Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!
Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:
- Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;
- Sprawdzania stanów magazynowych;
- Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;
- Rezerwowania transportów;
- Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;
- Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań
W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:
- Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;
- Przetwarzanie przychodzących zamówień;
- Monitorowanie i realizacja tych zamówień;
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;
- Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;
- Kontrola stanu zapasów;
- Zarządzanie zakupami;
- Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;
Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!
Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:
- Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;
- Sprawdzania stanów magazynowych;
- Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;
- Rezerwowania transportów;
- Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;
- Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań
W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:
- Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;
- Przetwarzanie przychodzących zamówień;
- Monitorowanie i realizacja tych zamówień;
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;
- Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;
- Kontrola stanu zapasów;
- Zarządzanie zakupami;
- Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;