Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (197)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 197 )
Specjalista ds. administracyjnych
Gdańsk
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawna obsługa Sekretariatu Spółki, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do określonych osób/miejsc, prowadzenie ewidencji wejść, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie spotkań
Organizacja i obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, oraz narad w siedzibie Spółki, dbanie o zaopatrzenie i wyposażenie organizacyjne spotkań
Przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Pracowników Spółki
Obsługa i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka i odbiór przesyłek ze szczególnym zachowaniem zasad poufności, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji
Udział w procesie zbierania podpisów na wszystkich złożonych do sekretariatu Spółki dokumentach kierowanych do Zarządu Spółki, obróbce elektronicznej tych dokumentów, skanowaniu, drukowaniu, etc
Przygotowywanie zamówień artykułów biurowych i innych na potrzeby Spółki, wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP
Obsługa i zarządzanie umowami na obsługę korespondencji, przesyłek, zaopatrzenie w materiały biurowe
Prace administracyjno-biurowe m.in.: archiwizacja i segregacja dokumentów, uzupełnianie danych, opisywanie dokumentów
Udział w tworzeniu budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych, zbieranie i weryfikacja zapotrzebowania przy współpracy z innymi obszarami projektowymi (business partnering i business sparring)
Raportowanie wykonania umów, budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych, w ujęciu kasowym i memoriałowym, prognozy wykonania
Monitorowanie wykonania budżetu, przesunięć, oszczędności i wykorzystania rezerwy projektowej, procedowanie change requestów
Udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur i procesów kontrolingowych, mapowanie i standaryzacja, tworzenie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących i automatyzujących raportowanie
Udział w rozwoju SAP i innych narzędzi IT na potrzeby kontrolingowe projektów inwestycyjnych
Przygotowywanie prezentacji dla kierownictwa o utylizacji budżetu projektu, przesunięciach i ich przyczynach
Współpraca bieżąca z partnerem zagranicznym
Prognozowanie zapotrzebowania na środki finansowe
Udział w zamykaniu miesiąca: kalkulacja i monitorowanie rezerw, weryfikacja kompletności rozliczeń z kontrahentami
Weryfikacja zgodności planowanych wydatków/umów z aktualnym planem finansowym/inwestycyjnym
Weryfikacja i analiza poprawności raportowania czasu pracy i wykonanych zadań na projekty, podział roboczogodzin na capex i opex
Wsparcie audytów biegłych od strony zdarzeń projektowych
Współpraca z audytorami w zakresie badania sprawozdań finansowych, pakietów półrocznych, audytów wstępnych i końcowych
Wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań Zarządu z działalności, z wydatków reprezentacyjnych itp. i współpraca z zewnętrznym CUW księgowym w tym zakresie
Koordynacja prac nad korporacyjnym zatwierdzeniem jednostkowych sprawozdań finansowych i złożeniem ich do KRS
Analiza i opiniowanie sposobu ujawnień transakcji w księgach i sprawozdaniach wg MSSF i UoR
Realizacja wymogów MSSF, MSR lub UoR
Udział w miesięcznym raportowaniu na potrzeby konsolidacji, zgodnie z wymogami Grupy
Raportowanie wynikające z zasad „taxonomy” UE
Aktualizacja polityk rachunkowości i innych powiązanych procedur
Przygotowanie sprawozdań dla GUS, MAP, NBP, itp
Udział w zamykaniu miesiąca i roku
Współpraca z innymi obszarami firmy oraz zewnętrznymi (w tym zagranicznymi) partnerami/inwestorami w zakresie realizowanych zadań
Rekomendowanie najbardziej optymalnych rozwiązań technicznych dla projektu
Zarządzanie doradcami technicznymi oraz definiowanie zadań wymaganych do realizacji projektu
Współpraca z wewnętrznymi zespołami technicznymi (między innymi analitycznym, rozpoznania obszaru, fundamentowym, portowym etc.)
Przygotowywanie technicznych i operacyjnych wymagań do procesu przetargowego na dostawy i utrzymanie morskich turbin wiatrowych
Przygotowanie RFI oraz ocena i analiza ofert producentów morskich turbin wiatrowych. Uczestnictwo w negocjacjach/dyskusjach podczas całego procesu RFI
Nadzór nad projektowaniem, kontrolą jakości, dostawami, instalacją i uruchomieniem morskich turbin wiatrowych na etapie realizacji kontraktu
Zapewnienie niezbędnych wymagań dot. Morskich turbin wiatrowych do wszystkich obszarów i kontraktów na etapie przygotowania Projektu
Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w kwestiach technicznych Projektu
Wsparcie dialogu z producentami Morskich turbin wiatrowych w całym procesie przetargowym i negocjacyjnym. Sprawdzanie, analiza i ocena ofert pod kątem technicznym. Wsparcie negocjacji umów w kwestiach technicznych i operacyjnych
Dostarczanie wymaganych wsadów kosztów CAPEX i OPEX w modelu biznesowym Projektu
Wsparcie działu prawnego w przygotowaniu umów
Zarządzanie interfejsami z powiązanymi kontraktami
Rekomendowanie najbardziej optymalnych rozwiązań technicznych dla projektu
Zarządzanie doradcami technicznymi oraz definiowanie zadań wymaganych do realizacji projektu
Współpraca z wewnętrznymi zespołami technicznymi (między innymi analitycznym, rozpoznania obszaru, fundamentowym, portowym etc.)
Przygotowywanie technicznych i operacyjnych wymagań do procesu przetargowego na dostawy i utrzymanie morskich turbin wiatrowych
Przygotowanie RFI oraz ocena i analiza ofert producentów morskich turbin wiatrowych. Uczestnictwo w negocjacjach/dyskusjach podczas całego procesu RFI
Nadzór nad projektowaniem, kontrolą jakości, dostawami, instalacją i uruchomieniem morskich turbin wiatrowych na etapie realizacji kontraktu
Zapewnienie niezbędnych wymagań dot. Morskich turbin wiatrowych do wszystkich obszarów i kontraktów na etapie przygotowania Projektu
Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w kwestiach technicznych Projektu
Wsparcie dialogu z producentami Morskich turbin wiatrowych w całym procesie przetargowym i negocjacyjnym. Sprawdzanie, analiza i ocena ofert pod kątem technicznym. Wsparcie negocjacji umów w kwestiach technicznych i operacyjnych
Dostarczanie wymaganych wsadów kosztów CAPEX i OPEX w modelu biznesowym Projektu
Wsparcie działu prawnego w przygotowaniu umów
Zarządzanie interfejsami z powiązanymi kontraktami
Weryfikacja zgodności prac projektowych oraz wykonawczych w zakresie infrastruktury elektroenergetycznej morskich farm wiatrowych
Weryfikacja zgodności oraz uzgadnianie dokumentacji technicznej oraz harmonogramów wykonywania prac z Operatorem Sieci Przesyłowej oraz Operatorem Sieci Dystrybucyjnej
Bieżący kontakt z Operatorem Sieci Przesyłowej i Operatorami Sieci Dystrybucyjnych oraz koordynacja prac w zakresie przeprowadzania testów oraz rozruchu w tym wykonywania testów sprawdzających oraz zgodności zgodnie z wymaganiami Operatora
Koordynacja prac w zakresie testów oraz prac rozruchowych z uczestnikami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi prac projektowych infrastruktury elektroenergetycznej morskich farm wiatrowych w tym firmami wykonawczymi, partnerami biznesowymi oraz końcowymi użytkownikami
Udział oraz weryfikacja prac w zakresie testów FAT, SAT, SIT oraz testów sprawdzających i zgodności infrastruktury elektroenergetycznej morskich farm wiatrowych
Udział w opracowywaniu procedur zarządzania jakością oraz bezpieczeństwa w tym procedur LOTO oraz PtW
Zarządzanie powierzonym pakietem zadań w ramach struktury projektowej
Udział w opracowaniu specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) w zakresie infrastruktury elektroenergetycznej dla morskich farm wiatrowych
Przygotowanie i koordynacja dokumentów formalnych (harmonogramów rzeczowo-finansowych, warunków udziału oraz oceny w postępowaniu, etc.) w ramach obowiązujących procedur korporacyjnych
Przygotowanie materiałów informacyjnych, raportów, opracowań dotyczących realizowanych zadań
Rekomendowanie najbardziej optymalnych rozwiązań technicznych dla projektu
Zarządzanie doradcami technicznymi oraz definiowanie zadań wymaganych do realizacji projektu
Współpraca z wewnętrznymi zespołami technicznymi (między innymi analitycznym, rozpoznania obszaru, turbinowym, portowym etc.)
Przygotowywanie technicznych i operacyjnych wymagań do procesu przetargowego na dostawy i utrzymanie fundamentów
Przygotowanie RFI oraz ocena i analiza ofert producentów fundamentów. Uczestnictwo w negocjacjach/dyskusjach podczas całego procesu RFI
Nadzór nad projektowaniem, kontrolą jakości, dostawami, instalacją i uruchomieniem fundamentów na etapie realizacji kontraktu
Zapewnienie niezbędnych wymagań dot. Fundamentów do wszystkich obszarów i kontraktów na etapie przygotowania Projektu
Zapewnienie zgodności realizowanych procesów z Prawem Budowlanym
Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w kwestiach technicznych Projektu
Wsparcie dialogu z producentami Fundamentów w całym procesie przetargowym i negocjacyjnym. Sprawdzanie i analiza ofert pod kątem technicznym oraz ocena ofert producentów Fundamentów. Wsparcie negocjacji umów w kwestiach technicznych i operacyjnych
Dostarczanie wymaganych wsadów kosztów CAPEX i OPEX, w modelu biznesowym Projektu
Wsparcie działu prawnego w przygotowaniu umów
Zarządzanie interfejsami z powiązanymi kontraktami – choćby na realizację prac projektowych
Rekomendowanie najbardziej optymalnych rozwiązań technicznych dla projektu
Zarządzanie doradcami technicznymi oraz definiowanie zadań wymaganych do realizacji projektu
Współpraca z wewnętrznymi zespołami technicznymi (między innymi analitycznym, rozpoznania obszaru, turbinowym, portowym etc.)
Przygotowywanie technicznych i operacyjnych wymagań do procesu przetargowego na dostawy i utrzymanie fundamentów
Przygotowanie RFI oraz ocena i analiza ofert producentów fundamentów. Uczestnictwo w negocjacjach/dyskusjach podczas całego procesu RFI
Nadzór nad projektowaniem, kontrolą jakości, dostawami, instalacją i uruchomieniem fundamentów na etapie realizacji kontraktu
Zapewnienie niezbędnych wymagań dot. Fundamentów do wszystkich obszarów i kontraktów na etapie przygotowania Projektu
Zapewnienie zgodności realizowanych procesów z Prawem Budowlanym
Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w kwestiach technicznych Projektu
Wsparcie dialogu z producentami Fundamentów w całym procesie przetargowym i negocjacyjnym. Sprawdzanie i analiza ofert pod kątem technicznym oraz ocena ofert producentów Fundamentów. Wsparcie negocjacji umów w kwestiach technicznych i operacyjnych
Dostarczanie wymaganych wsadów kosztów CAPEX i OPEX, w modelu biznesowym Projektu
Wsparcie działu prawnego w przygotowaniu umów
Zarządzanie interfejsami z powiązanymi kontraktami – choćby na realizację prac projektowych
Ekspert ds. geofizyki i hydrografii w projektach Morskich Farm Wiatrowych
Gdańsk
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Odpowiedzialność za ogólną strategię budowania wiedzy geofizycznej na obszarach planowanych Morskich Farm Wiatrowych (MFW)
Przygotowanie dokumentacji przetargowej i określenie zakresu prac hydrograficznych i geofizycznych, w tym pomiarów batymetrycznych, magnetometrycznych, sonarowych i sejsmoakustycznych, oraz nadzorowanie wykonania kampanii pomiarowych w ramach programu MFW
Odpowiedzialność za najwyższą jakość danych
Opracowywanie dodatkowych wewnętrznych analiz na potrzeby optymalnego wykonania modelu podłoża gruntowego w obszarze MFW
Przygotowanie dokumentacji projektowej w zakresie prowadzonych badań hydrograficznych i geofizycznych takich jak plan projektu, budżet i harmonogram, oraz nadzór nad realizacją umów
Współpraca z innymi obszarami i departamentami Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Ekspert ds. geofizyki i hydrografii w projektach Morskich Farm Wiatrowych
Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Odpowiedzialność za ogólną strategię budowania wiedzy geofizycznej na obszarach planowanych Morskich Farm Wiatrowych (MFW)
Przygotowanie dokumentacji przetargowej i określenie zakresu prac hydrograficznych i geofizycznych, w tym pomiarów batymetrycznych, magnetometrycznych, sonarowych i sejsmoakustycznych, oraz nadzorowanie wykonania kampanii pomiarowych w ramach programu MFW
Odpowiedzialność za najwyższą jakość danych
Opracowywanie dodatkowych wewnętrznych analiz na potrzeby optymalnego wykonania modelu podłoża gruntowego w obszarze MFW
Przygotowanie dokumentacji projektowej w zakresie prowadzonych badań hydrograficznych i geofizycznych takich jak plan projektu, budżet i harmonogram, oraz nadzór nad realizacją umów
Współpraca z innymi obszarami i departamentami Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Obsługa umowy kredytowej na finansowanie projektu, współpraca bieżąca z bankami, opiniowanie warunków i ich adaptacja w praktyce projektowej
Udział w tworzeniu procedur i procesów związanych z obsługą finansowania, ich optymalizacja
Opiniowanie umów pod katem wymogów bankowych i udział w negocjacjach
Koordynacja zagadnień ubezpieczeniowych wynikających z warunków finansowania przy współpracy z centralą, inwestorem i doradcami
Koordynacja prac w zakresie ustanowienia zabezpieczeń wynikających z warunków finansowania przy współpracy z centralą, inwestorem i doradcami
Koordynacja prac nad wdrożeniem warunków zawieszających umowy na finansowanie projektu
Monitorowanie kowenantów i raportowanie do banków
Udział w procesie pozyskania finansowania dłużnego dla projektów inwestycyjnych w formule project finance, przygotowywanie dokumentacji do oceny projektu przez finansujących i doradców
Koordynacja due dilligence projektu przez banki i doradców
Współpraca z doradcami ds. project finance oraz z innymi inwestorami
Zarządzanie interesariuszami procesu na różnych poziomach organizacji
Tworzenie i nadzór nad realizacją harmonogramów (w Primavera P6) projektów budowy morskich farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim
Cykliczna aktualizacja harmonogramów w oparciu o faktyczny postęp prac projektowych
Przygotowanie wkładów i koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (w tym sprawozdań, prezentacji lub analiz) operacyjnych i zarządczych zgodnie z przyjętym modelem raportowania
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań w zakresie zaawansowania projektów budowy morskich farm wiatrowych, w tym cyklicznych sesji w celu aktualizacji harmonogramów, warsztatów oraz prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Udział w opracowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu metodyki, procedur i narzędzi w zakresie zarządzania programem i projektami
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, kontrolę finansową projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Bieżące analizowanie postępu prac, przyczyn występowania opóźnień, problemów i ryzyk w nadzorowanych harmonogramach projektów
Przygotowywanie podsumowania statusu, głównych problemów i ryzyk oraz planów naprawczych w zakresie realizacji harmonogramów projektów
Weryfikacja harmonogramów wykonawców i dostawców oraz ich implementacja do ogólnego harmonogramu projektu
Tworzenie i nadzór nad realizacją harmonogramów (w Primavera P6) projektów budowy morskich farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim
Cykliczna aktualizacja harmonogramów w oparciu o faktyczny postęp prac projektowych
Przygotowanie wkładów i koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (w tym sprawozdań, prezentacji lub analiz) operacyjnych i zarządczych zgodnie z przyjętym modelem raportowania
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań w zakresie zaawansowania projektów budowy morskich farm wiatrowych, w tym cyklicznych sesji w celu aktualizacji harmonogramów, warsztatów oraz prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Udział w opracowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu metodyki, procedur i narzędzi w zakresie zarządzania programem i projektami
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, kontrolę finansową projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Bieżące analizowanie postępu prac, przyczyn występowania opóźnień, problemów i ryzyk w nadzorowanych harmonogramach projektów
Przygotowywanie podsumowania statusu, głównych problemów i ryzyk oraz planów naprawczych w zakresie realizacji harmonogramów projektów
Weryfikacja harmonogramów wykonawców i dostawców oraz ich implementacja do ogólnego harmonogramu projektu
Ekspert ds. zarządzania kontraktami – Contract manager
Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad realizacją zawartych umów dot. budowy Morskich Farm Wiatrowych – monitorowanie warunków, terminów, kamieni milowych oraz wymogów prawnych i technicznych
Koordynacja prac związanych z realizowaniem zawartych umów, w tym zarządzanie zmianami i roszczeniami. Angażowanie działów merytorycznych adekwatnie do potrzeb. Współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń warunków umów, akceptacji prac wykonanych oraz Kamieni Milowych itd
Koordynowanie opracowywania dokumentacji przetargowej na potrzeby kolejnych postępowań. Przygotowywanie projektów umów na oraz ich opiniowanie z departamentem prawnym. Uzgadnianie finalnych projektów umów z departamentami merytorycznymi m.in. zakupów, technicznym, finansowym, ds. zapewnienia finansowania itd., celem wypracowania optymalnych zapisów umownych
Wypracowywanie i negocjowanie warunków umów z kontrahentami. Finalizowanie nierozstrzygniętych kwestii związanych z kontraktem
Opracowanie i utrzymywanie standardowych szablonów umów. Prowadzenie, aktualizowanie i ulepszanie zapisów kontraktowych we współpracy z innymi komórkami PGE Baltica
Badanie wymagań, obowiązków i zobowiązań firmy wynikających z umów w celu zapewnienia zgodności z celami GK PGE i regulacjami branżowymi
Nadzorowanie realizacji kontraktów w celu zapewnienia zgodności z wytycznymi regulacyjnymi
Monitorowanie postępu prac projektowych, w tym: interpretacja wskaźników finansowych i przyczyn odchyleń, przygotowanie wkładów oraz koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (sprawozdań, prezentacji lub analiz) zgodnie z przyjętym modelem raportowania oraz udział w pracach nad rozwojem podejścia do raportowania
Wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów w zarządzaniu projektami realizowanymi w ramach Programu Offshore GK PGE, udział w pracach związanych z planowaniem zadań projektowych, budżetowaniem i harmonogramowaniem
Realizacja prac z zakresu planowania oraz zarządzania strategicznego / biznesowego Programem Offshore GK PGE, udział w przygotowywaniu planów, analiz, prezentacji i dokumentów w zakresie zarządzania Programem oraz projektami realizowanych w ramach Programu
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań dot. statusu projektów budowy morskich farm wiatrowych, w tym prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Koordynowanie i wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów przy opracowywaniu dokumentacji zarządczej projektów oraz Programu m.in. kart projektów, planów projektów, raportów bieżących, raportów dot. danego etapu etc
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, zarządzanie harmonogramami projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Realizacja innych zadań wg bieżących potrzeb Departamentu Portfela Projektów / PMO
Weryfikacja spełniania przez Wykonawców wymagań BHP w trakcie realizacji powierzonych prac
Definiowanie potrzeb i zagrożeń w obszarze HSE podczas prac prowadzonych przez i pod nadzorem Spółki
Raportowanie o statusie BHP w projekcie
Przygotowanie i weryfikacji systemu planowania i kontroli BHP oraz określanie wskaźników pomiaru BHP w projekcie
Weryfikacja zgodności projektowanej infrastruktury Morskich Farm Wiatrowych z wymaganiami określonymi w aktach prawnych, normach i opracowaniach specjalistycznych (w obszarze HSE i ppoż.)
Współtworzenie standardów technicznych i wykonawczych GK PGE w zakresie Morskich Farm Wiatrowych – HSE
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi zaangażowanymi w realizację projektu
Udział w przygotowaniu procesów i procedur w obszarze HSE
Tworzenie/weryfikacja rocznych planów poprawy BHP w obszarze HSE
Przeprowadzanie niecyklicznych przeglądów i audytów zewnętrznych w zakresie HSE u podwykonawców
Uczestnictwo jako członek komisji w dochodzeniu powypadkowym
Prowadzenie analizy i statystyki wypadków, identyfikując trendy oraz sugerując poprawę stanu BHP
Współpraca z podwykonawcami w obszarze HSE
Przygotowanie Analizy ryzyka ( BHP) Risk Assessment w obszarze działania Spółki i nadzór nad RAMS Wykonawców
Przygotowanie zapisów w dokumentacji przetargowej w zakresie HSE
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją Projektową
Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją projektową z budowy morskich farm wiatrowych w formie elektronicznej i papierowej, w tym udział w wymianie dokumentacji z podmiotami zewnętrznymi
Prowadzenie cyfrowych repozytoriów i rejestrów danych projektowych
Udział w rozwoju narzędzi do zarządzania dokumentacją projektową (w tym DMS)
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji projektowej w Spółce oraz wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją
Nadzór nad działaniem archiwum podręcznego w zakresie dokumentacji projektowej
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz innych zgodnie z bieżącymi potrzebami Departamentu
Bieżące wspieranie Dyrektora Projektu budowy Morskiej Farmy Wiatrowej w realizacji codziennych zadań z zakresu zarządzania projektem
Samodzielne prowadzenie lub koordynowanie realizacji wybranych zadań projektowych lub prac na rzecz projektu, dostarczanie wybranych produktów projektu (Project deliverables) lub pełnienie nadzoru nad realizacją wybranych kontraktów według bieżących potrzeb
Realizacja prac z zakresu aktywnego zarządzania ryzykiem projektu. Bieżące monitorowanie statusu ryzyka projektowego, eskalowanie ewentualnych zagrożeń, monitorowanie realizacji działań zaradczych
Wspieranie Dyrektora Projektu w pracach związanych z nadzorem nad postępem prac projektowych (z uwzględnieniem harmonogramu i budżetu – we współpracy z dedykowanymi współpracownikami). Samodzielny nadzór nad realizacją w wymaganym terminie, zakresie i jakości wybranych zadań projektowych wykonywanych przez współpracujące komórki merytoryczne / członków zespołu projektowego
Opracowywanie materiałów statusowych/ informacyjnych, analiz projektowych oraz wsadu merytorycznego do dokumentacji decyzyjnej Projektu. Sporządzanie wybranych zarządczych dokumentów projektowych
Realizacja prac z zakresu pozyskiwania wymaganych zgód korporacyjnych. Wspieranie Dyrektora Projektu w nadzorowaniu realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi zgodami korporacyjnymi
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Prowadzenie postępowań administracyjnych wraz z opracowywaniem bieżących analiz i stanowisk prawnych ze szczególnym uwzględnieniem postępowań w zakresie inwestycji offshore
Opracowywanie wniosków o wydanie stanowisk organów administracyjnych
Udział w tworzeniu harmonogramów pozyskiwania decyzji i pozwoleń
Przeprowadzanie analizy ryzyk
Śledzenie zmian legislacyjnych w obszarze prawa publicznego gospodarczego
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w PGE Baltica oraz z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi, firmami doradczymi w celu prawidłowej realizacji procesów zachodzących w GK PGE
Koordynacja zadań związanych z inwestycjami portowymi (port serwisowy oraz port instalacyjny) prowadzonymi przez PGE Baltica
Koordynacja procesu negocjacji umów
Wsparcie procesów komercyjno-biznesowych związanych z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi
Przygotowywanie raportów z postępu prac
Przygotowywanie, opiniowanie i kierowanie na Zarząd Spółki wniosków dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
Współpraca z urzędami, organami administracji publicznej, lokalnymi samorządami, organizacjami branżowymi, a także innymi departamentami spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Nadzorowanie, koordynowanie, i raportowanie postępów robót budowlanych związanych z inwestycją budowy portu serwisowego
Udział w tworzeniu budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych, zbieranie i weryfikacja zapotrzebowania przy współpracy z innymi obszarami projektowymi (business partnering i business sparring)
Raportowanie wykonania umów, budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych, w ujęciu kasowym i memoriałowym, prognozy wykonania
Monitorowanie wykonania budżetu, przesunięć, oszczędności i wykorzystania rezerwy projektowej, procedowanie change requestów
Udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur i procesów kontrolingowych, mapowanie i standaryzacja, tworzenie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących i automatyzujących raportowanie
Udział w rozwoju SAP i innych narzędzi IT na potrzeby kontrolingowe projektów inwestycyjnych
Przygotowywanie prezentacji dla kierownictwa o utylizacji budżetu projektu, przesunięciach i ich przyczynach
