Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (739)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 739 )
129 - Magazynier
Radom
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prawidłowe kompletowanie towaru w celu zapewnienia wysokiego serwisu i terminowości dostaw.
Prawidłowe wypełnianie i prowadzenie dokumentacji magazynowej: skaner
od 4 750 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kontroli Jakości
Centralna 2, Niedźwiedź (pow. krakowski)
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola jakości surowców, opakowań i wyrobów zgodnie z planami i instrukcjami kontroli;
Kontrola czystości urządzeń produkcyjnych;
Ocena wyrobów niezgodnych oraz propozycje dalszego postępowania;
Sprawdzanie, kalibracja i zgłaszanie konieczności zewnętrznego sprawdzenia urządzeń kontrolno-pomiarowych zgodnie z planem;
Zamawianie odczynników i materiałów do laboratorium
Koordynacja i operacyjne wdrożenie działań z obszaru HR związanych z projektem rozbudowy zakładu w Nysie;
Operacjonalizacja i wdrożenie aktywności EB zgodnie z założonymi działaniami (identyfikacja kanałów dotarcia, wypracowanie kontentu, podtrzymanie dotychczasowych działań oraz rekomendacja nowych kierunków, odpowiedzialność za przeprowadzanie kampanii EB);
Koordynacja procesu rekrutacji na wymagane projektem stanowiska;
Udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska menadżerskie;
Monitorowanie efektów procesu onboardingu i wdrożenia;
Przygotowywanie analiz EB ( wewnętrznych i zewnętrznych ) i na ich bazie opracowywanie rekomendacji;
Rekomendacje dotyczące poprawy i optymalizacji planu aktywności HR w powierzonym obszarze w ścisłej współpracy z HRBP Operacja
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
Realizacja zadań służby BHP wynikającej z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagań korporacyjnych.
Działania w oparciu o IWS (zintegrowany system zarządzania)
od 6 500 do 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Jagiellońska 22, Nysa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakładanie, uzupełnianie i prowadzenie kartotek pracowników;
Sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z procesami kadrowo-płacowymi;
Zapewnienie bieżącej obsługi oraz merytorycznego wsparcia pracowników w zakresie obsługi dokumentowej i benefitowej;
Wsparcie kadry zarządzającej w zakresie stosowania przepisów prawa pracy oraz używania systemów i narzędzi HR;
Wsparcie przy organizacja szkoleń BHP oraz szkoleń związanych z wymaganymi uprawnieniami zawodowymi;
Terminowe i poprawne naliczanie wynagrodzeń pracowników z umów o pracę i umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, GUS, PFRON oraz sporządzanie raportów, rezerw i zestawień dotyczących danych kosztowych oraz czasu pracy na potrzeby Spółki oraz wsparcie przy tworzeniu budżetów;
Archiwizacja dokumentów personalnych i płacowych;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, przepisach podatkowych i ubezpieczeń społecznych i ich stosowanie w praktyce, zgłoszenie koniecznych zmian;
Analiza funkcjonujących procesów, rozwiązań i systemów oraz rekomendacje ewentualnych zmian
Zapewnienie kompletności i terminowości dostaw surowca i komponentów na podstawie krótkoterminowego zapotrzebowania;
Organizowanie transportu wyrobu gotowego do magazynów zewnętrznych;
Koordynacja działania na poziomie magazynów zewnętrznych na wszystkich etapach procesów: magazynowania, przeładunków, copakingu dla surowca, wyrobów gotowych, komponentów, palet;
Zgłaszanie i realizacja projektów usprawniających w obszarze logistyki dystrybucji
Zakładanie, uzupełnianie i prowadzenie kartotek pracowników;
Sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z procesami kadrowo-płacowymi;
Zapewnienie bieżącej obsługi oraz merytorycznego wsparcia pracowników w zakresie obsługi dokumentowej i benefitowej;
Wsparcie kadry zarządzającej w zakresie stosowania przepisów prawa pracy oraz używania systemów i narzędzi HR;
Wsparcie przy organizacja szkoleń BHP oraz szkoleń związanych z wymaganymi uprawnieniami zawodowymi;
Terminowe i poprawne naliczanie wynagrodzeń pracowników z umów o pracę i umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, GUS, PFRON oraz sporządzanie raportów, rezerw i zestawień dotyczących danych kosztowych oraz czasu pracy na potrzeby Spółki oraz wsparcie przy tworzeniu budżetów;
Archiwizacja dokumentów personalnych i płacowych;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, przepisach podatkowych i ubezpieczeń społecznych i ich stosowanie w praktyce, zgłoszenie koniecznych zmian;
Analiza funkcjonujących procesów, rozwiązań i systemów oraz rekomendacje ewentualnych zmian
Obsługa centrali telefonicznej i skrzynki pocztowej;
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie obiegu dokumentów;
Wprowadzanie i rejestrowanie faktur w systemie obiegu dokumentów oraz ich archiwizowanie, zakładanie nowych dostawców w systemie WF;
Obsługa gości zewnętrznych i wewnętrznych;
Wykonywanie rutynowych prac biurowych typu skanowanie, kserowanie dokumentów, wystawianie identyfikatorów, zamawianie wizytówek i pieczątek, przygotowanie paczek świątecznych i innych;
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie usług pocztowych i kurierskich: nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich/ pocztowych, wsparcie użytkowników w tworzeniu korespondencji seryjnej, dbałość o prawidłowe warunki operacyjnej współpracy z dostawcami;
Miejsce wykonywania pracy: Biuro Głównie w Krakowie oraz Zakład w Niedźwiedziu k. Słomnik (w ramach wsparcia)
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
Analiza danych pochodzących z procesów potrzebnych do identyfikacji miejsc wymagających optymalizacji
Ustalanie i realizacja planu wdrożenia usprawnień procesowych zgodnie z listą priorytetów
Zapewnienie przestrzegania technologii produkcji w celu utrzymania standardu jakości produktów
Proponowanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy, poprawy jakości produkowanego asortymentu, intensyfikacji produkcji oraz optymalizacji zużycia materiałów
Walidacja istniejących oraz przyszłych procesów produkcyjnych
Zapewnianie przestrzegania technologii produkcji w celu utrzymania standardu jakości produktów;
Ustalanie i doskonalenie parametrów procesów (Centerline) i standardów przezbrojeń;
Zbieranie i analizowanie danych opisujących procesy produkcyjne ze wskazaniem miejsc do optymalizacji;
Pełnienie roli start – up lidera w zespołach projektowych;
Proponowanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy, poprawy jakości produktów, optymalizacji wydajności procesów i redukcji strat materiałowych
Zapewnienie kompletności i terminowości dostaw surowca i komponentów na podstawie krótkoterminowego zapotrzebowania;
Organizowanie transportu wyrobu gotowego do magazynów zewnętrznych;
Koordynacja działania na poziomie magazynów zewnętrznych na wszystkich etapach procesów: magazynowania, przeładunków, copakingu dla surowca, wyrobów gotowych, komponentów, palet;
Zgłaszanie i realizacja projektów usprawniających w obszarze logistyki dystrybucji
Bieżący nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnych;
Dbałość o pełne rozliczenie zleceń produkcyjnych oraz prowadzenie dokumentacji procesowej;
Zapewnienie przestrzegania technologii produkcji w celu utrzymania standardu jakości produktów;
Organizacja oraz nadzór nad pracą podległych pracowników;
Przygotowanie propozycji nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych;
Bieżący nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń;
Dbałość o przestrzeganie standardów jakości oraz utrzymanie w czystości maszyn, urządzeń produkcyjnych, środków transportu wewnętrznego i pomieszczeń produkcyjnych w podległym obszarze
Współtworzenie 3-letnich strategii marketingowych oraz opracowywanie i wdrażanie rocznych planów marketingowych;
Zarządzanie portfelem przydzielonej marki/linii produktów poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych (wprowadzanie nowych produktów, budowanie wizerunku marki, działania wspierające rotację produktów);
Współtworzenie kalendarza marketingowego oraz trade marketingowego;
Udział w opracowaniu strategii komunikacji mediowej marki/linii produktów, nadzór nad kreacją i produkcją formatów mediowych (wszystkie rodzaje mediów);
Nadzór nad przeprowadzaniem badań konsumenckich;
Zarządzanie budżetem marketingowym marki;
Analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji;
Przygotowanie merytoryczne cyklicznych spotkań z zakresu zarządzania prowadzonymi kategoriami;
Ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych, w szczególności z działem sprzedaży;
Promowanie dobrego imienia firmy i dobrych relacji z klientami i kooperantami
Przygotowanie dokumentacji jakościowej dla wdrażanych produktów;
Udział w procesach przygotowania nowych lub aktualizacji istniejących opakowań jednostkowych wyrobów w celu zapewnienia oznakowania zgodnego z wymaganiami prawnymi;
Nadzów nad aktualnością specyfikacji oraz pozostałych wymaganych dokumentów jakościowych do surowców, opakowań bezpośrednich oraz wyrobów gotowych,;
Wprowadzanie wymaganych danych do systemu Agile oraz udział w rozwoju systemu i szkolenie pracowników;
Odpowiedzialność za aktualizację wykazu oraz kalkulatora alergenów
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się początkiem roku i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się początkiem roku i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się początkiem roku i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się początkiem roku i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Wykonywanie bieżących oględziny i konserwacja instalacji elektroenergetycznej, urządzeń elektrycznych, instalacji sterowania i automatyki na terenie zakładu;
Usuwanie awarii elektrycznych, napędów oraz systemów automatyki i sterowania na liniach produkcyjnych oraz prowadzenie diagnostyki i zaawansowanej analizy problemów na systemach sterowania urządzeń (sterowniki, falowniki);
Dostosowanie oprogramowania sterowników PLC, aktualizacja schematu automatyki w zakresie wprowadzanych zmian;
Uczestniczenie w projektach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacjach linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń i instalacji;
Obsługa i rozbudowa systemu powiązanego z oprogramowaniem do zarządzania mediami obiektu
Koordynacja współpracy między firmą zewnętrzną zajmującą się naliczaniem ulg podatkowych a działami firmy (zbieranie danych i dokumentacji, przygotowywanie ewidencji itp.);
Przygotowywanie wyjaśnień w przypadku kontroli dokumentacji i zapytań z US;
Kontrola wstępna oraz dekretacja faktur dokumentujących zakupy usług i majątku trwałego związanych z zastosowanymi ulgami podatkowymi;
Archiwizacja wszelkiej dokumentacji związanej z ulgami podatkowymi;
Uzupełnianie danych w narzędziu do nadawania kodów CN i ustalenia stawki VAT;
Udział (pod nadzorem) w przygotowaniu Dokumentacji Cen Transferowych, kalkulacji podatków, analiz w podatkach;
Udział w przygotowywaniu, wdrażaniu, monitorowaniu i optymalizacji procedur i instrukcji zbierania danych i informacji dla potrzeb zastosowania ulg podatkowych
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
Zapewnianie przestrzegania technologii produkcji w celu utrzymania standardu jakości produktów;
Ustalanie i doskonalenie parametrów procesów (Centerline) i standardów przezbrojeń;
Zbieranie i analizowanie danych opisujących procesy produkcyjne ze wskazaniem miejsc do optymalizacji;
Pełnienie roli start – up lidera w zespołach projektowych;
Proponowanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy, poprawy jakości produktów, optymalizacji wydajności procesów i redukcji strat materiałowych
Obsługa centrali telefonicznej i skrzynki pocztowej;
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie obiegu dokumentów;
Wprowadzanie i rejestrowanie faktur w systemie obiegu dokumentów oraz ich archiwizowanie, zakładanie nowych dostawców w systemie WF;
Obsługa gości zewnętrznych i wewnętrznych;
Wykonywanie rutynowych prac biurowych typu skanowanie, kserowanie dokumentów, wystawianie identyfikatorów, zamawianie wizytówek i pieczątek, przygotowanie paczek świątecznych i innych;
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie usług pocztowych i kurierskich: nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich/ pocztowych, wsparcie użytkowników w tworzeniu korespondencji seryjnej, dbałość o prawidłowe warunki operacyjnej współpracy z dostawcami;
Miejsce wykonywania pracy: Biuro Głównie w Krakowie oraz Zakład w Niedźwiedziu k. Słomnik (w ramach wsparcia)
Pełnienie roli lidera realizacji zadań technicznych
Budowanie i rozwijanie diagnostyki maszyn, systemów i urządzeń w obszarze powierzonej specjalizacji
Na podstawie obserwacji wykonywanie diagnozy i analizy danych o stanie maszyn, rejestrowanie i planowanie działań prewencyjnych, remontowych i modernizacyjnych
Uczestnictwo w procesie diagnozy potrzeb szkoleniowych zespołu w celu optymalnego dopasowania zakresu i metody rozwoju kompetencji technicznych
Członek zespołów odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie metod zarządzania procesami AM, PM, IM
Prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn/urządzeń i infrastruktury zgodnie z programem TPM (Total Preventive Maintenance);
Liderowanie i nadzorowanie pracy filaru PM IWS w celu zapewnienia rozwoju systemu IWS w obszarze Prewencyjnego Utrzymania Ruchu (Preventive Maintenance);
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń niezbędne dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 6S;
Zapewnienie terminowego wykonania przeglądów technicznych linii produkcyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem i wytycznymi z DTR urządzeń
Zapewnia ciągłość trwania procesu produkcyjnego, przestrzegania norm, zasad jakościowych i obowiązujących technologii oraz planów ilościowych w celu realizacji dziennego planu pracy maszyny/linii produkcyjnej
Nadzoruję na swojej zmianie przestrzeganie procedur oraz wymagań systemów jakości (HACCP, AIB, BRC, IFS, w tym utrzymanie czystości maszyn, urządzeń produkcyjnych, środków transportu wewnętrznego, pomieszczeń produkcyjnych oraz zgłasza wszelkie nieprawidłowości w celu zapewnienia bezpieczeństwa produkowanej żywości
Zapewnia wykorzystanie narzędzi Zintegrowanego Systemu Zarządzania Intersnack (IWS Intersnack) do których należą znajomość wszystkich filarów w celu poprawy efektywności procesów w zakresie swojej odpowiedzialności
Zapewnia przeprowadzenie szkoleń operatorów z narzędzi IWS (DH,CIL,CL, IPS, BDE, OPL, BOS) oraz wiedzy filarowej w celu utrzymywania parku maszynowego w kondycji bazowej oraz w celu poprawy efektywności
Zapewnienie nadzoru związanego z przestrzeganiem zasad BHP, systemu przeciwpożarowego oraz zasad zapewnienienia udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i zakładu
Planuje oraz organizuje pracę zespołu na zmianie tak, aby była wykonywana w sposób ciągły i efektywny
Standaryzacja parametrów technologicznych oraz optymalizacja procesów produkcyjnych wyrobów gotowych;
Tworzenie i wdrażanie nowych produktów;
Koordynacja tworzenia i aktualizacji instrukcji technologicznych, mycia linii oraz instrukcji stanowiskowych;
Koordynacja przeprowadzania prób produkcyjnych nowych wyrobów gotowych oraz zatwierdzanie opracowanych technologii wytwarzania;
Testowanie, opiniowanie oraz wprowadzanie do produkcji nowych surowców i opakowań, weryfikowanie możliwości zastosowania zamienników materiałów od nowych dostawców;
Przeprowadzanie okresowych walidacji parametrów linii procesowych;
Koordynacja przygotowania próbek ofertowych nowych produktów;
Zapewnienie weryfikacji oraz aktualizacji istniejących receptur produktowych pod kątem założonych strat oraz zmian w technologii wytwarzania;
Zapewnienie aktualizowania danych dotyczących procesów produkcyjnych;
Prowadzenie szkoleń pracowników produkcyjnych, optymalizacja procesów produkcyjnych i prowadzenie projektów ich ciągłego doskonalenia
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
Realizacja planów sprzedaży oraz dystrybucji w celu osiągnięcia i utrzymania zakładanej pozycji rynkowej u wszystkich powierzonych klientów;
Zarządzanie sprzedażą u powierzonych klientów kluczowych firmy w oparciu o plan rozwoju klienta zgodny ze strategią firmy oraz celami rekomendacjami wynikającymi z programu Perfect Store;
Prowadzenie negocjacji na szczeblu lokalnym w ramach obowiązujących warunków brzegowych oraz monitoring ustaleń centralnych;
Wdrażanie strategii i planów promocyjnych, zgodnych z kalendarzem marketingowym;
Zapewnienie terminowego i rzetelnego raportowania oraz efektywnego obiegu informacji i dokumentów oraz działań konkurencji;
Szkolenie, motywowanie i wspieranie we wdrażaniu standardów firmy i budowanie dystrybucji przez pracowników zewnętrznych agencji merchandisingowych i zewnętrzne siły sprzedaży;
Realizacja planów sprzedaży oraz dystrybucji w celu osiągnięcia i utrzymania zakładanej pozycji rynkowej u wszystkich powierzonych klientów;
Zarządzanie sprzedażą u powierzonych klientów kluczowych firmy w oparciu o plan rozwoju klienta zgodny ze strategią firmy oraz celami rekomendacjami wynikającymi z programu Perfect Store;
Prowadzenie negocjacji na szczeblu lokalnym w ramach obowiązujących warunków brzegowych oraz monitoring ustaleń centralnych;
Wdrażanie strategii i planów promocyjnych, zgodnych z kalendarzem marketingowym;
Zapewnienie terminowego i rzetelnego raportowania oraz efektywnego obiegu informacji i dokumentów oraz działań konkurencji;
Szkolenie, motywowanie i wspieranie we wdrażaniu standardów firmy i budowanie dystrybucji przez pracowników zewnętrznych agencji merchandisingowych i zewnętrzne siły sprzedaży;
Realizacja planów sprzedaży oraz dystrybucji w celu osiągnięcia i utrzymania zakładanej pozycji rynkowej u wszystkich powierzonych klientów;
Zarządzanie sprzedażą u powierzonych klientów kluczowych firmy w oparciu o plan rozwoju klienta zgodny ze strategią firmy oraz celami rekomendacjami wynikającymi z programu Perfect Store;
Prowadzenie negocjacji na szczeblu lokalnym w ramach obowiązujących warunków brzegowych oraz monitoring ustaleń centralnych;
Wdrażanie strategii i planów promocyjnych, zgodnych z kalendarzem marketingowym;
Zapewnienie terminowego i rzetelnego raportowania oraz efektywnego obiegu informacji i dokumentów oraz działań konkurencji;
Szkolenie, motywowanie i wspieranie we wdrażaniu standardów firmy i budowanie dystrybucji przez pracowników zewnętrznych agencji merchandisingowych i zewnętrzne siły sprzedaży;
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
Wykonywanie bieżących oględzin i konserwacja instalacji elektroenergetycznej, urządzeń elektrycznych, instalacji sterowania i automatyki na terenie zakładu
Usuwanie awarii elektrycznych, napędów oraz systemów automatyki i sterowania na liniach produkcyjnych oraz prowadzenie diagnostyki i zaawansowanej analizy problemów na systemach sterowania urządzeń (sterowniki, falowniki )
Dostosowanie oprogramowania sterowników PLC, aktualizacja schematu automatyki w zakresie wprowadzanych zmian
Uczestniczenie w projektach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacjach linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń i instalacji;
Obsługa i rozbudowa systemu powiązanego z oprogramowaniem do zarządzania mediami obiektu
Inżynier ds. Utrzymania Parku Maszynowego (Maintenance Lead)
Słomniki 64, Słomniki
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnianie bieżącego nadzoru nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń w celu utrzymania ciągłości procesów produkcyjnych i realizacja planu produkcyjnego zgodnie ze standardami jakościowymi i kosztowymi
We współpracy z Kierownikiem Obszaru Produkcyjnego ( Line Lead ) tworzenie i realizacja budżetu napraw i remontów
Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji technicznej powierzonego parku maszynowego w celu zachowania zgodności z przepisami prawnymi oraz BHP
Aktywne wspieranie i uczestniczenie w budowaniu kompetencji technicznych Operatorów poprzez szkolenie i motywowanie ich do jej poszerzania
Realizacja inicjatyw ciągłego doskonalenia wraz z zespołem oraz rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem narzędzi Lean
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów - Utrzymanie Parku Maszynowego
Niedźwiedź 64, Niedźwiedź (pow. krakowski)
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów - Utrzymanie Parku Maszynowego
Jagiellońska 22, Nysa
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów - Utrzymanie Parku Maszynowego
Samorządowa 12, Wośniki, Radom
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Program Rozwoju Absolwentów Intersnack powstał z myślą o talentach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ale mają już za sobą pierwsze doświadczenia w postaci staży, praktyk czy też wolontariatów
Program rozpocznie się we wrześniu i potrwa 18 miesięcy, w czasie których Uczestnicy nie tylko poznają naszą firmę – jednego z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie, ale także będą realizować ambitne projekty mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będziesz robić?
