Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1) sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków;
2) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem prawidłowego funkcjonowania wodociągu;
3) pozyskiwanie funduszy pozabudżetowych na modernizację i budowę sieci
wodno-kanalizacyjnej;
4) prowadzenie spraw dotyczący melioracji gruntów;
5) nadzór w terenie nad eksploatacją sieci kanalizacji sanitarnych i przydomowych oczyszczalni ścieków stanowiących własność gminy;
6) opracowywanie warunków technicznych przyłącza do sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej;
7) opracowywanie propozycji stawek opłat za wodę i odprowadzenie ścieków;
8) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego
cmentarnictwa;
9) prowadzenie spraw dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Gminy Lipinki Łużyckie;
10) przygotowywanie zapytań ofertowych do kwoty 130.000 złotych
sprawną i zgodną z przepisami prawa realizacją zadań na podległych stanowiskach pracy;
2) opracowywanie projektów zakresów czynności dla pracowników Referatu Infrastruktury;
3) prowadzenie spraw dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz strategii rozwoju gminy;
4) planowanie i nadzór nad przygotowywaniem dokumentacyjnym inwestycji i remontów
w tym na potrzeby zamówień publicznych oraz pozyskiwanie środków na inwestycje
i remonty z dostępnych funduszy pozabudżetowych;
5) nadzór nad realizacją oraz rozliczeniem zadań inwestycyjno-remontowych w szczególności wodno-kanalizacyjnych oraz związanych z budownictwem;
6) opracowywanie propozycji stawek opłat za wodę i odprowadzanie ścieków
sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków;
7) prowadzenie spraw dotyczących melioracji gruntów;
8) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oraz nadzór w terenie nad eksploatacją i prawidłowym funkcjonowaniem komunalnej sieci wodociągowej oraz komunalnej sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków i przydomowych oczyszczalni stanowiących własność gminy;
9) opracowywanie warunków technicznych przyłączy do sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej;
10) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków;
11) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego;
12) nadzór oraz zlecanie prac porządkowych pracownikom gospodarczym;
13) nadzór nad pracownikami gminy wykonującymi prace na stacjach uzdatniania wody
i pompowni wody oraz oczyszczalni ścieków;
14) odpowiedzialność za przechowywanie kompletu kluczy do budynków SUW
oczyszczalni ścieków i pompowni wody na terenie Gminy oraz nadzór nad podręcznym magazynem materiałów;
15) nadzór nad funkcjonowaniem kotłowni w budynku Urzędu Gminy;
16) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań;
17) współpraca przy kontrolach wykonywanych przez Urząd Gminy;
18) przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzeń
uchwał
decyzji) wynikające
z zajmowanego stanowiska;
19) przygotowywanie materiałów do przetargów objętych prawem zamówień publicznych oraz stosowanie procedur zamówień poniżej progów ustawowych
wynikających z zajmowanego stanowiska;
20) pomoc w organizacji i obsługa festynów
wydarzeń i uroczystości gminnych;
21) udział w zebraniach wiejskich;
22) zastępstwo na stanowisku ds. rozliczeń gospodarki wodno-ściekowej
1) sporządzanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatku rolnego
leśnego
od nieruchomości i od środków transportowych (osoby fizyczne i prawne);
2) prowadzenie kontroli podatkowej w zakresie w/w podatków;
3) prowadzenie czynności sprawdzających u podatników dot. prawidłowości i rzetelności danych wykazywanych w zeznaniach i informacjach;
4) kontrola i rozliczanie sołtysów inkasentów zobowiązań pieniężnych
sporządzanie listy do wypłaty z tytułu inkasa zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Gminy;
5) prowadzenie ewidencji podatników podatku rolnego
leśnego
od nieruchomości
i od środków transportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym (o wielkości użytków rolnych) w oparciu
o akta podatkowe;
7) prowadzenie postępowania przygotowawczego w zakresie spraw karno-skarbowych
w stosunku do osób
które naruszyły przepisy o podatkach;
8) sprawozdawczość miesięczna w systemie SHRIMP Ministerstwo Finansów oraz systemie SRPP Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz sporządzanie innych sprawozdań w zakresie podatków
które ustawowo ciążą na samorządzie gminnym w zakresie prowadzonej ewidencji;
9) sprawozdawczość budżetowa w zakresie podatków;
10) prowadzenie rejestru i ewidencji podatników (osoby prawne i fizyczne);
11) przygotowanie projektów aktów prawnych (zarządzenia
uchwały
decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska;
12) przygotowywanie oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie dochodów z tytułu podatków lokalnych;
13) przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących stosowania ulg podatkowych
tj. umorzenia
rozłożenia na raty lub odroczenia terminów płatności wyżej wymienionych podatków;
14) współpraca przy kontrolach wykonywanych przez pracowników Urzędu Gminy;
15) udział w zebraniach wiejskich;