Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (111)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 111 )
Monter
Gdynia
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Obsługa i kontrola obiektów oraz urządzeń technologicznych będących elementami węzłów ciepłowniczych i sieci ciepłowniczych;
- Regulacja sieci ciepłowniczej niskoparametrowej C.O. i C.W.U.;
- Odczyty parametrów pracy węzła
odczyty stanu układów pomiarowych;
- Ocena stanu technicznego obiektów i urządzeń węzłów ciepłowniczych;
- Prace konserwacyjne i porządkowe;
- Udział w pracach remontowo-inwestycyjnych węzłów ciepłowniczych oraz sieci ciepłowniczych;
- Wykonywanie niezbędnych prac związanych z odstawianiem i ponownym uruchamianiem oraz usuwaniu awarii na sieci niskoparametrowej;
- Wypełnianie niezbędnych dokumentów;
od 5 000 do 5 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka/Specjalista ds. ochrony środowiska
Gdynia
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Utrzymanie spółki w zgodności z wymogami prawnymi
krajowymi i UE w zakresie ochrony środowiska;
- Udział w kontrolach obiektów spółki (mp. WiOŚ
RDOŚ) oraz audytach;
- Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Spółki i wykonawców pracujących na rzecz Spółki w zakresie wymagań środowiskowych;
- Sporządzanie raportów środowiskowych (BDO
GHG
KOBIZE
GUS);
- Prowadzenie spraw związanych z systemem EU ETS;
- Współpraca z Urzędami Miast
Gmin i innymi instytucjami;
- Przygotowywanie i nadzorowanie umów z odbiorcami odpadów i innymi kontrahentami w obszarze Ochrony środowiska;
- Działanie na rzecz efektywności energetycznej i nowych zeroemisyjnych technologii;
- Inicjowanie projektów proekologicznych w zakresie ochrony środowiska;
- Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska emisja do powietrza;
- Realizowanie strategii proekologicznej przedsiębiorstwa oraz inicjowanie działań proekologicznych;
- Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska wynikającymi z PN/EN ISO 14001:2015;
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizowania postawionych zadań i celów
elementy budowlane);
- Wymiana i konserwacja urządzeń technologicznych na węzłach i sieciach ciepłowniczych;
- Usuwanie awarii i usterek;
- Reakcja na zgłoszenia klientów dotyczące obsługiwanej infrastruktury;
- Tworzenie protokołów i raportów z wykonywanych zadań
elementy budowlane);
- Wymiana i konserwacja urządzeń technologicznych na węzłach i sieciach ciepłowniczych;
- Usuwanie awarii i usterek;
- Reakcja na zgłoszenia klientów dotyczące obsługiwanej infrastruktury;
- Tworzenie protokołów i raportów z wykonywanych zadań
- Obsługa i kontrola obiektów oraz urządzeń technologicznych będących elementami węzłów ciepłowniczych i sieci ciepłowniczych;
- Regulacja sieci ciepłowniczej niskoparametrowej C.O. i C.W.U.;
- Odczyty parametrów pracy węzła
odczyty stanu układów pomiarowych;
- Ocena stanu technicznego obiektów i urządzeń węzłów ciepłowniczych;
- Prace konserwacyjne i porządkowe;
- Udział w pracach remontowo-inwestycyjnych węzłów ciepłowniczych oraz sieci ciepłowniczych;
- Wykonywanie niezbędnych prac związanych z odstawianiem i ponownym uruchamianiem oraz usuwaniu awarii na sieci niskoparametrowej;
- Wypełnianie niezbędnych dokumentów;
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka/Specjalista ds. technicznych
Gdynia
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji wymaganej do rozliczenia procesu funkcjonowania Działu Automatyki i Elektryki;
- Zabezpieczenie logistyczne zadań inwestycyjnych i remontowych z zakresu budowy i remontów oraz utrzymania ruchu układów automatyki i elektryki;
- Nadzór nad harmonogramami realizowanych projektów z zakresu budowy automatyki;
- Rozliczenie procesu inwestycyjnego z zakresu budowy urządzeń automatyki;
- Praca w programie AutoCad: rysowanie schematów elektrycznych i technologicznych z zakresu energetyki cieplnej;
od 5 200 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter
Gdynia
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Nadzór nad prawidłowością działania urządzeń w węzłach cieplnych
