Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu
Antoniego Edwarda Odyńca 23A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy osoby, która lubi kontakt z ludźmi, z łatwością nawiązuje relacje
i potrafi współpracować w zróżnicowanym środowisku
To oferta pracy dla osoby, która posiada doświadczenie pracy zespołowej, np
w projektach społecznych i/lub wolontariackich
Jeśli chcesz się rozwijać, pomagając chorym dzieciom, dołącz do nas
Będziesz członkiem największego w Polsce zespołu, działającego na rzecz dzieci chorych onkologicznie. Będziesz pracować w ogólnopolskiej Fundacji, która współpracuje w skali europejskiej i międzynarodowej ze środowiskiem medycznym, organizacji pacjentów i decydentów na rzecz ratowania zdrowia i życia dzieci
Zakres odpowiedzialności:
Kluczowe zadanie: Pozyskiwanie środków na cele statutowe Fundacji, z których finansowane są: leki ratujące życie i dostęp do najnowszych metod leczenia dzieci; bezpośrednia pomoc dla rodzin chorych dzieci; wsparcie psychologiczne i terapeutyczne; innowacyjne i przełomowe badania nad nowotworami dziecięcymi;
Obszar relacji & komunikacji: nawiązywanie i utrzymanie relacji z darczyńcami Fundacji (nowi darczyńcy); bieżąca współpraca i komunikacja z darczyńcami biznesowymi (istniejąca baza darczyńców); współpraca z interesariuszami Fundacji – krajowa i międzynarodowa;
Obszar organizacji & kreacji: opracowywanie i realizacja planów pozyskania środków na cele statutowe Fundacji we współpracy z Zarządem Fundacji; analiza efektywności realizowanych działań i przygotowanie raportów; współtworzenie wydarzeń charytatywnych w Zespole Partnerstw & Komunikacji; udział w opracowaniu kampanii komunikacyjnych i fundraisingowych (online & onsite) w Zespole Partnerstw & Komunikacji
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego fundraisera, który chciałby zbudować własny zespół i wraz z nim pozyskiwać środki na ratowanie zdrowia i życia chorych dzieci
Szukamy osoby, która ma odwagę wyznaczać nowe kierunki, jest konsekwentna w działaniu, ceni niezależność, lubi realizować własne koncepcje, fantastycznie buduje relacje i dobrze czuje się w dynamicznym zróżnicowanym środowisku. Osoby, która ma osiągnięcia w obszarze fundraisingu i czuje, że chciałaby zrobić kolejny krok w rozwoju zawodowym
To oferta pracy w ogólnopolskiej Fundacji, która współpracuje w skali europejskiej i międzynarodowej ze środowiskiem medycznym, organizacji pacjentów i decydentów na rzecz ratowania zdrowia i życia dzieci chorych na nowotwór
Zakres obowiązków:
Nadrzędna odpowiedzialność:
Pozyskiwanie środków na cele statutowe Fundacji i koordynacja prac pozostałych fundraiserów
Zadania managerskie:
* Ewaluacja dotychczasowych działań fundraisingowych Fundacji oraz istniejącego Programu Partnerstw;
* Kierowanie pracami zespołu fundraiserów, cykliczna ewaluacja prac zespołu i rozwój jego członków (wsparcie HR);
* Opracowanie strategii pozyskiwania środków i jej implementacja z podległym zespołem;
* Tworzenie i realizacja rocznych planów funadraisingowych w odniesieniu do budżetu Fundacji;
* Identyfikacja i wdrożenie innowacyjnych, angażujących form fundraisingu – kampanii, eventów, programów - we współpracy z zespołem komunikacji;
* Monitoring, ewaluacja i raportowanie rezultatów działań fundraisingowych;
* Udział w opracowaniu budżetu rocznego Fundacji z pozostałymi managerami Fundacji i Zarządem;
* Uczestniczenie w procesach decyzyjnych dot. programów strategicznych Fundacji
Relacje i umacnianie Partnerstw:
* Rozwój relacji z obecnymi darczyńcami Fundacji (biznes);
* Współpraca z interesariuszami Fundacji – krajowa i międzynarodowa;
* Współpraca z managerami i dyrektorami pozostałych zespołów Fundacji
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do Zespołu Wsparcia Psychospołecznego pracującego w Klinice Pediatrii, Onkologii i Hematologii Dziecięcej w Bydgoszczy poszukujemy doświadczonego Psychologa dziecięcego
Do jej/jego zadań będzie należało:
- realizacja świadczeń zdrowotnych w postaci wykonywania czynności diagnostycznych,
- udzielanie konsultacji, porad psychologicznych i innych form pomocy psychologicznej,
- udzielanie opieki psychologicznej nad pacjentem i jego rodziną
Stworzenie strategii komunikacji Fundacji i strategii marki we współpracy z Zarządem Fundacji;
Opracowanie koncepcji i realizacja projektów w obszarze komunikacji, w tym m.in.: eventów lokalnych i ogólnopolskich, wydarzeń specjalnych z udziałem interesariuszy, kampanii informacyjnych i edukacyjnych;
