Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Koordynator pracy artystycznej
Toruń
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ścisła współpraca z aktorami, muzykami i działem technicznym
koordynowanie i realizacja projektów artystycznych z uwzględnieniem
przepływu informacji pomiędzy wszystkimi jej realizatorami
tworzenie harmonogramów prób i realizacji poszczególnych projektów artystycznych w uzgodnieniu ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację przedsięwzięcia
prowadzenie dokumentacji przygotowania i realizacji projektów artystycznych Teatru
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów/odbiorców wg potrzeb repertuarowych
• sporządzanie
sprzedaż i promowanie ofert teatru wśród potencjalnych odbiorców
• analiza zapotrzebowania repertuarowego
• nawiązywanie współpracy i utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami indywidualnymi
instytucjami
szkołami
przedszkolami
stowarzyszeniami
urzędami
firmami w celu realizacji planów sprzedażowych
• kontakt z potencjalnymi klientami (telefoniczny i e-mailowy)
• współpraca z pracownikami z wybranych działów firmy
• prowadzenie bazy danych klientów
• dbanie o wizerunek instytucji
• udział w kreacji i planowaniu działań promocyjnych
• kreacja i koordynacja działań komunikacyjno - reklamowych w social mediach (Facebook
1. Formułowanie pism porządkowych do podmiotów współpracujących z Kujawsko-Pomorskim Teatrem Muzycznym w Toruniu
2. Nadzór techniczny – poprzez egzekwowanie usuwania wszelkich usterek z tytułu gwarancji i rękojmi. Kontrola prowadzenia konserwacji bieżących w częściach wspólnych budynku oraz instalacjach tj. instalacja ciepłej wody
elektryczna
domofonowa
antywłamaniowa
przeciwpożarowa itp. Do obowiązków administratora należy zapewnienie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń oraz prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
wszelkiej dokumentacji technicznej
ewidencji napraw i awarii
3. Przeprowadzanie lub nadzorowanie prac remontowych
4. Przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach technicznych oraz weryfikacji rozliczeń za wykonane roboty
Do jej/jego obowiązków należeć przede wszystkim będzie:
• obsługa prób
przedstawień i innych wydarzeń artystycznych oraz odpowiedzialność za ich punktualny przebieg
• obsługa suflerska w procesie prób i przedstawień
• przygotowanie i nadzór nad prawidłowym ustawieniem i eksploatacją rekwizytów
dekoracji
kostiumów
• dbanie o kształt artystyczny spektaklu poprzez koordynację przepływu informacji między zespołem aktorskim
reżyserem
a zespołem technicznym
• nadzór nad stanem kostiumów i rekwizytów do przedstawień oraz ich magazynowanie
• sporządzanie raportów z prób i przedstawień
aktywne pozyskiwanie nowych klientów/odbiorców wg potrzeb repertuarowych
sporządzanie, sprzedaż i promowanie ofert teatru wśród potencjalnych odbiorców
analiza zapotrzebowania repertuarowego
nawiązywanie współpracy i utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami indywidualnymi, instytucjami, szkołami, przedszkolami, stowarzyszeniami, urzędami, firmami w celu realizacji planów sprzedażowych
kontakt z potencjalnymi klientami (telefoniczny i e-mailowy),
współpraca z pracownikami z wybranych działów firmy
prowadzenie bazy danych klientów
dbanie o wizerunek instytucji
udział w kreacji i planowaniu działań promocyjnych,
kreacja i koordynacja działań komunikacyjno - reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube) – współpraca z agencją social-mediową
analiza efektywności działań promocyjnych
koordynacja działań komunikacyjnych związanych z akcjami promocyjnymi
kreacja i zakup materiałów reklamowych
realizowanie własnych pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie promocji, PR i marketingu