stacjach grupowych i kotłowniach służących do uzdatniania wody uzupełniającej;
- Dokonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń do uzupełniania wody sieciowej;
- Aktywne reagowanie w przypadku zagrożeń;
- Kontrola parametrów fizykochemicznych wody w nadzorowanych układach uzdatniania i sieci co;
- Chemiczne czyszczenie wymienników ciepła
sieci co
kotłów;
- Prace związane z produkcją preparatów chemicznych;
- Wykonywanie pomiarów emisji spalin i hałasu
Organizowanie zadań podległym pracownikom w zakresie opieki nad ciepłomierzami i wodomierzami (serwis uszkodzeń, legalizacja okresowa, odbiory nowe i ponowne);
Prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej w dziale;
Podstawowe zadania nadzoru związane z obsługą systemu zdalnego odczytu liczników
- wykonywanie bieżących czynności eksploatacyjnych urządzeń wytwarzających i przesyłających energię cieplną
- wykonywanie kontroli i sprawdzenia urządzeń zabezpieczających obiekty energetyczne
- prowadzenie zapisów i analizowanie parametrów pracy węzłów cieplnych
instalacji
urządzeń rozliczeniowych
- wykonywanie okresowych przeglądów urządzeń węzłów cieplnych wg stworzonych harmonogramów
- wykonywanie konserwacji
elementy budowlane)
- wymiana i konserwacja urządzeń technologicznych na węzłach i sieciach ciepłowniczych
- usuwanie awarii i usterek
- reakcja na zgłoszenia klientów dotyczące obsługiwanej infrastruktury
- tworzenie protokołów i raportów z wykonywanych zadań
elementy budowlane)
- wymiana i konserwacja urządzeń technologicznych na węzłach i sieciach ciepłowniczych
- usuwanie awarii i usterek
- reakcja na zgłoszenia klientów dotyczące obsługiwanej infrastruktury
- tworzenie protokołów i raportów z wykonywanych zadań
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
nadzór nad bezpieczeństwem pracy podczas prowadzonych inwestycji oraz usuwania awarii,
informowanie o stwierdzonych zagrożeniach,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych, uciążliwych dla zdrowia występujących w środowisku pracy,
opiniowanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej,
realizacja szkoleń wstępnych dla nowozatrudnionych pracowników,
inne działania, które są niezbędne w pracy w Służbie BHP
współuczestnictwo w planowaniu zadań inwestycyjnych
prowadzenie dokumentacji realizacji inwestycji od zainicjowania do przekazania dokumentem OT do eksploatacji
kontrola przebiegu prac z ustalonym harmonogramem, ocena ryzyka
opracowywanie dokumentów w zakresie procesu przetargowego w formule regulaminowej Spółki oraz w formule Prawa Zamówień Publicznych w zakresie dokumentacji projektowej i wykonawstwa
nadzorowanie prawidłowości procesu budowlanego dotyczącego realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z projektem, umową o wykonawstwo i obowiązującymi przepisami
koordynacja robót wykonywanych siłami własnymi i obcymi
koordynacja prac i współpraca z inspektorami nadzoru wewnętrznymi i zewnętrznymi
sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji robót inwestycyjnych po ich wykonaniu;
sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu
prowadzenie bieżącego rejestru korespondencji
uczestnictwo w zespołach roboczych powołanych do współpracy interdyscyplinarnej
Monitorowanie i bieżąca analiza potencjalnych źródeł finansowania z funduszy zewnętrznych w perspektywie unijnej na lata 2021-2027 oraz sporządzanie informacji na ten temat;
Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych oraz procesu podpisywania umów o dofinansowanie projektów;
Śledzenie dyrektyw i regulacji prawnych, wytycznych w zakresie funduszy zewnętrznych, mających związek z realizowanymi projektami;
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji finansowych z funduszy zewnętrznych;
Monitoring przebiegu inwestycji pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz nad poprawnym i zgodnym z umową ich rozliczeniem;
Przygotowywanie raportów finansowych i sprawozdawczych wynikających z zawartych umów (również w języku angielskim);
Kompletownie dokumentów niezbędnych do rozliczenia wydatków w projekcie;
Potwierdzanie kwalifikowalności wydatków ponoszonych w projektach współfinansowanych z funduszy zewnętrznych, w zakresie ich zgodności z budżetem zawartym we wniosku o dofinansowanie projektu;
Wsparcie i pomoc jednostką organizacyjnymi realizującymi projekt w trakcie przeprowadzanych kontroli projektów;
Bieżąca współpraca z instytucjami i organami będącymi operatorami programów unijnych, krajowych oraz innych funduszy celowych;
to m.in. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Spółki
prowadzenie postępowań mających na celu pozyskanie nieruchomości na potrzeby Spółki
realizacja ustalonych przez Spółkę zabezpieczeń formalno–prawnych związanych z ewentualnymi przyszłymi roszczeniami osób trzecich za korzystanie z ich nieruchomości, gdzie umieszczona została infrastruktura ciepłownicza przy prowadzonych przez Spółkę inwestycjach albo związanych z ujawnieniem,
prowadzenie postępowań w zakresie roszczeń odszkodowawczych właścicieli gruntów, budynków, budowli, których władanie zostało ograniczone,
prowadzenie spraw w toku postępowań administracyjnych związanych m.in. ze zwrotem nieruchomości bądź w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość, w których Spółka jest uczestnikiem
współpraca z projektantami w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do złożenia oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług notariuszy, rzeczoznawców majątkowych i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych prac, potwierdzenie faktur pod względem merytorycznym
sporządzenie, weryfikowanie i kompletowanie potrzebnych dokumentów, załatwianie spraw urzędowych niezbędnych w zakresie uzyskania informacji dotyczących nieruchomości
współuczestnictwo w planowaniu zadań inwestycyjnych
prowadzenie dokumentacji realizacji inwestycji od zainicjowania do przekazania dokumentem OT do eksploatacji
kontrola przebiegu prac z ustalonym harmonogramem, ocena ryzyka
opracowywanie dokumentów w zakresie procesu przetargowego w formule regulaminowej Spółki oraz w formule Prawa Zamówień Publicznych w zakresie dokumentacji projektowej i wykonawstwa
nadzorowanie prawidłowości procesu budowlanego dotyczącego realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z projektem, umową o wykonawstwo i obowiązującymi przepisami
koordynacja robót wykonywanych siłami własnymi i obcymi
koordynacja prac i współpraca z inspektorami nadzoru wewnętrznymi i zewnętrznymi
sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji robót inwestycyjnych po ich wykonaniu;
sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu
prowadzenie bieżącego rejestru korespondencji
uczestnictwo w zespołach roboczych powołanych do współpracy interdyscyplinarnej
Kierownik Działu Realizacji Inwestycji Podstawowych
Opata Hackiego 14, Gdynia
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
opracowywanie kosztorysów, zestawień materiałowych, harmonogramu prac dla robót inwestycyjnych Spółki, weryfikacja kosztorysów przygotowywanych przez działy Spółki oraz wykonawców zewnętrznych;
prowadzenie rejestru zleceń inwestycyjnych;
sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji robót inwestycyjnych po ich wykonaniu i udzielenie absolutorium dla tych robót;
współudział w uzyskaniu uzgodnień koniecznych przy wykonywaniu zadań inwestycyjnych;
nadzorowanie prawidłowości procesu budowlanego dotyczącego realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z Prawem Budowlanym;
dokonywanie odbiorów robót inwestycyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
koordynacja robót wykonywanych siłami własnymi i obcymi;
prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji, bieżąca kontrola jakości
wykonywanych robót na budowie, koordynacja prac inspektorów nadzoru;
przekazywanie inwestycji użytkownikowi;
sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pracy działu
Pozyskiwanie i utrzymywanie Klientów ciepłowniczych oraz kompleksowa obsługa handlowa w zakresie sprzedaży ciepła;
Planowanie i wdrażanie produktów i ofert;
Całokształt zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług;
