Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (154)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 154 )
Team Leader / Project Engineer
Jagiellońska 3, Kluczbork
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Koordynowanie procesem realizacji projektów, analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej od Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie przygotowywania konstrukcji aluminiowych (budynki wysokościowe, mieszkalne itd.),
Modelowanie i optymalizacja rozwiązań technicznych, projektowanie konstrukcji aluminiowych, fasad, samodzielne wprowadzanie korekt i modyfikacji,
Przygotowanie obliczeń wytrzymałościowych konstrukcji aluminiowych,
Wsparcie biur projektowych oraz pracowni architektonicznych w zakresie stosowania rozwiązań Reynaers,
Udział w badaniach wstępnego typu ITT (Initial Type Testing),
Motywowanie zespołu, dbanie o jego rozwój, dobrą atmosferę, zachęcanie do współpracy,
Zapewnianie terminowej realizacji zadań i prowadzonych projektów
You will be responsible for the execution of projects, studies and analyses for large-scale office and residential buildings, both nationally and internationally,
You will also be responsible for the projects and studies entrusted to you, as well as for the efficient coordination and correct execution of the projects within the team of project engineers,
Your daily task will be motivating and coaching your team of project engineers & technical drawers. As a good people manager/coach, you watch over the growth, motivation and development of your employees. You encourage smooth cooperation and an optimal atmosphere within your team,
You will report to the Project Team Leader Group, work closely with him and discuss the planning and capacity with him,
You will be working in an international environment and you are willing to support your projects and those of your team, both at home and abroad
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP,
Dbanie o rozwój kultury organizacyjnej i popularyzację bezpieczeństwa w firmie,
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy, aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz,
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków,
Zarządzanie ryzykiem i ekspozycją poprzez blokowanie zamówień sprzedaży lub przeprowadzanie kontroli zdolności kredytowej klientów,
Wykonywanie działań windykacyjnych dotyczących zaległych faktur, takich jak rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma monitujące i regularne kontaktowanie się z klientami w celu poznania szczegółów dotyczących opóźnień w płatnościach,
Współpraca z wewnętrznymi działami w celu rozwiązywania zapytań klientów,
Analizowanie i badanie przyczyn źródłowych zaległych sald poprzez kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Przygotowywanie danych, raportów i ciągłe poszukiwanie ulepszeń procesów i wzrostu efektywności,
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP,
Dbanie o rozwój kultury organizacyjnej i popularyzację bezpieczeństwa w firmie,
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy, aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz,
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków,
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP,
Dbanie o rozwój kultury organizacyjnej i popularyzację bezpieczeństwa w firmie,
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy, aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz,
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków,
Prowadzimy rekrutację na stanowisko Kreślarza CAD. To dopiero pierwszy szczebel na zawodowej drabinie w branży budowlanej, ale z pewnością jeden z najważniejszych. Wszystkie umiejętności zdobyte tutaj będziesz wykorzystywać do końca swojej kariery
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało między innymi:
Tworzenie dokumentacji technicznej zaprojektowanych przez nas rozwiązań,
Opracowywanie katalogów technicznych, w których przedstawisz nasze produkty i narysujesz instrukcje montażowe,
Tworzenie rysunków wykonawczych detali, które wdrożymy do naszej oferty,
Wprowadzanie danych technicznych i katalogowych do wewnętrznego systemu zamówień,
Stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności oraz dzielenie się nią z koleżankami i kolegami z zespołu
Młodszy specjalista ds. marketingu / Junior marketing specialist
Inwestycyjna 142, Przeszkoda (pow. grodziski)
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udział w tworzeniu i realizowaniu planów contentowych (projekty referencyjne, przygotowanie artykułów do publikacji i materiałów dla partnerów handlowych, komunikaty wewnętrzne);
Prowadzimy rekrutację na stanowisko Kreślarza CAD. To dopiero pierwszy szczebel na zawodowej drabinie w branży budowlanej, ale z pewnością jeden z najważniejszych. Wszystkie umiejętności zdobyte tutaj będziesz wykorzystywać do końca swojej kariery
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało między innymi:
Tworzenie dokumentacji technicznej zaprojektowanych przez nas rozwiązań,
Opracowywanie katalogów technicznych, w których przedstawisz nasze produkty i narysujesz instrukcje montażowe,
Tworzenie rysunków wykonawczych detali, które wdrożymy do naszej oferty,
Wprowadzanie danych technicznych i katalogowych do wewnętrznego systemu zamówień,
Stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności oraz dzielenie się nią z koleżankami i kolegami z zespołu
W tym tygodniu spotkania z kandydatami odbędą się w dniach 24.05 i 26.05 w g. 12:00 - 16:00 w nowej siedzibie Reynaers Aluminium miejscowość Przeszkoda. Zapraszamy!
Rozładunek i załadunek samochodów,
Przyjmowanie towarów do magazynu,
Kompletowanie i pakowanie przesyłek,
Lokowanie towarów w regałach,
Przestrzeganie obowiązujących zasad obiegu dokumentów,
Do czasu przeniesienia całkowicie części magazynowo-produkcyjnej (październik 2023 r), miejsce pracy Piaseczno, ul Okulickiego 12
Od IV kwartału 2023 docelowe miejsce pracy Przeszkoda – gmina Żabia Wola (przeprowadzka firmy do nowo powstałego zakładu)
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP,
Dbanie o rozwój kultury organizacyjnej i popularyzację bezpieczeństwa w firmie,
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy, aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz,
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków,
Specjalista ds. Ofertowania (konstrukcje aluminiowe)
Przeszkoda (pow. grodziski)
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza dokumentacji projektowej i dobór rozwiązań systemowych,
Sporządzanie ofert i wycen konstrukcji aluminiowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier
Przeszkoda (pow. grodziski)
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
W tym tygodniu spotkania z kandydatami odbędą się w dniach 24.05 i 26.05 w g. 12:00 - 16:00 w nowej siedzibie Reynaers Aluminium miejscowość Przeszkoda. Zapraszamy!
Rozładunek i załadunek samochodów,
Przyjmowanie towarów do magazynu,
Kompletowanie i pakowanie przesyłek,
Lokowanie towarów w regałach,
Przestrzeganie obowiązujących zasad obiegu dokumentów,
Gotowość do pracy (zanim nie zaczniemy przenosin do nowego zakładu) w naszej obecnej lokalizacji w Piasecznie ul. Okulickiego 12 w celu poznania pracy i nabrania doświadczenia,
Od III kwartału 2023 docelowe miejsce pracy Przeszkoda – Gmina Żabia Wola
Zachęcamy do kontaktu i wysłania CV jeżeli jest :)
Przestrzeganie obowiązujących zasad obiegu dokumentów,
Gotowość do pracy (zanim nie zaczniemy przenosin do nowego zakładu) w naszej obecnej lokalizacji w Piasecznie ul. Okulickiego 12 w celu poznania pracy i nabrania doświadczenia,
Od ok III-IV kwartału 2023 docelowe miejsce pracy Przeszkoda – gmina Żabia Wola. (Stopniowe przenosiny poszczególnych działów)
Przestrzeganie obowiązujących zasad obiegu dokumentów,
Gotowość do pracy (zanim nie zaczniemy przenosin do nowego zakładu) w naszej obecnej lokalizacji w Piasecznie ul. Okulickiego 12 w celu poznania pracy i nabrania doświadczenia,
Od ok III-IV kwartału 2023 docelowe miejsce pracy Przeszkoda – gmina Żabia Wola. (Stopniowe przenosiny poszczególnych działów)
Your goal is to discover errors and bugs in the software. You support colleague software test engineers and functional analysts in testing software and building and maintaining the necessary test environments
You elaborate tests and create new test specifications, basing yourself on standard protocols/scripts. You further coordinate these test specifications with the functional analysts so that the tests optimally cover the functionalities to be tested
You help plan and organise the tests in cooperation with functional analysts and suppliers
You ensure the long-term structure of the existing test plans
You analyse the test results. Where possible, you initially try to solve the problems yourself, or find out their cause. You report and discuss the results obtained with the test engineers and functional analysts
You help with knowledge transfer when the software is sufficiently stable to be introduced to market: you document the roll-out procedures for the support colleagues and develop manuals for them or for our customers. You look for the most efficient way to transfer knowledge and prepare this (e.g. by making 'How to'-films, preparing and -if interested- giving knowledge transfer sessions,...)
Place of work Piaseczno, - from Q3 - Q4 2023 target place of work Przeszkoda - Żabia Wola
The Production Manager leads and develops the people and processes associated with multiple manufacturing areas or value streams. Develops and ensures the achievement of manufacturing goals related to Quality, Cost, Delivery, Safety, and Morale. Builds and refine processes to ensure overall manufacturing system excellence,
Implements standard work and maintains improvement through sustaining behaviors, operating with discipline and rigor, implementing autonomous maintenance,
Oversees the production of quality products to fulfill customer requirements,
Controls and effectively utilizes the production capacity, manpower and equipment and outside resources through planning, organizing and scheduling, to minimize losses; works within the framework of the budget to optimize company profitability,
Reviews, analyzes, modifies, and implements efficient and effective department processes, policies and procedures,
Ensures all safety rules and regulations are followed; investigates accidents in a timely, accurate, and complete manner,
Monitors department budget; manages expenses within approved budget constraints
Identifies, documents and implements opportunities for continuous improvement,
Hires, trains, supervises, motivates and develops production staff; manages schedules and workflow,
Provides day-to-day guidelines and oversight of subordinates; actively works to promote and recognize performance
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP,
Dbanie o rozwój kultury organizacyjnej i popularyzację bezpieczeństwa w firmie,
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy, aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz,
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków,
Work with customers, sales team and supply chain management to improve forecast accuracy,
Maintain demand plan to ensure cost effectiveness and to meet customer demands,
Assist in risk assessment and mitigation activities,
Sales budgeting process support,
Ensures knowledge transfer with preparation of training materials workshops for relevant sales team members,
Analyze quantity and financial forecasts. Report of forecasts and demand KPIs,
Coordinate the customer projects with supply planning,
Communicate the product inventory strategies (high runners, new products, substitutions, end life…) to the supply chain team
Maintain a constant relationship with the sales, marketing, finance, sourcing, and manufacturing teams to understand the demand forecasting drivers,
Challenge the forecasts from the sales teams and the usual runs (historical data, seasonality, market trends, special offers, budgets…) with relevant data analysis,
Improve the forecasts accuracy (statistical models, software…) with transversal coordination actions and updates of the Supply Chain tool,
Address demand related queries and issues in a timely manner,
Identify opportunities to meet customer demands during constrained supply,
Maintain demand planning processes and systems to improve forecasting accuracy,
Identify areas of improvements and recommend action plans,
The Production Manager leads and develops the people and processes associated with multiple manufacturing areas or value streams. Develops and ensures the achievement of manufacturing goals related to Quality, Cost, Delivery, Safety, and Morale. Builds and refine processes to ensure overall manufacturing system excellence,
Implements standard work and maintains improvement through sustaining behaviors, operating with discipline and rigor, implementing autonomous maintenance
Oversees the production of quality products to fulfill customer requirements,
Controls and effectively utilizes the production capacity, manpower and equipment and outside resources through planning, organizing and scheduling, to minimize losses; works within the framework of the budget to optimize company profitability,
Reviews, analyzes, modifies, and implements efficient and effective department processes, policies and procedures,
Develops and communicates goals and key initiatives to improve plant performance and success,
Maintains knowledge of the skills of the labor force to manage in time of employee absence or unexpected peak demands,
Ensures all safety rules and regulations are followed; investigates accidents in a timely, accurate, and complete manner,
Monitors department budget; manages expenses within approved budget constraints
Identifies, documents and implements opportunities for continuous improvement,
Hires, trains, supervises, motivates and develops production staff; manages schedules and workflow,
Provides day-to-day guidelines and oversight of subordinates; actively works to promote and recognize performance
Prowadzimy rekrutację na stanowisko kreślarza CAD / asystenta projektanta. To dopiero pierwszy szczebel na zawodowej drabinie w branży budowlanej, ale z pewnością jeden z najważniejszych. Wszystkie umiejętności zdobyte tutaj będziesz wykorzystywać do końca swojej kariery
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• Tworzenie dokumentacji technicznej zaprojektowanych przez nas rozwiązań,
• Opracowywanie katalogów technicznych, w których przedstawisz nasze produkty i narysujesz instrukcje montażowe,
• Tworzenie rysunków wykonawczych detali, które wdrożymy do naszej oferty,
• Wprowadzanie danych technicznych i katalogowych do wewnętrznego systemu zamówień,
• Stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności oraz dzielenie się nią z koleżankami i kolegami z zespołu
RCE current sustainable development state analysis
Analysis of the sustainability requirements (carbonfootprint, recycling, waste) in the markets where RCE sells its products
Plan the RCE carbon footprint reduction based on market information
Implementation of the plan in the cooperation with company’s departments
Cooperation with Reynaers Aluminium on the implementation of the group’s sustainable development policy
Cooperation with organizations and companies promoting sustainable development
Ongoing monitoring of changes in market and formal requirements related to sustainable development in countries important for RCE (technical guidelines, certification systems)
realizacja przyjętej strategii komunikacyjnej (online i offline PR)
tworzenie treści/contentu na potrzeby komunikacji marketingowej (w języku polskim i angielskim)
opieka nad serwisami www oraz profilami firmowymi w Social Mediach, wsparcie w realizacji działań z obszaru EB
współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, drukarnie, agencja PR, domy mediowe, fotograf)
wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych i wspierających sprzedaż (typu: projekt – strony www wspólne z firmami handlowymi, opracowanie koncepcji prezentacji firmy u wybranych partnerów handlowych)
tworzenie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych
wsparcie przy planowaniu i organizacji wydarzeń – eventy dla Klientów, targi etc
poszukiwanie nowych rozwiązań komunikacyjnych celem wzmocnienia wizerunku marki, także w wymiarze ekonomicznym
realizacja przyjętej strategii komunikacyjnej (online i offline PR)
tworzenie treści/contentu na potrzeby komunikacji marketingowej (w języku polskim i angielskim)
opieka nad serwisami www oraz profilami firmowymi w Social Mediach, wsparcie w realizacji działań z obszaru EB
współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, drukarnie, agencja PR, domy mediowe, fotograf)
wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych i wspierających sprzedaż (typu: projekt – strony www wspólne z firmami handlowymi, opracowanie koncepcji prezentacji firmy u wybranych partnerów handlowych)
tworzenie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych
wsparcie przy planowaniu i organizacji wydarzeń – eventy dla Klientów, targi etc
poszukiwanie nowych rozwiązań komunikacyjnych celem wzmocnienia wizerunku marki, także w wymiarze ekonomicznym
Prowadzimy rekrutację na stanowisko kreślarza CAD / asystenta projektanta. To dopiero pierwszy szczebel na zawodowej drabinie w branży budowlanej, ale z pewnością jeden z najważniejszych. Wszystkie umiejętności zdobyte tutaj będziesz wykorzystywać do końca swojej kariery. Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• Tworzenie dokumentacji technicznej zaprojektowanych przez nas rozwiązań,
• Opracowywanie katalogów technicznych, w których przedstawisz nasze produkty i narysujesz instrukcje montażowe,
• Tworzenie rysunków wykonawczych detali, które wdrożymy do naszej oferty,
• Wprowadzanie danych technicznych i katalogowych do wewnętrznego systemu zamówień,
• Stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności oraz dzielenie się nią z koleżankami i kolegami z zespołu