Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Stanowisko urzędnicze do spraw infrastruktury drogowej i gospodarki komunalnej
Suchy Dąb
Wygasła: 04.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Realizacja obowiązków zarządcy dróg gminnych w zakresie inwestycji
remontów i utrzymania
prowadzenie remontów dróg i utrzymanie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
prowadzenie spraw dotyczących utrzymania dróg
ulic i placów
przygotowywanie umów i zleceń w tym zakresie oraz nadzór nad ich realizacją. Kontakty i koordynacja spraw związanych z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za budowę i utrzymanie dróg na terenie gminy
nie zarządzanych przez gminę. Utrzymanie oznakowania na drogach gminnych
utrzymanie zieleni w pasach drogowych
nadzór i organizacja spraw związanych z konserwacją odwodnienia i urządzeń wodnych
w tym współpraca z instytucjami
prowadzenie przeglądów dróg gminnych
uzgodnienia wejść w pas drogowy. Budowa i utrzymanie przystanków komunikacyjnych
naliczanie opłat z tytułu korzystania z przystanków komunikacyjnych na terenie gminy
uczestnictwo w komisjach przetargowych
odbiorach technicznych
wizjach terenowych
współpraca z pracownikiem ds. inwestycji oraz funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania
obsługa interesantów oraz kontakt telefoniczny
pisemny i e-mailowy z mieszkańcami w związku z realizacją ww. zadań
określanie szczególnego korzystania z dróg
w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne
ustalanie warunków zjazdu na drogę gminną
zaliczanie drogi do kategorii drogi gminnej i ustalanie jej przebiegu
pozyskiwanie środków oraz przygotowanie i prowadzenie spraw związanych z budową
modernizacją i remontami dróg. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i infrastruktury drogowej
przeprowadzanie okresowych kontroli dróg
całoroczne utrzymanie dróg i chodników. Prowadzenie spraw związanych z odśnieżaniem dróg i usuwaniem gołoledzi na drogach
współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie utrzymania dróg powiatowych
budowy chodników dla pieszych przy drogach powiatowych. Stała współpraca z Zakładem Energetycznym dot. oświetlenia ulicznego
prowadzenie spraw dot. konserwacji oświetlenia ulicznego
przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców Gminy w sprawie awarii elektrycznych i nieprawidłowego funkcjonowania oświetlenia oraz przekazywanie ich do Zakładu Energetycznego
prowadzenie książek obiektów drogowych oraz lokali mieszkalnych. Administrowanie
gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynków. Przygotowanie lokali mieszkalnych
w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania
egzekucja w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej
ustalanie stawki czynszu i opłat za lokale i nieruchomości. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów
mieszkaniowym zasobie gminy w odniesieniu do mieszkań znajdujących się w zasobie gminnym
prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z remontami budynków i lokali będących mieniem komunalnym Gminy
a w szczególności budynku Urzędu Gminy Suchy Dąb
budynków i lokali użytkowych
budynków i lokali stanowiących gminny zasób mieszkaniowy oraz budynków i lokali będących w dyspozycji OSP. Zawieranie umów najmu z najemcami lokali mieszkalnych
organizowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami. Praca od poniedziałku do piątku