Przeprowadzanie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej;
Usprawnianie procesów;
Współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy;
Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (ścisła współpraca z działami eksploatacji i inwestycji);
Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, działanie na rzecz nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług;
Kreowanie działań reklamowych i promocyjnych,
Współpraca z zarządem oraz kierownictwem poszczególnych działów,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach biznesowych, motywowanie oraz kierowanie zespołem pracowników,
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu –konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych
Nadzór nad prawidłowością działań wszelkich urządzeń cieplnych i sieci ciepłowniczej
dokonywanie przeglądów i konserwacji powierzonych do obsługi węzłów cieplnych
czuwanie nad właściwą eksploatacją urządzeń i przesyłem energii cieplnej i elektrycznej
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mistrz w Dziale Urządzeń Pomiarowych
Opata Hackiego 14, Gdynia
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizowanie zadań podległym pracownikom w zakresie opieki nad ciepłomierzami i wodomierzami (serwis uszkodzeń, legalizacja okresowa, odbiory nowe i ponowne)
prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej w dziale
podstawowe zadania nadzoru związane z obsługą systemu zdalnego odczytu liczników
praca wymaga ogólnej sprawności fizycznej i przemieszczanie się w terenie, gdzie występują bariery architektoniczne
Analiza ruchu sieciowego dla zapewnienia ciągłości i niezawodności dostaw ciepła, racjonalnego i oszczędnego gospodarowania ciepłem dostarczanym do sieci ciepłowniczej, wynikające z programu pracy sieci ciepłowniczej i zawartych umów sprzedaży ciepła
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. komunikacji elektronicznej
prowadzenie spraw dotyczących Organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników – m.in. przygotowywanie materiałów, projektów uchwał, sprawozdań, wniosków etc.),
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania Spółki oraz jej organów,
tworzenie i weryfikacja wewnętrznych aktów normatywnych,
przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu oraz sporządzanie protokołów i uchwał z tych posiedzeń, opracowywanie projektów dokumentów wydawanych przez organy Spółki,
przygotowywanie dokumentów kierowanych do Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników,
prowadzenie rejestrów Spółki (umów, decyzji Zarządu, pełnomocnictw, księgi protokołów, uchwał organów Spółki),
przygotowywanie i składanie wniosków do KRS, CRBR,
przygotowywanie sprawozdań z działalności Spółki oraz działalności Zarządu Spółki;
Kompleksowa obsługa środków transportu oraz nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników ustalonych zasad postępowania w zakresie użytkowania pojazdów
Realizacja umów na dostawę samochodów służbowych, w tym uzgadnianie specyfikacji przedmiotu zamówienia, sprawdzanie zgodności dostawy z wymaganiami specyfikacji;
Odbiór pojazdów od dostawcy i kompletacja dokumentów, w tym rejestracja i organizacja spraw wymagających kontaktu z Wydziałem Komunikacji
Bieżące nadzorowanie i obsługa umowy ubezpieczenia środków transportu., w tym obsługa szkód komunikacyjnych (od zgłoszenia do odbioru uszkodzonych pojazdów); wznawianie i wypowiadanie polis dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych konkretnych pojazdów;
Organizacja zbycia wycofanych z eksploatacji samochodów służbowych;
Tworzenie bazy danych dotyczących taboru samochodowego, m.in. przebiegu i miesięcznego zużycia paliwa
Bieżące nadzorowanie i obsługa umów dzierżawy i leasingu środków transportu;
Współpraca ze stacjami paliw, warsztatami samochodowymi, myjniami, punktami wymiany opon,
Obsługa kart flotowych, obsługa administracyjna aplikacji / zgód parkingowych typu „Mobiparking”
Planowanie budżetu na paliwo, dzierżawę, ubezpieczenia, usługi parkingowe, części i akcesoria, usługi w zakresie napraw, przeglądów, konserwacji pojazdów