Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista ds. obsługi klienta on-line z j. angielskim
Opole
Wygasła: 04.08.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa klienta on-line na rynku polskim oraz międzynarodowym
zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem takich kanałów jak telefon lub email
obsługa dokumentacji związanej z zamówieniami oraz kontrola ekspedycji
przyjmowanie zamówień do realizacji i aktualizacja statusów zamówień
monitorowanie obsługiwanych rynków
wprowadzanie danych klientów do systemu
redagowanie ofert handlowych oraz pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne