1. Pracodawca
  2. Białe Błota
  3. GMINA BIAŁE BŁOTA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA BIAŁE BŁOTA

Białe Błota, ul. Szubińska 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej oraz ewidencji środków trwałych,

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie rejestru obiegu dokumentów księgowych, przekazywanie ich za potwierdzeniem odbioru do referatów merytorycznych oraz nadzór nad terminowym zwrotem opisanych dokumentów do zapłaty,
  • kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
  • kontrola statusu kontrahenta w wykazie podatników VAT -Biała Lista,
  • sporządzanie not korygujących do błędnie wystawionych przez kontrahentów faktur kosztowych w zakresie zadań realizowanych przez Urząd,
  • ewidencja księgowa zobowiązań, w zakresie wydatków bieżących, na podstawie dowodów księgowych (faktur, rachunków, not, faktur korygujących) w systemie do prowadzenia ewidencji księgowej jednostki Urzędu, spełniających kryteria umożliwiające dokonanie zapłaty zgodnie z planem finansowym wydatków bieżących oraz zaangażowania,
  • prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych,
  • ewidencja i sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • uzgadnianie kont księgowych w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • sporządzanie jednostkowej i zbiorczej informacji o stanie mienia komunalnego jednostki Urzędu, na podstawie ewidencji środków trwałych oraz zbiorczej Gminy,
  • dokonywanie weryfikacji wyników inwentaryzacji mienia komunalnego jednostki (Urzędu),
  • sporządzanie sprawozdań GUS o stanie i ruchu środków trwałych,
  • przygotowanie i przekazanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych, ocen i analiz dotyczących realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 09.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie zadań związanych z obronnością
  • Opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej gminy
  • Współdziałanie w zakresie utrzymania w pełnej sprawności systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności
  • Opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej (OC) Gminy w zakresie OC w zakładach pracy
  • Realizacja wniosków w zakresie wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju
  • Organizowanie akcji kurierskiej administracji publicznej na terenie gminy
  • Udział w przygotowaniu rejestracji kwalifikacji wojskowych oraz ich przeprowadzeniu
  • Orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające obowiązek bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawanie żołnierzy za mających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
  • Prowadzenie spraw z zakresu obowiązków wynikających z orzeczeń sądów związanych z obowiązkiem przyjęcia skazanych w celu wykonywania pracy, w ramach orzeczonej kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej, w tym z zakresu nieodpłatnie kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna
  • Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, archiwalną i jednolitym rzeczowym wykazem akt
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ochrony obiektów i mienia, zgodnie z zawartymi umowami z firmami zewnętrznymi
  • Zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń technicznych, zgodnie z zawartymi umowami z firmami zewnętrznymi
  • Współdziałanie z jednostkami ochotniczych straży pożarnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze: ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Planowanie i koordynowanie działalności w zakresie obrony cywilnej
  • • Opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej gminy
  • • Nadzór nad opracowywaniem planów obrony cywilnej na terenie gminy przez jednostki samorządowe
  • • Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności
  • • Koordynowanie wymaganych szkoleń w urzędzie w zakresie obrony cywilnej oraz w zakresie powszechnej samoobrony
  • • Opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej (OC) Gminy w zakresie OC w zakładach pracy
  • • Dokonywanie oceny stanu przygotowania OC i przedstawiania w tym zakresie wniosków szefowi OC
  • • Utrzymywanie w stałej gotowości technicznej istniejących budowli ochronnych
  • • Zaopatrywanie formacji OC w sprzęt techniczno¬-wojskowy, umundurowanie oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie
  • • Prowadzenie zadań związanych z obronnością poprzez:
  • - realizację regulaminu organizacyjnego na czas stanu nadzwyczajnego,
  • - realizację regulaminu stałego dyżuru,
  • - szkolenie obronne,
  • - opracowanie zestawu zadań obronnych,
  • - realizację planu zamierzeń obronnych,
  • - tworzenie zapasowych miejsc pracy,
  • - ustalanie dla jednostek organizacyjnych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony
  • • Realizacja wniosków w zakresie wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju
  • • Organizowanie akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi
  • • Udział w przygotowaniu rejestracji kwalifikacji wojskowych oraz ich przeprowadzeniu
  • • Orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające obowiązek bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawanie żołnierzy za mających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
  • • Planowanie przedsięwzięć związanych z ochroną jednostek samorządowych oraz obiektów użyteczności publicznej przed działaniami środków rażenia
  • • Współdziałanie z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz innych zagrożeń
  • • Prowadzenie spraw z zakresu obowiązków wynikających z orzeczeń sądów związanych z obowiązkiem przyjęcia skazanych w celu wykonywania pracy, w ramach orzeczonej kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej, w tym z zakresu nieodpłatnie kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna
  • • Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, archiwalną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, w szczególności:
  • • przejmowanie dokumentacji do archiwizacji z komórek organizacyjnych oraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania zdawanych akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej,
  • • nadzór nad przechowywaniem i zabezpieczaniem zgromadzonej dokumentacji w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,
  • • udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji wraz z prowadzeniem odpowiedniej ewidencji w tym zakresie,
  • • wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
  • • przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów,
  • • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • • przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego
  • • Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, udzielanie wyjaśnień w sprawie klasyfikacji akt wraz z prowadzeniem instruktażu dotyczącego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
  • • Dokonywanie rejestracji oraz kontroli warunków wilgotności i temperatury w pomieszczeniach archiwum zakładowego
  • • Administrowanie budynkami urzędu, w tym obiektami najmowanymi na podstawie zawartych umów, w szczególności nadzór nad:
  • • zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania ochrony obiektów i mienia, zgodnie z zawartymi umowami z firmami zewnętrznymi,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik drogowy / Operator sprzętu drogowego

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota, w tym:
  • - montaż oznakowania poziomego ulic;
  • - koszenie traw;
  • - wycinka drzew i gałęzi;
  • - kompleksowe roboty ziemne, np. zasypywanie ubytków, utwardzanie ziemi itp
  • - naprawa nawierzchni bitumicznych i betonowych;
  • - czyszczenie nawierzchni;
  • - utrzymanie przystanków;
  • - malowanie elementów infrastruktury drogowej;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze: ds. polityki informacyjnej

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 29.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • reprezentowanie wójta w kontaktach z mediami i opinią publiczną,
  • współpraca z mediami o zasięgu lokalnym i regionalnym,
  • współpraca z Gminnym Centrum Kultury w zakresie działań promocyjnych,
  • zapewnienie mediom informacji o działaniach podejmowanych przez wójta, zarówno o zadaniach bieżących, jak i planowanych zamierzeniach, o ile na podstawie odrębnych przepisów informacja nie jest objęta tajemnicą lub nie narusza prywatności,
  • zapewnienie dziennikarzom zgodnie z odrębnymi przepisami prawa, dostępu do informacji, którymi dysponuje urząd gminy,
  • monitoring i analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych dotyczących działalności gminy i wójta, udzielanie w granicach upoważnień odpowiedzi na krytykę i interwencję w mediach,
  • współpraca w zakresie opracowywania materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy, w tym projektów informatorów, folderów, kalendarzy, ulotek promocyjnych, zaproszeń itp.,
  • prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem praw autorskich wykorzystywanych zdjęć, filmów i materiałów przez urząd,
  • stały kontakt i współpraca z referatami Urzędu Gminy Białe Błota w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów, mieszkańców oraz instytucji działających w gminie,
  • prowadzenie polityki informacyjnej, w tym opracowywanie materiałów, artykułów i informacji do zamieszczenia na stronie internetowej oraz na innych kanałach informacyjnych,
  • prowadzenie działań z zakresu komunikacji społecznej, w tym organizowanie spotkań z mieszkańcami i innych przedsięwzięć wzmacniających kontakt z lokalną społecznością,
  • inicjowanie i wdrażanie różnych narzędzi komunikacji społecznej z mieszkańcami i instytucjami,
  • wykorzystanie narzędzi e-komunikacji przy kształtowaniu polityki informacyjnej z uwzględnieniem spójności przekazu,
  • opracowywanie i kierowanie do środków masowego przekazu odpowiedzi, uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień, zgodnie z obowiązującym prawem prasowym,
  • organizowanie oraz prowadzenie konferencji prasowych,
  • kreowanie, realizacja i prowadzenie bieżących działań zmierzających do budowy pozytywnego wizerunku gminy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. dróg

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 15.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie siecią dróg gminnych,
  • prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z przepisami, w tym ustawą o drogach publicznych,
  • zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu,
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą komunikacyjną inwestycji przyległych do dróg gminnych,
  • prowadzenie postępowań ws. uzgodnienia lokalizacji zjazdów,
  • nadzór nad robotami utrzymaniowymi w zakresie dróg oraz pasa drogowego, w tym dokonywanie kontroli napraw (sporządzanie notatek i wniosków z kontroli), kontroli realizacji umów zawartych z Wykonawcami,
  • udział w przeprowadzaniu przeglądów rocznych i pięcioletnich określających stan techniczny dróg,
  • przyjmowanie na stan Referatu zrealizowanych inwestycji w zakresie oddanych do użytkowania dróg, chodników i obiektów inżynieryjnych wraz z prowadzeniem w tym zakresie ewidencji:
  • a) środków trwałych przyjętych na stan referatu wraz z dokumentacją techniczną
  • b) protokołów przekazania do eksploatacji,
  • c) inwentaryzacji,
  • prowadzenie ewidencji robót awaryjnych (zgłoszeń uszkodzeń i napraw dróg oraz pasa drogowego,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji w zakresie prowadzonych zadań,
  • przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw, bieżącego utrzymania dróg,
  • udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych w ramach prowadzonych spraw, bieżącego utrzymania dróg,
  • współudział w opracowywaniu planów finansowo-rzeczowych na ww. zadania,
  • sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym oraz pod względem zgodności z umową lub zleceniem,
  • przygotowywanie danych dla potrzeb statystyki w zakresie swoich kompetencji,
  • aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wzorów wniosków dotyczących spraw załatwianych w referacie,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje mieszkańców oraz wnioski i interpelacje radnych gminy z zakresu prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy w zakresie realizowanych zadań,
  • realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i poleceń służbowych Wójta,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. płac

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 15.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sporządzanie list wypłat wynagrodzeń wynikających z umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło oraz innych tytułów,
  • sporządzanie list wypłat dotyczących nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych itp.,
  • naliczanie ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy oraz ekwiwalentów za pranie i użytkowanie własnej odzieży przez pracowników i innych przysługujących pracownikom,
  • rozliczanie diet Radnych i Sołtysów,
  • naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych i opiekuńczych, świadczeń rehabilitacyjnych oraz urlopów wynikających z uprawnień rodzicielskich,
  • sporządzanie list świadczeń z ZFŚS,
  • rozliczanie pod względem formalno-rachunkowym poleceń wyjazdu służbowego,
  • przygotowywanie przelewów do banku z naliczonych wynagrodzeń
  • rozliczanie umów o korzystanie z samochodu prywatnego do celów służbowych zgodnie ze złożonymi przez pracowników co miesiąc oświadczeniami,
  • sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i informacyjnych do ZUSu,
  • dokonywanie zgłoszeń i zmian w zgłoszeniach oraz wyrejestrowania z ubezpieczeń,
  • przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, w tym między innymi: ERP-7, ZUS Z-3, ZUS-Z-3a (na wniosek pracownika),
  • prowadzenie kart wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych,
  • obsługa PERFON oraz PPK,
  • obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników,
  • prowadzenie rejestru dla kasy zapomogowo pożyczkowej,
  • obsługa zajęć przez komorników wynagrodzeń i potrąceń, w tym prowadzenie korespondencji z komornikami w sprawach pracowników Urzędu oraz w sprawach osób wykonujących umowy zlecenia, umowy o dzieło nie będących pracownikami Urzędu,
  • przygotowywanie i przekazywanie danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, bilansów, ocen,
  • sporządzanie wymaganych statystyk i sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań,
  • aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wzorów wniosków dotyczących spraw załatwianych w referacie,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje mieszkańców oraz wnioski i interpelacje radnych gminy z zakresu prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy w zakresie realizowanych zadań,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na powierzonym stanowisku zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, w tym z wykorzystaniem systemów elektronicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. przygotowania i realizacji inwestycji

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 03.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw w zakresie realizacji ustawy Prawo budowlane, w szczególności:
  • opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
  • ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz współpraca w procesie udzielenia zamówienia publicznego,
  • uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenie zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
  • udział w przekazywaniu placów budów pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji, remontów i modernizacji,
  • podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania, jak i realizacji inwestycji,
  • udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
  • uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
  • sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich pod kątem zgodności z warunkami umownymi,
  • rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
  • współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji i organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na inwestycje gminne,
  • analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów i informacji z zakresu prowadzonych spraw
  • współdziałanie z organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz z innymi wymaganymi instytucjami,
  • udzielanie odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje mieszkańców oraz interpelacje radnych gminy,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy Białe Błota,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na powierzonym stanowisku zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
  • udział w zebraniach wiejskich organizowanych przez sołectwa Gminy Białe Błota,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik drogowy - Operator sprzętu drogowego

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota, w tym:
  • montaż oznakowania poziomego ulic;
  • koszenie traw;
  • wycinka drzew i gałęzi;
  • kompleksowe roboty ziemne, np. zasypywanie ubytków, utwardzanie ziemi itp
  • naprawa nawierzchni bitumicznych i betonowych;
  • czyszczenie nawierzchni;
  • utrzymanie przystanków;
  • malowanie elementów infrastruktury drogowej;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze: ds. dozoru i eksploatacji oświetlenia drogowego

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw w zakresie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Białe Błota, w szczególności:
  • a) utrzymanie i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego,
  • b) planowanie remontów i modernizacji,
  • c) przyjmowanie na stan gminy zrealizowanych inwestycji w zakresie budowy oświetlenia ulicznego,
  • - nadzorowanie zleconych robót w zakresie napraw, remontów i modernizacji oświetlenia ulicznego,
  • - organizowanie i nadzór nad eksploatacją oświetlenia świątecznego,
  • - prowadzenie ewidencji urządzeń oświetlenia ulicznego,
  • - udział w komisjach odbioru robót,
  • - przygotowywanie danych dla potrzeb statystyki w zakresie swoich kompetencji,
  • - przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji w zakresie oświetlenia drogowego,
  • - prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia odbiorców w energię elektryczną służącą do oświetlenia ulic, placów, dróg,
  • - przygotowywanie zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,
  • - wykonywanie czynności związanych ze zleceniem, zawieraniem umów, nadzorowaniem i dokonywaniem odbioru robót,
  • - opracowywanie planów finansowo-rzeczowych na ww. zadania, ich realizacja i rozliczanie,
  • - sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Przedszkola

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące ogłoszenia o konkursie znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Białe Błota (www.bip.bialeblota.pl) w zakładce oferty pracy: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko – Dyrektor Gminnego Przedszkola „Wróżka” w Białych Błotach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Budżetu

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 31.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • efektywne zarządzanie i koordynowanie pracą Referatu Budżetu z uwzględnieniem procedur kontroli zarządczej,
  • nadzór nad należytym wykonywaniem zadań z zakresu finansowego przez pracowników Referatu Budżetu,
  • nadzór nad prawidłowością i terminowością prowadzenia księgowości budżetowej, w tym ewidencją planu i wykonania dochodów i wydatków budżetowych, kosztów, przychodów i rozchodów, składników majątku jednostki (aktywów) oraz źródeł jego pochodzenia (pasywów),
  • nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu planowania i realizacji wydatków osobowych, nagród, kosztów podróży, przysługujących ekwiwalentów, list wynagrodzeń, rozliczania delegacji służbowych, przysługujących diet, list płac z tytułu umów zleceń oraz umów o dzieło,
  • weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i finansowych,
  • nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań oraz przygotowaniem poleceń przelewu do realizacji w bankowości elektronicznej,
  • nadzór nad sporządzaniem sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych oraz finansowych,
  • sporządzenie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie budżetu i jego zmian,
  • sporządzanie projektów planów finansowych urzędu i jego zmian,
  • sporządzanie analiz budżetowych i finansowych,
  • sporządzanie sprawozdania i informacji opisowej z wykonania budżetu - półrocznej i rocznej zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych,
  • nadzór nad przebiegiem, koordynowanie działań oraz rozliczanie inwentaryzacji mienia gminy,
  • nadzór, naliczanie oraz kontrola wykorzystania Funduszu Sołeckiego, w tym przygotowywanie wniosków o zwrot z budżetu państwa,
  • nadzór nad sporządzaniem deklaracji i dokonywaniem rozliczeń podatku VAT,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów księgowych i finansowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, instrukcją obiegu dokumentów księgowych,
  • współpraca z referatami w zakresie realizowanych zadań bieżących oraz zadań i przedsięwzięć majątkowych, w tym projektów unijnych pod kątem prawidłowości wydatkowania środków z budżetu gminy,
  • nadzór nad prawidłowym rozliczaniem środków zewnętrznych z instytucji rządowych – resortowych oraz instytucji samorządowych – urzędu marszałkowskiego, starostwa, organizacji pozarządowych, fundacji i innych,
  • współpraca z referatami i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji budżetu gminy,
  • kontrola w zakresie składanych przez jednostki organizacyjne gminy sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych,
  • udział w posiedzeniach komisji oraz sesjach Rady Gminy według dyspozycji,
  • opracowywanie oraz aktualizacja przepisów wewnętrznych w zakresie polityki rachunkowości, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, podatku od towarów i usług VAT, instrukcji inwentaryzacyjnej i innych, właściwych dla zadań Referatu Budżetu,
  • prowadzenie okresowych kontroli i ocen podległych stanowisk pracy,
  • realizowanie obowiązków wynikających z ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatkach i opłatach lokalnych, opłacie skarbowej, podatku od czynności cywilnoprawnych, postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Budżetu

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 25.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • efektywne zarządzanie i koordynowanie pracą Referatu Budżetu z uwzględnieniem procedur kontroli zarządczej,
  • nadzór nad należytym wykonywaniem zadań z zakresu finansowego przez pracowników Referatu Budżetu,
  • nadzór nad prawidłowością i terminowością prowadzenia księgowości budżetowej, w tym ewidencją planu i wykonania dochodów i wydatków budżetowych, kosztów, przychodów i rozchodów, składników majątku jednostki (aktywów) oraz źródeł jego pochodzenia (pasywów),
  • nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu planowania i realizacji wydatków osobowych, nagród, kosztów podróży, przysługujących ekwiwalentów, list wynagrodzeń, rozliczania delegacji służbowych, przysługujących diet, list płac z tytułu umów zleceń oraz umów o dzieło,
  • weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i finansowych,
  • nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań oraz przygotowaniem poleceń przelewu do realizacji w bankowości elektronicznej,
  • nadzór nad sporządzaniem sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych oraz finansowych,
  • sporządzenie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie budżetu i jego zmian,
  • sporządzanie projektów planów finansowych urzędu i jego zmian,
  • sporządzanie analiz budżetowych i finansowych,
  • sporządzanie sprawozdania i informacji opisowej z wykonania budżetu - półrocznej i rocznej zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych,
  • nadzór nad przebiegiem, koordynowanie działań oraz rozliczanie inwentaryzacji mienia gminy,
  • nadzór, naliczanie oraz kontrola wykorzystania Funduszu Sołeckiego, w tym przygotowywanie wniosków o zwrot z budżetu państwa,
  • nadzór nad sporządzaniem deklaracji i dokonywaniem rozliczeń podatku VAT,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów księgowych i finansowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, instrukcją obiegu dokumentów księgowych,
  • współpraca z referatami w zakresie realizowanych zadań bieżących oraz zadań i przedsięwzięć majątkowych, w tym projektów unijnych pod kątem prawidłowości wydatkowania środków z budżetu gminy,
  • nadzór nad prawidłowym rozliczaniem środków zewnętrznych z instytucji rządowych – resortowych oraz instytucji samorządowych – urzędu marszałkowskiego, starostwa, organizacji pozarządowych, fundacji i innych,
  • współpraca z referatami i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji budżetu gminy,
  • kontrola w zakresie składanych przez jednostki organizacyjne gminy sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych,
  • udział w posiedzeniach komisji oraz sesjach Rady Gminy według dyspozycji,
  • opracowywanie oraz aktualizacja przepisów wewnętrznych w zakresie polityki rachunkowości, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, podatku od towarów i usług VAT, instrukcji inwentaryzacyjnej i innych, właściwych dla zadań Referatu Budżetu,
  • prowadzenie okresowych kontroli i ocen podległych stanowisk pracy,
  • realizowanie obowiązków wynikających z ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatkach i opłatach lokalnych, opłacie skarbowej, podatku od czynności cywilnoprawnych, postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze: ds. przygotowania i realizacji inwestycji

Szubińska 7, Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 17.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw w zakresie realizacji ustawy Prawo budowlane, w szczególności:
  • opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
  • ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz współpraca w procesie udzielenia zamówienia publicznego,
  • uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenie zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
  • udział w przekazywaniu placów budów pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji, remontów i modernizacji,
  • podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania, jak i realizacji inwestycji,
  • udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
  • uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
  • sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich pod kątem zgodności z warunkami umownymi,
  • rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
  • współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji i organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na inwestycje gminne,
  • analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów i informacji z zakresu prowadzonych spraw
  • współdziałanie z organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz z innymi wymaganymi instytucjami,
  • udzielanie odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje mieszkańców oraz interpelacje radnych gminy,
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy Białe Błota,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na powierzonym stanowisku zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
  • udział w zebraniach wiejskich organizowanych przez sołectwa Gminy Białe Błota,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne