Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w przygotowaniu finansowych prognoz długoterminowych (BGT i MTP – Medium Term Plan, tj. plan na kolejne 4 lata po roku BGT) i krótkoterminowych (FC - forecast)
udział w przygotowaniu regularnego (miesięcznego, kwartalnego, rocznego) raportowania wyników spółki i grupy do biznesu, Zarządu, Rady Nadzorczej, udziałowców
udział w konsolidacji spółek wchodzących w skład grupy
udział w utrzymaniu modeli dotyczących krótkoterminowych (BS i CF)
udział w utrzymaniu modeli służących prognozie danych w dłuższym okresie (P&L; BS; CF)
udział w rozwijaniu narzędzi kontrolingowych i automatyzacji procesów
utrzymanie charakterystyk kontrolingowych na potrzeby raportowania
tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem tygodnika Newsweek Polska: cyklicznych - Psychologia, Historia, Learning English, wydań specjalnych oraz książek i innych projektów wydawniczych
przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych kampanii mediowych dla wszystkich kanałów sprzedaży: między innymi salony prasowe/książkowe, prenumerata, e-commerce
przygotowywanie materiałów promocyjnych i newsletterów (współpraca z grafikami)
inicjowanie nowych form współpracy z partnerami zewnętrznymi
aktywna współpraca z redakcją przy kreowaniu nowych pomysłów biznesowych
bieżąca współpraca z wew. działami grupy (między innymi planowanie mediów, kreacja, badania, analizy, social media, dystrybucja, reklama)
analiza trendów w marketingu, monitorowanie oraz analiza rynku wydawniczego i konkurencji,
Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego
Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych
Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży
Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta
Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów
Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów
Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość
Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT)
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. analiza rynku, wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT)
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. analiza rynku, wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Jeśli wybierzesz ścieżkę kariery JavaScript Internship będziesz w dobrym towarzystwie, bo przy użyciu JavaScriptu budujemy systemy, które są podstawowymi narzędziami dla współczesnych mediów w 15 krajach. Wspieramy tworzenie i dostarczanie treści, oferujemy narzędzia do mierzenia skuteczności, pomagamy mediom zarabiać i realizujemy systemy, które wymagają wysokiej dostępności i niezawodności. Technologia: JavaScript, TypeScript, Node.js, React.js, HTML, CSS, AWS
Wybierając ścieżkę Product Management Internship stworzysz prototypy i weźmiesz udział w przeprowadzaniu testów użyteczności, będziesz pomagać w planowaniu i priorytetyzacji zadań zespołu deweloperskiego, pomagać w komunikacji i budować przyszłość cyfrowych mediów
Decydując się na ścieżkę UX Design Internship spróbujesz w praktyce projektowania interfejsów użytkownika, badania potrzeb użytkowników i przeprowadzania testów użyteczności. Będziesz też wspierać dział UX w codziennych zadaniach
Jeśli wybierzesz ścieżkę kariery JavaScript Internship będziesz w dobrym towarzystwie, bo przy użyciu JavaScriptu budujemy systemy, które są podstawowymi narzędziami dla współczesnych mediów w 15 krajach. Wspieramy tworzenie i dostarczanie treści, oferujemy narzędzia do mierzenia skuteczności, pomagamy mediom zarabiać i realizujemy systemy, które wymagają wysokiej dostępności i niezawodności. Technologia: JavaScript, TypeScript, Node.js, React.js, HTML, CSS, AWS
Wybierając ścieżkę Product Management Internship stworzysz prototypy i weźmiesz udział w przeprowadzaniu testów użyteczności, będziesz pomagać w planowaniu i priorytetyzacji zadań zespołu deweloperskiego, pomagać w komunikacji i budować przyszłość cyfrowych mediów
Decydując się na ścieżkę UX Design Internship spróbujesz w praktyce projektowania interfejsów użytkownika, badania potrzeb użytkowników i przeprowadzania testów użyteczności. Będziesz też wspierać dział UX w codziennych zadaniach
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Windykacji i Raportowania
Domaniewska 49, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie, planowanie i organizacja pracy zespołu windykacji
Opracowywanie, wdrażanie oraz aktualizacja procedur i procesów w obszarze zarządzania należnościami
Wsparcie zespołu w obszarze windykacyjnym i sądowym
Współpraca z audytorami (przygotowanie materiałów)
Raportowanie w obszarze windykacji (wiekowanie, estymacje, rezerwy, DSO)
Analizy w obszarze windykacji (analiza kontrahentów pod kątem spłacalności, terminowości, obrotów)
Ustalanie warunków płatności dla kontrahentów
Udział w projektach i wdrażaniu systemów wspierających windykację oraz udział w modyfikacji innowacji technologicznych mających na celu poprawę efektywności
Opracowywanie limitów kredytowych i rezerw/odpisów na nieściągalne należności
Stała Współpraca z kancelariami prawnymi i firmami windykacyjnymi,
Stała współpraca z Działem Księgowości i Działami Handlowymi
tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem tygodnika Newsweek Polska: cyklicznych - Psychologia, Historia, Learning English, wydań specjalnych oraz książek i innych projektów wydawniczych
przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych kampanii mediowych dla wszystkich kanałów sprzedaży: między innymi salony prasowe/książkowe, prenumerata, e-commerce
przygotowywanie materiałów promocyjnych i newsletterów (współpraca z grafikami)
inicjowanie nowych form współpracy z partnerami zewnętrznymi
aktywna współpraca z redakcją przy kreowaniu nowych pomysłów biznesowych
bieżąca współpraca z wew. działami grupy (między innymi planowanie mediów, kreacja, badania, analizy, social media, dystrybucja, reklama)
analiza trendów w marketingu, monitorowanie oraz analiza rynku wydawniczego i konkurencji,
Tworzysz oferty związane z promocją i sprzedażą oferty video m.in. lokowanie produktu, produkcja wideo, emisja wideo online
Koordynujesz procesy produkcyjne – od briefu po oddanie materiału emisyjnego
Współpracujesz z producentami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi (briefowanie, nadzór realizacji)
Współpracujesz z działami sprzedaży – wspierasz na spotkaniach, przetargach, briefingach – w zakresie realizacji świadczeń wideo
Współpracujesz z działem wideo i innymi redakcjami tematycznymi, jak również z działem social media w zakresie działań promocyjnych dla wyprodukowanych treści wideo (dystrybucja treści)
Przygotowujesz podsumowania po zakończonym projekcie - osiągnięte wyniki, analiza, rekomendacje działań przyszłych (post-buy) oraz case study
Tworzysz prezentacje szkoleniowe na temat produktów/formatów z obszaru wideo
Aktywnie dystrybuujesz wiedzę o ofercie wideo w strukturach Biura Reklamy (szkolenia)
Proaktywne sprzedawanie produktów BPS (m.in. Gala i Bal Mistrzów Sportu, Diamenty Forbes, Kongres Firm Rodzinnych, Forum Ekonomiczne w Karpaczu) do określonej grupy klientów
Raportowanie w CRM podjętych działań na klientach
Rozwijanie powierzonych sektorów rynku oraz grupy klientów, maksymalizowanie przychodów, koordynacja pracy młodszych stażem członków zespołu
Utrzymywanie bazy klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych
Bycie ambasadorem rozwiązań, produktów RASP u klienta - informowanie, inspirowanie i edukowanie klienta. Bycie doradcą strategicznym
Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych obsługiwanej grupy klientów
Planowanie współpracy z klientem w ujęciu rocznym, monitorowanie wydatków klientów w spółce oraz na rynku, doradzanie klientom w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań obejmujących zasoby RASP
Proaktywna współpraca z osobami w obszarze Sales Biura Reklamy, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych dla RASP
Czynny udział w spotkaniach w celu tworzenia najlepszych projektów i rozwiązań biznesowych dla klienta oraz spółki w obszarze eventów
Dążenie do samorozwoju – udział w dedykowanych szkoleniach
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z kwalifikacjami, w ramach powierzonego obszaru odpowiedzialności i zadań
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania kampaniami CVM i taktykami sprzedaży
Domaniewska 49, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego
Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych
Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży
Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta
Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów
Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów
Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość
Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych
Współpracujesz z Business Ownerem i Redakcją, aby nadać kształt naszym inicjatywom
Jesteś odpowiedzialny za planowanie kosztów i przychodów, aby nasze projekty były nie tylko kreatywne, ale i rentowne
Opracujesz i przedstawisz ofertę naszego projektu w taki sposób, by przyciągnęła uwagę i zainteresowanie klientów, stając się dla nich najlepszą propozycją
Potrafisz zarządzać zadaniami: Wyznacza i koordynuje zadania dla Zespołu Production & Content Delivery, aby realizacja projektu przebiegała gładko
Jesteś mistrzem współpracy: Aktywnie współpracuje z różnymi działami firmy oraz zewnętrznymi partnerami
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych w CRM
Kraków
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza danych, ich jakości, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań
Proponowanie zwiększania efektywności działań w organizacji na podstawie danych
Uzgadnianie i tworzenie nowych reguł pozyskiwania, przetwarzania, organizacji i wykorzystywania danych oraz ich wdrażanie
Dbałość o jakość danych
Przeglądy danych i ich aktualizacja
Utrzymywanie spójności pomiędzy danymi, nadzór nad ich transferem
Prowadzenie lub uczestnictwo w projektach związanych z danymi
Współpraca z innymi analitykami danych w zakresie tematów powiązanych (w tym automatyzacji procesów zarządzania danymi), w efekcie wspólne wypracowanie standardu działania
Współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi informatyczne
Realizacja projektów zgodnie ze standardami organizacji
Współpraca przy tworzeniu wymagań oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych w CRM
Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza danych, ich jakości, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań
Proponowanie zwiększania efektywności działań w organizacji na podstawie danych
Uzgadnianie i tworzenie nowych reguł pozyskiwania, przetwarzania, organizacji i wykorzystywania danych oraz ich wdrażanie
Dbałość o jakość danych
Przeglądy danych i ich aktualizacja
Utrzymywanie spójności pomiędzy danymi, nadzór nad ich transferem
Prowadzenie lub uczestnictwo w projektach związanych z danymi
Współpraca z innymi analitykami danych w zakresie tematów powiązanych (w tym automatyzacji procesów zarządzania danymi), w efekcie wspólne wypracowanie standardu działania
Współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi informatyczne
Realizacja projektów zgodnie ze standardami organizacji
Współpraca przy tworzeniu wymagań oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Zarządzanie istniejącym portfolio ofert subskrypcyjnych (abonamenty, produkty do promowania) i ich cyklem życia
Rozwój i realizacja strategii produktowej (oferty) skierowanej do klientów biznesowych i prywatnych
Kreowanie wartości dla klientów poprzez tworzenie dedykowanych ofert
Opracowanie strategii G2M dla nowo wdrażanych ofert i nadzór nad ich propagacją
Analiza performance obecnych i nowo wdrażanych ofert oraz wprowadzanie ulepszeń, w celu zwiększenia satysfakcji klientów i osiągnięcia celów biznesowych
Stały monitoring trendów rynkowych oraz benchmarków produktowych
Priorytetyzacja potrzeb wewnętrznych interesariuszy oraz klientów biznesowych
Opracowanie specyfikacji biznesowych, cennika, business value oraz user stories
Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego procesu wdrożeniowego dla nowych ofert i produktów lub modyfikacji istniejących
Zbieranie potrzeb, opinii NPS oraz informacji na temat naszych produktów za pomocą ankiet, wywiadów i przekładanie ich na wymagania biznesowe oraz wew. usprawnienia
Szerzenie wiedzy na temat oferowanych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz wśród klientów i partnerów zewnętrznych
Total Rewards Strategy: Develop and execute a comprehensive total rewards strategy aligned with organizational goals, ensuring competitiveness in the talent market
Market Research: Conduct regular market research, position mapping and compensation benchmarking to stay informed about industry trends and ensure the RASP's total rewards remain competitive
HR Controlling: Oversee HR Controlling function responsible for HR budgeting and forecasting, as well as monitoring and analyzing HR data to provide insights
HR and People Analytics: Utilize HR analytics to provide insights into HR trends, helping to inform decision-making related to compensation, benefits, and overall HR strategy
Benefits Administration: Manage the design and administration of employee benefit programs, including health, wellness, insurance, and other fringe benefits
Compensation and Payroll Management: Oversee effective compensation structures and manage internal payroll processes to ensure accuracy, compliance, and timely payments, supervising the Payroll team
HR Administration: Provide oversight to HR Administration functions, ensuring efficient and accurate preparation of HR documents and complying with relevant legislation and regulations
Team Leadership: Provide leadership to a team of 15 professionals across Payroll, HR Administration, Benefits and HR Controlling
Communication: Communicate the company’s Total Rewards details to employees, educating them about total rewards programs, fostering a clear understanding of changes and offering
Koordynacja projektów specjalnych z obszaru Content Marketing na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od przygotowania oferty po realizację i zamknięcie w postaci podsumowania i case study
Opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientami
Kreowanie nowych rozwiązań niestandardowych w obszarze Styl Życia Ringier Axel Springer Polska, uwzględniając głównie serwisy: Onet Kobieta, Onet Kultura, Onet Podróże, Medonet, Ofeminin, Noizz, Plejada i Sympatia
Współtworzenie portfolio produktowego i kreowanie nowych rozwiązań w obszarze e-commerce w Ringier Axel Springer Polska (m.in.: Skąpiec, Lamoda)
Koordynacja projektów dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych na wszystkich etapach – począwszy od przygotowania oferty, przez realizację, po zamknięcie w postaci podsumowania i case study
Planowanie i wdrażanie działań marketingowych związanych z nowymi produktami e-commerce
Codzienne działania optymalizacyjne związane ze zwiększaniem efektywności biznesowej produktów e-commerce
Współpraca od strony biznesowej z product ownerami i zespołami technicznymi, a także innymi działami w firmie
Przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień biznesowych, tworzenie materiałów marketingowych
Realizacja szkoleń wewnętrznych z zakresu produktów e-commerce
Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz negocjacjach
Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych w CRM
Kraków
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza danych, ich jakości, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań
Proponowanie zwiększania efektywności działań w organizacji na podstawie danych
Uzgadnianie i tworzenie nowych reguł pozyskiwania, przetwarzania, organizacji i wykorzystywania danych oraz ich wdrażanie
Dbałość o jakość danych
Przeglądy danych i ich aktualizacja
Utrzymywanie spójności pomiędzy danymi, nadzór nad ich transferem
Prowadzenie lub uczestnictwo w projektach związanych z danymi
Współpraca z innymi analitykami danych w zakresie tematów powiązanych (w tym automatyzacji procesów zarządzania danymi), w efekcie wspólne wypracowanie standardu działania
Współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi informatyczne
Realizacja projektów zgodnie ze standardami organizacji
Współpraca przy tworzeniu wymagań oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych w CRM
Domaniewska 49, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza danych, ich jakości, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań
Proponowanie zwiększania efektywności działań w organizacji na podstawie danych
Uzgadnianie i tworzenie nowych reguł pozyskiwania, przetwarzania, organizacji i wykorzystywania danych oraz ich wdrażanie
Dbałość o jakość danych
Przeglądy danych i ich aktualizacja
Utrzymywanie spójności pomiędzy danymi, nadzór nad ich transferem
Prowadzenie lub uczestnictwo w projektach związanych z danymi
Współpraca z innymi analitykami danych w zakresie tematów powiązanych (w tym automatyzacji procesów zarządzania danymi), w efekcie wspólne wypracowanie standardu działania
Współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi informatyczne
Realizacja projektów zgodnie ze standardami organizacji
Współpraca przy tworzeniu wymagań oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Koordynacja projektów specjalnych z obszaru Content Marketing na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od przygotowania oferty po realizację i zamknięcie w postaci podsumowania i case study
Opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientami
Współpraca z redakcją obszaru Auto Świat Ringier Axel Springer Polska (możliwa współpraca także z innymi brandami grupy Ringier Axel Springer Polska)
Kreowanie nowych niestandardowych rozwiązań na powierzonym obszarze
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży reklam internetowych
Grunwaldzka 34b, Grunwald, Poznań
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie planów sprzedażowych dla wszystkich serwisów internetowych i tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet.pl, Medonet, Noizz, Ofeminin, Business Insider, Newsweek, Fakt, Forbes)
Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
Przygotowywanie dla klientów ofert reklamowych oraz prezentowanie ich na spotkaniach (online i na żywo), poprzez e-mail oraz telefonicznie
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Realizowanie planów sprzedażowych dla sportowych serwisów internetowych i tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska (Przegląd Sportowy, przegladsportowy.onet.pl)
Koordynacja projektów specjalnych z obszaru Content Marketing (sport) na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od przygotowania oferty po realizację i zamknięcie w postaci podsumowania i case study
Nawiązywanie kontaktów biznesowych z klientami oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
Opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzaniem czasem, kosztami, zakresem i jakością
Współpraca z redakcjami
Kreowanie nowych rozwiązań niestandardowych w obszarze SPORT Ringier Axel Springer Polska
Proaktywna współpracą z innymi działami w firmie
Przygotowywanie prezentacji handlowych
Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientami
przygotowywanie artykułów (tekstów, wywiadów, galerii zdjęciowych, video) o tematyce konsumenckiej, w tym testów konsumenckich
poszukiwanie i zgłaszanie ciekawych tematów dotyczących zachowań i potrzeb zakupowych ludzi oraz oferty produktowej największych producentów i sieci handlowych
przeprowadzanie testów konsumenckich
pełnienie dyżurów online zgodnie z ustalonym planem pracy
twórcza współpraca z osobami z zespołu teamu Pieniądze i członkami pozostałych części redakcji Faktu
aktywne korzystanie z dostępnych narzędzi analitycznych w procesie kształtowaniu autorskiej oferty edytorialowej
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej sprzedaży reklam
aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie planów sprzedażowych dla wszystkich serwisów internetowych i tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet.pl, Medonet, Noizz, Ofeminin, Business Insider, Newsweek, Fakt, Forbes)
Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
Przygotowywanie dla klientów ofert reklamowych oraz prezentowanie ich przez telefon, na spotkaniach (online i na żywo) oraz poprzez e-mail
Redaktor / Redaktorka w Dziale Tłumaczeń (Onet.pl)
Warszawa
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tłumaczenie tekstów ze źródeł zagranicznych, ich opracowanie redakcyjne i publikacja
Współpraca z Szefami serwisów Onetu, Grafikami, Fotoedytorami i Fotografami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Analizy Danych w CRM
Domaniewska 49, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza danych, ich jakości, wyciąganie wniosków, proponowanie rozwiązań
Proponowanie zwiększania efektywności działań w organizacji na podstawie danych
Uzgadnianie i tworzenie nowych reguł pozyskiwania, przetwarzania, organizacji i wykorzystywania danych oraz ich wdrażanie
Dbałość o jakość danych
Przeglądy danych i ich aktualizacja
Utrzymywanie spójności pomiędzy danymi, nadzór nad ich transferem
Prowadzenie lub uczestnictwo w projektach związanych z danymi
Współpraca z innymi analitykami danych w zakresie tematów powiązanych (w tym automatyzacji procesów zarządzania danymi), w efekcie wspólne wypracowanie standardu działania
Współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi informatyczne
Realizacja projektów zgodnie ze standardami organizacji
Współpraca przy tworzeniu wymagań oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Budowanie strategii zakupowej dla obszaru IT (oprogramowanie, usługi IT, outsourcing)
Znajomość rynku IT, śledzenie trendów
Prowadzenie procesów zakupowych w w/w obszarze, w tym m. in. wybór potencjalnych dostawców, przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów, negocjacje z dostawcami
Zarządzanie ryzykiem - umiejętność identyfikacji i zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Przygotowywanie rekomendacji optymalizacji wydatków IT
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży reklam internetowych
Domaniewska 49, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Realizowanie planów sprzedażowych dla wszystkich serwisów internetowych i tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet.pl, Medonet, Noizz, Ofeminin, Business Insider, Newsweek, Fakt, Forbes)
Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
Przygotowywanie dla klientów ofert reklamowych oraz prezentowanie ich na spotkaniach (online i na żywo), poprzez e-mail oraz telefonicznie