Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pilnowanie i dbanie o dokumentację dotyczącą szkoleń językowych, baz danych itp
Stała opieka nad klientem, budowanie relacji i poczucia komfortu klienta (kontakt na żywo, mailowo, telefonicznie)
Wsparcie Zespołu Sprzedaży Highline od momentu konsultacji z klientem, poprzez prezentowanie możliwości nauki oraz systemów działania firmy, organizowanie nowych kursów, układanie grafików oraz współpraca z lektorami i ich rozliczanie w firmowym systemie CRM
Nadzorowanie pracy lektorów Highline, dbałość o ich komfort pracy oraz stały rozwój (organizacja szkoleń lektorskich)
Rozliczenia kursów i wystawianie faktur, generowanie raportów
Osoba na tym stanowisku ma wkład w utrzymanie wysokich standardów obsługi kluczowego Klienta (QA), pomaga identyfikować potrzeby poszczególnych osób i firm