Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Inicjowanie strategicznych i rozwojowych działań związanych z zarządzaniem marką, definiowanie obszarów wzrostu
Zarządzanie portfolio produktowym, analiza i przygotowanie rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejącego portfolio oraz wprowadzanie nowych produktów, od koncepcji po koordynację wdrożenia
Analiza wyników rynkowych, danych sprzedażowych Nielsen, monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji wraz z rekomendacjami
Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, digital
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Zarządzanie obszarem produkcji z pełną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo, jakość, koszty
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych oraz wskaźników efektywnościowych
Analiza problemów, planowanie akcji korygujących w celu zwiększania efektywności obszaru
Monitorowanie zużycia surowców i materiałów, podejmowanie działań korygujących w przypadku przekroczeń
Identyfikacja i wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych, analiza „wąskich gardeł”
Analiza stanowisk pracy, pod kątem zwiększenia efektywności i poprawy jakości procesów oraz obniżenia kosztów materiałów
Szukanie możliwości optymalizacji procesów i zmian wraz z pełną koordynacją wdrożenia z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Ścisła współpraca z działami wspierającymi w celu efektywnego realizowania planu produkcyjnego
Rozwój podległego zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i elastyczności
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Inicjowanie strategicznych i rozwojowych działań związanych z zarządzaniem marką, definiowanie obszarów wzrostu
Zarządzanie portfolio produktowym, analiza i przygotowanie rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejącego portfolio oraz wprowadzanie nowych produktów, od koncepcji po koordynację wdrożenia
Analiza wyników rynkowych, danych sprzedażowych Nielsen, monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji wraz z rekomendacjami
Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, digital
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Tworzenie i rozwijanie oprogramowania do zarządzania i raportowania procesów biznesowych w organizacji
Projektowanie i tworzenie automatyzacji procesów biznesowych w organizacji, rozwijanie i modyfikacja istniejących rozwiązań systemowych wraz z dokumentacją
Rozwijanie aplikacji webowych w technologii MVC C# .Net
Tworzenie zapytań i procedur SQL
Tworzenie specyfikacji aplikacji
Tworzenie mechanizmów i mikroserwisów w technologii .NET
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Inicjowanie strategicznych i rozwojowych działań związanych z zarządzaniem marką, definiowanie obszarów wzrostu,
Zarządzanie portfolio produktowym, analiza i przygotowanie rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejącego portfolio oraz wprowadzanie nowych produktów, od koncepcji po koordynację wdrożenia
Analiza wyników rynkowych, danych sprzedażowych Nielsen, monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji wraz z rekomendacjami
Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, digital
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych i reklamowych,
Opracowywanie i wdrażanie nowych narzędzi dla zespołu e-commerce w tym PIM
Nadzór nad przetwarzaniem dokumentów
Współpraca z działem handlowym w zakresie transakcji handlowych e-commerce
Zarządzanie dostępem, okresowe przeglądy uprawnień i ich dokumentacja do serwisów cyfrowych zewnętrznych w organizacji takich jak: Facebook, Google, Ido Sell Wisebase, i inne brandbanki, Nielsen oraz inne systemy analityczne, Domeny internetowe, zarządzanie DNS, inne narzędzia Ecommerce
Inwentaryzacja procesów w zakresie zewnętrznej działalności cyfrowej organizacji
Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych w tym danych osobowych
Tworzenie i rozwijanie oprogramowania do zarządzania i raportowania procesów biznesowych w organizacji
Projektowanie i tworzenie automatyzacji procesów biznesowych w organizacji, rozwijanie i modyfikacja istniejących rozwiązań systemowych wraz z dokumentacją
Rozwijanie aplikacji webowych w technologii MVC C# .Net
Tworzenie zapytań i procedur SQL
Tworzenie specyfikacji aplikacji
Tworzenie mechanizmów i mikroserwisów w technologii .NET
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Opracowywanie i wdrażanie nowych narzędzi dla zespołu e-commerce w tym PIM
Nadzór nad przetwarzaniem dokumentów
Współpraca z działem handlowym w zakresie transakcji handlowych e-commerce
Zarządzanie dostępem, okresowe przeglądy uprawnień i ich dokumentacja do serwisów cyfrowych zewnętrznych w organizacji takich jak: Facebook, Google, Ido Sell Wisebase, i inne brandbanki, Nielsen oraz inne systemy analityczne, Domeny internetowe, zarządzanie DNS, inne narzędzia Ecommerce
Inwentaryzacja procesów w zakresie zewnętrznej działalności cyfrowej organizacji
Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych w tym danych osobowych
Tworzenie i rozwijanie oprogramowania do zarządzania i raportowania procesów biznesowych w organizacji
Projektowanie i tworzenie automatyzacji procesów biznesowych w organizacji, rozwijanie i modyfikacja istniejących rozwiązań systemowych wraz z dokumentacją
Rozwijanie aplikacji webowych w technologii MVC C# .Net
Tworzenie zapytań i procedur SQL
Tworzenie specyfikacji aplikacji
Tworzenie mechanizmów i mikroserwisów w technologii .NET
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Analiza rynku, segmentów, konkurencji i potrzeb konsumenta
Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów
Nadzorowanie linii produktowych, kreowanie ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku
Współpraca z agencjami, wydawnictwami w zakresie działań marketingowych, reklamowych, SoMe
Tworzenie i realizacja planu marketingowego dla podległych linii produktowych
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS
Przygotowanie i przeprowadzanie prezentacji, szkoleń
Planowanie, przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego
Praca w siedzibie firmy: Duchnów (powiat otwocki), ul. Spacerowa 18
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Praca w siedzibie firmy: Duchnów (powiat otwocki), ul. Spacerowa 18
Nadzór nad kontrolą procesu produkcyjnego i poszczególnych jego etapów (emulsji, konfekcji, pakowania) pod kątem zgodności z systemem zarządzania jakością
Nadzór nad prowadzeniem badań jakościowych, fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych surowców, komponentów, mas i wyrobów gotowych
Egzekwowanie obowiązujących i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących jakość produktów
Monitorowanie niezgodności, identyfikacja problemów oraz wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Zarządzanie zintegrowanym systemem zarządzania jakością ISO 9001 (GMP)
Opracowywanie standardów, procesów i dokumentacji zapewnienia jakości
Uczestnictwo w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych
Udział w procesach reklamacyjnych
Zarządzanie zespołem trzech laboratoriów mikrobiologicznym, fizyko-chemicznym i opakowań
Opracowywanie planów produkcyjnych krótko i długoterminowych w oparciu o stany magazynowe, możliwości produkcyjne, zamówienia i prognozy sprzedaży
Analiza możliwości produkcyjnych pod kątem zamówień klienta w oparciu o dostępne zasoby (pracownicy, linie produkcyjne, materiały) i ustalanie priorytetów produkcyjnych
Monitorowanie i nadzór realizacji planów produkcji oraz ich bieżąca korekta
Optymalizacja planów produkcyjnych
Komunikacja i koordynacja przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesów
Inicjowanie i wdrażanie projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia funkcjonujących systemów planowania i analizowania produkcji
Wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu
Przygotowanie danych i raportów będących podstawą obliczania wskaźników wydajnościowych
Dbanie o utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów,
Ścisła współpraca z działami produkcji, zaopatrzenia, sprzedaży i logistyki przy tworzeniu planów produkcyjnych
Key Account Manager do obsługi sieci międzynarodowych
Duchnów (pow. otwocki)
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Key Account Manager do obsługi sieci międzynarodowych
Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Bieżące przeprowadzanie analiz finansowych i sporządzanie raportów
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją marek
Kreowanie/projektowanie materiałów graficznych offline i online, w tym: opakowania, wizualizacje 2D/3D, key visuale, layouty prasowe, materiały promocyjne POS oraz BTL, materiały graficzne digital
Tworzenie materiałów zgodnie z najnowszymi trendami na rynku, spójnych ze strategią wizualną marek
Przygotowanie do druku a także nadzór nad poprawnością i jakością wydruku stworzonych materiałów
Bieżące przeprowadzanie analiz finansowych i sporządzanie raportów
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją marek
Kreowanie/projektowanie materiałów graficznych offline i online, w tym: opakowania, wizualizacje 2D/3D, key visuale, layouty prasowe, materiały promocyjne POS oraz BTL, materiały graficzne digital
Tworzenie materiałów zgodnie z najnowszymi trendami na rynku, spójnych ze strategią wizualną marek
Przygotowanie do druku a także nadzór nad poprawnością i jakością wydruku stworzonych materiałów
Opracowywanie planów produkcyjnych krótko i długoterminowych w oparciu o stany magazynowe, możliwości produkcyjne, zamówienia i prognozy sprzedaży
Analiza możliwości produkcyjnych pod kątem zamówień klienta w oparciu o dostępne zasoby (pracownicy, linie produkcyjne, materiały) i ustalanie priorytetów produkcyjnych
Monitorowanie i nadzór realizacji planów produkcji oraz ich bieżąca korekta
Optymalizacja planów produkcyjnych
Komunikacja i koordynacja przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesów
Inicjowanie i wdrażanie projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia funkcjonujących systemów planowania i analizowania produkcji
Przygotowywanie raportów i analiz wskaźników produkcyjnych
Wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu
Przygotowanie danych i raportów będących podstawą obliczania wskaźników wydajnościowych
Dbanie o utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów,
Ścisła współpraca z działami produkcji, zaopatrzenia, sprzedaży i logistyki przy tworzeniu planów produkcyjnych
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Bieżące przeprowadzanie analiz finansowych i sporządzanie raportów
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Bieżące przeprowadzanie analiz finansowych i sporządzanie raportów
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Key Account Manager do obsługi sieci międzynarodowych
Spacerowa 18, Duchnów (pow. otwocki)
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Key Account Manager do obsługi sieci międzynarodowych
mazowieckie
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Produktu i Oceny Aparaturowej Skóry
Spacerowa 18, Duchnów (pow. otwocki)
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Uczestniczenie w projektach badawczych nad wdrażaniem nowych produktów kosmetycznych i dermo kosmetycznych
Analiza dokumentacji produktu pod kątem zgodności z Rozporządzeniem UE 1223/2009 i innych aktów prawnych
Ocena oznakowania produktu i powiązanej z nimi dokumentacji pod kątem zgodności produktów z prawem krajowym i UE
Stały nadzór nad aktualnością dokumentacji produktu
Śledzenie zmian uregulowań prawnych, polskich i unijnych dotyczących produktów kosmetycznych
Opracowywanie założeń badawczych i prowadzanie badań aparaturowych parametrów skóry, oraz analiz jakościowych produktów
Prowadzenie dokumentacji w/w badań
Aktywny udział w procesie wdrażania certyfikowanych produktów (koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu certyfikacji, sporządzania dokumentacji na potrzeby certyfikacji produktów)
Szkolenia i propagowanie wiedzy dotyczącej zgodności produktów oraz procesu certyfikacji;
Kreowanie nowych procedur oraz dbałość o ich przestrzeganie
Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Produktu i Oceny Aparaturowej Skóry
mazowieckie
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Uczestniczenie w projektach badawczych nad wdrażaniem nowych produktów kosmetycznych i dermo kosmetycznych
Analiza dokumentacji produktu pod kątem zgodności z Rozporządzeniem UE 1223/2009 i innych aktów prawnych
Ocena oznakowania produktu i powiązanej z nimi dokumentacji pod kątem zgodności produktów z prawem krajowym i UE
Stały nadzór nad aktualnością dokumentacji produktu
Śledzenie zmian uregulowań prawnych, polskich i unijnych dotyczących produktów kosmetycznych
Opracowywanie założeń badawczych i prowadzanie badań aparaturowych parametrów skóry, oraz analiz jakościowych produktów
Prowadzenie dokumentacji w/w badań
Aktywny udział w procesie wdrażania certyfikowanych produktów (koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu certyfikacji, sporządzania dokumentacji na potrzeby certyfikacji produktów)
Szkolenia i propagowanie wiedzy dotyczącej zgodności produktów oraz procesu certyfikacji;
Kreowanie nowych procedur oraz dbałość o ich przestrzeganie
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp.;
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Koordynacja i prowadzenie procesów zakupu i zaopatrzenia firmy w materiały, surowce, towary i produkty
Opracowywanie i negocjowanie kontraktów (cen, upustów, terminów płatności, terminów i sposobów dostaw) z kontrahentami
Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów i zamówień w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów a także planów produkcyjnych,
Składanie bieżących zamówień na materiały i surowce stosowane w produkcji, nadzór nad ich realizacją
Dokumentowanie dostaw i zamówień zgodnie z procedurami ISO
Współpraca z firmami spedycyjnymi dla realizacji potrzeb zaopatrzenia w firmie,
Poszerzanie kontaktów handlowych i wybór dostawców
Opracowywanie kosztów produkcji w zakresie materiałów,
Poszukiwanie dostawców materiałów, surowców, produktów gotowych i usług, zbieranie pisemnych ofert cenowych od w/w dostawców, planowanie i prowadzenie zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami
Prowadzenie oceny dostawców i prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców
Formalne i merytoryczne załatwianie reklamacji wychodzących,
Współudział we wdrażaniu nowych wyrobów
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Analiza rynku, segmentów, konkurencji i potrzeb konsumenta
Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów
Nadzorowanie linii produktowych, kreowanie ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku
Współpraca z agencjami, wydawnictwami w zakresie działań i materiałów marketingowych
Tworzenie i realizacja planu marketingowego dla podległych linii produktowych
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS
Przygotowanie i przeprowadzanie prezentacji, szkoleń
Planowanie, przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego
Udział w procesie wprowadzania nowego produktu (opracowywanie konceptu, receptury, programu badań, analiza kosztów, opracowywanie procesu technologicznego)
Koordynacja i prowadzenie procesów zakupu i zaopatrzenia firmy w materiały, surowce, towary i produkty
Opracowywanie i negocjowanie kontraktów (cen, upustów, terminów płatności, terminów i sposobów dostaw) z kontrahentami
Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów i zamówień w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów a także planów produkcyjnych,
Składanie bieżących zamówień na materiały i surowce stosowane w produkcji, nadzór nad ich realizacją
Dokumentowanie dostaw i zamówień zgodnie z procedurami ISO
Współpraca z firmami spedycyjnymi dla realizacji potrzeb zaopatrzenia w firmie,
Poszerzanie kontaktów handlowych i wybór dostawców
Opracowywanie kosztów produkcji w zakresie materiałów,
Poszukiwanie dostawców materiałów, surowców, produktów gotowych i usług, zbieranie pisemnych ofert cenowych od w/w dostawców, planowanie i prowadzenie zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami
Prowadzenie oceny dostawców i prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców
Formalne i merytoryczne załatwianie reklamacji wychodzących,
Współudział we wdrażaniu nowych wyrobów
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na tym terenie
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z postawionymi celami
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją marek
Kreowanie/projektowanie materiałów graficznych offline i online, w tym: opakowania, wizualizacje 2D/3D, key visuale, layouty prasowe, materiały promocyjne POS oraz BTL, materiały graficzne digital
Tworzenie materiałów zgodnie z najnowszymi trendami na rynku, spójnych ze strategią wizualną marek
Przygotowanie do druku a także nadzór nad poprawnością i jakością wydruku stworzonych materiałów
Analiza rynku, segmentów, konkurencji i potrzeb konsumenta
Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów
Nadzorowanie linii produktowych, kreowanie ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku
Współpraca z agencjami, wydawnictwami w zakresie działań i materiałów marketingowych
Tworzenie i realizacja planu marketingowego dla podległych linii produktowych
Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS
Przygotowanie i przeprowadzanie prezentacji, szkoleń
Planowanie, przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego
Zarządzanie obszarem produkcji z pełną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo, jakość, koszty
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych oraz wskaźników efektywnościowych
Analiza problemów, planowanie akcji korygujących w celu zwiększania efektywności obszaru,
Monitorowanie zużycia surowców i materiałów, podejmowanie działań korygujących w przypadku przekroczeń
Identyfikacja i wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych, analiza „wąskich gardeł”
Analiza stanowisk pracy, pod kątem zwiększenia efektywności i poprawy jakości procesów oraz obniżenia kosztów materiałów
Szukanie możliwości optymalizacji procesów i zmian wraz z pełną koordynacją wdrożenia z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Ścisła współpraca z działami wspierającymi w celu efektywnego realizowania planu produkcyjnego,
Rozwój podległego zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i elastyczności
Koordynacja i prowadzenie procesów zakupu i zaopatrzenia firmy w materiały, surowce, towary i produkty
Opracowywanie i negocjowanie kontraktów (cen, upustów, terminów płatności, terminów i sposobów dostaw) z kontrahentami
Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów i zamówień w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów a także planów produkcyjnych,
składanie bieżących zamówień na materiały i surowce stosowane w produkcji, nadzór nad ich realizacją
Dokumentowanie dostaw i zamówień zgodnie z procedurami ISO
Współpraca z firmami spedycyjnymi dla realizacji potrzeb zaopatrzenia w firmie,
Poszerzanie kontaktów handlowych i wybór dostawców
Opracowywanie kosztów produkcji w zakresie materiałów,
Poszukiwanie dostawców materiałów, surowców, produktów gotowych i usług, zbieranie pisemnych ofert cenowych od w/w dostawców, planowanie i prowadzenie zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami
Prowadzenie oceny dostawców i prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców
Formalne i merytoryczne załatwianie reklamacji wychodzących,
Współudział we wdrażaniu nowych wyrobów
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją marek
Kreowanie/projektowanie materiałów graficznych offline i online, w tym: opakowania, wizualizacje 2D/3D, key visuale, layouty prasowe, materiały promocyjne POS oraz BTL, materiały graficzne digital
Tworzenie materiałów zgodnie z najnowszymi trendami na rynku, spójnych ze strategią wizualną marek
Przygotowanie do druku a także nadzór nad poprawnością i jakością wydruku stworzonych materiałów
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp.;
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Kilkuletnie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów na nowych rynkach z obszaru CE
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z tych rynków, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na terenie krajów CE
Pozyskiwanie zleceń od klientów, przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu oraz zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów
Realizacja planów sprzedaży na podstawie krótko i długoterminowego planowania po Klientach i asortymencie
Dbałość o utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Zarządzanie obszarem produkcji z pełną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo, jakość, koszty
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych oraz wskaźników efektywnościowych
Analiza problemów, planowanie akcji korygujących w celu zwiększania efektywności obszaru,
Monitorowanie zużycia surowców i materiałów, podejmowanie działań korygujących w przypadku przekroczeń
Identyfikacja i wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych, analiza „wąskich gardeł”
Analiza stanowisk pracy, pod kątem zwiększenia efektywności i poprawy jakości procesów oraz obniżenia kosztów materiałów
Szukanie możliwości optymalizacji procesów i zmian wraz z pełną koordynacją wdrożenia z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Ścisła współpraca z działami wspierającymi w celu efektywnego realizowania planu produkcyjnego,
Rozwój podległego zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i elastyczności
Dax Cosmetics to jedna z czołowych firm o ugruntowanej pozycji na rynku kosmetycznym z ponad 30 letni doświadczeniem w produkcji kosmetyków, Od czerwca 2014 roku Dax Cosmetics należy do grupy Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej firmy kosmetyczno-farmaceutycznej z siedzibą w Osace w Japonii. W portfolio Dax Cosmetics znajduje się obecnie blisko 80 linii kosmetycznych w ramach siedmiu marek: YOSKINE, PERFECTA, CASHMERE, DAX SUN, DAX MEN i CELIA oraz HADA LABO
Praktyki letnie to doskonała okazja aby odkryć swoją zawodową pasję oraz poznać działanie firmy produkcyjnej Podczas praktyk zobaczysz jak funkcjonuje dział który Cię interesuje, weźmiesz udział w realizacji bieżących zadań i projektów, przekonasz się, praca w wybranym obszarze może stać się Twoją pasją. Twoja praktyka przebiegać będzie pod kierunkiem opiekuna merytorycznego, który wyznaczy Co zadania i wesprze Cię w ich realizacji
Niezależnie od kierunku który studiujesz i roku na którym jesteś zapraszamy Cię do Programu praktyk letnich w Dax Cosmetics. Pamiętaj żeby przy zgłoszeniu wskazać dział którym jesteś zainteresowany/a
Dział Administracji: zobaczysz jak funkcjonuje firma w jej centralnym punkcie oraz poznasz panujące w niej standardy
Dział Marketingu: odkryjesz meandry pracy z produktem od koncepcji do wdrożenia na rynek, dowiesz się co jest ważne w planowaniu kampanii reklamowych i działaniach digital
Dział Sprzedaży (Trade Marketing) poznasz sposoby wsparcia sprzedaży we wszystkich kanałach ( w rynku tradycyjnym oraz e commerce)
Dział IT –nauczysz się pracy z użytkownikiem w zakresie wsparcia technicznego Dział Finansów (księgowość) zapoznasz się z dokumentacją finansową i obiegiem dokumentów księgowych
Dział Produkcji: poznasz proces wytwarzania produktu, standardy jakości i wskaźniki niezbędne do zarządzenia tym obszarem
Dział Zaopatrzenie:
obszar zakupów - dowiesz się jak dokonuje się zakupu: surowców, komponentów, opakowań, co jest ważne w procesach negocjacyjnych i jak ważne jest zgranie procesów w czasie
obszar struktury produktu – poznasz zasady tworzenia produktu od komponentów do opakowania zbiorczego, dowiesz się jak istotny jest ich kształt i jakość aby prawidłowo wprowadzić go na obszar produkcji
Dział Technologii: zapoznasz się z kartą technologiczną produktu oraz naważaniem i miksowaniem różnorodnych mas produktowych
Udział w procesie wprowadzania nowego produktu (opracowywanie konceptu, receptury, programu badań, analiza kosztów, opracowywanie procesu technologicznego)
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp.;
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Pozyskiwanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na terenie krajów CE
Pozyskiwanie zleceń od klientów, przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu oraz zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów
Realizacja planów sprzedaży na podstawie krótko i długoterminowego planowania po Klientach i asortymencie
Dbałość o utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach
Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami online na rynku polskim oraz wsparcie rynków zagranicznych (w tym tworzenie komunikacji SMS/E-mail/Newsletter)
Media & influencer relations - stały i bezpośredni kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
Przygotowywanie i koordynowanie konferencji prasowych oraz wszelkich innych spotkań prasowych
Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
Koordynacja prac i projektów z obszaru digital dla marek
Przygotowywanie, produkcja i dystrybucja przesyłek kreatywnych
Opracowywanie zestawień i raportów
Stały kontakt z agencjami, akceptacja materiałów, raportowanie, udział w statusach etc
Przygotowywanie prezentacji
Czynny udział w spotkaniach oraz bieżący kontakt z Klientami
Koordynacja i prowadzenie procesów zakupu i zaopatrzenia firmy w materiały, surowce, towary i produkty
Opracowywanie i negocjowanie kontraktów (cen, upustów, terminów płatności, terminów i sposobów dostaw) z kontrahentami
Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów i zamówień w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów a także planów produkcyjnych,
składanie bieżących zamówień na materiały i surowce stosowane w produkcji, nadzór nad ich realizacją
Dokumentowanie dostaw i zamówień zgodnie z procedurami ISO
Współpraca z firmami spedycyjnymi dla realizacji potrzeb zaopatrzenia w firmie,
Poszerzanie kontaktów handlowych i wybór dostawców
Opracowywanie kosztów produkcji w zakresie materiałów,
Poszukiwanie dostawców materiałów, surowców, produktów gotowych i usług, zbieranie pisemnych ofert cenowych od w/w dostawców, planowanie i prowadzenie zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami
Prowadzenie oceny dostawców i prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców
Formalne i merytoryczne załatwianie reklamacji wychodzących,
Współudział we wdrażaniu nowych wyrobów
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych
Koordynacja i prowadzenie procesów zakupu i zaopatrzenia firmy w materiały, surowce, towary i produkty
Opracowywanie i negocjowanie kontraktów (cen, upustów, terminów płatności, terminów i sposobów dostaw) z kontrahentami
Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów i zamówień w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów a także planów produkcyjnych,
składanie bieżących zamówień na materiały i surowce stosowane w produkcji, nadzór nad ich realizacją
Dokumentowanie dostaw i zamówień zgodnie z procedurami ISO
Współpraca z firmami spedycyjnymi dla realizacji potrzeb zaopatrzenia w firmie,
Poszerzanie kontaktów handlowych i wybór dostawców
Opracowywanie kosztów produkcji w zakresie materiałów,
Poszukiwanie dostawców materiałów, surowców, produktów gotowych i usług, zbieranie pisemnych ofert cenowych od w/w dostawców, planowanie i prowadzenie zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami
Prowadzenie oceny dostawców i prowadzenie listy kwalifikowanych dostawców
Formalne i merytoryczne załatwianie reklamacji wychodzących,
Współudział we wdrażaniu nowych wyrobów
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych
Aktywny udział w przygotowywaniu budżetu rocznego, forecastu, prognoz finansowych, rachunku wyników, bilansu i cash flow
Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz cyklicznych raportów zarządczych
Bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
Przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
Przygotowywanie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie procedur controlingowych,
Analizowanie rentowności według produktów, klientów, kanałów dystrybucji itp.;
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
Ocena aktualnej polityki finansowej i podatkowej firmy
Zarządzanie obszarem produkcji z pełną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo, jakość, koszty
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych oraz wskaźników efektywnościowych
Analiza problemów, planowanie akcji korygujących w celu zwiększania efektywności obszaru,
Monitorowanie zużycia surowców i materiałów, podejmowanie działań korygujących w przypadku przekroczeń
Identyfikacja i wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych, analiza „wąskich gardeł”
Analiza stanowisk pracy, pod kątem zwiększenia efektywności i poprawy jakości procesów oraz obniżenia kosztów materiałów
Szukanie możliwości optymalizacji procesów i zmian wraz z pełną koordynacją wdrożenia z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing
Ścisła współpraca z działami wspierającymi w celu efektywnego realizowania planu produkcyjnego,
Rozwój podległego zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i elastyczności
Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją marek
Kreowanie/projektowanie materiałów graficznych offline i online, w tym: opakowania, wizualizacje 2D/3D, key visuale, layouty prasowe, materiały promocyjne POS oraz BTL, materiały graficzne digital
Tworzenie materiałów zgodnie z najnowszymi trendami na rynku, spójnych ze strategią wizualną marek
Przygotowanie do druku a także nadzór nad poprawnością i jakością wydruku stworzonych materiałów
Pozyskiwanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z rynków CE, negocjowanie warunków handlowych, umów, kontraktów oraz bieżąca współpraca z sieciami handlowymi na terenie krajów CE
Pozyskiwanie zleceń od klientów, przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu oraz zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów
Realizacja planów sprzedaży na podstawie krótko i długoterminowego planowania po Klientach i asortymencie
Dbałość o utrzymanie pozytywnych, trwałych relacji biznesowych z klientami sieciowymi/ kupcami a także rozwijanie rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie współpracy z nowymi Klientami w ramach kanału private label
Planowanie asortymentowe produktów w rozwijanych kanałach