Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
administrator
Olsztyn
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku administratora:
1. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem
rejestrowaniem
kolportowaniem
przychodzącej i wychodzącej korespondencji do (z) domu.
2. Rozliczanie faktur za leki i pampersy we współpracy z pracownikiem socjalnym.
3. Obsługa platformy zamówień publicznych oraz prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi; przygotowanie dokumentacji i korespondencja z wykonawcami.
4. Przygotowanie umów z kontrahentami.
5. Opracowanie korespondencji w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych i zaopatrzeniowych.
6. Załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem
zabezpieczeniem i rejestracją składników majątkowych
takich jak: materiały i artykuły biurowe
przedmioty nietrwałe
środki trwałe i zaopatrzenie socjalne.
7. Zestawianie danych i sporządzanie sprawozdań do GUS
CAS
Wydziału Zdrowia
MOPS
Urzędu Wojewódzkiego
Urzędu Marszałkowskiego i innych zlecanych przez jednostki nadrzędne.
8. Zabezpieczenie potrzeb domu w zakresie technicznej obsługi urządzeń i sprzętu (przeglądu napraw i konserwacji).
9. Archiwizacja dokumentów.
10. Pisanie wszelkiej korespondencji zleconej przez Dyrektora.
11. Organizacja i prowadzenie magazynu technicznego
12. Zabezpieczenie pomieszczeń i sprzętu przed dewastacją
kradzieżą i włamaniem.
13. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją pojazdu będącego na wyposażeniu Domu.
14. Prowadzenie we współpracy z Urzędem Miasta zadań inwestycyjno-remontowych Domu.
15. Współpraca i przygotowanie materiałów dla instytucji kontrolujących DPS.
16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań
które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji administratora.
Godziny pracy: 07.30-15.30
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku administratora:
1. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem
rejestrowaniem
kolportowaniem
przychodzącej i wychodzącej korespondencji do (z) domu.
2. Rozliczanie faktur za leki i pampersy we współpracy z pracownikiem socjalnym.
3. Obsługa platformy zamówień publicznych oraz prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi; przygotowanie dokumentacji i korespondencja z wykonawcami.
4. Przygotowanie umów z kontrahentami.
5. Opracowanie korespondencji w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych i zaopatrzeniowych.
6. Załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem
zabezpieczeniem i rejestracją składników majątkowych
takich jak: materiały i artykuły biurowe
przedmioty nietrwałe
środki trwałe i zaopatrzenie socjalne.
7. Zestawianie danych i sporządzanie sprawozdań do GUS
CAS
Wydziału Zdrowia
MOPS
Urzędu Wojewódzkiego
Urzędu Marszałkowskiego i innych zlecanych przez jednostki nadrzędne.
8. Zabezpieczenie potrzeb domu w zakresie technicznej obsługi urządzeń i sprzętu (przeglądu napraw i konserwacji).
9. Archiwizacja dokumentów.
10. Pisanie wszelkiej korespondencji zleconej przez Dyrektora.
11. Organizacja i prowadzenie magazynu technicznego
12. Zabezpieczenie pomieszczeń i sprzętu przed dewastacją
kradzieżą i włamaniem.
13. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją pojazdu będącego na wyposażeniu Domu.
14. Prowadzenie we współpracy z Urzędem Miasta zadań inwestycyjno-remontowych Domu.
15. Współpraca i przygotowanie materiałów dla instytucji kontrolujących DPS.
16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań
które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji administratora.
Godziny pracy: 07.30-15.30