Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista/tka ds. administracyjnych/fakturowania
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wystawianie faktur oraz przygotowanie rozliczeń wewnętrznych
Zbieranie danych niezbędnych do przygotowania faktur sprzedażowych oraz wprowadzania ich do dedykowanego programu,
Wystawianie faktur sprzedażowych wraz z zestawieniami prac, not obciążeniowych, faktur korygujących i not korygujących oraz ich wysyłka do klientów
Wprowadzanie do dedykowanego programu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności, tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów dotyczących kosztów na potrzeby wewnętrznych rozliczeń
Dołączając do nas, będziesz aktywnie wpierać projekty w obszarze doradztwa podatkowego dla klientów o międzynarodowym zasięgu,
Będziesz brać udział w przeglądach podatkowych, przygotować opinie i komentarze prawne w języku polskim i angielskim, a także udzielać bieżącej pomocy klientom w sprawach podatkowych,
Jeżeli interesuje Cię postępowanie podatkowe czy skarbowe – możesz być częścią zespołu do spraw postępowań i aktywnie wpierać klientów podczas kontroli podatkowej, postępowań podatkowych oraz postępowań przed sądami administracyjnymi,
Będziesz miał/a możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i rozwoju we wszystkich dziedzinach prawa podatkowego
tworzenie firmowych materiałów marketingowych zgodnie z księgą znaku (katalogi, broszury, ulotki, prezentacje, oferty, gadżety, materiały biurowe, grafiki na LinkedIn i stronę internetową),
zarządzanie stroną internetową oraz profilami na Facebook, LinkedIn - opracowywanie treści oraz publikacji wraz z ich zarządzaniem oraz dystrybucją,
obsługa kampanii GetResponse, w tym e-mail marketing i przygotowanie webinariów,
wsparcie sprzedaży (pomoc w przygotowaniu prezentacji, ofert, referencji, katalogów),
aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej,
przygotowanie materiałów PR (materiałów informacyjnych, prezentacji, artykułów), w tym kontakt z mediami,
organizacja firmowych eventów online i offline oraz koordynacja udziału firmy w wydarzeniach branżowych (konferencje, targi),
współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami i innymi dostawcami
Dołączając do nas będziesz brał/a udział w ciekawych projektach z zakresu prawa,
Będziesz mógł/mogła rozpocząć lub pogłębić swoją specjalizację w szeroko rozumianym prawie administracyjnym, w szczególności prawie ochrony środowiska,
Będziesz miał/a możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i rozwoju we wszystkich dziedzinach prawa
Obecnie w związku z szybkim rozwojem kancelarii szukamy pozytywnej osoby do wsparcia naszego zespołu administracyjnego w Katowicach. Twoja przyszła rola polegała będzie na:
• przygotowywanie prezentacji, ofert, umów dla klientów kancelarii
• przygotowywanie raportów na zlecenie partnerów
• kompleksowa obsługa sekretariatu oraz bieżąca wsparcie dla partnerów kancelarii
• nadzór i koordynowanie obiegu dokumentów i przepływu informacji
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, w tym prowadzenie kalendarzy partnerów
• archiwizacja dokumentów, w tym archiwizacja elektroniczna w dedykowanym do tego programie
• kontakty z tłumaczami i biurami tłumaczeń
2. Wystawianiu faktur oraz przygotowaniu rozliczeń wewnętrznych:
• zbieranie danych niezbędnych do przygotowania faktur sprzedażowych oraz wprowadzania ich do dedykowanego programu,
• wystawianie faktur sprzedażowych wraz z zestawieniami prac, not obciążeniowych, faktur korygujących i not korygujących oraz ich wysyłka do klientów
• wprowadzanie do dedykowanego programu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności, tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów dotyczących kosztów na potrzeby wewnętrznych rozliczeń
Pracownik administracyjny (bazy danych, fakturowanie)
Katowice
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Praca z bazami danych oraz wsparcie sprzedaży:
• rzetelna weryfikacja i wprowadzanie danych do bazy danych (CMR)
• aktualizacja i rozbudowa bazy danych klientów, w tym otwieranie nowych projektów
• tworzenie i aktualizacja baz danych/zestawień dotyczących umów zawieranych z klientami
• aktywna współpraca z zespołem marketingu oraz wsparcie sprzedaży, w tym wsparcie administracyjne i telemarketingowe kampanii marketingowych
2. Wystawianie faktur oraz przygotowanie zestawień wewnętrznych:
• zbieranie danych niezbędnych do przygotowania faktur sprzedażowych, współpraca z partnerami kancelarii w tym zakresie
• wystawianie faktur sprzedażowych wraz z załącznikami, not obciążeniowych, faktur korygujących i not korygujących oraz ich wysyłka do klientów
• wprowadzanie do systemu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności, tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów dotyczących kosztów na potrzeby wewnętrznych rozliczeń
• nadzór nad bazą aktualizacją AML
• archiwizacja dokumentów
3. Wsparcie administracyjne recepcji oraz partnerów:
• odbieranie telefonów oraz przyjmowanie gości
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• organizacja spotkań oraz podróży służbowych
• bieżące wsparcie dla partnerów kancelarii
• przygotowywanie i edycja dokumentów oraz koordynacja przepływu dokumentów,