Przygotowywanie angażujących materiałów komunikacyjnych z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji i grup odbiorców, w tym m.in. do: komunikacji wizualnej, www, media relations (informacji, wypowiedzi, artykułów);
Opracowanie planów komunikacji dla projektów & programów we współpracy z innymi managerami Fundacji oraz ich efektywna realizacja;
Koordynacja działań komunikacyjnych Fundacji w mediach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Youtube, Insagram) i na stronie internetowej;
Koordynacja i nadzór nad pracami zespołu, rozwój wiedzy i kompetencji jego członków oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi Fundacji oraz koordynacja i nadzór nad pracami grafików, fotografów, filmowców w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań;
Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników;
Tworzenie rocznych planów komunikacji oraz zarządzanie budżetem komunikacji;
Stworzenie strategii komunikacji Fundacji i strategii marki we współpracy z Zarządem Fundacji;
Opracowanie koncepcji i realizacja projektów w obszarze komunikacji, w tym m.in.: eventów lokalnych i ogólnopolskich, wydarzeń specjalnych z udziałem interesariuszy, kampanii informacyjnych i edukacyjnych;
Przygotowywanie angażujących materiałów komunikacyjnych z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji i grup odbiorców, w tym m.in. do: komunikacji wizualnej, www, media relations (informacji, wypowiedzi, artykułów);
Opracowanie planów komunikacji dla projektów & programów we współpracy z innymi managerami Fundacji oraz ich efektywna realizacja;
Koordynacja działań komunikacyjnych Fundacji w mediach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Youtube, Insagram) i na stronie internetowej;
Koordynacja i nadzór nad pracami zespołu, rozwój wiedzy i kompetencji jego członków oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi Fundacji oraz koordynacja i nadzór nad pracami grafików, fotografów, filmowców w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań;
Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników;
Tworzenie rocznych planów komunikacji oraz zarządzanie budżetem komunikacji;
- Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
- planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji,
- inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
- budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; przygotowywanie raportów, podsumowań);
- monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich,
- aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych
- udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu
Planowanie, przygotowanie i realizacja kampanii i aktywności marketingowych na stronie www Fundacji;
wykorzystanie mediów owned, earned i paid na potrzeby spójnych działań wielokanałowych;
tworzenie kampanii marketing automation z wykorzystaniem dostępnych narzędzi [hubspot] i moderacja zbiórek charytatywnych na nowej stronie www Fundacji [w budowie];
tworzenie ścieżek sprzedażowych (fundraisingowych), bazujących na określonym cyklu życia partnerów Fundacji;
wsparcie działań customer service;
monitorowanie działań w systemach analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Ads, Analityka HubSpot), analiza zasięgów i aktywny współudział w rekomendowaniu rozwiązań w obszarze digital marketingu;
Planowanie, przygotowanie i realizacja kampanii i aktywności marketingowych na stronie www Fundacji;
wykorzystanie mediów owned, earned i paid na potrzeby spójnych działań wielokanałowych;
tworzenie kampanii marketing automation z wykorzystaniem dostępnych narzędzi [hubspot] i moderacja zbiórek charytatywnych na nowej stronie www Fundacji [w budowie];
tworzenie ścieżek sprzedażowych (fundraisingowych), bazujących na określonym cyklu życia partnerów Fundacji;
wsparcie działań customer service;
monitorowanie działań w systemach analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Ads, Analityka HubSpot), analiza zasięgów i aktywny współudział w rekomendowaniu rozwiązań w obszarze digital marketingu;
- Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
- planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji,
- inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
- budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; przygotowywanie raportów, podsumowań);
- monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich,
- aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych
- udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu
planowanie działań, zadań i harmonogramów oraz monitorowanie realizacji projektów,
organizacja pracy zespołu projektowego,
planowanie budżetu projektu w zakresie przychodów, wydatków oraz monitorowania wykonania,
ścisła współpraca z całym Zespołem Partnerstw i Komunikacji oraz rzecznikiem prasowym Fundacji,
raportowanie postępów prac w projektach do przełożonego i Zarządu Fundacji,
udział w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw i Komunikacji,
współpraca z pozostałymi działami Fundacji, w tym udział w ich spotkaniach zespołowych,
pisanie i redagowanie merytorycznego kontentu i różnego rodzaju materiałów (artykuły, opisy, prezentacje, oferty, posty na social media),
skuteczna komunikacja i współpraca z podwykonawcami, m.in. grafikami, agencjami kreatywnymi, zewnętrznymi ekspertami i innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów Fundacji,
ewaluacja projektów, agregowanie i systematyzacja materiałów, w tym danych liczbowych podsumowujących kampanie komunikacyjne, programy i projekty do Raportu Rocznego Fundacji
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Praca z pacjentem onkologicznym i jego rodziną,
Organizowanie i zarządzanie pracą zespołu,
Kształtowanie procesów i standardów pracy,
Wyznaczenie kierunków rozwoju zespołu psychologów dla jego działalności w Przylądku Nadziei oraz wdrożenie zaproponowanych rozwiązań,
Nawiązywanie, rozwój i umacnianie partnerstw z ekspertami, jak również ośrodkami akademickimi oraz innymi organizacjami pozarządowymi w zakresie psychologii i psycho-onkologii,
Współpraca z pozostałymi specjalistami w zakresie diagnozy, leczenia i rehabilitacji dzieci i młodzieży z chorobą nowotworową (psychiatra, neuropsycholog, itp.)
Dbałość o motywację i rozwój kompetencji członków zespołu,
Nadzorowanie programu staży i praktyk w zespole psychologów oraz organizacja pracy praktykantów i stażystów,
Ścisła współpraca ze wszystkimi działami Fundacji
Współpraca i dbałość o relacje z personelem medycznym Przylądka Nadziei,
Udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach z zakresu psychologii i psycho-onkologii oraz reprezentowanie Fundacji w tym obszarze,
Nadzór nad działalnością wydawniczą Fundacji w obszarze psychologii
Przygotowanie ogólnopolskiej strategii działań zespołu Kliniki Mentalnej;
Wyznaczenie kierunków rozwoju zespołu Klinki Mentalnej dla jego działalności w Przylądku Nadziei oraz wdrożenie zaproponowanych rozwiązań;
Budowanie partnerstw krajowych i międzynarodowych w zakresie wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych standardów pracy z pediatrycznym pacjentem onkologicznym oraz jego rodziną w obszarze psychologicznym, pedagogicznym i społecznym;
Nawiązywanie, rozwój i umacnianie partnerstw z ekspertami, jak również ośrodkami akademickimi oraz innymi organizacjami pozarządowymi w zakresie psychologii, psychoonkologii, psychiatrii, neurologopedii i laryngologii i onkopedagogiki;
Współpraca z pozostałymi specjalistami w zakresie diagnozy, leczenia i rehabilitacji dzieci i młodzieży z chorobą nowotworową (psychiatra, neuropsycholog, itp.);
Współpraca z placówkami oświaty w obszarze psychoedukacji;
Współpraca krajowa i międzynarodowa z placówkami medycznymi w zakresie R&D w obszarze wsparcia pacjenta onkologicznego;
Wypracowanie i wdrożenie standardów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego ozdrowieńców konsultowanych w Centrum Ozdrowieńców do 18 roku życia oraz postępowania i wsparcia psychologicznego młodych dorosłych po chorobie nowotworowej (pomiędzy 18 a 25 rokiem życia);
Opracowywanie ogólnopolskich i lokalnych programów wsparcia pacjentów onkologicznych i ich rodzin na wszystkich etapach leczenia, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i socjalnego. Nadzór nad wdrożeniem;
Organizowanie i zarządzanie pracą zespołu;
Kształtowanie procesów i standardów pracy;
Dbałość o motywację i rozwój kompetencji członków zespołu;
Stworzenie programu staży i praktyk w zespole Kliniki Mentalnej oraz organizacja pracy praktykantów i stażystów;
Ścisła współpraca ze wszystkimi działami Fundacji;
Współpraca i dbałość o relacje z personelem medycznym Kliniki "Przylądek Nadziei";
Udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach z zakresu psychologii i psychoonkologii oraz reprezentowanie Fundacji w tym obszarze;
Nadzór nad działalnością wydawniczą Fundacji w obszarze psychologii i pedagogiki;
Udział i/lub nadzór nad pracami zespołu Kliniki Mentalnej w projektach badawczych w obszarze wsparcia psychologicznego, pedagogicznego, społecznego pacjenta i rodziny w chorobie nowotworowej, ozdrowieńców oraz rodzin „po stracie”