Podczas trwania programu poznasz różne obszary naszej firmy. Niezależnie od tego do jakiego Działu dołączysz – czy to będzie Produkcja, Finanse czy Logistyka – pokażemy Ci szerokie spektrum naszej działalności
Będziesz przede wszystkim działać – wykorzystasz swoją wiedzę, umiejętności i zdolności, aby realizować odpowiedzialne, wpływające na działanie firmy projekty
Księgowy ds. należności i rozliczeń z klientami - umowa na zastępstwo
Promienistych 1, Prądnik Czerwony, Kraków
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca analiza i uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami krajowymi i zagranicznymi;
Windykacja przeterminowanych należności w oparciu o sporządzane raporty i współpracę z działem Działem Obsługi Klienta i Działem Handlowym;
Nadzór nad potrąceniami dokonywanymi przez klientów;
Obsługa skrzynki Płatności;
Księgowanie kompensat krajowych i zagranicznych;
Nadzór nad dokumentami odrzuconymi w WorkFlow;
Współudział w sporządzaniu zestawień do bilansu rocznego i pakietu grupowego w zakresie prowadzonych zagadnień;
Weryfikacja poprawności księgowań faktur korekt wygenerowanych przez Dział Obsługi Klienta w celu zapewnienia poprawności księgowań w module AR i uzgodnień do GL
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
Wykonywanie bieżących oględzin i konserwacja instalacji elektroenergetycznej, urządzeń elektrycznych, instalacji sterowania i automatyki na terenie zakładu
Usuwanie awarii elektrycznych, napędów oraz systemów automatyki i sterowania na liniach produkcyjnych oraz prowadzenie diagnostyki i zaawansowanej analizy problemów na systemach sterowania urządzeń (sterowniki, falowniki )
Dostosowanie oprogramowania sterowników PLC, aktualizacja schematu automatyki w zakresie wprowadzanych zmian
Uczestniczenie w projektach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacjach linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń i instalacji;
Obsługa i rozbudowa systemu powiązanego z oprogramowaniem do zarządzania mediami obiektu
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
CZYM JEST MIĘDZYNARODOWY PROGRAM ROZWOJU TALENTÓW:
Poszukujemy wyjątkowych osób, które dołączą do nas w całej Europie i będą częścią naszego nowego Międzynarodowego Programu Rozwoju Talentów, który rozpocznie się we wrześniu 2023 roku. W trakcie programu odkryjesz świat słonych przekąsek. W ciągu 3 lat doświadczysz zmian pomiędzy różnymi stanowiskami i poznasz funkcje łańcucha dostaw i działań produkcyjnych. Przekonasz się, gdzie produkujemy nasze słynne przekąski, spędzając czas w jednym z naszych zakładów produkcyjnych. Dowiesz się również o krajowym i międzynarodowym wymiarze naszej działalności dzięki pracy na różnych stanowiskach i możliwości udziału w projektach. Oczekujemy, że po zakończeniu programu będziesz gotowy/gotowa objąć stanowisko menedżera. Będzie to zależało od Twoich wyników i potencjału, jaki zademonstrujesz w czasie trwania programu. Mentorem Programu jest Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw i Operacji, z którym będziesz mieć regularny kontakt
W programie czeka na Ciebie wiele rozwijających zadań, takich jak:
- Odpowiedzialność za planowanie produkcji naszych smacznych przekąsek w Zakładzie lub w Regionie;
- Pomoc zespołowi Globalnego Łańcucha Dostaw w ulepszaniu i opracowywaniu nowych strategii i sposobów pracy z systemami i procesami;
- Wsparcie zakładu lub regionu w dążeniu do ciągłego doskonalenia w celu wyeliminowania strat
Kompleksowa obsługa procesu produkcyjnego z uwzględnieniem przestrzegania norm, zasad jakościowych i obowiązujących technologii oraz planów ilościowych;
Kontrola przestrzegania procedur oraz wymagań systemów jakości (HACCP, AIB, BRC, IFS, w tym utrzymanie czystości maszyn, urządzeń produkcyjnych, środków transportu wewnętrznego, pomieszczeń produkcyjnych oraz zgłasza wszelkie nieprawidłowości;
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Agronom
Samorządowa 12, Wośniki, Radom
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja gospodarki ziemniakami zgodnie ze specyfikacją i normami zakładowymi;
Zapewnienie ciągłości dostaw surowca do produkcji spełniającego wysokie standardy jakościowe;
Współpraca z dostawcami w podległym rejonie upraw ziemniaków;
Doradztwo dla dostawców ziemniaków na każdym etapie produkcji;
Zbieranie wszelkich danych do raportów i dokumentacji kontraktowej wymaganych przez firmę
Prowadzenie projektów usprawniających i inwestycji przy uwzględnieniu budżetu, ram czasowych, wymogów prawnych oraz wewnętrznych standardów firmy;
Przygotowanie i ocena specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej;
Aktywna współpraca z kontrahentami w ramach prowadzonych projektów;
Prowadzenie działań mających na celu polepszenie stanu technicznego maszyn i urządzeń dla zapewnienia zgodności procesów produkcyjnych z systemami jakości (HACCP, AIB, IFS, itp.) oraz zasadami BHP i 5S;
Uczestnictwo w pracach modernizacji maszyn i urządzeń celem optymalizacji linii produkcyjnych pod kontem maszynowym i procesowym;
Współpraca lokalnymi i międzynarodowymi zespołami grupy celem ciągłego usprawniania procesów
Analizowanie danych pochodzących z procesów potrzebnych do identyfikacji miejsc wymagających optymalizacji;
Ustalanie i realizowanie planów wdrożenia usprawnień procesowych zgodnie z listą priorytetów;
Zapewnianie przestrzegania technologii produkcji w celu utrzymania standardu jakości produktów;
Proponowanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy, poprawy jakości produkowanego asortymentu, intensyfikacji produkcji oraz optymalizacji zużycia materiałów;
Walidowanie istniejących oraz przyszłych procesów produkcyjnych
Prowadzenie kalendarza Dyrektora Finansowego, administrowanie jego czasem oraz obsługa korespondencji;
Nadzorowanie obiegu umów w Workflow i prowadzenie centralnej archiwizacji umów dla całej firmy;
Prowadzenie archiwizacji dokumentacji finansowej pozostającej w bezpośredniej pieczy Dyrektora Finansowego;
Monitorowanie budżetu kancelarii prawnych i doradców prawno-podatkowych oraz wsparcie w budżetowaniu i kontroli wydatków administracyjnych;
Pomoc w przygotowaniu rutynowych raportów dla Centrali;
Rozliczanie podróży służbowych Dyrektora Finansowego;
Organizacja spotkań z kontrahentami zewnętrznymi oraz spotkań zespołu Działu Finansów;
Wsparcie administracyjne Dyrektora Finansowego przy realizacji polityk grupowych w zakresie Kodeksu Postępowania w Biznesie i Zgodności
Zbieranie i analiza danych w obszarze odpowiedzialności Dyrektora Finansowego oraz prowadzenie prostych projektów w Dziale Finansów, IT i Rozwoju procesów