Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kierowanie działem księgowości, w tym nadzór nad n/w procesami:
prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie z przepisami,
nadzór i odpowiedzialność za rzetelność, prawidłowość oraz terminowość procesów finansowo-księgowych, a w szczególności w obszarach gospodarki magazynowej, środków trwałych, należności, zobowiązań, projektów z obszaru pomocy publicznej,
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
sporządzanie i rozliczanie inwentaryzacji aktywów Firmy,
nadzór nad prawidłowością rozliczania WNT/WDT oraz eksportu i importu usług,
sprawdzanie pod kątem podatkowym i formalno-rachunkowym dokumentów i zapisów księgowych zgodnie z ustawami o rachunkowości, o podatku dochodowym oraz podatku od towarów i usług,
udział w sporządzaniu i badaniu sprawozdania rocznego,
sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu JPK-VAT, CIT,
nadzorowanie współpracy z organami podatkowymi, w szczególności w przypadku wszczęcia przez organy podatkowe kontroli podatkowej lub przeprowadzenia czynności sprawdzających,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych o charakterze podatkowym, współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych z zakresu podatkowego i handlowego oraz ustawy o rachunkowości współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
udzielanie bieżących wyjaśnień organom zarządzającym i nadzorczym Spółki,
współpraca przy tworzeniu budżetów i prognoz okresowych,
bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym i Zarządem
kierowanie działem księgowości, w tym nadzór nad n/w procesami:
prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie z przepisami,
nadzór i odpowiedzialność za rzetelność, prawidłowość oraz terminowość procesów finansowo-księgowych, a w szczególności w obszarach gospodarki magazynowej, środków trwałych, należności, zobowiązań, projektów z obszaru pomocy publicznej,
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
sporządzanie i rozliczanie inwentaryzacji aktywów Firmy,
nadzór nad prawidłowością rozliczania WNT/WDT oraz eksportu i importu usług,
sprawdzanie pod kątem podatkowym i formalno-rachunkowym dokumentów i zapisów księgowych zgodnie z ustawami o rachunkowości, o podatku dochodowym oraz podatku od towarów i usług,
udział w sporządzaniu i badaniu sprawozdania rocznego,
sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu JPK-VAT, CIT,
nadzorowanie współpracy z organami podatkowymi, w szczególności w przypadku wszczęcia przez organy podatkowe kontroli podatkowej lub przeprowadzenia czynności sprawdzających,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych o charakterze podatkowym, współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
nadzór nad przestrzeganiem w Spółce regulacji prawnych z zakresu podatkowego i handlowego oraz ustawy o rachunkowości współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
udzielanie bieżących wyjaśnień organom zarządzającym i nadzorczym Spółki,
współpraca przy tworzeniu budżetów i prognoz okresowych,
bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym i Zarządem
Odpowiedzialność za budżet, harmonogram oraz jakość realizowanych inwestycji przez spółkę oraz cykliczne raportowanie do Zarządu
Aktywne poszukiwanie optymalizacji umożliwiających redukcję kosztów realizacji projektu, zarówno od strony optymalizacji projektu, a także jego kosztów (np. zmiana technologii)
Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych w trakcie trwania oraz zakończenia inwestycji
Przeprowadzanie negocjacji z kluczowymi podwykonawcami i dostawcami poszczególnych robót/materiałów
Zarządzanie płynnością finansową Spółki – nadzór nad wpływami i wydatkami
Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do Zarządu, kadry kierowniczej, jednostek zewnętrznych
Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych Spółki
Współpraca z klientami, kontrahentami, instytucjami zewnętrznymi jak banki, firmy ubezpieczeniowe, samorządy terytorialne, ZUS, organy podatkowe
Kształtowanie i realizacja strategii finansowej przedsiębiorstwa
Optymalizowanie struktury kosztów i majątku obrotowego
Nadzór nad pracą działów: finansowego, księgowości, kontrolingu
Opracowywanie i wdrażanie planów inwestycyjnych
Nadzór nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami
Koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej
Ocena ryzyka finansowego inwestycji
Kontrolowanie stopnia zwrotu zaangażowanego kapitału