Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- przygotowanie i zawarcie umów o praktyczną naukę zawodu i praktyki zawodowe,
wybór placówek do odbywania zajęć praktycznych i praktyk zawodowych,
- praca w komisji rekrutacyjnej
- przydział zadań opiekunom praktyk
2. Kontrola i ocena przebiegu szkolenia praktycznego
- opracowanie planu hospitacji,
- przeprowadzenie hospitacji, lustracji w placówkach służby zdrowia zgodnie z
harmonogramem
- prowadzenie dokumentacji hospitacji i lustracji,
- analiza spostrzeżeń pohospitacyjnych
- przeprowadzanie indywidualnych konsultacji ze studentami dotyczących prowadzenia dokumentacji praktyk, sprawdzania prac pisemnych z praktyk zawodowych,
3. Przygotowanie studentów do realizacji zajęć praktycznych i praktyk zawodowych
- analiza dokumentacji studentów potwierdzającej przebieg pracy zawodowej i
ukończonych kursów specjalizacyjnych i kwalifikacyjnych
- przygotowanie propozycji zwolnień z części praktyk i wysłanie do KRASZM celem
uzyskania akceptacji
- przygotowanie indywidualnej karty przebiegu praktyk, przygotowanie dokumentacji studentów na zajęcia praktyczne i praktyki zawodowe
- przeprowadzenie zebrań ze studentami (zapoznanie z regulaminem praktyk,
- dokonanie podziału na grupy ćwiczeniowe do realizacji zajęć praktycznych
- gromadzenie dokumentów opiekunów praktyk zawodowych i zajęć praktycznych
- przeprowadzenie ewaluacji jakości kształcenia zajęć praktycznych oraz praktyk zawodowych, dokonanie jej analizy i wyciągnięcie wniosków do dalszej pracy
4. Współpraca z personelem placówek szkolenia praktycznego
- kontakt osobisty lub telefoniczny z personelem pracującym w odcinkach szkolenia
praktycznego
- egzekwowanie prawidłowych warunków szkolenia praktycznego
- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją programu zajęć (ustalanie liczebności grup, terminów realizacji zajęć, prowadzenia dokumentacji w placówce)
5. Organizacja egzaminów dyplomowych
- prowadzenie konsultacji przed egzaminem praktycznym
- analiza dokumentacji przebiegu praktyki studenta (kontrola wpisów w dzienniczku
praktyk, złożenia wszystkich prac pisemnych port folio, zapisów w karcie zaliczeń
umiejętności zawodowych, karty samooceny umiejętności zawodowych)
- przygotowanie dokumentacji na egzamin praktyczny
- uczestniczenie w pracy Komisji Egzaminacyjnej i sprawdzanie prac dyplomowych
Hospitowanie zajęć praktycznych i praktyk zawodowych studentów kierunku pielęgniarstwo oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
Udzielanie nauczycielom szkolenia praktycznego instruktażu metodycznego, dotyczącego realizacji programu zajęć praktycznych i praktyk zawodowych, efektów uczenia się oraz prac zaliczeniowych
Tworzenie i dostosowywanie dokumentacji dotyczącej obowiązujących przepisów kształcenia praktycznego oraz szkolenie nauczycieli w tym zakresie
Kontrola i analiza wyników nauczania szkolenia praktycznego oraz wdrożenie wniosków w bieżącej pracy szkoleniowej, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
Przygotowanie części praktycznej egzaminu praktycznego i udział w pracy komisji egzaminacyjnej na kierunku pielęgniarstwo
Podejmowanie działań zmierzających do modernizacji i wzbogacania bazy dydaktycznej do prowadzenia szkolenia praktycznego
Kontrola prowadzenia dzienników kształcenia praktycznego oraz prac zaliczeniowych studentów
Inspirowanie nowatorstwa pedagogicznego i metodycznego;
Wykonywanie czynności wynikających z nadzoru pedagogicznego
Zarządzanie przestrzenią usługi office 365 w obszarze:
Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników oraz nadzór nad nimi( tworzenie kont masowo oraz przydział uprawnień i zasad użytkownikom)
Tworzenie i zarządzanie Zespołami oraz kanałami i nadzór nad nimi ( zapewnienie dostępności zespołów przed i po archiwizacji- przypisywanie zasad grupom)
planowanie wydarzeń z pomocą kalendarza
wsparcie techniczne i merytoryczne dla Użytkowników office 365
Raportowanie zdarzeń mających wpływ na poprawę funkcjonowanie systemu
Użytkownik otrzymuje uprawnienia dla office 365 w roli:
Administrator aplikacji MS Teams
Administrator pomocy technicznej
Administrator pomocy technicznej usługi
Administrator użytkowników
Zarządzanie przestrzenią platformy moodle o obszarze:
Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników oraz nadzór nad nimi ( w tym generowanie kont masowo z kohortami)
Tworzenie i zarządzanie kursami oraz nadzór nad nimi
Przygotowanie testów-quizów w ramach trwającej sesji
Zapewnienie kopii bezpieczeństwa utworzonych kursów
Odtwarzanie- przywracanie kursów i użytkowników z kopii bezpieczeństwa
Wsparcie techniczne i merytoryczne dla Użytkowników platformy moodle
Raportowanie zdarzeń mających wpływ na poprawne funkcjonowanie systemu
Użytkownik otrzymuje uprawnienia na platformie moodle w roli:
Obsługa systemu CMS na bazie joomli: wydział w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Dąbrowie Górniczej – aktualizacja systemu i backup - aktualizacja serwisu pod kątem wprowadzania nowych artykułów, aktualizacji bieżących
Obsługa systemu moodle - platforma edukacyjna: tworzenie kont indywidulnie
i masowo – praca z kohortami – przygotowanie pliku do zamieszczenia na platformie w formie testu oraz konfiguracja testu – zamieszczanie na platformie materiałów dydaktycznych – wsparcie techniczne dla użytkownika w roli studenta i prowadzącego
Obsługa platformy office365 – aplikacja MS Teams: tworzenie kont indywidualnie i masowo – praca z zespołami i grupami – wsparcie dla użytkowników końcowych
Obsługa systemy ProAkademia: weryfikacja poprawności danych kont studenckich – weryfikacja poprawności danych kont wykładowców
Wsparcie serwisowe dla wszystkich działów: podstawowy serwis sieci teleinformatycznej oraz stacji roboczych (instalacja – konfiguracja – aktualizacja) – podstawowy serwis urządzeń drukujących (instalacja – konfiguracja – aktualizacja)
Realizacja bieżących zgłoszeń serwisowych oraz zamówień sprzętu teleinformatycznego dla wszystkich działów Uczelni
Wspieranie zespołu przy rozwiązywaniu problemów sprzętowych
Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach
Wsparcie w rozwoju i utrzymaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
Wsparcie w utrzymaniu ciągłości działania firmy
Instalacja i serwisowanie sprzętu komputerowego oraz jego ewidencjonowanie
pełnienie nadzoru technicznego nad sprzętem komputerowym
Obsługa systemu CMS na bazie joomli: wydział w Piotrkowie Trybunalskim oraz
w Dąbrowie Górniczej – aktualizacja systemu i backup - aktualizacja serwisu pod kątem wprowadzania nowych artykułów, aktualizacji bieżących
Obsługa systemu moodle - platforma edukacyjna: tworzenie kont indywidulnie
i masowo – praca z kohortami – przygotowanie pliku do zamieszczenia na platformie w formie testu oraz konfiguracja testu – zamieszczanie na platformie materiałów dydaktycznych – wsparcie techniczne dla użytkownika w roli studenta i prowadzącego
Obsługa platformy office365 – aplikacja MS Teams: tworzenie kont indywidualnie
i masowo – praca z zespołami i grupami – wsparcie dla użytkowników końcowych
Obsługa systemy ProAkademia: weryfikacja poprawności danych kont studenckich – weryfikacja poprawności danych kont wykładowców
Wsparcie serwisowe dla wszystkich działów: podstawowy serwis sieci teleinformatycznej oraz stacji roboczych (instalacja – konfiguracja – aktualizacja) – podstawowy serwis urządzeń drukujących (instalacja – konfiguracja – aktualizacja)
Realizacja bieżących zgłoszeń serwisowych oraz zamówień sprzętu teleinformatycznego dla wszystkich działów Uczelni
wspieranie zespołu przy rozwiązywaniu problemów sprzętowych
wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach
wsparcie w rozwoju i utrzymaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
wsparcie w utrzymaniu ciągłości działania firmy
instalacja i serwisowanie sprzętu komputerowego oraz jego ewidencjonowanie
pełnienie nadzoru technicznego nad sprzętem komputerowym