Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (41)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 39 )
Samodzielny referent ds. administracyjnych
Opole
Ważna do: 31.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• realizacja zadań związanych z procesem kształcenia tj. organizacja praktyk zawodowych (przygotowywanie dokumentów pod względem formalnym
kontrola merytoryczna
procedowanie spraw zgodnie z zasadami przyjętymi na Uczelni);
• obsługa organizacyjno-finansowa spraw związanych z procesem kształcenia (sporządzanie umów-zleceń
obsługa wydziałowych opiekunów praktyk i studentów);
• obsługa administracyjna studentów i opiekunów praktyk;
• prowadzenie bieżących spraw Wydziału związanych z procesem dydaktycznym;
opracowywanie i opiniowanie projektów umów oraz innych dokumentów
w szczególności z zakresu zamówień publicznych
prawa budowlanego i prawa gospodarczego;bieżące wsparcie i doradztwo prawne jednostek Uczelni;
sprawowanie kontroli nad dokumentacją prawną i tworzenie wzorów dokumentów; identyfikacja i analiza ryzyk formalno-prawnych w zawieranych umowach; reprezentowanie Uczelni przez Krajową Izbę Odwoławczą
przygotowywanie wybranych elementów projektu planu rzeczowo-finansowego Uczelni i jego korekt; współudział w pracach koordynujących działania związane ze sporządzeniem budżetów przez poszczególne jednostki organizacyjne; wprowadzanie projektów w systemie f-k w zakresie zatwierdzonych budżetów i ich aktualizacja; przygotowywanie danych do ustalenia limitu środków na wydatki inwestycyjne Uczelni w dyspozycji rektora
jego aktualizacja oraz ewidencja w systemie finansowo-księgowym; wprowadzanie do systemu POL-on planu rzeczowo-finansowego oraz sprawozdania z wykonania tego planu
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor wewnętrzny
Opole
Wygasła: 18.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
przeprowadzanie audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami
udział w opracowaniu
na podstawie przeprowadzonej i udokumentowanej analizy ryzyka
rocznego planu audytu wewnętrznego; realizacja zadań audytowych w oparciu o plan audytu
ocena w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Uczelni; monitorowanie wdrożenia zaleceń poaudytowych; udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z realizacji planu audytu oraz informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego; rekomendowanie działań i rozwiązań naprawczych
•obsługa administracyjna Działu;
•przygotowywanie projektów umów i dokumentów;
•obsługa wniosków zakupowych;
•planowanie budżetu Działu
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracyjnych
Opole
Wygasła: 19.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
• prowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla studentów i absolwentów;
• pomoc studentom i absolwentom Uczelni w aktywnym poszukiwaniu pracy;
• pomoc pracodawcom w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne stanowiska;
• obsługa strony internetowej i kanałów w mediach społecznościowych;
• prowadzenie szkoleń dla studentów i absolwentów oraz organizacja targów
Realizacja obowiązków z obszaru BHP i PPOŻ. zgodnie z obowiązującymi przepisami
polityką Uczelni oraz wewnętrznymi procedurami
w tym:
- wdrażanie procedur z zakresu bezpieczeństwa pracy zgodnie z wytycznymi Uczelni;
- monitorowanie stanu bezpieczeństwa i warunków pracy w Uczelni oraz proponowanie działań prewencyjnych;
- prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z zakresu BHP;
- prowadzenie postępowań powypadkowych
w tym przygotowywanie dokumentacji;
- opracowywanie instrukcji
procedur BHP
aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla stanowisk pracy;
- tworzenie i opiniowanie dokumentacji z zakresu ppoż.;
- dobór i nadzór nad stosowaniem odpowiednich środków zabezpieczeń technicznych oraz ochrony ppoż.;
- przeprowadzanie próbnych ewakuacji
Samodzielny referent ds. inżynieryjno-technicznych
Opole
Wygasła: 10.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
•wykonywanie prac związanych z budową i modernizacją stanowisk dydaktycznych w laboratoriach; przygotowywanie stanowisk laboratoryjnych do zajęć dydaktycznych
dbałość o stan techniczny stanowisk w laboratorium
aktualizacja instrukcji do ćwiczeń w laboratoriach; naprawa i konserwacja elektronicznej aparatury naukowo-badawczej w laboratoriach; nadzór techniczny nad oprogramowaniem i komputerami zainstalowanymi w laboratoriach;
•nadzór nad infrastrukturą sieciową oraz stroną internetową wskazanych jednostek WEAiI; pomoc techniczna w realizacji prac dyplomowych;
•realizacja zakupów związanych z budową i modernizacją stanowisk dydaktycznych w laboratoriach; współpraca z wybranymi kołami naukowymi
prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni;
organizowanie szkoleń i seminariów upowszechniających wiedzę z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych, programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich;
informowanie, pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami, składanych w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich, jak również nadzór nad poprawnością formalną;
wsparcie jednostek organizacyjnych Uczelni realizujących projekty w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich oraz koordynowanie działań związanych z zarządzaniem trwałością projektów;
współpraca z jednostkami uczelni oraz przedstawicielami organów zarządzających programami współfinansowanymi przez UE, oraz przedsięwzięciami i inicjatywami europejskimi przydatnymi w planowaniu rozwoju PO
•wykonywanie prac związanych z budową i modernizacją stanowisk dydaktycznych w laboratoriach;
•przygotowywanie stanowisk laboratoryjnych do zajęć dydaktycznych
dbałość o stan techniczny stanowisk w laboratorium
aktualizacja instrukcji do ćwiczeń w laboratoriach;
•naprawa i konserwacja elektronicznej aparatury naukowo-badawczej w laboratoriach;
• nadzór techniczny nad oprogramowaniem i komputerami zainstalowanymi w laboratoriach;
• konserwacja oprogramowania i administrowanie systemami w komputerach laboratoriów;
• pomoc techniczna w realizacji prac dyplomowych dla studentów;
• realizacja zakupów związanych z budową i modernizacją stanowisk dydaktycznych w laboratoriach;
• współpraca z kołem naukowym prowadzącym projekt łazika marsjańskiego
•prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni;
•organizowanie szkoleń i seminariów upowszechniających wiedzę z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych
programów UE
a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich;
•informowanie
pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami
składanych w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE
a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich
jak również nadzór nad poprawnością formalną;
•wsparcie jednostek organizacyjnych Uczelni realizujących projekty w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE
a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich oraz koordynowanie działań związanych z zarządzaniem trwałością projektów
•bieżąca koordynacja działalności Centrum;
•prowadzenie spraw administracyjnych Centrum;
•uczestnictwo we współpracy z interesariuszami Uczelni w zakresie projektowania uniwersalnego oraz działań z zakresu dostępności;
•prowadzenie punktu informacyjno-konsultacyjnego dla podmiotów zewnętrznych w zakresie dostępności i projektowania uniwersalnego;
•obsługa podstawowych platform społecznościowych.
Osoba z orzeczeniem o st. niepelnosprawności
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. programów UE
Prószkowska 76, Opole
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni;
organizowanie szkoleń i seminariów upowszechniających wiedzę z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych, programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich;
informowanie, pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami, składanych w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich, jak również nadzór nad poprawnością formalną;
wsparcie jednostek organizacyjnych Uczelni realizujących projekty w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich oraz koordynowanie działań związanych z zarządzaniem trwałością projektów;
współpraca z jednostkami uczelni oraz przedstawicielami organów zarządzających programami współfinansowanymi przez UE, oraz przedsięwzięciami i inicjatywami europejskimi przydatnymi w planowaniu rozwoju PO
• prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni;
• organizowanie szkoleń i seminariów upowszechniających wiedzę z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych
programów UE
a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich;
• informowanie
pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych;
• wsparcie jednostek organizacyjnych Uczelni realizujących projekty w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE;
• współpraca z jednostkami uczelni oraz przedstawicielami organów zarządzających programami współfinansowanymi przez UE oraz przedsięwzięciami europ. przydatnymi w planowaniu rozwoju PO
• obsługa administracyjna w zakresie rozwoju kadry naukowej
w tym: postępowań w sprawie nadania stopnia naukowego doktora
doktora habilitowanego lub tytułu profesora
nostryfikacji stopni naukowych;
• obsługa administracyjna kandydatów oraz doktorantów (w tym cudzoziemców) w szkole doktorskiej Politechniki Opolskiej;
• obsługa systemu POL-on w obszarze odpowiadającym zakresowi obowiązków;
• obsługa internetowych narzędzi rekrutacyjnych oraz portali społecznościowych (PL i ENG);
• prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych;
naprawa i konserwacja instalacji hydraulicznych;
• regularny przegląd rur doprowadzających m.in. wodę do budynków;
od 2 825 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. administracyjnych
Opole
Wygasła: 20.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• obsługa administracyjna rekrutacji zagranicznej;
• praca biurowa związana z rzetelnym prowadzeniem dokumentacji;
• obsługa oprogramowania wspierającego organizację mobilności akademickiej;
• obsługa internetowych narzędzi rekrutacyjnych
obsługa i administracja stron internetowych oraz portali społecznościowych;
• prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych;
• organizacja i udział w wyjazdach służbowych (udział w targach edukacyjnych
szkoleniach i konferencjach);
• organizacja wydarzeń akademickich i obsługa delegacji zagranicznych
• obsługa administracyjna rekrutacji zagranicznej;
• praca biurowa związana z rzetelnym prowadzeniem dokumentacji;
• obsługa oprogramowania wspierającego organizację mobilności akademickiej;
• obsługa internetowych narzędzi rekrutacyjnych
obsługa i administracja stron internetowych oraz portali społecznościowych;
• prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych;
• organizacja i udział w wyjazdach służbowych (udział w targach edukacyjnych
szkoleniach i konferencjach);
• organizacja wydarzeń akademickich i obsługa delegacji zagranicznych
- prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych przeznaczonych na rozwój Uczelni;
- organizowanie szkoleń i seminariów upowszechniających wiedzę z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych
programów UE
a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich;
- informowanie
pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych;
- wsparcie jednostek organizacyjnych Uczelni realizujących projekty w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE;
dekretowanie dokumentacji finansowej Wydziału;
• wystawianie faktur sprzedażowych;
• obsługa dokumentacji w zakresie podróży służbowych;
• uzgadnianie kosztów działalności Wydziału z Działem Księgowości;
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. technicznych
Opole
Wygasła: 27.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• nadzór nad budynkami wydziału w zakresie ewentualnych usterek użytkowych
nieprawidłowości oraz zagrożeń
zapewnienie obsługi technicznej obiektów;
• nadzór nad eksploatacją sprzętu pomiarowego
aparatury i wyposażenia laboratoriów;
• udział w pracach związanych z realizacją zleceń przez Dział Gospodarczo-Techniczny;
• prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń;
• nadzorowanie firm zewnętrznych realizujących prace na terenie wydziału;
• opieka bieżąca nad instalacjami pomocniczymi
w tym kontrola parametrów ich pracy;
• obsługa techniczna wydziału
w tym obsługa posiedzeń rady dziekańskiej;
• wsparcie techniczne w zakresie obsługi wydarzeń
konferencji organizowanych przez wydział;
• administracja pomieszczeniami wydziału w zakresie nadawania uprawnień do pobierani
• administrowanie sprzętem elektronicznym i komputerowym Wydziału;
• przegląd
konserwacja sprzętu elektronicznego i komputerowego Wydziału;
• przygotowywanie zapotrzebowania i wniosków zakupowych niezbędnego sprzętu elektronicznego i komputerowego;
• obsługa i wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
• administrowanie profilami mediów społecznościowych Wydziału;
• obsługa i utrzymanie aparatury badawczej Wydziału;
• wsparcie techniczne pracowników Wydziału
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. cyfryzacji procesów
opolskie
Wygasła: 11.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 3500 do 4550 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Działu Kadr
UL. PRÓSZKOWSKA 76, 45-758 OPOLE
Wygasła: 13.12.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. projektów badawczych
Opole
Wygasła: 26.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. finansowych
Opole
Wygasła: 04.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. osobowych
Opole
Wygasła: 17.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. studenckich
Opole
Wygasła: 14.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. rekrutacji zagranicznej
Opole
Wygasła: 07.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Referent ds. rekrutacji zagranicznej i współpracy ze Wschodem
Opole
Wygasła: 22.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zamówień publicznych
Opole
Wygasła: 07.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Referent ds. Administracyjnych
Opole
Wygasła: 29.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. administracyjnych
Opole
Wygasła: 17.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Organizacyjno-Prawnego
Opole
Wygasła: 01.04.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Referent ds. Inżynieryjno-Technicznych