Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (80)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 80 )
Asystent ds. stacjonarnej obsługi klienta w Biurze Ubezpieczeń na Życie
Szosa Chełmińska 164, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Realizacja zadań zawartych w Karcie Kompetencji Asystenta BUnŻ
Prowadzenie terminarza spotkań bezpośrednich przełożonych, przy asyście Brokera
Przygotowywanie dokumentów na spotkania bezpośrednim przełożonym, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za modyfikowanie zawartych umów ubezpieczenia na życie zgodnie z wymogami prawnymi i oczekiwaniami klientów, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za pozyskiwanie aktualnych warunków ubezpieczeń na życie, przy asyście Brokera
Pracownik pomaga Klientom przy wypowiadaniu umów grupowego ubezpieczenia na życie, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za terminowe wnioskowanie do zakładu ubezpieczeń o wystawienie polis, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za prowadzenie dokumentacji papierowej i elektronicznej, związanej z wykonywanymi czynnościami, zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie w szczególności prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi klienta, przy asyście Brokera
Pomoc przy obsłudze ubezpieczeniowej i utrzymywanie kontaktów z klientami, przy asyście Brokera
Doraźne zastępstwo za innych pracowników firmy na polecenie przełożonego
Współdziałanie z innymi Biurami w celu realizacji zadań wynikających z zakresu odpowiedzialności i uprawnień, wymagających uzgodnień między Biurami, przy asyście Brokera
Przesyłanie miesięcznych raportów do bezpośredniego przełożonego, zgodnie ze wzorem ustalonym przez Spółkę, przy asyście Brokera
Bieżące uzupełnianie bazy danych oraz raportu ustalenia po spotkaniach dla przydzielonych do współpracy brokerów i specjalistów ds. mobilnej obsługi klienta, przy asyście Brokera
Tworzenie projektów dokumentacji związanej z działalnością Biura Ubezpieczeń na Życie oraz zapewnienie pracownikom Biura dostępności do niej, przy asyście Brokera. W szczególności:
Specjalista ds. likwidacji szkód w Biurze Obsługi Szkód
Szosa Chełmińska 164, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestrowanie szkód w programie do obsługi szkód Maximus;
Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeń zgodnie z treścią zawartych umów;
Pracownik odpowiada za prawidłową realizację każdej szkody polegającą na terminowych wypłatach odszkodowań dla klientów Maximus Broker oraz na wypłatach zgodnych z udokumentowanym roszczeniem potwierdzonym zakresem ubezpieczenia z polisy klienta;
Pracownik pomaga nowym klientom likwidować szkody zgodnie z wymaganiami prawnymi i oczekiwaniami klientów pod nadzorem Brokera;
Bieżące przekazywanie wszelkiej dokumentacji oraz informacji do klienta oraz do towarzystw ubezpieczeń pod nadzorem Brokera;
Bieżące przekazywanie klientowi posiadanych informacji na temat szkody: stanu procesu likwidacji, wymaganych dokumentów, sposobu zakończenia postępowania w sprawie pod nadzorem Brokera;
Udzielenia pomocy merytorycznej klientowi pod nadzorem Brokera;
Analizowanie treści decyzji – zgodność stanowiska zakładu ubezpieczeń z treścią zawartej umowy ubezpieczenia;
Wnoszenie skarg i odwołań w imieniu i na rzecz klientów do zakładów ubezpieczeń w sprawach szkód pod nadzorem Dyrektora BOS;
Pomoc przy wnoszeniu skarg i odwołań w imieniu i na rzecz klientów do Rzecznika Ubezpieczonych oraz Komisji Nadzoru Finansowego pod nadzorem Dyrektora BOS;
Archiwizowanie w programie do obsługi szkód Maximus wszystkich dokumentów przychodzących, czynności i zdarzeń dotyczących obsługiwanych szkód;
Sporządzania zestawień szkód na potrzeby Biura Ubezpieczeń Majątkowych i klientów;
Zastępstwo osoby wyznaczonej na stronie pierwszej w części „Zastępstwo”;
Doraźne zastępstwo za innych pracowników firmy na polecenie przełożonego
Asystent ds. stacjonarnej obsługi klienta w Biurze Ubezpieczeń na Życie
Szosa Chełmińska 164, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Realizacja zadań zawartych w Karcie Kompetencji Asystenta BUnŻ
Prowadzenie terminarza spotkań bezpośrednich przełożonych, przy asyście Brokera
Przygotowywanie dokumentów na spotkania bezpośrednim przełożonym, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za modyfikowanie zawartych umów ubezpieczenia na życie zgodnie z wymogami prawnymi i oczekiwaniami klientów, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za pozyskiwanie aktualnych warunków ubezpieczeń na życie, przy asyście Brokera
Pracownik pomaga Klientom przy wypowiadaniu umów grupowego ubezpieczenia na życie, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za terminowe wnioskowanie do zakładu ubezpieczeń o wystawienie polis, przy asyście Brokera
Pracownik odpowiada za prowadzenie dokumentacji papierowej i elektronicznej, związanej z wykonywanymi czynnościami, zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie w szczególności prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi klienta, przy asyście Brokera
Pomoc przy obsłudze ubezpieczeniowej i utrzymywanie kontaktów z klientami, przy asyście Brokera
Doraźne zastępstwo za innych pracowników firmy na polecenie przełożonego
Współdziałanie z innymi Biurami w celu realizacji zadań wynikających z zakresu odpowiedzialności i uprawnień, wymagających uzgodnień między Biurami, przy asyście Brokera
Przesyłanie miesięcznych raportów do bezpośredniego przełożonego, zgodnie ze wzorem ustalonym przez Spółkę, przy asyście Brokera
Bieżące uzupełnianie bazy danych oraz raportu ustalenia po spotkaniach dla przydzielonych do współpracy brokerów i specjalistów ds. mobilnej obsługi klienta, przy asyście Brokera
Tworzenie projektów dokumentacji związanej z działalnością Biura Ubezpieczeń na Życie oraz zapewnienie pracownikom Biura dostępności do niej, przy asyście Brokera. W szczególności: