Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu i realizacja powierzonych zadań w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania hotelu zgodnie z przyjętymi zasadami i procedurami
telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami
obsługa systemu rezerwacyjnego
check-in, check-out
budowanie pozytywnych relacji z Klientem
sprawne rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów spraw i próśb
zarządzanie recepcją
szybkie i skuteczne rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości;
dbałość o bezpieczeństwo i miły przebieg pobytu Gości,
Stworzenie pozytywnego i ekscytującego środowiska zorientowanego na zespół, który koncentruje się na 100% satysfakcji gości
Opracowanie i realizacja rocznego budżetu
Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i finansowych hotelu
Bycie odpowiedzialnym za planowanie i zarządzanie działalnością hotelu w celu osiągnięcia satysfakcji klienta (gości, pracowników, firmy, właściciela) i jakości obsługi przy jednoczesnym spełnieniu / przekroczeniu celów finansowych
Zarządzanie rezerwacjami (Booking i inne portale, dziennik rezerwacji);