Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Recepcjonista / Recepcjonistka
Konwaliowa 3, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
RECEPCJONISTA
Cel stanowiska •
zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu
prowadzenie kartoteki / bazy danych klienta
zapewnienie wysokiej jakości usług
budowanie korzystnych relacji z klientem Kluczowe obszary odpowiedzialności obsługuje klienta i zapewnia wysoką jakość obsługi
realizuje rezerwacje i sprzedaje usługi oferowane przez hotel
obsługuje bar, przygotowując napoje i posiłki zgodnie z zatwierdzoną ofertą baru
obsługuje restaurację, serwuje dania zgodnie z zatwerdzonym menu
informuje klienta o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych, a także o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu
dba i stara się o zagwarantowanie należnej klientom jakości oferowanych usług w sposób mający na celu zapewnienie zadowolenia klientów; stara się klienta ponownie pozyskać
ponosi odpowiedzialność za środki pieniężne w kasie powierzone w czasie wykonywania pracy
przyjmuje należności od klientów, wystawia faktury i przygotowuje dokumenty do faktur kredytowych
prowadzi statystyki i przekazuje informacje w tym zakresie dla innych działów dba o czystość w miejscu pracy i zapobiega marnotrawstwu
przestrzega i właściwie stosuje obowiązujące zasady / przepisy BHP, Ppoż., Sanepid-u oraz utrzymuje wysokie standardy sanitarne w ramach prowadzonej działalności
przestrzega przepisów i procedur obowiązujących w dziale w którym pracuje przestrzega obowiązujących przepisów Prawa Pracy
zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu
prowadzenie kartoteki / bazy danych klienta
zapewnienie wysokiej jakości usług
budowanie korzystnych relacji z klientem Kluczowe obszary odpowiedzialności obsługuje klienta i zapewnia wysoką jakość obsługi
realizuje rezerwacje i sprzedaje usługi oferowane przez hotel
obsługuje bar, przygotowując napoje i posiłki zgodnie z zatwierdzoną ofertą baru
obsługuje restaurację, serwuje dania zgodnie z zatwerdzonym menu
informuje klienta o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych, a także o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu
dba i stara się o zagwarantowanie należnej klientom jakości oferowanych usług w sposób mający na celu zapewnienie zadowolenia klientów; stara się klienta ponownie pozyskać
ponosi odpowiedzialność za środki pieniężne w kasie powierzone w czasie wykonywania pracy
przyjmuje należności od klientów, wystawia faktury i przygotowuje dokumenty do faktur kredytowych
prowadzi statystyki i przekazuje informacje w tym zakresie dla innych działów dba o czystość w miejscu pracy i zapobiega marnotrawstwu
przestrzega i właściwie stosuje obowiązujące zasady / przepisy BHP, Ppoż., Sanepid-u oraz utrzymuje wysokie standardy sanitarne w ramach prowadzonej działalności
przestrzega przepisów i procedur obowiązujących w dziale w którym pracuje przestrzega obowiązujących przepisów Prawa Pracy