycznego (w tym ciężkiego) wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania oraz kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu. Przyjmowanie od studentów dokumentacji zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Raportowanie uwag
informacji
do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek
Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych
związanych z zamówieniami publicznymi
promocją projektu
rekrutacją uczestników etc. zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi). Wsparcie w przygotowaniu wniosków o płatność oraz w przygotowaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów. Udział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań - zasada konkurencyjności
realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
obsługa administracyjna spraw kandydatów
obsługa administracyjna spraw studenckich
obsługa programu Pro Akademia w zakresie rekrutacji kandydatów oraz w zakresie realizacji toku studiów
przygotowywanie sprawozdań i statystyk
udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu
dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz
terminowe podawanie do wiadomości kandydatów i studentów niezbędnych informacji: ogłoszeń
komunikatów
terminów konsultacji i wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 12.04.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów
Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal
planu zajęć i innych powierzonych informacji
Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
Wydawanie sprzętu medycznego (w tym ciężkiego) wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania oraz kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu
Przyjmowanie od studentów dokumentacji od studentów zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców
Raportowanie uwag
informacji
do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW
Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek
Do kompetencji pracownika Instytutu należą sprawy dotyczące realizacji przyjętych kierunków rozwoju naukowego / badawczego Uczelni oraz wspieranie nawiązywania i poszerzania współpracy Uczelni z otoczeniem zewnętrznym w zakresie prac naukowych i badawczych. m.in. Wspieranie wdrożenia w Uczelni działalności badawczo - rozwojowej w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych
publikacji i upowszechnianie ich wyników
popularyzację wiedzy oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia studentów w procesie dydaktycznym w efekcie doskonalenia zawodowego kadry dydaktycznej. Opracowywanie dokumentacji do międzynarodowych akredytacji (wybrane przez Senat do aplikowania)
we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. Organizacja doskonalenia kadr dydaktycznych / badawczo-dydaktycznych Uczelni. Praca w godzinach: 8-16
Młodszy referent ds. obsługi studenta międzynarodowego
Gdańsk
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
bezpośrednia obsługa studentów zagranicznych
obsługa administracyjna spraw studenckich
obsługa programu Pro Akademia (w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna
mailowa i tradycyjna obsługa studentów
przygotowywanie zaświadczeń
wypisów ocen
pomoc w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej)
prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń oraz dziennika korespondencji
przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Dyrektora Pionu Dziekanatów / Pełnomocnika Senatu ds. programów międzynarodowych / Prorektorów / Dyrektora ds. dokumentacji
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
obsługa administracyjna spraw kandydatów
Obsługa programu Pro Akademia w zakresie rekrutacji kandydatów
Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Prorektorów/ Dyrektora Dziekanatu/ Kierownika dziekanatu / Dyrektora ds. planowania i obciążeń dydaktycznych / Dyrektora ds. dokumentacji
Terminowe podawanie do wiadomości kandydatów niezbędnych informacji: komunikatów
bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu dla kandydatów na studentów w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową
Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekana przygotowywanie zaświadczeń)
Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych
związanych z zamówieniami publicznymi
promocją projektu
rekrutacją uczestników etc. zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi). Wsparcie w przygotowaniu wniosków o płatność oraz w przygotowaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów. Udział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań - zasada konkurencyjności
Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego
Toruń
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji należy m.in.: realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w
Powiślańskiej Szkole Wyższej
obsługa administracyjna spraw studenckich oraz udział w pracach Dziekanatu
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Tłumacz języka angielskiego
Gdańsk
Wygasła: 31.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Do kompetencji należy m.in.: tłumaczenie materiału dydaktycznego z zakresu przedmiotów medycznych; praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć; udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. obsługi studentów
Kwidzyn
Wygasła: 15.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
obsługa administracyjna spraw kandydatów
obsługa administracyjna spraw studenckich
obsługa programu Pro Akademia w zakresie rekrutacji kandydatów oraz w zakresie realizacji toku studiów
przygotowywanie sprawozdań i statystyk
udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu
dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz
terminowe podawanie do wiadomości kandydatów i studentów niezbędnych informacji: ogłoszeń
komunikatów
terminów konsultacji i wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową
Realizacja zadań nad rozwojem i doskonaleniem form i trybu kształcenia we współpracy z prorektorem ds. dydaktycznych /prorektorem ds. kształcenia praktycznego. Realizacja obowiązków Uczelni w zakresie realizacji procesu kształcenia
w tym: Przygotowywanie sylabusów na wszystkich kierunkach studiów. Przygotowywanie tabel oraz wskaźników dot. godzin i punktów ECTS na realizowanych / wnioskowanych kierunkach. Koordynacja wraz z dyrektorem ds. dokumentacji spraw związanych z uprawnieniami Uczelni do prowadzenia kierunków studiów
ich akredytacją oraz polityką jakości kształcenia. Nadzór nad studiami podyplomowymi w kwestiach dokumentacyjnych
w tym: Przygotowywanie w całości programów studiów podyplomowych
Do kompetencji pracownika Instytutu należą sprawy dotyczące realizacji przyjętych kierunków rozwoju naukowego/badawczego Uczelni oraz wspieranie nawiązywania i poszerzania współpracy Uczelni z otoczeniem zewnętrznym w zakresie prac naukowych i badawczych. Wspieranie wdrożenia w Uczelni działalności badawczo - rozwojowej w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych
publikacji i upowszechnianie ich wyników
popularyzację wiedzy oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia studentów w procesie dydaktycznym w efekcie doskonalenia zawodowego kadry dydaktycznej. Opracowywanie dokumentacji do międzynarodowych akredytacji (wybrane przez Senat do aplikowania)
we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. Organizacja doskonalenia kadr dydaktycznych/badawczo-dydaktycznych Uczelni
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów
Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednia obsługa spraw studentów. Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową. Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów. Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum wg obowiązujących przepisów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Współpraca z innymi działami Uczelni
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik usług czystościowych
Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
socjalnych (toalety)
ciągów komunikacyjnych. Praca w godzinach popołudniowych oraz w weekendy
Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych
związanych z zamówieniami publicznymi
promocją projektu
rekrutacją uczestników etc. zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi). Wsparcie w przygotowaniu wniosków o płatność oraz w przygotowaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów. Udział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań - zasada konkurencyjności
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji
poleceń Prorektorów
Dyrektora ds. Dokumentacji
Kwestora
Dyrektora Dziekanatu. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego
udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów poufnych pomiędzy wykładowcą
Do kompetencji należy m.in.: tłumaczenie materiału dydaktycznego z zakresu przedmiotów medycznych; praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć; udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Tłumacz języka angielskiego
Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Do kompetencji należy m.in.: tłumaczenie materiału dydaktycznego z zakresu przedmiotów medycznych; praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć. Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego
Toruń
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji należy m.in.: realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w Powiślańskiej Szkole Wyższej
obsługa administracyjna spraw studenckich oraz udział w pracach Dziekanatu
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent ds. kształcenia praktycznego
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji referenta ds. kształcenia praktycznego należy realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w Powiślańskiej Szkole Wyższej
m.in.: opracowywanie i kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych; sporządzanie harmonogramu zajęć praktycznych z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów; przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym; przedstawianie zestawień semestralnych z wykonywania zajęć praktycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu. Możliwość negocjowania wynagrodzenia
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. studentów i absolwentów
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji Specjalisty ds. studentów i absolwentów należą sprawy prowadzenie spraw dotyczących działalności Uczelni
w obszarze spraw studentów i absolwentów
m.in.: tworzenie i kontrola informacji kierowanej do studentów i absolwentów
integracja studentów i absolwentów
nadzór nad systemem motywowania i wspierania studentów i absolwentów
nadzór i kontrola nad analizami dot. studentów i absolwentów
badanie osiągnięć - ocen studentów w roku akademickim
udział i nadzór merytoryczny oraz kontrola obiegu dokumentów dotyczących spraw studenckich. Możliwość negocjowania wynagrodzenia
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednia obsługa spraw studentów. Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową. Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów. Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum według obowiązujących przepisów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Współpraca z innymi działami Uczelni
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednia obsługa spraw studentów. Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową. Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów. Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum wg obowiązujących przepisów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Współpraca z innymi działami Uczelni
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent ds. informacji i marketingu
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Planowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach social media (Facebook
Instagram
linked in
tik tok) oraz interakcja z odbiorcami treści. Tworzenie treści w zakresie merytorycznym oraz graficznym dla stron www
profili w mediach społecznościowych (tekst
grafiki). Analiza oraz planowanie budżetów okresowych Kampanii reklamowych w social mediach. Dostosowanie oraz przygotowanie plików pod realizacje gadżetów marketingowych/ materiałów kolportażowych. Współpraca z innymi działami w celach marketingowych. Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz folderów informacyjnych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi. Czynny udział w: Tragach
Wydarzeniach Uczelnianych. Udział w okresowych inwentaryzacjach. Analiza ruchów konkurencji
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich: Prowadzenie akt osobowych studentów
Korespondencji student - Prorektor
Prorektor student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych. Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich. Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły). Pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja). Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen). Sporządzanie dokumentów. Praca w godzinach: 8-16
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich: Prowadzenie akt osobowych studentów
Korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych.Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich.Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły). Pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja). Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen). Sporządzanie dokumentów
Do kompetencji referenta ds. kształcenia praktycznego należy realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w Powiślańskiej Szkole Wyższej
m.in.: opracowywanie i kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych; sporządzanie harmonogramu zajęć praktycznych z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów; przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym; przedstawianie zestawień semestralnych z wykonywania zajęć praktycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. studentów i absolwentów
Gdańsk
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji Specjalisty ds. studentów i absolwentów należą sprawy prowadzenie spraw dotyczących działalności Uczelni
w obszarze spraw studentów i absolwentów
m.in.: tworzenie i kontrola informacji kierowanej do studentów i absolwentów
integracja studentów i absolwentów
nadzór nad systemem motywowania i wspierania studentów i absolwentów
nadzór i kontrola nad analizami dot. studentów i absolwentów
badanie osiągnięć - ocen studentów w roku akademickim
udział i nadzór merytoryczny oraz kontrola obiegu dokumentów dotyczących spraw studenckich
Dyrektor Zarządzający Powiślańskiej Szkoły Wyższej
Gdańsk
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres obowiązków dyrektora operacyjnego jest bardzo szeroki. Monitoruje on sytuację w Uczelni jako całości i poszczególnych jednostkach / siedzibach. Weryfikuje wszelkie nieścisłości
niedopatrzenia. Jego działania nastawione są na optymalizację bieżącej działalności oraz na rozwój – realizuje plany krótko i długoterminowe. Kontroluje pracę wszystkich pracowników administracyjnych Uczelni. Stały kontakt z Rektorem i innymi członkami kadry zarządzającej
przekazywanie poleceń podwładnym
opracowywanie celów dla podległych działów i kontrolowanie jej realizacji
konsultowanie się ze specjalistami
analizowanie raportów dotyczących realizacji poszczególnych obszarów merytorycznych oraz finansowych
Do kompetencji referenta ds. kształcenia praktycznego należy realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w Powiślańskiej Szkole Wyższej
m.in.: opracowywanie i kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych; sporządzanie harmonogramu zajęć praktycznych z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów; przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym; przedstawianie zestawień semestralnych z wykonywania zajęć praktycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 22.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich: prowadzenie akt osobowych studentów
korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych. Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich. Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły). Pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja). Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen). Sporządzanie dokumentów. Praca zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego
Toruń
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji należy m.in.: realizacja zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami oraz organizacja/koordynacja kształcenia praktycznego w Powiślańskiej Szkole Wyższej
obsługa administracyjna spraw studenckich oraz udział w pracach Dziekanatu
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Prorektor ds. studentów i absolwentów
Gdańsk
Wygasła: 22.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do kompetencji Prorektora ds. studentów i absolwentów należą sprawy prowadzenie spraw dotyczących działalności Uczelni
w obszarze spraw studentów i absolwentów
m.in.: tworzenie i kontrola informacji kierowanej do studentów i absolwentów
integracja studentów i absolwentów
nadzór nad systemem motywowania i wspierania studentów i absolwentów
nadzór i kontrola nad analizami dot. studentów i absolwentów
badanie osiągnięć - ocen studentów w roku akademickim
udział i nadzór merytoryczny oraz kontrola obiegu dokumentów dotyczących spraw studenckich
Do kompetencji pracownika Instytutu należą sprawy dotyczące realizacji przyjętych kierunków rozwoju naukowego
badawczego Uczelni oraz wspieranie nawiązywania i poszerzania współpracy Uczelni z otoczeniem zewnętrznym w zakresie prac naukowych i badawczych. Wspieranie wdrożenia w Uczelni działalności badawczo - rozwojowej w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych
publikacji i upowszechnianie ich wyników
popularyzację wiedzy oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia studentów w procesie dydaktycznym w efekcie doskonalenia zawodowego kadry dydaktycznej. Opracowywanie dokumentacji do międzynarodowych akredytacji (wybrane przez Senat do aplikowania)
we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. Organizacja doskonalenia kadr dydaktycznych
Dyrektor Zarządzający Powiślańskiej Szkoły Wyższej
Gdańsk
Wygasła: 10.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres obowiązków dyrektora operacyjnego jest bardzo szeroki. Monitoruje on sytuację w Uczelni jako całości i poszczególnych jednostkach / siedzibach. Weryfikuje wszelkie nieścisłości
niedopatrzenia. Jego działania nastawione są na optymalizację bieżącej działalności oraz na rozwój – realizuje plany krótko i długoterminowe. Kontroluje pracę wszystkich pracowników administracyjnych Uczelni. Stały kontakt z Rektorem i innymi członkami kadry zarządzającej
przekazywanie poleceń podwładnym
opracowywanie celów dla podległych działów i kontrolowanie jej realizacji
konsultowanie się ze specjalistami
analizowanie raportów dotyczących realizacji poszczególnych obszarów merytorycznych oraz finansowych
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 31.10.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektorów / Dyrektora ds. Dokumentacji / Kwestora / Dyrektora Dziekanatu. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego
udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów poufnych pomiędzy wykładowcą
Kierownik Dziekanatu kieruje działalnością Dziekanatu w zakresie prowadzenia spraw studenckich związanych z tokiem studiów z wyjątkiem spraw zastrzeżonych dla innych organów Uczelni. Działa na podstawie pełnomocnictw udzielonych przez Prorektorów. Kierownik Dziekanatu prowadzi i nadzoruje sprawy studenckie związane z tokiem studiów
z wyjątkiem spraw zastrzeżonych dla innych organów Uczelni. Praca w godzinach: 8-16
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 02.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich: prowadzenie akt osobowych studentów
korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych. Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich. Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły). Pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja). Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen). Sporządzanie dokumentów
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 02.11.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji
poleceń Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich
Kanclerza
Kwestora
Kierownika Dziekanatu. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego
udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów poufnych pomiędzy wykładowcą
realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
obsługa administracyjna spraw kandydatów
obsługa administracyjna spraw studenckich
obsługa programu Pro Akademia w zakresie rekrutacji kandydatów oraz w zakresie realizacji toku studiów
przygotowywanie sprawozdań i statystyk
udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu
dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz
terminowe podawanie do wiadomości kandydatów i studentów niezbędnych informacji: ogłoszeń
komunikatów
terminów konsultacji i wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową
Młodszy referent ds. rekrutacji i obsługi studentów obcokrajowców
Gdańsk
Wygasła: 08.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich: prowadzenie akt osobowych studentów
korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych. Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich. Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły). Pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja). Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen). Sporządzanie dokumentów
Referent ds. prowadzenia i obsługi punktu informacyjnego
Gdańsk
Wygasła: 30.09.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kanclerza / Kwestora / Kierownika Dziekanatu. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego
udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów poufnych pomiędzy wykładowcą
zabezpieczenie potrzeb PSW w zakresie wyposażenia w środki nietrwałe
materiały do zajęć etc; ustalanie potrzeb konserwacyjno-remontowych i modernizacyjnych oraz podejmowanie działań zapewniających ich realizację; utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń poprzez: w przypadku aparatury naukowej/dydaktycznej i sprzętu komputerowego - zlecenie właściwemu serwisowi naprawczemu
zlecanie właściwym jednostkom usługowym
jeżeli naprawa nie może być wykonana we własnym zakresie - np. naprawa i konserwacja kserokopiarek / innych urządzeń; zapewnianie nadzoru technicznego urządzeń będących na stanie PSW
nad którymi taki dozór jest wymagany; podejmowanie działań zapewniających właściwe warunki pracy i nauczania pod względem bhp i ochrony ppoż
Specjalista ds. admnistracyjnych w dziale projektów
Gdańsk
Wygasła: 31.08.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych. Realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych
związanych z zamówieniami publicznymi
promocją projektu
rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów). Przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów. Udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań – zasada konkurencyjności
rozeznanie rynku. Zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami programów
Do kompetencji pracownika Instytutu należą sprawy dotyczące realizacji przyjętych kierunków rozwoju naukowego / badawczego Uczelni oraz wspieranie nawiązywania i poszerzania współpracy Uczelni z otoczeniem zewnętrznym w zakresie prac naukowych i badawczych. Wspieranie wdrożenia w Uczelni działalności badawczo - rozwojowej w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych
publikacji i upowszechnianie ich wyników
popularyzację wiedzy oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia studentów w procesie dydaktycznym w efekcie doskonalenia zawodowego kadry dydaktycznej. Opracowywanie dokumentacji do międzynarodowych akredytacji (wybrane przez Senat do aplikowania)
we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. Organizacja doskonalenia kadr dydaktycznych / badawczo-dydaktycznych Uczelni. Praca w godzinach: 8-16
Referent ds. praktyk studenckich i zajęć praktycznych/klinicznych
Gdańsk
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW:
opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych
sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć praktycznych/praktyk zawodowych
sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk zawodowych
sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów
prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem wykonania całości kształcenia praktycznego)
przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym. Godziny i wymiar czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
organizowanie terminowego obiegu dokumentów i informacji należących do Działu; obsługa sekretarska Działu – udzielanie wskazówek i odpowiedzi na telefonicznej i mailowe zapytania potencjalnych kandydatów na studia; udzielanie informacji o ofercie edukacyjnej Uczelni
warunkach przyjęcia na różne formy kształcenia
udział w organizacji i obsłudze uroczystości i imprez ogólnouczelnianych; organizacja i realizacja projektów marketingowych / informacyjnych i promocyjnych Uczelni – udział w promocji PSW na imprezach plenerowych w Kwidzynie i okolicach oraz organizowanie akcji promocyjnych z udziałem studentów; współpraca z innymi jednostkami Uczelni; przygotowanie i przekazywanie informacji na stronę internetową PSW / social media w zakresie merytorycznym i graficznym
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego na wszystkich formach kształcenia i kierunkach realizowanych w Uczelni na podstawie umowy zlecenia lub na podstawie umowy o pracę w wymiarze rocznym pensum nie większym niż 540 godz;
- prowadzenie zajęć języka angielskiego dla studentów i studentek na różnych poziomach zaawansowania
z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi;
- praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie
z ustalonym harmonogramem zajęć;
- okresowe przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów sprawdzających wiedzę studentów
zakończone wpisaniem ocen do systemu;
- przygotowanie i terminowe składanie sylabusów
zgodnie ze standardami uczelni;
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców;
Prorektorów i Kanclerza. Zarządzanie obiegiem informacji oraz obiegiem dokumentów. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Redagowanie korespondencji wychodzącej. Obsługa skrzynki mailowej
platformy ePUAP
Biuletynu Informacji Publicznej PSW. Łączenie rozmów telefonicznych. Wspomaganie pracy Rektora
Prorektorów w zakresie terminarza spotkań. Wspomaganie pracy Kanclerza w zarządzaniu infrastrukturą uczelni.
Zaopatrywanie uczelni w artykuły biurowe
spożywcze oraz środki czystości. Protokołowanie zebrań. Obsługa spotkań wewnętrznych.
Praca w godzinach 8-16
organizowanie terminowego obiegu dokumentów i informacji
należących do Działu
obsługa sekretarska Działu – udzielanie wskazówek i odpowiedzi na telefoniczne i mailowe zapytania potencjalnych kandydatów na studia; udzielanie informacji o ofercie edukacyjnej Uczelni
warunkach przyjęcia na różne formy kształcenia; udział w organizacji i obsłudze uroczystości i imprez ogólnouczelnianych; organizacja i realizacja projektów marketingowych/informacyjnych i promocyjnych Uczelni – udział w promocji PSW na imprezach plenerowych w Kwidzynie i okolicach oraz organizowanie akcji promocyjnych z udziałem studentów; współpraca z innymi jednostkami Uczelni; przygotowanie i przekazywanie informacji na stronę internetową PSW/social media w zakresie merytorycznym i graficznym
Zakres obowiązków dyrektora operacyjnego jest bardzo szeroki. Monitoruje on sytuację w Uczelni jako całości i poszczególnych jednostkach / siedzibach. Weryfikuje wszelkie nieścisłości
niedopatrzenia. Jego działania nastawione są na optymalizację bieżącej działalności oraz na rozwój – realizuje plany krótko i długoterminowe. Kontroluje pracę wszystkich pracowników administracyjnych Uczelni. Stały kontakt z Rektorem i innymi członkami kadry zarządzającej
przekazywanie poleceń podwładnym
opracowywanie celów dla podległych działów i kontrolowanie jej realizacji
konsultowanie się ze specjalistami
analizowanie raportów dotyczących realizacji poszczególnych obszarów merytorycznych oraz finansowych
narzędzi i programów dla studentów. Opieka nad grupą studentów
w tym tłumaczenie zajęć / prezentacji / korespondencji jeśli będzie taka potrzeba. Współpraca i bieżący / stały kontakt z wykładowcami / studentami;. Organizacja w zakresie językowym zjazdów
wykładów i seminariów. Czynny udział w rozwoju naszej uczelni: dbanie o naszą społeczność i wizerunek. Współpraca zespołowa. Praca zdalna w połączeniu z pracą stacjonarną na organizowane zjazdy w Gdańsku
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich.Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych;Prowadzenie bazy „ruch studenta”
a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia
reaktywacji
urlopu dziekańskiego
powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego
przeniesienia
przyjęcia po zakończeniu rekrutacji). Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów.Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot.Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line
Organizowanie terminowego obiegu dokumentów i informacji
należących do Działu. Obsługa sekretarska Działu – udzielanie wskazówek i odpowiedzi na telefonicznej i mailowe zapytania potencjalnych kandydatów na studia. Udzielanie informacji o ofercie edukacyjnej Uczelni
warunkach przyjęcia na różne formy kształcenia. Udział w organizacji i obsłudze uroczystości i imprez ogólnouczelnianych. Organizacja i realizacja projektów marketingowych / informacyjnych i promocyjnych Uczelni – udział na imprezach plenerowych w Gdańsku
Trójmieście i okolicach oraz organizowanie akcji promocyjnych z udziałem studentów. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni. Przygotowanie i przekazywanie informacji na stronę internetową PSW / social media w zakresie merytorycznym i graficznym. Praca w godzinach: 8-16
realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami; obsługa administracyjna spraw studenckich: prowadzenie akt osobowych studentów
korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych; sprawdzanie i aktualizacja list studenckich; rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (elektroniczne karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły); pomoc przy rozliczeniu protokołów (systematyzacja
archiwizacja); pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych. Prowadzenie bazy „ruch studenta”
a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia
reaktywacji
urlopu dziekańskiego
powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego
przeniesienia
przyjęcia po zakończeniu rekrutacji). Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line
telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów. I inne zgodnie z załączoną ofertą
Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. Obsługa administracyjna spraw studenckich. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych. Prowadzenie bazy „ruch studenta”
a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia
reaktywacji
urlopu dziekańskiego
powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego
przeniesienia
przyjęcia po zakończeniu rekrutacji). Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line
telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów. I inne zgodnie z załączoną ofertą
1) Prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka polskiego na wszystkich formach kształcenia
i kierunkach realizowanych w Uczelni na podstawie umowy zlecenia lub na podstawie umowy o pracę w wymiarze rocznym pensum 540 godz.
2) Prowadzenie zajęć języka polskiego dla studentów i studentek cudzoziemców
z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi.
3) Praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie
z ustalonym harmonogramem zajęć.
4) Okresowe przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów sprawdzających wiedzę studentów
zakończone wpisaniem ocen do systemu.
5) Przygotowanie i terminowe składanie sylabusów
zgodnie ze standardami uczelni.
6) Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
Młodszy specjalista ds. obsługi studenta / planista
Kwidzyn
Wygasła: 08.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
współprzygotowywanie programów i planów kształcenia na poszczególne formy i kierunki kształcenia
w oparciu o obowiązujące normy prawne; wsparcie Kierownika Dziekanatu w opracowywaniu siatek godzin/planów kształcenia obecnie realizowanych kierunków studiów oraz kierunków studiów
planowanych do wprowadzenia na Uczelni; współpraca z wykładowcami w aspekcie tworzenia harmonogramów zajęć oraz prowadzenia spraw związanych z tokiem studiów; rozwiązywania spraw studenckich dotyczących toku studiów; obsługa programów E – dziekanat
Pro Akademia w aspekcie planowania
toku studiów
rekrutacji
a także wszystkich spraw studenckich; Sporządzanie dokumentów dla studentów (zaświadczeń
wypisów ocen); Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych;
1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami.
2. Obsługa administracyjna spraw studenckich:
a) Prowadzenie akt osobowych studentów;
b) Korespondencji student - Prorektor
Prorektor – student
przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji)
w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych;
c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich;
d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne
indeksy
protokoły);
e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk
systematyzacja
archiwizacja);
f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów
dbanie o skuteczność wpisywania ocen).
Zgodnie z załącznikiem
1) Prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego na wszystkich formach kształcenia i kierunkach realizowanych
w Uczelni na podstawie umowy zlecenia lub na podstawie umowy o pracę w wymiarze rocznym pensum 540 godz. 2)
Prowadzenie zajęć języka angielskiego dla studentów i studentek na różnych poziomach zaawansowania
z wykorzystaniem
nowoczesnych technologii oraz narzędzi. 3) Praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni
zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć. 4) Okresowe przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów sprawdzających
wiedzę studentów
zakończone wpisaniem ocen do systemu. 5) Przygotowanie i terminowe składanie sylabusów
zgodnie
ze standardami uczelni. 6) Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
Organizowanie terminowego obiegu dokumentów i informacji
należących do Działu. Obsługa sekretarska Działu –
udzielanie wskazówek i odpowiedzi na telefonicznej i mailowe zapytania potencjalnych kandydatów na studia. Udzielanie
informacji o ofercie edukacyjnej Uczelni
warunkach przyjęcia na różne formy kształcenia. Udział w organizacji i
obsłudze uroczystości i imprez ogólnouczelnianych. Organizacja i realizacja projektów marketingowych / informacyjnych
i promocyjnych Uczelni – udział na imprezach plenerowych w Gdańsku
Trójmieście i okolicach oraz organizowanie akcji
promocyjnych z udziałem studentów. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni. Przygotowanie i przekazywanie informacji
na stronę internetową PSW / social media w zakresie merytorycznym i graficznym
Prorektorów i Kanclerza. Zarządzanie obiegiem informacji oraz obiegiem dokumentów. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Redagowanie korespondencji wychodzącej. Obsługa skrzynki mailowej
platformy ePUAP
Biuletynu Informacji Publicznej PSW. Łączenie rozmów telefonicznych. Wspomaganie pracy Rektora
Prorektorów w zakresie terminarza spotkań. Wspomaganie pracy Kanclerza w zarządzaniu infrastrukturą uczelni. Zaopatrywanie uczelni w artykuły biurowe
spożywcze oraz środki czystości. Protokołowanie zebrań. Obsługa spotkań wewnętrznych. Praca w godzinach: 8-16
Referent ds. obsługi studentów/prowadzenia i obsługi PI
Gdańsk
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie
rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych
informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kanclerza / Kwestora / Kierownika Dziekanatu. Wydawanie studentom wszelkich formularzy
podań zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
w tym formularzy dotyczących uzyskania świadczenia pomocy materialnej. Przyjmowanie od studentów dokumentacji zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
w tym kompletnych wniosków dotyczących uzyskania świadczenia pomocy materialnej tj. stypendium socjalne
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego na wszystkich formach kształcenia
i kierunkach realizowanych w Uczelni na podstawie umowy zlecenia lub na podstawie umowy o pracę w wymiarze rocznym pensum 540 godz. Prowadzenie zajęć języka angielskiego dla studentów i studentek na różnych poziomach zaawansowania
z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi. Praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć. Okresowe przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów sprawdzających wiedzę studentów
zakończone wpisaniem ocen do systemu. Przygotowanie i terminowe składanie sylabusów
zgodnie ze standardami uczelni. Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców
Organizowanie terminowego obiegu dokumentów i informacji
należących do Działu. Obsługa sekretarska Działu –
udzielanie wskazówek i odpowiedzi na telefonicznej i mailowe zapytania potencjalnych kandydatów na studia. Udzielanie
informacji o ofercie edukacyjnej Uczelni
warunkach przyjęcia na różne formy kształcenia. Udział w organizacji i
obsłudze uroczystości i imprez ogólnouczelnianych. Organizacja i realizacja projektów marketingowych / informacyjnych
i promocyjnych Uczelni – udział na imprezach plenerowych w Gdańsku
Trójmieście i okolicach oraz organizowanie akcji
promocyjnych z udziałem studentów. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni. Przygotowanie i przekazywanie informacji
na stronę internetową PSW / social media w zakresie merytorycznym i graficznym
1) Prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego na wszystkich formach kształcenia
i kierunkach realizowanych w Uczelni na podstawie umowy zlecenia lub na podstawie umowy o pracę w wymiarze rocznym pensum 540 godz.
2) Prowadzenie zajęć języka angielskiego dla studentów i studentek na różnych poziomach zaawansowania
z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz narzędzi.
3) Praca w weekendy w godzinach porannych i popołudniowych lub inne dni zgodnie
z ustalonym harmonogramem zajęć.
4) Okresowe przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów sprawdzających wiedzę studentów
zakończone wpisaniem ocen do systemu.
5) Przygotowanie i terminowe składanie sylabusów
zgodnie ze standardami uczelni.
6) Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne wykładowców.
System czasu pracy wg harmonogramu zajęć (godzina zakończenie pracy 20:30)
Referent ds. obsługi studentów / prowadzenia i obsługi Punktu Informacyjnego
Kwidzyn
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów
udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych
ćwiczeniowych i komórek administracyjnych
planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kanclerza / Kwestora / Kierownika Dziekanatu
wydawanie studentom wszelkich formularzy
podań zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
w tym formularzy dotyczących uzyskania świadczenia pomocy materialnej
przyjmowanie od studentów dokumentacji zgodnie z wytycznymi poszczególnych komórek organizacyjnych Uczelni
w tym kompletnych wniosków dotyczących uzyskania świadczenia pomocy materialnej tj. stypendium socjalne