Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Administrator ds. Danych Importowych z językiem niemieckim – zmiana dzienna lub nocna
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
Znasz język niemiecki i szukasz stabilnej pracy?
Mamy pracę dla Ciebie, nawet jeżeli nie masz doświadczenia
Oferujemy pracę administracyjną w doborowym zespole, z aktywnym użyciem znajomości języka niemieckiego
Na czym będzie polegała Twoja praca?
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na szkoleniu w przystępnej formie
Szkolenie odbywa się w pierwszym tygodniu w biurze w centrum Wrocławia lub Łodzi, a następnie przechodzimy w tryb zdalny
Administrator ds. Danych Importowych z językiem niemieckim – zmiana dzienna lub nocna
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
Znasz język niemiecki i szukasz stabilnej pracy?
Mamy pracę dla Ciebie, nawet jeżeli nie masz doświadczenia
Oferujemy pracę administracyjną w doborowym zespole, z aktywnym użyciem znajomości języka niemieckiego
Na czym będzie polegała Twoja praca?
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na szkoleniu w przystępnej formie
Szkolenie odbywa się w pierwszym tygodniu w biurze w centrum Wrocławia lub Łodzi, a następnie przechodzimy w tryb zdalny
Specjalista ds. Kontroli Jakości i Zarządzania Ryzykiem
Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista ds. Kontroli Jakości i Zarządzania Ryzykiem będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołów UPS w całej Europie w tworzeniu i utrzymywaniu procesów kontroli zmian i zarządzania ryzykiem. W trakcie procesu będziesz dbał o utrzymywanie zgodności z systemem zarządzania jakością UPS Healthcare oraz przestrzeganie niezbędnych norm dotyczących opieki zdrowotnej (np. cGMP, GDP, ICH i ISO 9001/ISO 13485). Ponadto na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialny za monitorowanie otwartych spraw, tworzenie raportów i udział w ocenie ryzyka
Obowiązki:
• pomoc w opracowaniu i wdrożeniu globalnej strategii kontroli zmian zgodnie z normami GxP
• wsparcie w tworzeniu i wdrażaniu instrukcji dotyczących zarządzania zmianą
• monitorowanie i dostarczanie wytycznych związanych ze zgodnością regulacyjną danego kraju (GMP, GDP)
• koordynacja, inicjacja, ocena i dokumentacja zmian w elektronicznym systemie zarządzania jakością (eQMS)
• sporządzanie raportów z oceny ryzyka oraz tworzenie zaleceń
• monitorowanie planów wdrażania zmian aż do ich zamknięcia oraz zgłaszasznie ewentualnych opóźnień
• wspieranie przeglądów systemów zarządzania jakością
Healthcare Quality Assurance Deviations and Complaints Supervisor
Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Develop and manage Deviations and Customer Complaints Program in alignment with UPS Healthcare quality policies and Standard Operating Procedures
Provide training, support, and developmental opportunities to direct reports
Coordinates the development and maintenance of Deviations (non-conformances) and Customer Complaints, procedures in in accordance with applicable healthcare guidelines (e.g., cGMP, EU GDP, EU GMP) and ISO 9001/ ISO 13495 standards
Coordinates the investigation and development of action plans for deviations and customer complaints by providing direction for facilitation of improvements
Consolidate, analyze, and identifies common trends for the Deviations & Complaints Programs
Present summary of findings, as applicable make recommendations to Senior leadership
Develops a system for identifying, continuous monitoring, analyzing and reviewing the Deviations and Customer Complaints Program
Supports management reviews for area of responsibilities
Provides direction and coordination to his/ her team and coordinates regular training(s) related to deviations (Non-conformance) and Complaints
Jeśli jesteś osobą pełną zapału do pracy, chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta i pracować w międzynarodowym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu, który reprezentuje najwyższą jakość obsługi klienta! UPS GBS Polska poszukuje kandydatów na stanowisko Administratora do spraw Wsparcia Klienta, którzy chcą być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy o światowym zasięgu
Jakie są obowiązki na stanowisku?
• Przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu
• Jedynie mailowy kontakt z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
• Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
• Podnoszenie jakości współpracy z klientami poprzez innowacyjne podejście
Na stanowisku Administratora z Językiem Niemieckim będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę Klienta firmowego, drogą mailową i telefoniczną, w zakresie przesyłek medycznych (sprzęt medyczny, leki, szczepionki). Twoja codzienna praca będzie związana z obsługą incydentów dotyczących przesyłek i informowaniem naszych Klientów o zdarzeniu i możliwych rozwiązaniach, a także pomoc w optymalizacji usług oraz procesu dostarczania paczek. Będziesz posługiwał się językiem angielskim oraz niemieckim, zapewniając płynność procesu na poziomie międzynarodowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Wsparcia Klienta z językiem niderlandzkim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli jesteś osobą pełną zapału do pracy, chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta i pracować w międzynarodowym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu, który reprezentuje najwyższą jakość obsługi klienta! UPS GBS Polska poszukuje kandydatów na stanowisko Administratora do spraw Wsparcia Klienta, którzy chcą być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy o światowym zasięgu
Jakie są obowiązki na stanowisku?
• Przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu
• Jedynie mailowy kontakt z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
• Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
• Podnoszenie jakości współpracy z klientami poprzez innowacyjne podejście
Supports the QA Supervisor Management Review and Metrics with collection, analysis and reporting of data from different systems (i.e., dashboards, KPIs, reporting, databases)
Provides support for management review metrics related items (through data gathering, conceptual design, impact, implementation, and verification)
Supports initiatives for the transitioning and collection of KPI’s data extraction from the manual QMS and different other systems (e.g., eQMS, Power BI)
Performs general business analytics and data analysis of Compliance data and will include research, variance analysis, trend analysis, and reporting
Provides supports for all reporting, data analytics, performance metrics management, and best practice communication
Provides support for any Management Review and Metrics related queries
Quality Assurance (QA) Manager Center of Excellence
Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
director, team manager
Obowiązki:
Develop and implement a comprehensive global quality center of excellence strategy roadmap for GxP compliance across all relevant functions and regions
Lead the development, implementation, and management of quality systems “how to” for COE, including document control, change control, deviation management, risk management, and Corrective and Preventive Actions
Drive initiatives to enhance operational efficiency, streamline processes, and optimize resource allocation while maintaining the highest quality standards
Monitors and provides direction to the team for compliance against UPS Healthcare site/ country regulatory requirements (e.g., GMP, GDP) to internal departments
Implements and maintains the Training & Onboarding program. Ensures that initial and continued training programs are followed
Coordinates the Change Control Management program by performing assessments and reporting on their status
Manages Quality Management System reviews and supports with completion and follow-up on KPIs
Provides support for investigation of non-conformance and customer complaints
Interacts with (Senior) Healthcare QA Management and (Senior) Operations Management in different countries. Responds to next level escalation to quality related inquiries or concerns
Ensures that the UPS Quality Management System standards are in compliance with regulatory requirements in applicable countries. He/ She collaborates with QA and other departments to ensure the smooth implementation of new healthcare business / processes and maintains knowledge of quality and regulations to communicate compliance requirements for the Quality Management System Processes
Coaches and trains the Team, communicate effectively, recognizes performance, and fosters diversity and teamwork
Quality Assurance (QA) Manager Center of Excellence
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 19.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
director, team manager
Obowiązki:
Develop and implement a comprehensive global quality center of excellence strategy roadmap for GxP compliance across all relevant functions and regions
Lead the development, implementation, and management of quality systems “how to” for COE, including document control, change control, deviation management, risk management, and Corrective and Preventive Actions
Drive initiatives to enhance operational efficiency, streamline processes, and optimize resource allocation while maintaining the highest quality standards
Monitors and provides direction to the team for compliance against UPS Healthcare site/ country regulatory requirements (e.g., GMP, GDP) to internal departments
Implements and maintains the Training & Onboarding program. Ensures that initial and continued training programs are followed
Coordinates the Change Control Management program by performing assessments and reporting on their status
Manages Quality Management System reviews and supports with completion and follow-up on KPIs
Provides support for investigation of non-conformance and customer complaints
Interacts with (Senior) Healthcare QA Management and (Senior) Operations Management in different countries. Responds to next level escalation to quality related inquiries or concerns
Ensures that the UPS Quality Management System standards are in compliance with regulatory requirements in applicable countries. He/ She collaborates with QA and other departments to ensure the smooth implementation of new healthcare business / processes and maintains knowledge of quality and regulations to communicate compliance requirements for the Quality Management System Processes
Coaches and trains the Team, communicate effectively, recognizes performance, and fosters diversity and teamwork
Ensures that the UPS Quality Management System standards are in compliance with regulatory requirements in the applicable countries
Monitors and provides direction to the team for compliance against UPS Healthcare site/ country regulatory requirements (e.g., EU GMP, EU GDP) to internal departments
Manages Quality Management System reviews and supports with data collection, analysis and follow-up on KPIs
Provide ongoing guidance to the Team on methodologies for process improvement optimization of reports
Establishes strategic metrics benchmarks for performance measures
Interacts with (Senior) Healthcare QA Management and (Senior) Operations Management in different countries
Responds to next level escalation for quality related inquiries or concerns
Utilizes evaluation tools to collect data from Quality Management System
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z językiem rumuńskim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjny z językiem niderlandzkim
Poszukujemy pracowników, którzy dołączą do jednego z zespołów w Działach Finansowych. Aktualnie prowadzimy rekrutację do poniższych teamów:
W zespole Cash on Delivery jesteśmy odpowiedzialni za nadzór procesu wysyłek za pobraniem. Zajmujemy się weryfikacją zebranych kwot na rachunkach bankowych, aktualizowaniem danych w głównym systemie kasjerskim oraz śledzeniem nieprzeprocesowanych przesyłek
W zespole Customer Invoice Support zajmujemy się przyjmowaniem i obsługą reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu. Odpowiadamy jedynie za kontakt mailowy z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
Poszukujemy pracowników, którzy dołączą do jednego z zespołów w Działach Finansowych. Aktualnie prowadzimy rekrutację do poniższych teamów:
W zespole Cash on Delivery jesteśmy odpowiedzialni za nadzór procesu wysyłek za pobraniem. Zajmujemy się weryfikacją zebranych kwot na rachunkach bankowych, aktualizowaniem danych w głównym systemie kasjerskim oraz śledzeniem nieprzeprocesowanych przesyłek
W zespole Customer Invoice Support zajmujemy się przyjmowaniem i obsługą reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu. Odpowiadamy jedynie za kontakt mailowy z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
Na stanowisku Administratora z Językiem Francuskim lub Włoskim będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę Klienta firmowego, drogą mailową i telefoniczną, w zakresie przesyłek medycznych (sprzęt medyczny, leki, szczepionki). Twoja codzienna praca będzie związana z obsługą incydentów dotyczących przesyłek i informowaniem naszych Klientów o zdarzeniu i możliwych rozwiązaniach, a także pomoc w optymalizacji usług oraz procesu dostarczania paczek. Będziesz posługiwał się językiem angielskim oraz francuskim lub włoskim, zapewniając płynność procesu na poziomie międzynarodowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator w Dziale Zakupów z językiem niemieckim
Poszukujemy pracowników, którzy dołączą do jednego z zespołów w Dziale Zakupów. Aktualnie prowadzimy rekrutację do poniższych teamów:
- W zespole Automotive zajmujemy się procesowaniem oraz opieką nad zamówieniami części samochodowych, a także innymi procesami powiązanymi z branżą automovite
- W zespole Supply zajmujemy się identyfikacją potrzeb operacji oraz naszych klientów, a następnie zamawianiem niezbędnych artykułów
Administrator ds. Wsparcia Klienta z językiem niderlandzkim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli jesteś osobą pełną zapału do pracy, chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta i pracować w międzynarodowym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu, który reprezentuje najwyższą jakość obsługi klienta! UPS GBS Polska poszukuje kandydatów na stanowisko Administratora do spraw Wsparcia Klienta, którzy chcą być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy o światowym zasięgu
Jakie są obowiązki na stanowisku?
• Przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu
• Jedynie mailowy kontakt z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
• Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
• Podnoszenie jakości współpracy z klientami poprzez innowacyjne podejście
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na zdalnym szkoleniu w przystępnej formie
Pracujemy w stałych godzinach – 6-14 lub 7-15 oraz w jedną sobotę w miesiącu
Administrator ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 25.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli jesteś osobą pełną zapału do pracy, chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta i pracować w międzynarodowym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu, który reprezentuje najwyższą jakość obsługi klienta! UPS GBS Polska poszukuje kandydatów na stanowisko Administratora do spraw Wsparcia Klienta, którzy chcą być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy o światowym zasięgu
Zadania na tym stanowisku to:
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu
- Jedynie mailowy kontakt z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
- Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
- Podnoszenie jakości współpracy z klientami poprzez innowacyjne podejście
Administrator ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli jesteś osobą pełną zapału do pracy, chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta i pracować w międzynarodowym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu, który reprezentuje najwyższą jakość obsługi klienta! UPS GBS Polska poszukuje kandydatów na stanowisko Administratora do spraw Wsparcia Klienta, którzy chcą być częścią dynamicznie rozwijającej się firmy o światowym zasięgu
