Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniem finansowym realizowanych projektów/programów
Przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z zawartymi umowami oraz obowiązującymi wytycznymi i harmonogramem
Prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych zakupów w ramach przyznanych dotacji i programów, w tym: kontrola formalno – rachunkowa dokumentów księgowych oraz dbałość o prawidłowy przepływ środków finansowych
Rozliczanie środków finansowych otrzymanych przez Szpital w ramach dotacji na inwestycje oraz w ramach programów polityki zdrowotnej dotyczących zakupów inwestycyjnych i innych programów zgodnie z zwartymi umowami oraz z wymogami instytucji przekazującej środki
Sporządzanie sprawozdań w zakresie finansowego rozliczenia przyznanych projektów/programów
Specjalista - Starszy Referent w Sekcji ds. Statystyki Medycznej
Mikołaja Kopernika 36, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie analiz oraz raportów z zakresu działalności leczniczej Szpitala z uwzględnieniem danych statystycznych, rozliczeniowych i finansowych,
pozyskiwanie danych statystycznych,
koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i udostępnianiem danych dotyczących działalności leczniczej na potrzeby Szpitala oraz jednostek zewnętrznych
udział w przeprowadzaniu procedury konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych, w tym sporządzanie dokumentacji, wzoru umowy, przygotowanie umów oraz aneksów,
współpraca w Stałym Zespole ds. zakupu świadczeń zdrowotnych,
współpraca z komórkami merytorycznymi, administracyjnymi oraz medycznymi,
bieżące monitorowanie zmian w przepisach powszechnie obowiązujących dotyczących funkcjonowania Szpitala,
prowadzenie wewnętrznego rejestru umów,
udostępnianie zawartych umów (w wersji elektronicznej i drukowanej),
aktualizowanie bazy kadrowej w zakresie podwykonawstwa medycznego,
przygotowywanie bieżących sprawozdań, raportów i analiz,
zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu informacji związanych z realizowanymi zadaniami
Specjalista - Sekcja Kosztów, Planowania i Analiz Finansowych
Mikołaja Kopernika 36, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca przy realizacji zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców;
Przygotowywanie analiz ekonomicznych nowych rozwiązań i przedsięwzięć planowanych w przyszłości;
Przygotowanie cyklicznych analiz dotyczących działalności poszczególnych jednostek Szpitala oraz ich wyników finansowych;
Analizowanie zawartych przez Szpital umów pod kątem ekonomicznym;
Udział w procesie tworzenia oraz kontroli wykonania Planu Finansowego;
Współpraca z organem założycielskim Szpitala w zakresie przekazywania danych statystycznych , raportów z działalności, sprawozdań z planów i ich realizacji
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja napraw i przeglądów okresowych aparatury medycznej zgodnie z obowiązującymi w Szpitalu procedurami oraz normami bezpieczeństwa pracy aparatury medycznej (przy użyciu sił własnych i serwisów zewnętrznych)
nadzór nad realizowanymi naprawami, weryfikacja usterek oraz koordynowanie napraw sprzętu przy użyciu dostępnych w szpitalu aplikacji i narzędzi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista - Dział Aparatury Medycznej
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie i nadzór realizacji przeglądów okresowych aparatury medycznej
kompletowanie dokumentów związanych z serwisowaniem aparatury medycznej i utrzymaniem jej w ruchu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Serwisant urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie pracy powierzonych urządzeń
wykonywanie przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz grzewczo-wentylacyjnych
diagnozowanie awarii oraz bieżąca naprawa urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz grzewczo- wentylacyjnych
Specjalista - Starszy Referent w Sekcji ds. Statystyki Medycznej
Mikołaja Kopernika 36, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie analiz oraz raportów z zakresu działalności leczniczej Szpitala z uwzględnieniem danych statystycznych, rozliczeniowych i finansowych,
pozyskiwanie danych statystycznych,
koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i udostępnianiem danych dotyczących działalności leczniczej na potrzeby Szpitala oraz jednostek zewnętrznych
Specjalista - Sekcja Kosztów, Planowania i Analiz Finansowych
Mikołaja Kopernika 36, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca przy realizacji zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców;
Przygotowywanie analiz ekonomicznych nowych rozwiązań i przedsięwzięć planowanych w przyszłości;
Przygotowanie cyklicznych analiz dotyczących działalności poszczególnych jednostek Szpitala oraz ich wyników finansowych;
Analizowanie zawartych przez Szpital umów pod kątem ekonomicznym;
Udział w procesie tworzenia oraz kontroli wykonania Planu Finansowego;
Współpraca z organem założycielskim Szpitala w zakresie przekazywania danych statystycznych , raportów z działalności, sprawozdań z planów i ich realizacji
planowanie i nadzór realizacji przeglądów okresowych aparatury medycznej
kompletowanie dokumentów związanych z serwisowaniem aparatury medycznej i utrzymaniem jej w ruchu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Sekcji Zakupów Aparatury Medycznej i Usług Serwisowych - Dział Aparatury Medycznej
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad pracą sekcji zakupów aparatury medycznej i usług serwisowych, w tym koordynacja zakupów i inwestycji realizowanych w drodze zamówień publicznych
współpraca z innymi komórkami szpitala w celu pozyskiwania i rozliczania zewnętrznych środków finansowych
organizacja pracy w celu płynnego i terminowego zlecania napraw, przeglądów okresowych i innych usług serwisowych dotyczących aparatury medycznej
Specjalista - Starszy Referent w Sekcji Statystyki Medycznej
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 2, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie analiz oraz raportów z zakresu działalności leczniczej Szpitala z uwzględnieniem danych statystycznych, rozliczeniowych i finansowych
pozyskiwanie danych statystycznych
koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i udostępnianiem danych dotyczących działalności leczniczej na potrzeby Szpitala oraz jednostek zewnętrznych
prowadzenie ewidencji księgowej dokumentów bezgotówkowych dotyczących zakupu odczynników, współudział w prowadzeniu ewidencji księgowej dokumentów bezgotówkowych dotyczących zakupu leków, zakupu usług podwykonawstwa medycznego,
kontrola formalna i rachunkowa dokumentów otrzymanych do księgowania,
pełna dekretacja powyższych dokumentów i wprowadzenie ich do ewidencji księgowej zgodnie z Zakładowym Planem Kont i Ustawą o rachunkowości z dnia 29-09-1994 r,
pełna analiza na kontach „Rozliczenie zakupu ” i uzgodnienie sald,
miesięczne uzgadnianie stanów magazynowych w zakresie prowadzonej ewidencji,
terminowe uzgodnienie i zamknięcie ksiąg rachunkowych w ramach prowadzonej ewidencji zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
sporządzenie miesięcznych zestawień analitycznych i syntetycznych w ramach powyższej ewidencji dla potrzeb sprawozdawczości,
analiza podatku VAT naliczonego podlegającego odliczeniu od dokonanych zakupów,
przygotowanie i sporządzanie dokumentów do archiwum zakładowego
Realizacja zadań Służby BHP zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
Monitorowanie stanu BHP, raportowanie obserwacji, doradztwo rozwiązań,
Identyfikacja i eliminowanie zagrożeń,
Identyfikacja i dobór środków ochrony,
Opracowywanie i dokumentowanie ocen ryzyka zawodowego,
Prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników z zakresu BHP,
Udział w ustaleniach okoliczności i przyczyn zdarzeń potencjalnie wypadkowych przy pracy, w drodze do/z pracy oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
Aktualizowanie i przygotowanie dokumentacji BHP,
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji,
Prowadzenie statystyk oraz sprawozdawczości w zakresie BHP,
Opiniowanie stanowisk pracy,
Koordynowanie i monitorowanie pomiarów, badań,
Przygotowywanie Szpitala do audytów z zakresu ISO,
Współpraca z Państwową Inspekcja Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, udział w kontrolach oraz realizacji zaleceń pokontrolnych,
Współpraca z powiązanymi instytucjami zewnętrznymi,
Reprezentowanie zakładu podczas kontroli organów odpowiedzialnych za monitorowanie stanu BHP/ PPOŻ w zakładzie,
Inicjowanie działań, mających na celu zwiększenie świadomości odnośnie BHP
przygotowywanie projektów umów z zakresu zamówień publicznych na usługi, dostawy (m. in. umowy na świadczenie usług transportowych, żywieniowych, pralniczych, porządkowo – czystościowych, z zakresu ochrony obiektów szpitalnych, serwisowych, utylizacji, unieszkodliwiania i wywozu odpadów, z zakresu konserwacji urządzeń, z zakresu prac agrotechnicznych, zakupu i dostawy sprzętu medycznego i innych towarów oraz sporządzanie umów z wykonawcami, których oferta została wybrana,
sporządzanie projektów umów przetargowych na dostawę leków i odczynników,
przygotowywanie projektów umów o przeprowadzanie badań klinicznych a w przypadku otrzymania gotowego projektu umowy od Sponsora badania (lub Firmy prowadzącej badania kliniczne na zlecenie Sponsora- CRO)- sprawdzanie przedłożonych projektów, nanoszenie poprawek, sporządzanie opinii prawnych oraz prowadzenie negocjacji w sprawie warunków tych umów,
przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych, w tym m.in.: użyczenia aparatury medycznej, sprzętu komputerowego, darowizny rzeczowe, lekowe i pieniężne, dostawy, sprzedaży, najmu, dzierżawy, nadzór nad ich sporządzaniem itp
przygotowywanie i negocjowanie umów o współpracy; umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych
przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych m.in. zarządzeń, komunikatów
Informatyk - Pracownik Sekcji Wsparcia Użytkownika
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowego działania szpitalnego systemu informatycznego, w szczególności prawidłowego działania sprzętu informatycznego. Do obowiązków Pracownika będzie należeć:
Starszy Referent w Sekcji ds. Statystyki Medycznej
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
przygotowywanie analiz z działalności leczniczej Szpitala z uwzględnieniem danych statystycznych i rozliczeniowych,
kontrola dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
opiniowanie oraz prowadzenie rejestru wniosków o zakup świadczeń zdrowotnych,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w przygotowaniu danych statystycznych, analiz, materiałów do postępowań przetargowych, konkursów na świadczenia medyczne oraz wniosków w sprawach o zakup świadczeń medycznych, dokumentów o charakterze strategicznym jak np. strategia szpitala, programy i plany naprawcze, plan oraz sprawozdania z działalności szpitala, plan finansowy zakupu świadczeń zdrowotnych, inne analizy i dokumenty
Pracownik administracyjny (content manager) w Sekcji ds. Komunikacji i PR
Macieja Jakubowskiego 2, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wprowadzanie treści do CMS strony internetowej szpitala oraz stron podległych szpitalowi, aktualizowanie zawartości stron (po uprzednim przeszkoleniu);
Pracownik administracyjny - sekcja administracji (gazy medyczne)
Kraków
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie merytorycznej kontroli oraz rozliczanie pod względem rachunkowym umów dotyczących dostawy i transportu gazów medycznych, ewentualnych innych umów wskazanych przez Kierownika Sekcji
Przygotowaniu założeń do wniosku i załączników do Działu Zamówień Publicznych w zakresie umów objętych zakresem czynności
Przestrzegania i stosowania procedury zakupów obowiązującej w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie
Formułowanie warunków realizowania zakupów towarów lub usług w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków w terminach gwarantujących ciągłość świadczenia usług lub dostawy towarów
Współpraca z pozostałymi działami i sekcjami Szpitala Uniwersyteckiego w zakresie obsługi i rozliczania finansowego umów zgodnie z zakresem czynności
Sporządzanie wniosków do urzędów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania szpitala w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków
Zamówienia na dostawy gazów w ramach zawartych umów oraz kontrola dokumentów dostawy
Zamówienia wewnętrzne na dostawy gazów medycznych do OK i gazów technicznych
Obsługa dokumentacji związanej z zamówieniami gazów medycznych i technicznych wraz z uzyskaniem wymaganych akceptacji
Współpraca z dyżurnymi tlenowymi i koordynatorami w zakresie zapewnienia właściwej gospodarki gazami medycznymi
Kontrola tlenowni przyklinicznych w zakresie stanu zaopatrzenia i przechowywanych butli na gazy medyczne i techniczne
Współpraca z UDT w zakresie objętym zakresem czynności
Prowadzenie dokumentacji i kontrola - inwentaryzacja stanu butli i zbiorników przewoźnych
Prowadzenie dokumentacji i zestawień pomocniczych oraz sporządzanie faktur za dostawę mediów dla podmiotów zewnętrznych
Pracownik administracyjny - sekcja administracji (transport)
Kraków
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie pojazdów będących w ewidencji Sekcji Administracji w dobrym stanie technicznym
Terminowe aktualizowanie badań technicznych rejestracyjnych, przeglądów technicznych eksploatacyjnych
Współpraca z Działem Obsługi Prawnej w sprawie zawierania polis ubezpieczeniowcy oraz likwidacji szkód na pojazdach
Kontrola pracy kierowców w tym rozliczanie kart drogowych
Nadzorowanie gospodarki paliwami i materiałami eksploatacyjnymi do pojazdów
Kontrolowanie realizacji zleceń odnotowywanych przez Dyspozytorów w „rejestrze Zleceń”
Zapewnienie ciągłości przekazywania zleceń transportowych, prac załadunkowo-wyładunkowych oraz związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w ramach transportu Szpitala
Do 10-go dnia każdego miesiąca dostarczania do Kancelarii Szpitala faktur i załączników do faktur
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy wybranych pracowników Sekcji Administracji
Prowadzenie rejestru sprzedaży gotówkowej oraz rozliczania faktur wystawionych za zrealizowany transport sanitarny, obsługa kasy fiskalnej
Kompletowanie ofert na potrzeby zamówień
Zapewnienie ciągłości wykonywania usług zlecanych podmiotom zewnętrznym, w szczególności przygotowywania części merytorycznej, opisu przedmiotu zamówienia, projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i innych załączników do postępowań o udzielenie zamówień publicznych
W razie konieczności zastępstwa – realizowanie transportu pojazdami Szpitala w tym pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu drogowym
przygotowywanie projektów umów z zakresu zamówień publicznych na usługi, dostawy (m. in. umowy na świadczenie usług transportowych, żywieniowych, pralniczych, porządkowo – czystościowych, z zakresu ochrony obiektów szpitalnych, serwisowych, utylizacji, unieszkodliwiania i wywozu odpadów, z zakresu konserwacji urządzeń, z zakresu prac agrotechnicznych, zakupu i dostawy sprzętu medycznego i innych towarów oraz sporządzanie umów z wykonawcami, których oferta została wybrana,
sporządzanie projektów umów przetargowych na dostawę leków i odczynników,
przygotowywanie projektów umów o przeprowadzanie badań klinicznych a w przypadku otrzymania gotowego projektu umowy od Sponsora badania (lub Firmy prowadzącej badania kliniczne na zlecenie Sponsora- CRO)- sprawdzanie przedłożonych projektów, nanoszenie poprawek, sporządzanie opinii prawnych oraz prowadzenie negocjacji w sprawie warunków tych umów,
przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych, w tym m.in.: użyczenia aparatury medycznej, sprzętu komputerowego, darowizny rzeczowe, lekowe i pieniężne, dostawy, sprzedaży, najmu, dzierżawy, nadzór nad ich sporządzaniem itp.,
przygotowywanie i negocjowanie umów o współpracy; umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych,
przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych m.in. zarządzeń, komunikatów
przygotowywanie projektów umów z zakresu zamówień publicznych na usługi, dostawy (m. in. umowy na świadczenie usług transportowych, żywieniowych, pralniczych, porządkowo – czystościowych, z zakresu ochrony obiektów szpitalnych, serwisowych, utylizacji, unieszkodliwiania i wywozu odpadów, z zakresu konserwacji urządzeń, z zakresu prac agrotechnicznych, zakupu i dostawy sprzętu medycznego i innych towarów oraz sporządzanie umów z wykonawcami, których oferta została wybrana,
sporządzanie projektów umów przetargowych na dostawę leków i odczynników,
przygotowywanie projektów umów o przeprowadzanie badań klinicznych a w przypadku otrzymania gotowego projektu umowy od Sponsora badania (lub Firmy prowadzącej badania kliniczne na zlecenie Sponsora- CRO)- sprawdzanie przedłożonych projektów, nanoszenie poprawek, sporządzanie opinii prawnych oraz prowadzenie negocjacji w sprawie warunków tych umów,
przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych, w tym m.in.: użyczenia aparatury medycznej, sprzętu komputerowego, darowizny rzeczowe, lekowe i pieniężne, dostawy, sprzedaży, najmu, dzierżawy, nadzór nad ich sporządzaniem itp.,
przygotowywanie i negocjowanie umów o współpracy; umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych,
przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych m.in. zarządzeń, komunikatów
Bieżące ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym zdarzeń gospodarczych związanych z zakupem leków, odczynników, gazów medycznych i materiałów
Bieżące ewidencjonowanie w Rejestrze Zakupu VAT zdarzeń gospodarczych związanych z zakupem leków, odczynników, gazów medycznych i materiałów
Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów otrzymanych do księgowania
Pełna dekretacja powyższych dokumentów i wprowadzenie ich do ewidencji księgowej zgodnie z Zakładowym Planem Kont i Ustawą o rachunkowości z dnia 29-09-1994 r
Sporządzanie poleceń księgowych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie dekretacji powyższych dokumentów
Pełna analiza na kontach „Rozliczenie zakupu ” i uzgodnienie sald
Sporządzanie zestawienia przychodów i rozchodów magazynowych
Pełna analiza przychodów i rozchodów z zestawieniami z programu Gospodarki Materiałowej i programu finansowo-księgowego
Miesięczne uzgadnianie stanów magazynowych
Eksport dokumentów PZ, RW, MM z programu Gospodarki Materiałowej do Systemu finansowo-księgowego
Terminowe uzgodnienie i zamknięcie ksiąg rachunkowych w ramach prowadzonej ewidencji zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
Sporządzenie miesięcznych zestawień analitycznych i syntetycznych w ramach powyższej ewidencji dla potrzeb sprawozdawczości
Analiza podatku VAT naliczonego podlegającego odliczeniu od dokonanych zakupów
Przygotowanie i sporządzanie dokumentów do archiwum zakładowego
prowadzenie rejestrów (umów, faktur, korespondencji itp.),
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zlecenia robót budowlanych lub usług zgodnie z procedurami wewnętrznymi Szpitala i Prawem zamówień publicznych
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy
prowadzenie czynności związanych z rozliczaniem umów i realizacją faktur
prowadzenie rejestrów (umów, faktur, korespondencji itp.)
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zlecenia robót budowlanych lub usług zgodnie z procedurami wewnętrznymi Szpitala i Prawem zamówień publicznych
prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Działalności Komercyjnej i Nowych Projektów
Kraków
Wygasła: 25.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Realizacja procedur związanych z aplikowaniem o uzyskanie finansowania dla projektów/inwestycji/zakupów/ofert z programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
budżetu MZ oraz innych źródeł
koordynacja i obsługa administracyjna realizacji projektów/wniosków/umów
które uzyskały finansowanie.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę