Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Na czym polega praca Project Managera w firmie EWELD expo solutions?
W skrócie: Na Zarządzanie projektem w oparciu o oczekiwania klienta (projekt, specyfikacja techniczna, indywidualne ustalenia)
Zalicza się do tego Planowanie, przygotowanie oraz nadzór (czasem bezpośredni) nad realizacją stoisk w określonym czasie oraz budżecie. Wymagana jest komunikacja z klientem na wszystkich etapach realizacji oraz równie efektywna komunikacja z członkami zespołu projektowego, wykonawczego i dostawcami. Project manager u nas w firmie opracowuje kalkulacje i szacuje koszty projektowych oraz je optymalizuje. Ma do tego celu dedykowane oprogramowanie, które mu w tym pomaga. W praktyce przygotowuje i koryguje dokumenty niezbędne dla zespołów do realizacji zleceń. Wraz z doświadczeniem na bieżąco wprowadza zmiany w projekcie, identyfikuje zagrożenia i opracowuje plany awaryjne. Na koniec realizacji analizuje wyniki i wskazuje obszary problemowe
Osoby z którymi współpracuje to przede wszystkim klient (wystawca lub agencja reklamowa), projektant, koordynator techniczny, liderzy zespołów w firmie, podwykonawcy
Na czym polega praca Koordynatora technicznego w firmie EWELD expo solutions?
Koordynator techniczny wspomaga project managerów oraz liderów zespołów montażowych w przygotowaniu stoisk targowych z technicznego punktu widzenia
Zalicza się do tego Planowanie produkcji oraz nadzór nad produkcją stoisk w określonym czasie oraz budżecie. Wymagana jest komunikacja z zespołem projektowym na wszystkich etapach realizacji oraz równie efektywna komunikacja z liderami produkcji oraz kierownikiem magazynu, grafiki czy głównym elektrykiem. Koordynator techniczny zamawia materiały, pomaga w ich doborze liderom zespołów. Opisuje zużycie materiałów na poszczególne projekty. Planuje załadunki i przyjęcia transportów na produkcji Wraz z doświadczeniem na bieżąco wprowadza zmiany w projekcie, identyfikuje zagrożenia i opracowuje plany awaryjne
Osoby z którymi współpracuje to Project Managerowie i projektanci stoisk a z drugiej strony stolarze, montażyści (liderzy), a także fachowcy jak graficy czy elektrycy, ściśle współpracuje z kierownikiem magazynu