Zadania na tym stanowisku to:
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z fakturami – analiza pod kątem poprawności i ewentualne zgłoszenie błędu do odpowiedniego działu
- Jedynie mailowy kontakt z klientami, co pozwala na dokładne przemyślenie odpowiedzi i ograniczenie stresu
- Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
- Podnoszenie jakości współpracy z klientami poprzez innowacyjne podejście
This position provides customers with deployment and support services for UPS approved technology products. Moreover, a Technical Support Specialist:
- supports internal and external customers and UPS Information Technology (IT) infrastructure
- conducts hardware and software planning, performs network management and administration, and provides technical advice and training to customers
- organizes and coordinates activities for installing, deploying, and upgrading UPS approved software, hardware, and infrastructure
- troubleshoots technology related issues and collaborates with staff to deploy standardized practices and procedures to restore technical services
- executes implementations and facilitates activities to support programs and projects
- engages in regular audits to ensure the IT environment meets UPS standards
- works in multiple locations (i.e., UPS facilities, vendor facilities, and customer locations) to perform deployment and support activities
- provides support with landlines, cell phones, smartphones, data lines, HDVC and MOVI conference calls, and Private Branch Exchange (PBX) systems and works with vendors, coordinates visits, and provides support for any required tasks
RESPONSIBILITIES
• Performs Integrations and Installations
• Assists with Facility Technology Management
• Fulfills Service Requests
• Interfaces with Customers, Teams, and Associates
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na szkoleniu w przystępnej formie
Szkolenie odbywa się w pierwszym tygodniu w biurze w centrum Wrocławia, a następnie przechodzimy w tryb zdalny. Pracujemy w stałych godzinach – 6-14 lub 7-15 oraz w jedną sobotę w miesiącu
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Francuskim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator z Językiem Francuskim
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Francuskim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Portugalskim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator w Dziale Fakturowania
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Administrator w Dziale Fakturowania będziesz zajmował się wystawianiem faktur za usługi magazynowe i transportowe oraz kontrolą kosztów. Szczególnie ważne umiejętności na tym stanowisku, to przywiązywanie wagi do szczegółów, znajomość programu Excel i chęć pracy z liczbami
Oferujemy możliwości rozwoju, w myśl zasady „we promote from within” chętnie promujemy doświadczonych administratorów na stanowiska analityczne oraz specjalistyczne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator z Językiem Niemieckim
Łódź
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Niemieckim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator w dziale finansowym z językiem niderlandzkim
Łódź
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli chcesz:
-pracować w międzynarodowej korporacji w zgranym zespole
-nabyć lub rozwijać swoją wiedzę dotyczącą finansów
-rozwijać swoje umiejętności interpersonalne
-używać codziennie języka niderlandzkiego
-to ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Na stanowisku Pracownika obsługi Klienta w dziale windykacji będziesz odpowiadała/odpowiadał za bieżący kontakt z Klientami
Obszarem Twoich działań będą:
-nieopłacone faktury oraz powody, dla których do tego doszło,
-bieżący kontakt z klientem oraz monitorowanie sald,
-różnego typu zadania administracyjne,
-utrzymanie płynności przepływu informacji oraz transakcji finansowych pomiędzy działami księgowymi
Młodszy specjalista do spraw procesów finansowych należy do zespołu wspierającego proces COD – czyli Collect on Delivery, zajmującego się rozliczaniem pieniędzy pobranych przez kurierów
Będziesz odpowiedzialny za administrowanie danymi w systemach powiązanych z obsługiwanym procesem. Zaangażujesz się też w prowadzenie projektów, które mają na celu standaryzację, automatyzację oraz modyfikację procesu COD . Do Twoich zadań jako Młoszego specjalisty będzie należeć dokumentacja procesu oraz przygotowywanie map procesu, instrukcji i manuali, a także planów projektów
Na stanowisku Młodszego specjalisty ds. procesów finansowych będziesz mieć okazję, by nabyć doświadczenie w pracy z IT oraz klientem wewnętrznym
Administrator ds. Danych Importowych z językiem niemieckim
Łódź
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na szkoleniu w przystępnej formie
Szkolenie odbywa się w pierwszym tygodniu w biurze w centrum Wrocławia lub Łodzi, a następnie przechodzimy w tryb zdalny. Pracujemy w stałych godzinach – 6-14 lub 7-15 oraz w jedną sobotę w miesiącu
Administrator ds. Danych Importowych z językiem niemieckim
Wrocław
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy osób do pracy w zespole celnym z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisku Administratora ds. Danych Importowych
Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla klienta, związanym z tym kontaktem z urzędem celnym i odpowiadaniu na zapytania z obu stron. Zadanie jest ambitne, będzie wymagało przyswojenia sporej ilości wiedzy, którą oczywiście zapewnimy na szkoleniu w przystępnej formie
Szkolenie odbywa się w pierwszym tygodniu w biurze w centrum Wrocławia lub Łodzi, a następnie przechodzimy w tryb zdalny. Pracujemy w stałych godzinach – 6-14 lub 7-15 oraz w jedną sobotę w miesiącu
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Księgowości z językiem niemieckim
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Księgowości z językiem francuskim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Księgowości z językiem francuskim
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Księgowości
Łódź
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk z językiem francuskim lub niemieckim
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie procesu sprzedaży poprzez analizę zapytań ofertowych zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi;
Dokonywanie wycen kosztów transportu dla potencjalnych i istniejących klientów;
Zarządzanie kontraktami i zapewnienie zgodności z wytycznymi audytu wewnętrznego;
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Włoskim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a nastepnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator z językiem niemieckim - zmiana dzienna lub popołudniowa
Łódź
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Prace administracyjne – zapewniamy pełne szkolenie
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Administrator z Językiem Francuskim lub Niderlandzkim
Łódź
Wygasła: 09.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora z Językiem Francuskim lub Niderlandzkim jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a nastepnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjny z językiem niderlandzkim - zmiana popołudniowa
Administrator w dziale finansowym z językiem niemieckim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 02.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 26.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie procesu sprzedaży poprzez analizę zapytań ofertowych zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi
Dokonywanie wycen kosztów transportu dla potencjalnych i istniejących klientów
Zarządzanie kontraktami i zapewnienie zgodności z wytycznymi audytu wewnętrznego
Administrator z Językiem Niderlandzkim analizuje, na podstawie informacji dostepnych w systemach, czy reklamacja do opłat na fakturze wystawionej za wykonane przez UPS usługi jest słuszna. Jeśli tak - przekazuje sprawę Klienta w systemie do dalszego rozpatrzenia. Jeśli nie - informuje Klienta, na jakiej podstawie jego reklamacja została odrzucona
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator w dziale audytu
Łódź
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior) / asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator w dziale audytu
Wrocław
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior) / asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk ds. Wyceny z Językiem Francuskim
Wrocław
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista junior / mid
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Łódź
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Wrocław
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator z językiem niemieckim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk z Językiem Francuskim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie procesu sprzedaży poprzez analizę zapytań ofertowych zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi;
Dokonywanie wycen kosztów transportu dla potencjalnych i istniejących klientów;
Zarządzanie kontraktami i zapewnienie zgodności z wytycznymi audytu wewnętrznego;
Przetwarzanie procesów, wniosków i zapytań ad hoc;
Administrator ds. Importu z Językiem Niderlandzkim - zmiana popołudniowa
Łódź
Wygasła: 26.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. Importu z Językiem Niderlandzkim - zmiana popołudniowa
Wrocław
Wygasła: 26.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. wsparcia klienta z językiem francuskim lub hiszpańskim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora ds. wsparcia Klienta jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a nastepnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjny z językiem niderlandzkim
Wólczańska 178, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadawanie odpowiednich kodów celnych
Przygotowanie dokumentów celnych
Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Urzędami Celnymi
The Delivery Information (DI) Administrator conducts claims and DI investigations to respond to customer escalations and to identify theft, fraud and pilferage. This position provides general administrative support to the customers in cases related with DI tasks: investigations, claims, damages
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Experience Management Team Specialist with Dutch, German or French
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 03.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analyze customer service calls to identify areas of improvements, trends, and offer suggestions to improve the customer’s experience
Perform call observations on various topics, e.g. time in transit, pick up, tracking, tracing, etc
Perform form audits
Perform call calibration sessions with the GBS management team and staff
Recognize trends, disconnects, training gaps and offer suggestions to fix
Performance Measurement and Analytic Junior Specialist
Generała Józefa Bema 2, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 27.10.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Creating forecast for European Customer and Commercial Service Locations based on actual and seasonal trends, process changes and input from operations;
Monitoring forecast accuracy, historical trends and operational performance by site and country;
Auditing data correctness in internal systems and vendor reports;
Creating daily, weekly and monthly performance reports, maintaining databases of historical performance figures;
Combining multiple sources from Excel and database sources into a combined reporting structure;
Providing analytical support during transformation and migration projects
Administrator ds. Księgowości z językiem włoskim lub niemieckim
Łódź
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku należy poprawna alokacja płatności od Klientów zgodnie z dostarczoną specyfikacją płatności, kontakt z Klientami w celu wyjaśniania wszelkich rozbieżności związanych z dokonanymi płatnościami, odpowiadanie na zapytania Klientów