Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (383)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 383 )
Kurs na Kontrolera Ruchu Lotniczego
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nie widać ich, a jednak bez ich pracy ruch lotniczy byłby niemożliwy
Kim są i co robią Kontrolerzy Ruchu Lotniczego?
To wyjątkowi specjaliści, którzy sprawiają, że ruch lotniczy jest bezpieczny i efektywny. W samej tylko w Polsce obsługują setki tysięcy lotów rocznie i dbają o bezpieczeństwo milionów pasażerów. To z nimi współpracują piloci, aby każdy start samolotu kończył się szczęśliwym lądowaniem
Brzmi interesująco?
Jak więc zostać Kontrolerem Ruchu Lotniczego?
Aby zdobyć ten najbardziej odpowiedzialny zawód świata trzeba ukończyć 2 letni kurs organizowany przez PAŻP, podzielony na trzy etapy:
- Kurs teoretyczny (z wynagrodzeniem miesięcznym równym wynagrodzeniu minimalnemu krajowemu) trwający ok. pół roku w Warszawie
- Kurs symulatorowy (z wynagrodzeniem równym wynagrodzeniu minimalnemu krajowemu) trwający ok. 6 miesięcy w Warszawie
- Kurs na stanowisku pracy pod nadzorem instruktora (z wynagrodzeniem 6000 zł miesięcznie) trwający ok. 12 miesięcy w jednej z wybranych lokalizacji w Polsce
Twój udział w kursie jest naszą bardzo kosztowną inwestycją – inwestycją, która jednocześnie jest szansą na zdobycie unikalnych kwalifikacji i wyjątkowego zawodu
Co jeszcze warto wiedzieć:
Nauka zawodu kontrolera ruchu lotniczego jest niezwykle wymagająca. Przed Tobą wiele egzaminów, które warunkują przejście do kolejnych etapów. Zajęcia trwają od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Kurs jest mocno angażujący i obecność na wszystkich zajęciach jest obowiązkowa (nie ma więc możliwości realizacji równoległych aktywności tj. studia czy inna praca)
Po ukończeniu kursu przystąpisz do państwowego egzaminu, po którym otrzymasz licencję Kontrolera Ruchu Lotniczego i rozpoczniesz przygodę swojego życia!
Będziesz pracować w Warszawie lub na jednym z polskich lotnisk w zespole fantastycznych, wyjątkowych ludzi, w organizacji, która o Ciebie zadba i doceni Twoje zaangażowanie
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji
Przygotowywanie, realizacja umów, porozumień, aneksów oraz raportowanie stanu wykonania umów
Prowadzenie negocjacji handlowych
Stała i ścisła współpraca z poszczególnymi komórkami merytorycznymi w zakresie realizacji umów i porozumień
Monitoring wydatków oraz kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych związanych z realizacją umów
Przygotowanie danych i informacji w ramach sprawozdawczości z realizacji umów
Prowadzenie i dokumentowanie procedur zakupowych dla zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz uzupełnianie baz danych do zestawień porównawczych w zakresie realizowanych umów
Współpraca z innymi komórkami merytorycznymi PAŻP w celu opracowania Specyfikacji Wymagań Systemowych oraz Specyfikacji Wymagań Oprogramowania dla projektowanych rozwiązań
Udział w tworzeniu planu testów, przypadków i scenariuszy testowych
Weryfikacja scenariuszy testowych z wymaganiami wyższego rzędu
Mapowanie kroków procedur testowych na wymagania wysokopoziomowe
Weryfikacja dokumentacji projektowo-testowej w oparciu o instrukcje, procedury wewnętrzne oraz standardy i normy międzynarodowe jak i krajowe
Dobór odpowiednich narzędzi testowych oraz aktywny udział w testach na wszystkich etapach projektu/zadania
Weryfikacja procedur testowych od zewnętrznych dostawców
Wykrywanie oraz raportowanie znalezionych problemów i błędów oprogramowania w dziennikach testów oraz innych narzędziach wskazanych w projektach
Przygotowanie raportów z testów
Zapewnianie najlepszej jakości testów, dbanie o wysoki standard dokumentacji testowej
Ścisła współpraca z komórkami merytorycznymi, biorącymi udział w zadaniu/projekcie
wykonywanie prac konserwacyjnych, takich jak drobne remonty i naprawy,
przeprowadzanie pracowników wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczeń
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. rozwoju systemów UTM
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca nad rozwojem systemu PansaUTM oraz innych systemów do zarządzania lotami BSP (w tym zgodnych z Rozporządzeniem U-space) i specyfikowaniem ich wymagań funkcjonalnych
Praca nad adaptacją systemu PansaUTM do nowych wymogów unijnych przepisów BSP oraz do potrzeb użytkowników
Testowanie systemów i aplikacji związanych z zarządzaniem lotami BSP oraz badaniem rynku w zakresie rozwoju technologii
Przygotowywanie dokumentacji ww. systemów
Uczestnictwo w procesie wdrożenia ww. systemów do pracy operacyjnej
Zaangażowanie w rozwój PAŻP w zakresie UTM i U-space
Udział w spotkaniach, konferencjach, panelach i grupach roboczych związanych z tematyką BSP/UTM/U-Space
Twoja praca będzie polegać przede wszystkim na prowadzeniu ciągłego procesu rekrutacyjnego, włączając w to analizę formularzy, przeprowadzanie testów predyspozycji dla kandydatów na przyszłych kontrolerów ruchu lotniczego, udział w sesjach Assessment Centre i wywiadach behawioralnych. Przez cały czas trwania rekrutacji będziesz dbał o candidate experience i wizerunek naszej firmy poprzez profesjonalny kontakt z kandydatami
Stała i ścisła współpraca z poszczególnymi komórkami merytorycznymi w obrębie przydzielonej kategorii zakupowej
Identyfikacja potrzeb zakupowych w obsługiwanych kategoriach, z uwzględnieniem racjonalności wydatków
Przygotowywanie kompletnego i szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) we współpracy z klientem wewnętrznym
Dokonywanie standaryzacji i agregacji produktów zakupowych w przydzielonej grupie zakupowej
Opracowywanie optymalnych specyfikacji zakupów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Tworzenie trendów rozwoju strategii zakupowych w obrębie powierzonych kategorii
Weryfikowanie planu kosztów/planu inwestycji na dany rok z danej kategorii zakupowej
Przygotowywanie RFI, RFQ, RFP
Przeprowadzenie analizy rynku
Analiza i proponowanie trybu postępowania w związku z optymalizacją zakupów, koordynacja dynamicznego systemu zakupów w ramach przydzielonej kategorii zakupowej
Wystawianie wniosków zakupowych w oparciu o wypracowany z Klientem wewnętrznym OPZ
Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie udzielonych pełnomocnictw
Udział w pracach komisji przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach przygotowanego i zatwierdzonego wniosku o udzielenie zamówienia
Przygotowanie umów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Realizacja umowy w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Ocena dostawców
Prowadzenie i dokumentowanie procedur zakupowych dla zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
Monitoring wydatków związanych z daną kategorią zakupową
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Przygotowywanie danych i informacji w ramach sprawozdawczości z realizacji zakupów
utrzymanie sprawności technicznej urządzeń energetyki cieplnej poprzez konserwacje, naprawy oraz modyfikacje takie jak: eksploatacja kotłowni olejowej, instalacja ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, instalacji p.poż, wod-kan, przepompowni ścieków sanitarnych i wód drenażowych, stacji uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody basenowej,
utrzymanie w sprawności technicznej powierzonych urządzeń po wykonaniu konserwacji, naprawie, remoncie i modyfikacji, zgodnie z obowiązującą dokumentacją techniczną,
sprawowanie nadzoru technicznego nad pracami instalacyjnymi, naprawczymi, remontowymi i modyfikacyjnymi w/w urządzeń energetyki cieplnej i instalacji, zlecanymi firmom zewnętrznym
Młodszy Specjalista ds. Nadzoru Operacyjnego Systemów ATM
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowywanie zmian w konfiguracji podległych systemów ATM wynikających z potrzeb użytkowników operacyjnych
Walidacja konfiguracji systemowej i danych w podległych systemach ATM
Monitorowanie limitów systemowych w ujęciu technicznym dla systemów ATM
Współpraca z właściwymi komórkami PAŻP w zakresie niezbędnym dla zapewnienia danych dla podległych systemów ATM
Realizacja działań przypisanych trzeciej linii wsparcia dla podległych systemów ATM
Udział w projektach teleinformatycznych w zakresie kompetencji komórki organizacyjnej oraz w testach: przedwdrożeniowych, powdrożeniowych, funkcjonalnych i niefunkcjonalnych systemów ATM
Uczestniczenie w dedykowanym kursie ATSEP
Analiza błędów zgłaszanych przez użytkowników systemów ATM
Współpraca z dostawcami systemów wspierających realizację procesów związanych z zarządzaniem ruchem lotniczym
Współpraca i udział w przygotowywaniu założeń do Planu Skuteczności Działania (PSD) w części dotyczącej PAŻP oraz w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących systemu skuteczności działania
Sporządzanie analiz efektywności funkcjonowania PAŻP w kluczowych obszarach skuteczności działania (w obszarze operacyjnym i finansowym), w odniesieniu do celów określonych w PSD
Przygotowywanie danych do sporządzenia informacji zarządczej dot. stanu realizacji PSD, w tym przygotowywanie cyklicznych informacji o stwierdzonych odchyleniach ilościowych i jakościowych względem obowiązującego planu
Udział w przygotowywaniu konsultacji z interesariuszami w zakresie realizacji PSD, w tym przygotowanie danych, prezentacji i wyjaśnień dla przewoźników lotniczych
Zbieranie danych do przygotowywania stanowiska PAŻP w odniesieniu do propozycji zmian legislacyjnych oraz innych rozwiązań regulacyjnych dotyczących systemu skuteczności działania, we współpracy z komórkami organizacyjnymi i kierownictwem PAŻP
Przygotowywanie danych do raportów na potrzeby instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie realizacji PSD
Do naszego zespołu Wynagrodzeń poszukujemy osób, które będą zajmować się całokształtem spraw związanych z wynagrodzeniami naszych pracowników
Twoja praca będzie polegać m. in. na naliczaniu wynagrodzeń, świadczeń z ZFŚS i z ZUS, sporządzaniu deklaracji ZUS, wystawianiu zaświadczeń, tworzeniu raportów
od 5000 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praktykant wsparcia technicznego / Młodszy Specjalista ds. eksploatacji urządzeń i systemów COM (urządzenia radiokomunikacyjne)
Uczestnictwo w szkoleniach w ramach kursu ATSEP (krajowych i zagranicznych)
Uczestnictwo w szkoleniach i instruktażach wymaganych przez zewnętrzne i wewnętrzne przepisy
Poniżej znajdują się kluczowe zadania po zakończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów radiokomunikacyjnych - COM (uzyskanie Upoważnienia ATSEP):
Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń radiokomunikacyjnych, wymaganych na stanowisku
Wykonywanie przeglądów oraz konserwacji
Utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej
Raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń,
Udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji
Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Twoja praca będzie polegać na partnerskim wsparciu managerów w HR administracyjnym i strategicznym w tematach związanych z całym cyklem życia pracownika. Będziesz mieć udział w rozwijaniu i doskonaleniu naszej organizacji, będziesz też mieć wpływ na budowanie zaangażowania pracowników w życie firmy poprzez realizację ciekawych projektów, w tym z zakresu EB, DEI i innych
od 6800 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Eksploatacji Urządzeń i Systemów DP/IT
Twój zakres obowiązków po zakończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT i uzyskaniu upoważnienia ATSEP do pracy jako certyfikowany personel służb technicznych w obszarze zarządzania ruchem lotniczym:
Administracja i obsługa eksploatacja systemów ATM (Air Traffic Management )/ DP (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów i konserwacji powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii / usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów
Uczestnictwo w projektach, szkoleniach branżowych, krajowych oraz zagranicznych
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu księgowego
Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych finansowanych w ramach środków unijnych oraz innych projektów objętych dofinansowaniem
Specyfikacja sald kont księgowych, analiza zapisów księgowych, identyfikowanie i wyjaśnianie nieprawidłowości w zapisach księgowych
Rozliczanie kosztów i nakładów finansowych z otrzymanych dotacji ze środków unijnych oraz z innych źródeł
Przygotowywanie danych i zestawień niezbędnych do sporządzania wniosków i sprawozdawczości dotyczącej projektów finansowanych ze środków unijnych oraz innych źródeł
Wykonywanie niezbędnych korekt nieprawidłowych zapisów w systemie księgowym
Czynny udział przy zamknięciach okresów księgowych oraz przy sporządzaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
Udział w kontrolach i audytach, w tym sporządzanie materiałów i przygotowywanie dokumentów na życzenie audytora
Współudział w wyznaczaniu kierunku rozwoju systemów ATM
Zbieranie i analiza wymagań biznesowo-systemowych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
Modelowanie procesów biznesowych i diagramów UML
Moderowanie komunikacji między zespołem biznesowym i technicznym
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów analitycznych, zbieranie wymagań, opracowywanie koncepcji rozwiązań we współpracy z interesariuszami
Stała współpraca z zespołem Developerów/Dostawcą systemu
Współpraca z przyszłymi użytkownikami systemu w celu zrozumienia potrzeb i przełożenia ich na wymagania do systemu informatycznego
Analiza i definiowanie wymagań użytkowników na podstawie wielu źródeł informacji (zgłoszenia użytkowników, zachowanie obecnie wykorzystywanego systemu ATM, specyfika obecnie wykorzystywanych systemów ATM)
Współpraca z dostawcą oprogramowania w celu osiągnięcia spójności i pełności wymagań (uszczegółowianie funkcjonalności, odnotowywanie braków w wymaganiach i uzyskiwanie informacji od przyszłych użytkowników systemu oraz kierownictwa projektu)
Utrzymywanie bazy danych zgłoszeń oraz wymagań (Jira), wprowadzanie nowych obserwacji oraz wymagań, śledzenie statusu zgłoszeń, przydzielanie zadań do członków zespołu projektowego
Reprezentowanie firmy na forum międzynarodowym (inni dostawcy usług żeglugi powietrznej) w celu zapewnienia przepływu informacji o wymaganiach wobec systemu ATM
Projektowanie architektury sieci teleinformatycznych w organizacji (w zakresie topologii sieci, doboru urządzeń, konfiguracji itp.)
Projektowanie architektury sieciowej pod kątem środowisk infrastruktury wirtualnej (rozwiązania VMware, OVM, OpenStack, KVM itd.)
Analiza istniejącej architektury sieci i przedstawianie propozycji zmian
Przedstawianie do uzgodnienia i wprowadzenie integracji wewnętrznej sieci teleinformatycznej z sieciami partnerów, z zachowaniem obowiązujących standardów bezpieczeństwa teleinformatycznego
Współuczestniczenie w procesach standaryzacyjnych obszaru zarządzania architekturą sieciowo-infrastrukturalną
Wykonywanie działań związanych z: weryfikacją planów lotu i depesz modyfikacyjnych do planów lotu, dystrybucją planów lotu i depesz modyfikacyjnych ATS zgodnie z przepisami dla danego rodzaju ruchu lotniczego,- tworzeniem i dystrybucją biuletynów informacji przed lotem (PIB) oraz przekazywanie informacji na podstawie NOTAM,
Współpraca z klientami zewnętrznymi/ pilotami w zakresie przetwarzania planów lotów i depesz powiązanych
Współpraca ze służbami lotniskowymi oraz organami służb ruchu lotniczego
Pełnienie funkcji informacyjnej i doradczej dla użytkowników przestrzeni powietrznej (piloci, koordynatorzy lotnisk, agenci handlingowi i inni pracownicy lotnictwa) w obszarze dotyczącym informacji lotniczej (AIS)
Administrowanie, zgłaszanie, nadzorowanie usuwania usterek powstałych na TWR Wrocław i podległych obiektów poprzez:
Prowadzenie rejestru usterek oraz KOB (Książka Obiektu Budowlanego)
Zgłaszanie usterek
Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu status realizacji usuwania usterek
Realizacja działań w zakresie odpadów komunalnych, w tym nadzór nad właściwą segregacją i terminowym wywozem odpadów stałych i ciekłych w obiektach TWR WR w obiektach terenowych TWR WR
Realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami pozostającymi w obszarze zadań zespołu
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych poprzez:
Archiwizacja dokumentów
Prowadzenie dokumentacji ZSZ
Gospodarowanie, ewidencjonowanie środkami trwałymi (zasoby meblowe, apteczki oraz AGD RTV) w tym przygotowywanie zleceń do wniosków kasacyjnych likwidacyjnych i utylizacyjnych
Wystawianie wniosków zakupowych oraz ich realizacja
Uzupełnianie apteczek
Współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych funkcjonujących w TWR WR w zakresie administrowania obiektami
Nadzór/administrowanie firm zewnętrznych realizujących zadania na obiektach TWR WR + obiekty podległe w zakresie odpowiedzialności zespołu
Administrowanie dokumentacją poprzez:
Wykonywanie czynności związanych z obsługą finansowo-księgową
Prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków, zaliczek
Opisywanie faktur
Wystawianie, rejestrowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych
Młodszy specjalista ds. administracji nieruchomościami
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowego wykonania działań związanych z administrowaniem obiektami PAŻP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami, będącymi w zakresie odpowiedzialności Zespołu
Realizacja zadań związanych z administrowaniem i eksploatacją obiektów PAŻP oraz inicjowanie procesu zakupowego
Nadzór nad prawidłową realizacją umów eksploatacyjnych, w tym współpraca z Wykonawcami i koordynowanie spraw związanych z ich realizacją
Tworzenie opisów przedmiotów zamówienia, mających na celu zawarcie umów eksploatacyjnych
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji przeglądów urządzeń, wynikających z zapisów umowy, będących w odpowiedzialności Zespołu
Nadzorowanie zadań wykonywanych przez wykonawców oraz udział w odbiorach prac technicznych urządzeń
Współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych funkcjonujących w obiektach PAŻP będących w zakresie odpowiedzialności Zespołu
Prowadzenie rejestru usterek obiektów PAŻP będących w zakresie odpowiedzialności Zespołu
Realizacja działań w zakresie odpadów komunalnych, w tym nadzór nad właściwą segregacją i terminowym wywozem odpadów stałych i ciekłych
Prace administracyjno-biurowe związane z obsługą finansowo-księgową (prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków, zaliczek, opisywanie faktur, sporządzanie raportów finansowych)
Wystawianie, rejestrowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych
Administrowanie korespondencją
Czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie i przechowywanie akt sprawy
Archiwizacja dokumentów
Prowadzenie dokumentacji ZSZ
Gospodarowanie, ewidencjonowanie środkami trwałymi (zasoby meblowe, apteczki oraz AGD RTV), w tym przygotowywanie zleceń do wniosków kasacyjnych, likwidacyjnych i utylizacyjnych
Uzupełnianie apteczek
Sporządzanie planu szkoleń i bieżące monitorowanie jego realizacji
Zbieranie i analiza wymagań biznesowo-systemowych,
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej,
Modelowanie procesów biznesowych i diagramów UML,
Moderowanie komunikacji między zespołem biznesowym i technicznym,
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów analitycznych, zbieranie wymagań, opracowywanie koncepcji rozwiązań we współpracy z interesariuszami,
Stała współpraca z zespołem Developerów/Dostawcą systemu,
Współpraca z przyszłymi użytkownikami systemu w celu zrozumienia potrzeb i przełożenia ich na wymagania do systemu informatycznego,
Analiza i definiowanie wymagań użytkowników na podstawie wielu źródeł informacji (zgłoszenia użytkowników, zachowanie obecnie wykorzystywanego systemu ATM, specyfika obecnie wykorzystywanych systemów ATM),
Współpraca z dostawcą oprogramowania w celu osiągnięcia spójności i pełności wymagań (uszczegółowianie funkcjonalności, odnotowywanie braków w wymaganiach i uzyskiwanie informacji od przyszłych użytkowników systemu oraz kierownictwa projektu),
Utrzymywanie bazy danych zgłoszeń oraz wymagań (Jira), wprowadzanie nowych obserwacji oraz wymagań, śledzenie statusu zgłoszeń, przydzielanie zadań do członków zespołu projektowego,
Reprezentowanie firmy na forum międzynarodowym (inni dostawcy usług żeglugi powietrznej) w celu zapewnienia przepływu informacji o wymaganiach wobec systemu ATM
Stała i ścisła współpraca z poszczególnymi komórkami merytorycznymi w obrębie przydzielonej kategorii zakupowej
Identyfikacja potrzeb zakupowych w obsługiwanych kategoriach, z uwzględnieniem racjonalności wydatków na rzecz realizacji celów biznesowych
Przygotowywanie kompletnego i szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) we współpracy z klientem wewnętrznym na podstawie otrzymanych od niego specyfikacji dotyczących materiałów czy usług
Dokonywanie standaryzacji i agregacji produktów zakupowych w przydzielonej grupie zakupowej
Opracowywanie optymalnych specyfikacji zakupów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Tworzenie trendów rozwoju strategii zakupowych w obrębie powierzonych kategorii
Weryfikowanie planu kosztów/planu inwestycji na dany rok z danej kategorii zakupowej oraz informowanie klienta wewnętrznego o konieczności uruchomienia zadania
Przygotowywanie RFI, RFQ, RFP
Przeprowadzenie analizy rynku
Agregowanie potrzeb zakupowych w ramach danych kategorii zakupowych
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych dotyczących potrzeb zakupowych w ramach danej kategorii zakupowej
Analiza i proponowanie trybu postępowania w związku z optymalizacją zakupów, koordynacja dynamicznego systemu zakupów w ramach przydzielonej kategorii zakupowej
Wystawianie WOUZ w oparciu o wypracowany z Klientem wewnętrznym OPZ
Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie udzielonych pełnomocnictw
Udział w pracach komisji przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach przygotowanego i zatwierdzonego wniosku o udzielenie zamówienia
Przygotowanie umów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Realizacja umowy w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych
Ocena dostawców
Prowadzenie i dokumentowanie procedur zakupowych dla zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
Monitoring wydatków związanych z daną kategorią zakupową
Weryfikowanie i przeprowadzanie standaryzacji zakupów w danej kategorii zakupowej
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Przygotowywanie danych i informacji w ramach sprawozdawczości z realizacji zakupów
Obsługa katalogów elektronicznych oraz aukcji
Tworzenie raportów z wykonania umowy
Uzupełnianie baz danych do zestawień porównawczych w zakresie realizowanych zakupów
Praktykant FPP w Dziale Przetwarzania Danych Lotniczych
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Współpraca z organizacjami zewnętrznymi (krajowymi i międzynarodowymi) w zakresie wstępnego planowania ruchu lotniczego w FIR EPWW oraz poprawności danych lotniczych,
Przyjmowanie zgłoszeń na loty dodatkowe / nierozkładowe,
Wydawanie decyzji (zezwolenia, odmowy) w sprawie operacji lotniczych wykonywanych w FIR EPWW zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Weryfikacja ubezpieczeń statków powietrznych w zakresie posiadanych kompetencji,
Zarządzanie wykazami użytkowników przestrzeni powietrznej podlegających ograniczeniom w FIR EPWW,
Współpraca z innymi organami ATM w zakresie planowania ruchu lotniczego,
Obsługa systemu P _21, TRAFFIC oraz innych systemów wspierających system ATM w zakresie monitorowania, weryfikacji i aktualizacji danych o ruchu lotniczym w FIR Warszawa,
Dostarczanie prawidłowej, kompletnej, zweryfikowanej i jednolitej informacji o planowanym ruchu lotniczym dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
Monitorowanie automatycznej transmisji danych do systemu P _21,
Manualne uzupełnianie brakujących elementów i weryfikowanie informacji w systemach P _21 oraz Traffic w oparciu o materiały źródłowe,
Współpraca z IFPS w zakresie weryfikacji poprawności przetwarzanych planów lotów,
Przekazywanie dostępnymi środkami łączności depesz dotyczących planów lotów wymaganych przez organy służby ruchu lotniczego lub użytkowników przestrzeni,
Przekazywanie organom służb ruchu lotniczego informacji o startach i lądowaniach w FIR Warszawa, jeżeli taka prośba zawarta jest w planie lotu lub na prośbę zainteresowanych służb,
Współpraca z organami służby ruchu lotniczego w zakresie przetwarzania i przekazywania planów lotów,
Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji o przyjęciu bądź odrzuceniu planu lotu,
Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji przy współudziale innych służb ruchu lotniczego o udzieleniu lub nie zgody na wlot statku powietrznego w FIR EPWW.
Kluczowe zadania po zakończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT i uzyskaniu upoważnienia ATSEP do pracy jako certyfikowany personel służb technicznych w obszarze zarządzania ruchem lotniczym:
Administracja i obsługa eksploatacja systemów ATM (Air Traffic Management )/ DP (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów i konserwacji powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii / usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów
Uczestnictwo w projektach, szkoleniach branżowych, krajowych oraz zagranicznych
Lubisz wyzwania? Chcesz, żeby praca była jednocześnie Twoją pasją i misją? Lubisz podejmować trudne decyzje, a presja czasu dodatkowo Cię motywuje? Chcesz dbać o bezpieczeństwo tysięcy pasażerów? Kontrolowanie sytuacji masz w genach? Szybko się uczysz? Lubisz pracować w zgranym zespole, a jednocześnie masz własne zdanie? Cenisz elastyczny czas pracy i możliwość relaksu w siedzibie Firmy?
Być może to właśnie ciebie szukamy? Chciałabyś/Chciałbyś zostać kontrolerem ruchu lotniczego?
Zapraszamy na kurs!
Każdego dnia nad bezpieczeństwem tysięcy samolotów i pasażerów przelatujący nad Polską czuwa ponad 600 kontrolerów ruchu lotniczego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Ta praca wymaga ogromnej odpowiedzialności, żelaznych nerwów i ponadstandardowej odporności na stres. W zamian otrzymujesz ogromną satysfakcję, wynagrodzenie na naprawdę wysokim poziomie, unikalne kwalifikacje i gwarancję zatrudnienia
Dlaczego warto spróbować?
- nie potrzebujesz studiów, wystarczy wykształcenie minimum średnie maturalne;
- nie potrzebujesz doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię od postaw;
- dostaniesz wynagrodzenie za uczestnictwo w kursie;
- będziesz jednym z niewielu takich specjalistów w Polsce i Europie;
- doceniamy ludzi za to, co robią i jak;
- wierzymy, że człowiek jest najważniejszy i nie zastąpi go żadna maszyna;
Obsługa szkoleń na symulatorze:- realizowanie scenariuszy ćwiczeń praktycznych, - naśladowanie korespondencji radiowej poprzez stosowanie frazeologii lotniczej w języku angielskim,- inicjowanie sytuacji anormalnych i awaryjnych,
Obsługa szkoleń na symulatorze:- realizowanie scenariuszy ćwiczeń praktycznych, - naśladowanie korespondencji radiowej poprzez stosowanie frazeologii lotniczej w języku angielskim,- inicjowanie sytuacji anormalnych i awaryjnych,
Przygotowanie ćwiczeń na symulator:- wgrywanie ćwiczeń i konfigurowanie stanowisk symulatora,- testowanie/sprawdzanie nowo wprowadzonych ćwiczeń,
Przygotowanie ćwiczeń na symulator:- wgrywanie ćwiczeń i konfigurowanie stanowisk symulatora,- testowanie/sprawdzanie nowo wprowadzonych ćwiczeń,
Projektowanie architektury sieci teleinformatycznych w organizacji (w zakresie topologii sieci, doboru urządzeń, konfiguracji itp.)
Projektowanie architektury sieciowej pod kątem środowisk infrastruktury wirtualnej (rozwiązania VMware, OVM, OpenStack, KVM itd.)
Analiza istniejącej architektury sieci i przedstawianie propozycji zmian
Przedstawianie do uzgodnienia i wprowadzenie integracji wewnętrznej sieci teleinformatycznej z sieciami partnerów, z zachowaniem obowiązujących standardów bezpieczeństwa teleinformatycznego
Współuczestniczenie w procesach standaryzacyjnych obszaru zarządzania architekturą sieciowo-infrastrukturalną
Główny Specjalista ds. Architektury Infrastruktury
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie i wdrażanie architektury infrastruktury IT
Proponowanie zmian w istniejącej architekturze systemów IT celem zapewnienia realizacji obecnych i przyszłych celów biznesowych organizacji
Uczestnictwo w planowaniu, projektowaniu i wytwarzaniu modeli architektury korporacyjnej dotyczących zarówno obecnego jak i przyszłego działania organizacji ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań wykorzystujących chmury
Analiza projektów biznesowych i technologicznych klienta pod kątem wykonalności
Zbieranie i definiowanie wymagań funkcjonalnych oraz niefunkcjonalnych systemów w oparciu o analizę wymagań biznesowych oraz współpracę z działami IT w celu poprawnego wdrożenia rozwiązania
Tworzenie dokumentacji architektonicznej, opiniowanie i dokumentowanie wdrażanych procesów
Współtworzenie standardów rozwoju infrastruktury chmurowej (głównie MS Azure) oraz kontroli ich utrzymania
Obsługa i eksploatacja instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych w podległych komórce organizacyjnej obiektach PAŻP tj.: rozdzielnic SN i nn, systemów zasilania bezprzerwowego przemiennoprądowego UPS stałoprądowego - siłowni DC, systemów zasilania awaryjnego (zespołów prądotwórczych)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania maszyn, urządzeń, systemów i instalacji w podległym obszarze ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń opartych o systemy skomputeryzowane
Lokalizowanie uszkodzeń i awarii podległych maszyn, urządzeń, systemów i instalacji
Diagnozowanie usterek i awarii w systemach automatyki przemysłowej klasy PLC, SCADA
Prace konserwacyjno- remontowe związane z utrzymaniem ruchu obiektu (naprawy, konserwacje, przeglądy)
Uczestniczenie w realizacji projektów inwestycyjnych dotyczących maszyn, urządzeń, systemów i instalacji w podległym obszarze
Rejestracja wykonywanych czynności w systemie nadzorującym
Rekomendowanie zmian i ulepszeń do wdrożenia w celu poprawy działania maszyn, urządzeń, systemów i instalacji w podległym obszarze
Analiza przyczyn awarii/ problemów i wdrażania akcji korygujących i zapobiegawczych
Opracowywanie, weryfikowanie oraz opiniowanie dokumentacji technicznej
Opracowywanie dokumentacji w zakresie eksploatacji
Wykonywanie pomiarów wynikających z zasad bezpiecznej eksploatacji podległych urządzeń, instalacji i systemów
Wykonywanie przeglądów okresowych podległych urządzeń, instalacji i systemów
Udział w odbiorach FAT/ SAT podległych urządzeń, instalacji i systemów
Po ukończonym kursie ATSEP składającym się z cyklu szkoleń, praktyki na stanowisku oraz oceny końcowej
Eksploatacja, utrzymanie pasywnej infrastruktury sieciowej w budynku CZRL Warszawa (sieci strukturalnej, sieci teletechnicznej oraz sieci światłowodowej)
Utrzymania węzła teletransmisyjnego składającego się z rozwiązań technologicznych: RAD Data Communications; Hitachi (ABB/KeyMile)
Bieżąca obsługa/ monitorowanie stanu pracy łączy telekomunikacyjnych, kontrola pracy urządzeń operatorskich
Współpraca w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów CNS, zapewnienie środków transmisji danych i głosu dla tych systemów
Wsparcie dla administratorów systemów biznesowych w obszarze dostępu do sieci strukturalnej oraz sieci LAN/WAN
Współpraca z liniami wsparcia: pierwszą (helpdesk) i trzecią (administratorzy sieci LAN/WAN)
Współpraca z administratorami sieci teletransmisyjnej oraz dyżurnym teleinformatykiem
Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej, paszportyzacja zasobów i usług telekomunikacyjnych
Koordynacja prac ze współpracownikami i innymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia ciągłości pracy urządzeń nadzorowanych przez dział
Udział w delegacjach służbowych do obiektów CNS i wsparcie przy obsłudze urządzeń końcowych
Współpraca z innymi komórkami PAŻP w zakresie swojej specjalności
Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Systemów Krytycznych
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Po zakończonym kursie ATSEP w zakresie utrzymania systemów krytycznych i uzyskanie upoważnienia ATSEP do pracy jako certyfikowany personel służb technicznych w obszarze zarządzania ruchem lotniczym
Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń: wymaganych na stanowisku w tym:
wykonywanie przeglądów oraz konserwacji,
utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń,
prowadzenie dokumentacji technicznej,
raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń,
ewidencjonowanie zmian w podległych urządzeniach i systemach, w tym przestrzeganie zasad licencjonowania,
wykonywanie backup / recovery dla podległych urządzeń i systemów,
składanie na bieżąco meldunków o nieprawidłowościach mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu lotniczego,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi krajowymi i międzynarodowymi np: ANSP, EUROCONTROL, IMGW, ULC
współpraca z administratorami sieci teletransmisyjnej LAN/WAN oraz dyżurnym teleinformatykiem
Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Współpraca przy realizacji projektów oraz procesie wdrażania do pracy operacyjnej nowych urządzeń i systemów
Współpraca z właściwymi komórkami PAŻP w zakresie niezbędnym dla zapewnienia danych z i do podległych urządzeń i systemów
Wykonywanie prac konserwacyjnych, tj. drobne remonty i naprawy
Przeprowadzki pracowników oraz wyposażenia meblowego pomieszczeń
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista/ Główny Specjalista ds. analiz, planowania, sprawozdawczości i baz kosztowych
WieĹĽowa 8, WĹ‚ochy, Warszawa
Wygasła: 10.10.2023
pełny etat
umowa o pracÄ™
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Sporządzenie krótko i długoterminowych planów finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji
Przygotowywanie cyklicznych raportów/informacji w zakresie stwierdzonych odchyleniach ilościowych i jakościowych w stosunku do obowiązujących planów
Aktywny udział w procesie opracowywania i monitorowania Planów Skuteczności Działania
Sporządzanie analiz finansowych i raportów celem zapewnienia informacji finansowej na potrzeby wewnętrznych i zewnętrznych
Ocena zasadności finansowej proponowanych zmian legislacyjnych oraz regulacyjnych do dokumentów krajowych i międzynarodowych
Wspieranie tworzenia i wdrażania narzędzi w zakresie organizacji i funkcjonowania systemu kontrolingowego
Udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zagadnień finansowych
Przygotowywanie procedur usprawniających gromadzenie i przetwarzanie danych niezbędnych do zapewnienia potrzeb informacyjnych
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PAŻP w zakresie informacji kontrolingowych na potrzeby planowania, sprawozdawczości i realizacji kosztów
Główny Specjalista/ Starszy Specjalista ds. kontrolingu i rozwoju systemów
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzenie krótko i długoterminowych planów finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji
Przygotowywanie cyklicznych raportów/informacji w zakresie stwierdzonych odchyleniach ilościowych i jakościowych w stosunku do obowiązujących planów
Określanie wysokości stawek opłat nawigacyjnych w oparciu o tabele sprawozdawcze opłat nawigacyjnych oraz model kalkulacyjny
Prowadzenie kompleksowych analiz z zakresu finansów (analiza CBA, analiza kosztu kapitału, symulacje stawek jednostkowych opłat nawigacyjnych w oparciu o zadane scenariusze biznesowe)
Aktywny udział w procesie opracowywania i monitorowania Planów Skuteczności Działania
Współpraca z innymi komórkami wewnętrznymi w zakresie sporządzenia rocznych sprawozdań finansowych
Sporządzenie raportów zarządczych na potrzeby kadry zarządzającej oraz instytucji zewnętrznych
Ocena zasadności finansowej proponowanych zmian legislacyjnych oraz regulacyjnych do dokumentów krajowych i międzynarodowych
Współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami w zakresie odpowiedzialności Działu
Udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zagadnień finansowych
Lubisz wyzwania? Chcesz, żeby praca była jednocześnie Twoją pasją i misją? Lubisz podejmować trudne decyzje, a presja czasu dodatkowo Cię motywuje? Chcesz dbać o bezpieczeństwo tysięcy pasażerów? Kontrolowanie sytuacji masz w genach? Szybko się uczysz? Lubisz pracować w zgranym zespole, a jednocześnie masz własne zdanie? Cenisz elastyczny czas pracy i możliwość relaksu w siedzibie Firmy?
Być może to właśnie ciebie szukamy? Chciałabyś/Chciałbyś zostać kontrolerem ruchu lotniczego?
Zapraszamy na kurs!
Każdego dnia nad bezpieczeństwem tysięcy samolotów i pasażerów przelatujący nad Polską czuwa ponad 600 kontrolerów ruchu lotniczego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Ta praca wymaga ogromnej odpowiedzialności, żelaznych nerwów i ponadstandardowej odporności na stres. W zamian otrzymujesz ogromną satysfakcję, wynagrodzenie na naprawdę wysokim poziomie, unikalne kwalifikacje i gwarancję zatrudnienia
Dlaczego warto spróbować?
- nie potrzebujesz studiów, wystarczy wykształcenie minimum średnie maturalne;
- nie potrzebujesz doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię od postaw;
- dostaniesz wynagrodzenie za uczestnictwo w kursie;
- będziesz jednym z niewielu takich specjalistów w Polsce i Europie;
- doceniamy ludzi za to, co robią i jak;
- wierzymy, że człowiek jest najważniejszy i nie zastąpi go żadna maszyna;
Praktykant Wsparcia Technicznego kształcenie w kierunku: Eksploatacji, Urządzeń i Systemów COM/MET
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kluczowe zadania na stanowisku po zakończonym kursie i uzyskaniu upoważnienia ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów COM / MET) z zadaniami:
1. Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń wymaganych na stanowisku w tym:
a) wykonywanie przeglądów oraz konserwacji,
b) utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń,
c) prowadzenie dokumentacji technicznej,
d) raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń,
e) udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji,
2. Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Specjalista ds. remontowych w branży elektrycznej
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego obiektu zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego art. 62 ust.1. pkt.1 oraz art. 64 ust.1 pkt. 3 ustawy – Prawo Budowlane w branży elektrycznej
Prowadzenie zadań remontowych i inwestycyjnych w zakresie systemów CNS i obiektów kubaturowych jako realizator z ramienia Zamawiającego
Reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z rejonowymi Zakładami Energetycznymi w zakresie uzyskiwania warunków przyłączenia do sieci i realizacji takich przyłączeń
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej/energetycznej przy realizacji inwestycji obiektów CNS i kubaturowych
Kluczowe zadania na stanowisku po przejściu cyklu specjalistycznych szkoleń oraz procesu wdrożenia:
Obsługa i eksploatacja urządzeń radiokomunikacyjnych po ukończeniu cyklu szkoleń (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów okresowych powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii/usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp.
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów.
Specjalista ds. Sprzedaży, Windykacji i Walidacji Danych
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z kontrahentami oraz prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem sprzedaży usług nawigacyjnych i sprzedaży pozanawigacyjnej
Współpraca z pracownikami Działu i innych komórek organizacyjnych PAŻP w celu prawidłowej realizacji procesów walidacji danych operacyjnych, ewidencji sprzedaży, fakturowania, dystrybucji faktur, wspieranie procesów rozliczeń wpłat i windykacji należności PAŻP z tytułu sprzedaży
Współpraca z CRCO/EUROCONTROL w zakresie prowadzenia ewidencji sprzedaży usług nawigacji trasowej fakturowanej w imieniu PAŻP przez CRCO oraz przy ustalaniu stanu rzeczywistego w toku realizacji postępowań reklamacyjnych związanych z usługami nawigacji trasowej. Sporządzanie raportów doraźnych z danych o lotach zafakturowanych przez CRCO
Ciągła weryfikacja aktualności i uzupełnianie w systemie finansowo-księgowym danych niezbędnych do prawidłowego fakturowania i prowadzenia rozliczeń przez PAŻP z tytułu sprzedaży oraz rozpatrywanie reklamacji
Walidacja danych operacyjnych w systemie walidacyjno-sprawozdawczym
Prowadzenie monitoringu sald należności wymagalnych w oparciu o dostępne wewnętrzne źródła informacji, bieżąca kontrola terminowości wpłat od kontrahentów krajowych i zagranicznych oraz tworzenie okresowych raportów w tym zakresie
Udział w procesach uzgadniania oczekiwań użytkownika systemu, wdrażania nowych lub aktualizacji istniejących narzędzi informatycznych wspierających pracę Działu, w szczególności w obszarze ewidencji i rozliczeń sprzedaży, w tym udział w działaniach rozwojowych dotyczących systemu finansowo-księgowego oraz systemu walidacji danych lotniczych
Wsparcie w sporządzaniu statystyk miesięcznych, kwartalnych i rocznych o ruchu lotniczym w FIR Warszawa oraz innych zestawień o ruchu lotniczym na potrzeby innych komórek organizacyjnych PAŻP oraz instytucji zewnętrznych (np. ministerstwo właściwe do spraw transportu, Urząd Lotnictwa Cywilnego)
Tworzenie analiz i raportów (regularnych i ad hoc) na temat przychodów ze sprzedaży usług nawigacyjnych oraz sprzedaży pozanawigacyjnej, w tym raportów o ilości operacji i wartości operacji zafakturowanych i innych raportów
1. Kontrolowanie i doradzanie pracodawcy w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych
2. Doradzanie pracodawcy w zakresie wyposażania budynku, obiektu budowlanego lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice
3. Dbanie o zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie
4. Doradzanie pracodawcy w zakresie zapewnienia osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwa i możliwości ewakuacji
5. Doradzanie pracodawcy w zakresie przygotowania budynku, obiektu budowlanego lub terenu do prowadzenia akcji ratowniczej
6. Zapoznawanie pracowników pracodawcy z przepisami przeciwpożarowymi w ramach szkolenia wstępnego BHP
7. Ustalanie sposobów postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia
8. Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektów PAŻP oraz aktualizacja ich według potrzeb.9. Organizowanie próbnych ewakuacji w obiektach PAŻP
10. Kontrolowanie komórek organizacyjnych zakładu pracy w celu sprawdzenia czy przestrzegane są wymagania dotyczące ochrony przeciwpożarowej
11. Nadzór nad przebiegiem przeglądów urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego, realizowanych przez firmy zewnętrzne
12. Planowanie i zabezpieczenie środków finansowych na potrzeby utrzymania urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego
13. Inicjowanie wniosków zakupowych, w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego
14. Udział w projektach PAŻP realizujących zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział i wykonywanie zadań w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji, Przewodniczącego Komisji, Członka Komisji, zgodnie z przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi
Prawidłowe sporządzanie i nadzór nad opracowaniem dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumentację załączoną do wniosku zakupowego, odpowiednio do funkcji powierzonej w pracach Komisji Przetargowej w tym: przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia; weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym, odpowiadanie na zapytania wykonawców, przygotowanie projektów odpowiedzi na informacje o nieprawidłowościach wniesionych przez wykonawców; kontrolowanie kompletności dokumentacji przedkładanej przez komórki merytoryczne; opracowywanie protokołu postępowania; obsługa organizacyjna Komisji Przetargowej; przygotowywanie sprawozdań z realizowanych zadań
Prowadzenie postępowania i dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z zachowaniem wymagań ustawowych co do czynności ich formy jak i terminowości, w tym dbanie o kompletność dokumentacji postępowania oraz jej czytelne i przejrzyste ułożenie oraz bezpieczne przechowywanie
Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach toczących się przed Krajową Izbą Odwoławczą
Przygotowanie i przekazanie do publikacji odpowiednio w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE wszystkich ogłoszeń i informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedniej formie i terminie
Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem
Sporządzanie bieżących informacji zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków
Sporządzenie i aktualizacja Planu zamówień (wewnętrzny plan obowiązujący u Zamawiającego) oraz Planu postępowań o którym mowa w art. 23 PZP
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników PAŻP
Prowadzenie kartotek płacowych, kartotek zasiłkowych, kartotek chorobowych dla pracowników
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników
Bieżąca kontrola rachunkowa wszystkich załączników do naliczania wynagrodzeń (wnioski premiowe, dodatki szkodliwe, zestawienia wypracowanych godzin np.: nocnych, nadliczbowych, świątecznych, dyżurów domowych, itp.)
Naliczanie i sporządzanie list wypłat nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, odpraw z tytułu rozwiązania umowy o pracę oraz ekwiwalentów za niewykorzystany urlop dla pracowników PAŻP
Naliczanie świadczeń z ZUS (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, wypadkowe, rehabilitacyjne, itp.)
Naliczanie indywidualnych składek ZUS na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
Sporządzanie miesięcznych oraz narastających deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA, RZA
Realizacja czynności związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników PAŻP
Wystawianie przelewów potrąceń na PKZP, KKP, Związki Zawodowe, ZFŚS, składek na inne instytucje w odniesieniu do pracowników PAŻP
Sporządzanie miesięcznej deklaracji PFRON
Wystawianie zaświadczeń ZUS RP-7 o wysokości osiągniętych dochodów do naliczenia emerytur i rent
Naliczanie indywidualnych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych
Sporządzanie indywidualnych informacji podatkowych o wypłaconych w ciągu roku wynagrodzeń oraz o wysokości należnego i pobranego podatku, składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Agencji i wysyłanie odpowiednich druków do Urzędów
Naliczanie świadczeń z ZFŚS należnym pracownikom PAŻP (refundacje, dofinansowania, ekwiwalent urlopowy, rozliczanie rat udzielonych pożyczek remontowych, budowlanych, wypłata zapomóg bezzwrotnych)
Praktykant Wsparcia Technicznego kształcenie w kierunku: Eksploatacji, Urządzeń i Systemów COM/MET
Wieżowa 8, Włochy, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kluczowe zadania na stanowisku po zakończonym kursie i uzyskaniu upoważnienia ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów COM / MET) z zadaniami:
1. Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń wymaganych na stanowisku w tym:
a) wykonywanie przeglądów oraz konserwacji,
b) utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń,
c) prowadzenie dokumentacji technicznej,
d) raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń,
e) udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji,
2. Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Kluczowe zadania na stanowisku po przejściu cyklu specjalistycznych szkoleń oraz procesu wdrożenia:
1.Zapewnienie dostępności usług dla służb operacyjnych
2. Prowadzenie bieżącej eksploatacji urządzeń/systemów będących pod nadzorem zespołu, w tym współpraca z organami zewnętrznymi (krajowymi i międzynarodowymi)
3. Przestrzeganie zasad polityki bezpieczeństwa w zakresie podległych zespołowi urządzeń i systemów
4. Ewidencjonowanie zmian w podległych urządzeniach i systemach, w tym przestrzeganie zasad licencjonowania
5. Realizacja polityki backup/recovery dla podległych urządzeń i systemów
6. Opracowywanie harmonogramów przeglądów urządzeń/systemów będących pod nadzorem Zespołu
7. Opracowywanie i utrzymanie aktualnej dokumentacji, raportów, procedur i standardów w obszarze podległych urządzeń i systemów z uwzględnieniem wymagań i dobrych praktyk z zakresu ITIL/PN-EN ISO 20000
18. Składanie na bieżąco meldunków i nieprawidłowościach mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu lotniczego zgodnie z zapisami w instrukcjach i procedurach
9. Współpraca z Działem Monitoringu i Koordynacji Incydentów IT/DP/CNS w usuwaniu awarii, urządzeń i systemów podległych Zespołowi
10. Współpraca z komórką organizacyjną właściwą ds. badania zdarzeń SMS przy ocenie ryzyka, incydentów i wypadków lotniczych oraz badaniu zdarzeń w zakresie urządzeń i systemów podległych Działowi
11. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Zastępcy Dyrektora Biura Informatyki i Techniki ds. Rozwoju w ramach realizacji projektów oraz procesie wdrażania do pracy operacyjnego nowych urządzeń i systemów w podległym obszarze odpowiedzialności
12. Współpraca z właściwymi komórkami PAŻP w zakresie niezbędnym dla zapewnienia danych z i do podległych urządzeń i systemów
Praktykant Wsparcia Technicznego /Młodszy Specjalista ds. Eksploatacji Urządzeń i Systemów DP/IT Kształcenie w kierunku DP/IT
Przytoczna 1a, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kluczowe zadania na stanowisku po zakończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT (uzyskanie upoważnienia ATSEP):
Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń wymaganych na stanowisku w tym: (a) wykonywanie przeglądów oraz konserwacji (b) utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń (c) prowadzenie dokumentacji technicznej (d) raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń (e) udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji
Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników PAŻP
Prowadzenie kartotek płacowych, kartotek zasiłkowych, kartotek chorobowych dla pracowników
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników
Bieżąca kontrola rachunkowa wszystkich załączników do naliczania wynagrodzeń (wnioski premiowe, dodatki szkodliwe, zestawienia wypracowanych godzin np.: nocnych, nadliczbowych, świątecznych, dyżurów domowych, itp.)
Naliczanie i sporządzanie list wypłat nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, odpraw z tytułu rozwiązania umowy o pracę oraz ekwiwalentów za niewykorzystany urlop dla pracowników PAŻP
Naliczanie świadczeń z ZUS (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, wypadkowe, rehabilitacyjne, itp.)
Naliczanie indywidualnych składek ZUS na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
Sporządzanie miesięcznych oraz narastających deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA, RZA
Realizacja czynności związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników PAŻP
Wystawianie przelewów potrąceń na PKZP, KKP, Związki Zawodowe, ZFŚS, składek na inne instytucje w odniesieniu do pracowników PAŻP
Sporządzanie miesięcznej deklaracji PFRON
Wystawianie zaświadczeń ZUS RP-7 o wysokości osiągniętych dochodów do naliczenia emerytur i rent
Naliczanie indywidualnych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych
Sporządzanie indywidualnych informacji podatkowych o wypłaconych w ciągu roku wynagrodzeń oraz o wysokości należnego i pobranego podatku, składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Agencji i wysyłanie odpowiednich druków do Urzędów
Naliczanie świadczeń z ZFŚS należnym pracownikom PAŻP (refundacje, dofinansowania, ekwiwalent urlopowy, rozliczanie rat udzielonych pożyczek remontowych, budowlanych, wypłata zapomóg bezzwrotnych)
Kontrolowanie i doradzanie pracodawcy w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych
Doradzanie pracodawcy w zakresie wyposażania budynku, obiektu budowlanego lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice
Dbanie o zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie
Doradzanie pracodawcy w zakresie zapewnienia osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwa i możliwości ewakuacji
Doradzanie pracodawcy w zakresie przygotowania budynku, obiektu budowlanego lub terenu do prowadzenia akcji ratowniczej
Zapoznawanie pracowników pracodawcy z przepisami przeciwpożarowymi w ramach szkolenia wstępnego BHP
Ustalanie sposobów postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia
Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektów PAŻP oraz aktualizacja ich według potrzeb
Organizowanie próbnych ewakuacji w obiektach PAŻP
Kontrolowanie komórek organizacyjnych zakładu pracy w celu sprawdzenia czy przestrzegane są wymagania dotyczące ochrony przeciwpożarowej
Nadzór nad przebiegiem przeglądów urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego, realizowanych przez firmy zewnętrzne
Planowanie i zabezpieczenie środków finansowych na potrzeby utrzymania urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego
Inicjowanie wniosków zakupowych, w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego (przygotowywanie dokumentacji PZP)
Udział w projektach PAŻP realizujących zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zarządzanie infrastrukturą telekomunikacyjną pozyskaną w PAŻP
Udział w spotkaniach planistycznych związanych z utrzymaniem lub wycofaniem z użytku łączy lub urządzeń telekomunikacyjnych, które są pod nadzorem lub na stanie działu
Bieżąca analiza i raportowanie o realizacji budżetu związanego z wydatkami na łącza i systemy telekomunikacyjne. Prowadzenie rozliczeń operatorów telekomunikacyjnych i dostawców zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Uczestniczenie w postępowaniach przetargowych odtworzeniowych na zakup usług telekomunikacyjnych. Udział przy tworzeniu wymagań technicznych, eksploatacyjnych, SLA
Udział w odbiorach łączy/usług telekomunikacyjnych oraz innej infrastruktury telekomunikacyjnej będącej przedmiotem zakupu lub dzierżawy ( możliwe delegacje służbowe na terenie kraju)
Przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń od operatorów telekomunikacyjnych i innych partnerów biznesowych dotyczących prac na dzierżawionych usługach/łączach telekomunikacyjnych ( współpraca również z zagranicznymi partnerami biznesowymi)
Monitorowanie i raportowanie o bieżących nieprawidłowościach i awariach w zakresie dzierżawionych łączy oraz urządzeń nadzorowanych lub będących na stanie działu
Kontrola dokumentacji wynikającej z zawartych umów na łącza telekomunikacyjne bądź zakupiony sprzęt telekomunikacyjny będący w eksploatacji, m.in. terminowości podpisanych protokołów odbioru lub należytego wykonania umowy
Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej infrastruktury telekomunikacyjnej: łączy/usług telekomunikacyjnych oraz własnych zasobów teletechnicznych (urządzeń i okablowania teleinformatycznego)
Udział i wykonywanie zadań w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji, Przewodniczącego Komisji, Członka Komisji, zgodnie z przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi
Prawidłowe sporządzanie i nadzór nad opracowaniem dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumentację załączoną do wniosku zakupowego, odpowiednio do funkcji powierzonej w pracach Komisji Przetargowej w tym: przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia; weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym, odpowiadanie na zapytania wykonawców, przygotowanie projektów odpowiedzi na informacje o nieprawidłowościach wniesionych przez wykonawców; kontrolowanie kompletności dokumentacji przedkładanej przez komórki merytoryczne; opracowywanie protokołu postępowania; obsługa organizacyjna Komisji Przetargowej; przygotowywanie sprawozdań z realizowanych zadań
Prowadzenie postępowania i dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z zachowaniem wymagań ustawowych co do czynności ich formy jak i terminowości, w tym dbanie o kompletność dokumentacji postępowania oraz jej czytelne i przejrzyste ułożenie oraz bezpieczne przechowywanie
Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach toczących się przed Krajową Izbą Odwoławczą
Przygotowanie i przekazanie do publikacji odpowiednio w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE wszystkich ogłoszeń i informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedniej formie i terminie
Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem
Sporządzanie bieżących informacji zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków
Sporządzenie i aktualizacja Planu zamówień (wewnętrzny plan obowiązujący u Zamawiającego) oraz Planu postępowań o którym mowa w art. 23 PZP
Lubisz wyzwania? Chcesz, żeby praca była jednocześnie Twoją pasją i misją? Lubisz podejmować trudne decyzje, a presja czasu dodatkowo Cię motywuje? Chcesz dbać o bezpieczeństwo tysięcy pasażerów? Kontrolowanie sytuacji masz w genach? Szybko się uczysz? Lubisz pracować w zgranym zespole, a jednocześnie masz własne zdanie? Cenisz elastyczny czas pracy i możliwość relaksu w siedzibie Firmy?
Być może to właśnie ciebie szukamy? Chciałabyś/Chciałbyś zostać kontrolerem ruchu lotniczego?
Zapraszamy na kurs!
Każdego dnia nad bezpieczeństwem tysięcy samolotów i pasażerów przelatujący nad Polską czuwa ponad 600 kontrolerów ruchu lotniczego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Ta praca wymaga ogromnej odpowiedzialności, żelaznych nerwów i ponadstandardowej odporności na stres. W zamian otrzymujesz ogromną satysfakcję, wynagrodzenie na naprawdę wysokim poziomie, unikalne kwalifikacje i gwarancję zatrudnienia
Dlaczego warto spróbować?
- nie potrzebujesz studiów, wystarczy wykształcenie minimum średnie maturalne;
- nie potrzebujesz doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię od postaw;
- dostaniesz wynagrodzenie za uczestnictwo w kursie;
- będziesz jednym z niewielu takich specjalistów w Polsce i Europie;
- doceniamy ludzi za to, co robią i jak;
- wierzymy, że człowiek jest najważniejszy i nie zastąpi go żadna maszyna;
Współpraca z przyszłymi użytkownikami systemu w celu zrozumienia potrzeb i przełożenia ich na wymagania do systemu informatycznego
Organizacja oraz prowadzenie warsztatów z przyszłymi użytkownikami systemu (wspólna analiza dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wymagań, praktyczne wykorzystanie prototypu systemu w celu zdefiniowania potrzeb użytkowników)
Analiza i definiowanie wymagań użytkowników na podstawie wielu źródeł informacji (zgłoszenia użytkowników, zachowanie obecnie wykorzystywanego systemu ATM, specyfikacja obecnie wykorzystywanych systemów ATM)
Współpraca z dostawcą oprogramowania w celu osiągnięcia spójności i pełności wymagań (uszczegółowianie funkcjonalności, odnotowywanie braków w wymaganiach i uzyskiwanie informacji od przyszłych użytkowników systemu oraz kierownictwa projektu)
Analiza błędów zgłaszanych przez użytkowników systemu, proponowanie rozwiązań mitygujących
Utrzymywanie bazy danych zgłoszeń oraz wymagań (Jira), wprowadzanie nowych obserwacji oraz wymagań, śledzenie statusu zgłoszeń, przydzielanie zadań do członków zespołu projektowego
Lubisz wyzwania? Chcesz, żeby praca była jednocześnie Twoją pasją i misją? Lubisz podejmować trudne decyzje, a presja czasu dodatkowo Cię motywuje? Chcesz dbać o bezpieczeństwo tysięcy pasażerów? Kontrolowanie sytuacji masz w genach? Szybko się uczysz? Lubisz pracować w zgranym zespole, a jednocześnie masz własne zdanie? Cenisz elastyczny czas pracy i możliwość relaksu w siedzibie Firmy?
Być może to właśnie ciebie szukamy?
Chciałabyś/Chciałbyś zostać kontrolerem ruchu lotniczego?
Zapraszamy na kurs!
Każdego dnia nad bezpieczeństwem tysięcy samolotów i pasażerów przelatujący nad Polską czuwa ponad 600 kontrolerów ruchu lotniczego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Ta praca wymaga ogromnej odpowiedzialności, żelaznych nerwów i ponadstandardowej odporności na stres. W zamian otrzymujesz ogromną satysfakcję, wynagrodzenie na naprawdę wysokim poziomie, unikalne kwalifikacje i gwarancję zatrudnienia
Dlaczego warto spróbować?
- nie potrzebujesz studiów, wystarczy wykształcenie minimum średnie maturalne;
- nie potrzebujesz doświadczenia - wszystkiego nauczymy Cię od postaw;
- dostaniesz wynagrodzenie za uczestnictwo w kursie;
- będziesz jednym z niewielu takich specjalistów w Polsce i Europie;
- doceniamy ludzi za to, co robią i jak;
- wierzymy, że człowiek jest najważniejszy i nie zastąpi go żadna maszyna;
Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmianami w jego trakcie,
Prowadzenie akt osobowych,
Nadzór nad ewidencją planów urlopowych pracowników Agencji,
Przygotowywanie dokumentów dotyczących przechodzenia pracowników agencji na świadczenia emerytalno-rentowe,
Kierowanie nowych pracowników Agencji na badania wstępne,
Prowadzenie bazy danych pracowników Agencji w systemie kadrowo-płacowym,
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie ruchu osobowego, zatrudnienia i dyscypliny pracy, prowadzenie całokształtu spraw związanych z absencją pracowników,
Ustalanie uprawnień pracowników do uprawnień urlopowych,
Prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych w warunkach szczególnych, prowadzenie ewidencji zatrudnionych inwalidów,
Współpraca z ZUS w zakresie przekazywania i aktualizowanie informacji,
Dbanie o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji kadrowej,
Nadzorowanie działania powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Przygotowanie powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego do pracy
Dokonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Usuwanie awarii powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pracy nadzorowanych urządzeń
Składanie meldunków do właściwej służby technicznej o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń oraz zaobserwowanych incydentach, wypadkach i zdarzeniach specyficznych dla ATM
Naprawa urządzenia lub wezwanie serwisu albo wykonawcy urządzenia
Powiadamianie właściwej służby operacyjnej o wycofaniu z użytkowania oraz przywróceniu do użytkowania obsługiwanego systemu, zarówno w przypadku wyłączeń planowanych jak i usterek
Współpraca przy wyjaśnianiu incydentów, wypadków i zdarzeń specyficznych dla ATM, nieprawidłowości w działaniu systemów i urządzeń, funkcjonowaniu procedur oraz przy przeglądach ośrodków i systemów pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu lotniczym
Kluczowe zadania na stanowisku po ukończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT:
Administracja i obsługa eksploatacja systemów ATM (Air Traffic Management )/ DP (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów i konserwacji powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii / usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów
Uczestnictwo w projektach, szkoleniach branżowych, krajowych oraz zagranicznych
Kluczowe zadania na stanowisku po pomyślnym ukończeniu kursu ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń NAV:
Obsługa i eksploatacja systemów radionawigacyjnych (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów i konserwacji powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii / usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów
Uczestnictwo w projektach, szkoleniach branżowych, krajowych oraz zagranicznych
Tłumaczenie z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski informacji do produktów informacji lotniczej
Udział w procesie tworzenia produktów informacji lotniczej zgodnie z obowiązującymi procesami i procedurami
Realizacja zadań w zakresie ustalania poprawności przetwarzania danych i informacji lotniczych we współpracy z zewnętrznymi i wewnętrznymi dawcami danych.
Kluczowe zadania na stanowisku po ukończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT to bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń, w tym:
- wykonywanie przeglądów oraz konserwacji,
- utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń,
- udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji
- udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników PAŻP
Prowadzenie kartotek płacowych, kartotek zasiłkowych, kartotek chorobowych dla pracowników
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników
Bieżąca kontrola rachunkowa wszystkich załączników do naliczania wynagrodzeń (wnioski premiowe, dodatki szkodliwe, zestawienia wypracowanych godzin np.: nocnych, nadliczbowych, świątecznych, dyżurów domowych, itp.)
Naliczanie i sporządzanie list wypłat nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, odpraw z tytułu rozwiązania umowy o pracę oraz ekwiwalentów za niewykorzystany urlop dla pracowników PAŻP
Naliczanie świadczeń z ZUS (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, wypadkowe, rehabilitacyjne, itp.)
Naliczanie indywidualnych składek ZUS na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
Sporządzanie miesięcznych oraz narastających deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA, RZA
Realizacja czynności związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników PAŻP
Wystawianie przelewów potrąceń na PKZP, KKP, Związki Zawodowe, ZFŚS, składek na inne instytucje w odniesieniu do pracowników PAŻP
Sporządzanie miesięcznej deklaracji PFRON
Wystawianie zaświadczeń ZUS RP-7 o wysokości osiągniętych dochodów do naliczenia emerytur i rent
Naliczanie indywidualnych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych
Sporządzanie indywidualnych informacji podatkowych o wypłaconych w ciągu roku wynagrodzeń oraz o wysokości należnego i pobranego podatku, składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Agencji i wysyłanie odpowiednich druków do Urzędów
Naliczanie świadczeń z ZFŚS należnym pracownikom PAŻP (refundacje, dofinansowania, ekwiwalent urlopowy, rozliczanie rat udzielonych pożyczek remontowych, budowlanych, wypłata zapomóg bezzwrotnych)
Wprowadzanie zgłoszeń zmian danych do systemu PLX oraz współpraca z administratorem systemu PLX w tym zakresie
Współpraca w prowadzeniu dystrybucji oraz sprzedaży wysyłkowej publikacji wydawanych przez Dział Zarządzania informacją Lotniczą
Koordynacja planowania i realizacji zakupów w Dziale Zarządzania Informacją Lotniczą (prowadzenie umów Działu, bieżącej bazy rozliczeń środków finansowych, opis merytoryczny faktur w systemie EOF, wystawianie WOUZ)
Organizacja i zarządzanie pismami /Zarządzeniami /Dokumentami ZSZ itp. w Dziale Zarządzania Informacją Lotniczą poprzez ich rejestrację, dystrybucję i archiwizację
Nadzór nad dokumentami dotyczącymi rozliczenia czasu pracy pracowników Działu oraz ich badań okresowych.6. Współpraca z odpowiednimi komórkami w zakresie przygotowania szkoleń podstawowych i odświeżających dla pracowników Działu Zarządzania Informacją Lotniczą
Organizacja, współpraca oraz prowadzenie przedsięwzięć takich jak konferencje, workshopy, spotkania itp. organizowanych z udziałem innych służb ATM/ AIS i/ lub użytkowników przestrzeni powietrznej
Prowadzenie procesu planowania, uzgadniania oraz przeglądów budżetu Działu
Młodszy Specjalista ds. Eksploatacji Urządzeń i Systemów DP/IT
Przytoczna 1a, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kluczowe zadania na stanowisku po zakończonym kursie ATSEP w zakresie eksploatacji urządzeń i systemów DP/IT (uzyskanie upoważnienia ATSEP):
Bieżąca eksploatacja techniczna, naprawa oraz konserwacja systemów i urządzeń wymaganych na stanowisku w tym: (a) wykonywanie przeglądów oraz konserwacji (b) utrzymanie ciągłości pracy operacyjnej podległych systemów i urządzeń (c) prowadzenie dokumentacji technicznej (d) raportowanie zdarzeń dotyczących zmian stanu pracy podległych systemów i urządzeń (e) udział w opracowywaniu harmonogramów przeglądów i konserwacji
Udział w odbiorach technicznych urządzeń przekazywanych pod nadzór zespołu
wykonywanie działań związanych z:- przyjmowaniem i weryfikacją pod względem formalnym i merytorycznym planów lotu i depesz modyfikacyjnych do planów lotu,- dystrybucją planów lotu i depesz modyfikacyjnych zgodnie z przepisami dla danego rodzaju ruchu lotniczego,- tworzeniem i dystrybucją biuletynów informacji przed lotem (PIB) dla użytkowników przestrzeni powietrznej,
współpraca z NMOC w zakresie przetwarzania planów lotu i depesz powiązanych,
współpraca ze służbami lotniskowymi, organami służb ruchu lotniczego,
wsparcie użytkowników w obsłudze funkcji oprogramowania IWB,
przyjmowanie i obsługa meldunków specjalnych: BSR/ PFR/ ATIR,
pełnienie funkcji informacyjnej i doradczej dla użytkowników przestrzeni powietrznej,
obsługa aplikacji EAD INO_DU, systemu IWB, terminali CADAS i AFTN, systemu TOKAI, aplikacji IBAF oraz współdzielonych w Biurach Odpraw Załóg narzędzi komunikacji
Zarządzanie infrastrukturą telekomunikacyjną pozyskaną w PAŻP
Udział w spotkaniach planistycznych związanych z utrzymaniem lub wycofaniem z użytku łączy lub urządzeń telekomunikacyjnych, które są pod nadzorem lub na stanie działu
Bieżąca analiza i raportowanie o realizacji budżetu związanego z wydatkami na łącza i systemy telekomunikacyjne. Prowadzenie rozliczeń operatorów telekomunikacyjnych i dostawców zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Uczestniczenie w postępowaniach przetargowych odtworzeniowych na zakup usług telekomunikacyjnych. Udział przy tworzeniu wymagań technicznych, eksploatacyjnych, SLA
Udział w odbiorach łączy/usług telekomunikacyjnych oraz innej infrastruktury telekomunikacyjnej będącej przedmiotem zakupu lub dzierżawy ( możliwe delegacje służbowe na terenie kraju)
Przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń od operatorów telekomunikacyjnych i innych partnerów biznesowych dotyczących prac na dzierżawionych usługach/łączach telekomunikacyjnych ( współpraca również z zagranicznymi partnerami biznesowymi)
Monitorowanie i raportowanie o bieżących nieprawidłowościach i awariach w zakresie dzierżawionych łączy oraz urządzeń nadzorowanych lub będących na stanie działu
Kontrola dokumentacji wynikającej z zawartych umów na łącza telekomunikacyjne bądź zakupiony sprzęt telekomunikacyjny będący w eksploatacji, m.in. terminowości podpisanych protokołów odbioru lub należytego wykonania umowy
Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej infrastruktury telekomunikacyjnej: łączy/usług telekomunikacyjnych oraz własnych zasobów teletechnicznych (urządzeń i okablowania teleinformatycznego)
Kluczowe zadania na stanowisku po przejściu cyklu specjalistycznych szkoleń oraz procesu wdrożenia:
Obsługa i eksploatacja urządzeń radiokomunikacyjnych po ukończeniu cyklu szkoleń (konfiguracja, monitorowanie, sprawdzanie stanu technicznego, kontrolowanie parametrów urządzeń, wykonywanie przeglądów okresowych powierzonych urządzeń oraz usuwanie awarii/usterek)
Przygotowywanie meldunków o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji technicznej, rejestru części zamiennych itp.
Kontakt z producentami eksploatowanych urządzeń i systemów.
Planowanie, organizowanie i prowadzenie zleconych procesów ocen i analiz bezpieczeństwa dla zmian w systemie funkcjonalnym ATM/ANS oraz studiów bezpieczeństwa zgodnie z wewnętrznymi procedurami, uwzględniając wymagania przepisów krajowych i międzynarodowych
Uczestniczenie w pracach zespołów przygotowujących zmiany operacyjne, organizacyjne, techniczne oraz usług zewnętrznych w celu identyfikacji oraz oceny- ryzyka incydentów i wypadków lotniczych
Wprowadzanie danych oraz korzystanie z baz danych
Monitoring przepisów oraz norm krajowych i międzynarodowych w zakresie norm bezpieczeństwa
Przegląd oraz w razie potrzeby, monitoring rejestru zdarzeń pod kątem występowania zagrożeń oraz opisanych kryteriów w dokumentach oceny bezpieczeństwa zmian w systemie funkcjonalnym ATM/ANS
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie merytorycznym komórki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
Nadzór nad naliczaniem i terminową wypłatą wynagrodzeń pracownikom PAŻP zgodnie z obowiązującymi zasadami wynagradzania w PAŻP
Rozliczanie rachunków z tytułu umów cywilno-prawnych, w tym odprowadzanie należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
Dokonywanie, przewidzianych przepisami prawa, potrąceń z wynagrodzeń oraz potrąceń wynikających z oświadczeń pracowników na mocy wewnętrznych uregulowań prawnych
Prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych pracowników PAŻP
Naliczanie świadczeń z ZUS – zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, rehabilitacyjnych, wypadkowych, porodowych – sporządzanie list wypłat dla pracowników PAŻP
Wystawianie wniosków do ZUS na przedłużenie zasiłków chorobowych
Naliczanie indywidualnych składek ZUS na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w odniesieniu do pracowników PAŻP. Sporządzanie odpowiednich deklaracji ZUS w tym zakresie
Naliczanie indywidualnych zaliczek miesięcznych na podatek dochodowy od osób fizycznych dla pracowników PAŻP oraz sporządzanie deklaracji podatkowych w tym zakresie
Sporządzanie zbiorczego miesięcznego rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych (w tym zryczałtowanego) oraz deklaracji rocznych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
Sporządzanie indywidualnych informacji podatkowych o wypłaconych w ciągu roku wynagrodzeniach oraz o wysokości należnego i pobranego podatku, składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników PAŻP i wysyłanie odpowiednich druków do Urzędów Skarbowych
Wystawianie zaświadczeń o wysokości osiągniętych dochodów i wypłaconych świadczeniach dla pracowników PAŻP
Wystawianie wniosków emerytalno-rentowych Rp-7 o wysokości osiągniętych dochodów dla pracowników PAŻP
Wprowadzanie do systemu bankowego przelewów z płatnościami związanymi z wynagrodzeniami i innymi świadczeniami na rzecz pracowników
Wystawianie przelewów potrąceń na PKZP, KKP, Związki Zawodowe, ZFŚS, składek na ubezpieczenia grupowe i inne instytucje w odniesieniu do pracowników PAŻP
Reagowanie na nieprawidłowości w zakresie przygotowywanych przez komórki organizacyjne dokumentów do wypłaty i kontrola przestrzegania przepisów prawa i regulacji wewnętrznych w tym zakresie
Prowadzenie polis ubezpieczeń grupowych w PZU dla pracowników PAŻP. Obsługa dokumentów uprawniających do wypłaty świadczeń, zawierania nowych polis z pracownikami PAŻP. W odniesieniu do PAŻP rozliczanie składek z Inspektoratem PZU
Sporządzanie dokumentów statystycznych i sprawozdań, w tym dla instytucji zewnętrznych – na podstawie odpowiednich przepisów prawa
stała i ścisła współpraca z poszczególnymi komórkami merytorycznymi w obrębie przydzielonej kategorii zakupowej,
identyfikacja potrzeb zakupowych w obsługiwanych kategoriach, z uwzględnieniem racjonalności wydatków na rzecz realizacji celów biznesowych,
przygotowywanie kompletnego i szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) we współpracy z klientem wewnętrznym na podstawie otrzymanych od niego specyfikacji dotyczących materiałów czy usług,
dokonywanie standaryzacji i agregacji produktów zakupowych w przydzielonej grupie zakupowej,
opracowywanie optymalnych specyfikacji zakupów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych,
tworzenie trendów rozwoju strategii zakupowych w obrębie powierzonych kategorii,
weryfikowanie planu kosztów/planu inwestycji na dany rok z danej kategorii zakupowej oraz informowanie klienta wewnętrznego o konieczności uruchomienia zadania,
przygotowywanie RFI, RFQ, RFP,
przeprowadzenie analizy rynku,
agregowanie potrzeb zakupowych w ramach danych kategorii zakupowych,
współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych dotyczących potrzeb zakupowych w ramach danej kategorii zakupowej,
analiza i proponowanie trybu postępowania w związku z optymalizacją zakupów, koordynacja dynamicznego systemu zakupów w ramach przydzielonej kategorii zakupowej,
wystawianie wniosku zakupowego (WZ) w oparciu o wypracowany z Klientem wewnętrznym OPZ,
prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
udział w pracach komisji przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach przygotowanego i zatwierdzonego WZ,
przygotowanie umów w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych,
realizacja umowy w ramach obsługiwanych kategorii zakupowych,
ocena dostawców,
prowadzenie i dokumentowanie procedur zakupowych dla zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
monitoring wydatków związanych z daną kategorią zakupową,
weryfikowanie i przeprowadzanie standaryzacji zakupów w danej kategorii zakupowej,
kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów,
przygotowywanie danych i informacji w ramach sprawozdawczości z realizacji zakupów,
obsługa katalogów elektronicznych oraz aukcji,
tworzenie raportów z wykonania umowy,
uzupełnianie baz danych do zestawień porównawczych w zakresie realizowanych zakupów,
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników PAŻP
Prowadzenie kartotek płacowych, kartotek zasiłkowych, kartotek chorobowych dla pracowników
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników
Bieżąca kontrola rachunkowa wszystkich załączników do naliczania wynagrodzeń (wnioski premiowe, dodatki szkodliwe, zestawienia wypracowanych godzin np.: nocnych, nadliczbowych, świątecznych, dyżurów domowych, itp.)
Naliczanie i sporządzanie list wypłat nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, odpraw z tytułu rozwiązania umowy o pracę oraz ekwiwalentów za niewykorzystany urlop dla pracowników PAŻP
Naliczanie świadczeń z ZUS (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, wypadkowe, rehabilitacyjne, itp.)
Naliczanie indywidualnych składek ZUS na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
Sporządzanie miesięcznych oraz narastających deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA, RZA
Realizacja czynności związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników PAŻP
Wystawianie przelewów potrąceń na PKZP, KKP, Związki Zawodowe, ZFŚS, składek na inne instytucje w odniesieniu do pracowników PAŻP
Sporządzanie miesięcznej deklaracji PFRON
Wystawianie zaświadczeń ZUS RP-7 o wysokości osiągniętych dochodów do naliczenia emerytur i rent
Naliczanie indywidualnych zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych
Sporządzanie indywidualnych informacji podatkowych o wypłaconych w ciągu roku wynagrodzeń oraz o wysokości należnego i pobranego podatku, składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Agencji i wysyłanie odpowiednich druków do Urzędów
Naliczanie świadczeń z ZFŚS należnym pracownikom PAŻP (refundacje, dofinansowania, ekwiwalent urlopowy, rozliczanie rat udzielonych pożyczek remontowych, budowlanych, wypłata zapomóg bezzwrotnych)
Nadzorowanie działania powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Przygotowanie powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego do pracy
Dokonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Usuwanie awarii powierzonych urządzeń technicznego zabezpieczenia ruchu lotniczego
Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pracy nadzorowanych urządzeń
Składanie meldunków do właściwej służby technicznej o usterkach i nieprawidłowościach w pracy systemów i urządzeń oraz zaobserwowanych incydentach, wypadkach i zdarzeniach specyficznych dla ATM
Naprawa urządzenia lub wezwanie serwisu albo wykonawcy urządzenia
Powiadamianie właściwej służby operacyjnej o wycofaniu z użytkowania oraz przywróceniu do użytkowania obsługiwanego systemu, zarówno w przypadku wyłączeń planowanych jak i usterek
Współpraca przy wyjaśnianiu incydentów, wypadków i zdarzeń specyficznych dla ATM, nieprawidłowości w działaniu systemów i urządzeń, funkcjonowaniu procedur oraz przy przeglądach ośrodków i systemów pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu lotniczym
Prowadzenie nadzoru nad pracami firm zewnętrznych (w tym nad podwykonawcami Gwaranta obiektu OKRL Katowice)
Bezpośredni nadzór nad urządzeniami obiektowymi będącymi w zakresie odpowiedzialności MAAS i dokonywanie czynności eksploatacyjnych przewidzianych w instrukcjach użytkowania Obiektów w lok. Katowice (niezależnie od obowiązującej gwarancji na obiekt)
Wykonywanie drobnych prac remontowych, usuwanie usterek w obiektach PAŻP będących w zakresie odpowiedzialności MAAS (nieobjętych obowiązują gwarancją)
Monitorowanie i informowanie bezpośredniego przełożonego o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu systemów i urządzeń oraz infrastruktury obiektowej
Gospodarowanie zasobami meblowymi, apteczkami oraz AGD i RTV znajdującymi się w pomieszczeniach ogólnodostępnych w obiektach PAŻP, będących w odpowiedzialności MAAS
Multimedialna obsługa sal konferencyjnych w zakresie nagłośnienia, audio/video, prezentacji elektronicznych oraz spotkań, konferencji i szkoleń organizowanych w obiektach PAŻP, będących w odpowiedzialności MAAS