Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie i realizacja działań komunikacyjnych i marketingowych w zakresie szkoleń
Analiza wymagań Klientów, monitoring satysfakcji z organizowanych szkoleńBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
Tworzenie dostosowanych do potrzeb Klientów ofert, prezentowanie i sprzedaż rozwiązań szkoleniowych (przede wszystkim szkoleń otwartych, ale nie tylko)
Aktywny udział w projektowaniu i rozwoju nowych usług/projektów szkoleniowych (monitorowanie i analizowanie aktualnych trendów, rekrutacja trenerów itp.)
Organizowanie oraz koordynowanie szkoleń (w tym bieżąca obsługa logistyczna i administracyjna szkoleń, współpraca z trenerami, przygotowywanie harmonogramów szkoleń)
Stworzenie propozycji strategii mediów społecznościowych i planów marketingowych
Wdrażanie i realizacja strategii w mediach społecznościowych i planów marketingowych
Mierzenie oraz raportowanie efektywności wdrożonych działań
Tworzenie oraz wdrażanie contentu. Optymalizacja treści pod social media
Tworzenie, koordynowanie, monitorowanie, i analizowanie kampanii online (Facebook Ads, Instagram, Google Ads, Linkedin, You Tube)
Efektywna współpraca z działem sprzedaży oraz liderami poszczególnych linii produktowych
Analiza efektywności podejmowanych działań marketingowych poprzez monitorowanie wskaźników i działania optymalizacyjne, między innymi monitoring procesu lead generation
Stworzenie propozycji strategii mediów społecznościowych i planów marketingowych
Wdrażanie i realizacja strategii w mediach społecznościowych i planów marketingowych
Mierzenie oraz raportowanie efektywności wdrożonych działań
Tworzenie oraz wdrażanie contentu. Optymalizacja treści pod social media
Tworzenie, koordynowanie, monitorowanie, i analizowanie kampanii online (Facebook Ads, Instagram, Google Ads, Linkedin, You Tube)
Efektywna współpraca z działem sprzedaży oraz liderami poszczególnych linii produktowych
Analiza efektywności podejmowanych działań marketingowych poprzez monitorowanie wskaźników i działania optymalizacyjne, między innymi monitoring procesu lead generation
Business Development Manager – czyli osoba, która pracuje w dwóch rolach – accounta, którego zadaniem jest inicjować nowe relacje z klientami, myśleć i działać w kategoriach sprzedażowych oraz business partnera, który zarządza projektem, jest partnerem do rozmowy zarówno dla klientów jak i naszych ekspertów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. szkoleń eksperckich
Farysa 64, Bielany, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
telefoniczne pozyskiwanie uczestników szkoleń z obszaru: nieruchomości, energetyka, farmaceutyczne i kosmetyczne
prezentacja i sprzedaż usług oraz tworzenie baz danych klientów biznesowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy/a specjalista/ka ds. koordynacji szkoleń
Farysa 64, Bielany, Warszawa
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie zestawień, raportów
współpraca z trenerami
prowadzenie bazy realizowanych szkoleń
przygotowywanie materiałów szkoleniowych, logistyka dostarczania materiałów szkoleniowych
wsparcie działu szkoleń kompetencyjnych, eksperckich, eventowych, otwartych oraz zarządu
zarządzanie bazą zapytań ofertowych, rezerwacja hoteli i sal szkoleniowych
obsługa przesyłek kurierskich
organizacja firmowych imprez, wyjazdów integracyjnych
Business Development Manager – czyli osoba, która pracuje w dwóch rolach – accounta, którego zadaniem jest inicjować nowe relacje z klientami, myśleć i działać w kategoriach sprzedażowych oraz business partnera, który zarządza projektem, jest partnerem do rozmowy zarówno dla klientów jak i naszych ekspertów
SALE&MARKETING SPECIALIST to osoba zajmująca się budowaniem punktów styku z firmami tzw. customer journey (zaproszenia na mini konferencje, webinary, spotkania inspiracyjne, raporty HR). Klientami są HR’owcy - specjaliści i menedżerowie dużych firm inwestujących w rozwój kapitału ludzkiego. W przypadku pogłębienia współpracy S&M SPECIALIST zajmuje się koordynowaniem projektów szkoleniowych, doradczych i wdrożeniowych – na początku pod skrzydłami bardziej doświadczonych współpracowników
Osoba na tym stanowisku pracuje w dwóch rolach:
Rola marketingowa – budowanie doświadczenia potencjalnego klienta poprzez dostarczanie mu wartościowych wydarzeń i materiałów inspiracyjnych, które budują zaufanie do Gammy jako partnera w typowych oraz złożonych przedsięwzięciach rozwojowych (szkolenia, systemy, doradztwo). Kontakt poprzez rozmowy telefoniczne, videospotkania, korespondencję mailową
Rola sprzedażowa – koordynowania projektem klienta, współpraca z ekspertami Gammy oraz przedstawicielami klienta. Dostarczanie wartości klientowi w postaci opieki nad realizowanymi usługami, odpowiedzialności za podział zadań i odpowiednią komunikację, rozpoznawanie innych ośrodków decyzyjnych w firmie