Współpraca bieżąca z partnerem zagranicznym
Prognozowanie zapotrzebowania na środki finansowe
Udział w zamykaniu miesiąca: kalkulacja i monitorowanie rezerw, weryfikacja kompletności rozliczeń z kontrahentami
Weryfikacja zgodności planowanych wydatków/umów z aktualnym planem finansowym/inwestycyjnym
Weryfikacja i analiza poprawności raportowania czasu pracy i wykonanych zadań na projekty, podział roboczogodzin na capex i opex
Wsparcie audytów biegłych od strony zdarzeń projektowych
Wsparcie zespołu projektowego oraz Dyrektora Projektu w analizach przedinwestycyjnych, przygotowaniu do realizacji i realizacji projektu morskich farm wiatrowych wraz z przyłączem w zakresie ochrony przyrody i ochrony środowiska
Opracowywanie niezbędnej dla realizacji projektów dokumentacji przyrodniczej oraz środowiskowej w tym kart informacji o przedsięwzięciu oraz raportów o ocenie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Wykonywanie analiz terenów przewidzianych pod lokalizację infrastruktury energetycznej
Sporządzanie i udział w sporządzaniu inwentaryzacji przyrodniczej dla obszarów projektowych
Opracowywanie studiów wykonalności dla realizacji inwestycji w obszarach odnoszących się do ochrony przyrody
Opracowywanie założeń kompensacji przyrodniczej
Udział w postępowaniach zakupowych związanych z realizacją badań środowiskowych
Mapowanie zakresów badań środowiskowych
Tworzenie harmonogramów realizacji zadań w obszarze badań środowiskowych
Udział w budowaniu bazy dostawców usług z obszaru ochrony przyrody
Prowadzenie relacji z interesariuszami w zakresach w jakich dotyczyć będą ochrony przyrody
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w PGE Baltica oraz z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi, firmami doradczymi w celu prawidłowej realizacji procesów zachodzących w GK PGE
Wsparcie zespołu projektowego oraz Dyrektora Projektu w analizach przedinwestycyjnych, przygotowaniu do realizacji i realizacji projektu morskich farm wiatrowych wraz z przyłączem w zakresie ochrony przyrody i ochrony środowiska
Opracowywanie niezbędnej dla realizacji projektów dokumentacji przyrodniczej oraz środowiskowej w tym kart informacji o przedsięwzięciu oraz raportów o ocenie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Wykonywanie analiz terenów przewidzianych pod lokalizację infrastruktury energetycznej
Sporządzanie i udział w sporządzaniu inwentaryzacji przyrodniczej dla obszarów projektowych
Opracowywanie studiów wykonalności dla realizacji inwestycji w obszarach odnoszących się do ochrony przyrody
Opracowywanie założeń kompensacji przyrodniczej
Udział w postępowaniach zakupowych związanych z realizacją badań środowiskowych
Mapowanie zakresów badań środowiskowych
Tworzenie harmonogramów realizacji zadań w obszarze badań środowiskowych
Udział w budowaniu bazy dostawców usług z obszaru ochrony przyrody
Prowadzenie relacji z interesariuszami w zakresach w jakich dotyczyć będą ochrony przyrody
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w PGE Baltica oraz z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi, firmami doradczymi w celu prawidłowej realizacji procesów zachodzących w GK PGE
Ekspert ds. rozwoju biznesu (profil komercyjny / M&A)
Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Współtworzenie strategii i udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć w branży offshore w kierunku osiągnięcia neutralności klimatycznej zgodnie ze strategią Grupy PGE w zakresie nowych PSzW
Koordynacja prac zespołów kompetencyjnych lub kierowanie strumieniami projektowymi z zakresu M&A/ negocjacji umów komercyjnych lub zadań ad hoc z innych, pokrewnych obszarów
Opracowywanie dokumentacji transakcyjnej we współpracy z doradcami, tj.: umowy NDA, teasery, memoranda informacyjne
Koordynowanie procesu due diligence we współpracy z innymi działami i jednostkami organizacyjnymi GK PGE
Wsparcie strumieni projektowych pośrednio związanych z prowadzonymi negocjacjami umów, np. ubezpieczeniowy, Project Finance
Inicjacja i nadzór współpracy z innymi podmiotami na rynku Morskich Farm Wiatrowych
Koordynacja współpracy z interesariuszami wewnętrznymi (spółki lub departamenty z Grupy Kapitałowej PGE) i zewnętrznymi (doradcy zewnętrzni – kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biznesowi itd.; partnerzy)
Raportowanie postępu prac i zidentyfikowanych problemów/ ryzyka do odpowiednich organów spółek z GK PGE
Przygotowywanie materiałów (prezentacji) we współpracy z relewantnymi komórkami organizacyjnymi na potrzeby pozyskiwania określonych zgód korporacyjnych niezbędnych w toku projektu, oraz wspierania wewnętrznych prac projektowych
Współpraca z globalnymi partnerami JV i realizacja zadań w interdyscyplinarnych, międzynarodowych zespołach projektowych
Ekspert ds. procesów zakupowych (dla branży offshore)
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie procesów projektowych w obszarze zakupowym, z uwzględnieniem współpracy z partnerami strategicznymi
Kompleksowe wsparcie klienta wewnętrznego, w zakresie regulacji zakupowych oraz uzyskiwania niezbędnych zgód korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi (m.in. prawnymi, finansowymi, nadzorującymi, korporacyjnymi itp.)
Koordynacja i nadzorowanie postępowań zakupowych publicznych i niepublicznych na rzecz PGE Baltica Sp. z o.o., a także spółek projektowych, w tym weryfikacja dokumentacji zakupowej, udział w negocjacjach umów zakupowych, obsługa systemu zakupowego, dbanie o kompletność dokumentacji zakupowej
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców krajowych i zagranicznych, budowanie i utrzymywanie relacji, analiza rynku, prowadzenie bazy danych wykonawców branży Offshore
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu dialogów technicznych
Współpraca z obszarem zakupów PGE SA w sprawach związanych z postępowaniami zakupowymi oraz z tworzeniem planów zakupów spółki
Opracowanie metod uzyskania optymalnych warunków umowy, minimalizacji ryzyka oraz maksymalnej efektywności finansowej, w związku z prowadzonymi postępowaniami zakupowymi
Pełnienie nadzoru nad terminowym tworzeniem dokumentacji w procesie zakupowym
Koordynacja zadań związanych z inwestycjami portowymi (port serwisowy oraz port instalacyjny) prowadzonymi przez PGE Baltica
Koordynacja procesu negocjacji umów
Wsparcie procesów komercyjno-biznesowych związanych z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi
Przygotowywanie raportów z postępu prac
Przygotowywanie, opiniowanie i kierowanie na Zarząd Spółki wniosków dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
Współpraca z urzędami, organami administracji publicznej, lokalnymi samorządami, organizacjami branżowymi, a także innymi departamentami spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Nadzorowanie, koordynowanie, i raportowanie postępów robót budowlanych związanych z inwestycją budowy portu serwisowego
Wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów w zarządzaniu projektami realizowanymi w ramach Programu Offshore GK PGE, udział w pracach związanych z planowaniem zadań projektowych, budżetowaniem i harmonogramowaniem
Samodzielne prowadzenie wybranych zadań projektowych, dostarczanie wybranych produktów projektu (ang. deliverables) lub zarządzanie wybranymi kontraktami w uzgodnieniu z Dyrektorem / Kierownikiem Projektu
Koordynowanie i wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów przy opracowywaniu dokumentacji zarządczej projektów m.in. kart projektów, planów projektów, raportów bieżących, raportów dot. danego etapu etc
Realizacja prac z zakresu planowania oraz zarządzania strategicznego / biznesowego Programem Offshore GK PGE, udział w przygotowywaniu planów, analiz, prezentacji i dokumentów w zakresie zarządzania Programem oraz projektami realizowanych w ramach Programu
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu, nadzór nad przebiegiem realizacji zadań projektowych w terminie i jakości, aktywne wspieranie członków zespołu projektowego w realizacji prac projektowych
Ekspert ds. rozwoju biznesu (profil komercyjny / M&A)
Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Współtworzenie strategii i udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć w branży offshore w kierunku osiągnięcia neutralności klimatycznej zgodnie ze strategią Grupy PGE w zakresie nowych PSzW
Koordynacja prac zespołów kompetencyjnych lub kierowanie strumieniami projektowymi z zakresu M&A/ negocjacji umów komercyjnych lub zadań ad hoc z innych, pokrewnych obszarów
Opracowywanie dokumentacji transakcyjnej we współpracy z doradcami, tj.: umowy NDA, teasery, memoranda informacyjne
Koordynowanie procesu due diligence we współpracy z innymi działami i jednostkami organizacyjnymi GK PGE
Wsparcie strumieni projektowych pośrednio związanych z prowadzonymi negocjacjami umów, np. ubezpieczeniowy, Project Finance
Inicjacja i nadzór współpracy z innymi podmiotami na rynku Morskich Farm Wiatrowych
Koordynacja współpracy z interesariuszami wewnętrznymi (spółki lub departamenty z Grupy Kapitałowej PGE) i zewnętrznymi (doradcy zewnętrzni – kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biznesowi itd.; partnerzy)
Raportowanie postępu prac i zidentyfikowanych problemów/ ryzyka do odpowiednich organów spółek z GK PGE
Przygotowywanie materiałów (prezentacji) we współpracy z relewantnymi komórkami organizacyjnymi na potrzeby pozyskiwania określonych zgód korporacyjnych niezbędnych w toku projektu, oraz wspierania wewnętrznych prac projektowych
Współpraca z globalnymi partnerami JV i realizacja zadań w interdyscyplinarnych, międzynarodowych zespołach projektowych
Weryfikacja i opiniowanie transakcji oraz umów z kontrahentami w obszarze aspektów podatkowych (np. WHT, TP, VAT, Cło, Beneficial Owner)
Tworzenie i wdrażanie procedur oraz instrukcji podatkowych
Udział w przygotowaniu i składaniu MDR (monitorowanie wystąpienia schematów podatkowych i innych obowiązków raportowych)
Udział w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych
Weryfikacja kompletności dokumentacji suportującej do poszczególnych wydatków pod względem podatkowo-księgowym, zarządzanie ww. dokumentacją (usługi niematerialne, sponsoring, umowy finansowe i podatek u źródła)
Podatkowa ocena poszczególnych wydatków/faktur/paragonów, codzienne wsparcie księgowości w dekretacji podatkowej dokumentów księgowych
Obsługa podatków lokalnych
Współpraca z doradcami podatkowymi przy przygotowaniu opinii, wniosków o wydanie interpretacji, benchmarków
Udział w mierzeniu wartości podatkowej SPV
Współpraca z Urzędami Skarbowymi podczas kontroli i postepowań wyjaśniających, składanie pism/wniosków w imieniu spółki do organów podatkowych
Udział w planowaniu finansowym poprzez dostarczanie danych takich jak wartość podatku odroczonego, prognozy podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług
Monitorowanie poziomu aktywa na podatek odroczony
Obsługa portalu podatkowego
Rejestracja/aktualizacja danych spółek w odpowiednich organach podatkowych
Koordynacja współpracy z centralą i zewnętrznym CUW w zakresie podatkowym
Ekspert ds. procesów zakupowych (dla branży offshore)
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie procesów projektowych w obszarze zakupowym, z uwzględnieniem współpracy z partnerami strategicznymi
Kompleksowe wsparcie klienta wewnętrznego, w zakresie regulacji zakupowych oraz uzyskiwania niezbędnych zgód korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi (m.in. prawnymi, finansowymi, nadzorującymi, korporacyjnymi itp.)
Koordynacja i nadzorowanie postępowań zakupowych publicznych i niepublicznych na rzecz PGE Baltica Sp. z o.o., a także spółek projektowych, w tym weryfikacja dokumentacji zakupowej, udział w negocjacjach umów zakupowych, obsługa systemu zakupowego, dbanie o kompletność dokumentacji zakupowej
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców krajowych i zagranicznych, budowanie i utrzymywanie relacji, analiza rynku, prowadzenie bazy danych wykonawców branży Offshore
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu dialogów technicznych
Współpraca z obszarem zakupów PGE SA w sprawach związanych z postępowaniami zakupowymi oraz z tworzeniem planów zakupów spółki
Opracowanie metod uzyskania optymalnych warunków umowy, minimalizacji ryzyka oraz maksymalnej efektywności finansowej, w związku z prowadzonymi postępowaniami zakupowymi
Pełnienie nadzoru nad terminowym tworzeniem dokumentacji w procesie zakupowym
Koordynacja zadań związanych z inwestycjami portowymi (port serwisowy oraz port instalacyjny) prowadzonymi przez PGE Baltica
Koordynacja procesu negocjacji umów
Wsparcie procesów komercyjno-biznesowych związanych z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi
Przygotowywanie raportów z postępu prac
Przygotowywanie, opiniowanie i kierowanie na Zarząd Spółki wniosków dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
Współpraca z urzędami, organami administracji publicznej, lokalnymi samorządami, organizacjami branżowymi, a także innymi departamentami spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Nadzorowanie, koordynowanie, i raportowanie postępów robót budowlanych związanych z inwestycją budowy portu serwisowego
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją Projektową
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją projektową z budowy morskich farm wiatrowych w formie elektronicznej i papierowej, w tym udział w wymianie dokumentacji z podmiotami zewnętrznymi
Prowadzenie cyfrowych repozytoriów i rejestrów danych projektowych
Udział w rozwoju narzędzi do zarządzania dokumentacją projektową (w tym DMS)
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji projektowej w Spółce oraz wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją
Nadzór nad działaniem archiwum podręcznego w zakresie dokumentacji projektowej
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz innych zgodnie z bieżącymi potrzebami Departamentu
Koordynacja prac zespołu technicznego w zakresie realizacji zadań Departamentu Wyprowadzenia Mocy (DWM), tj. przygotowanie wzorów umów, nadzór nad realizacją prac w ramach zawartych umów, itd.;
Nadzór nad realizowanymi zadaniami we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
Koordynacja przygotowania materiałów informacyjnych, raportów, opracowań dotyczących zadań realizowanych przez DWM;
Delegowanie zadań do zespołu i nadzór nad przebiegiem ich realizacji w terminie i jakości, udzielanie pracownikom DWM wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań;
Wspieranie Dyrektora / Zastępcy dyrektora DWM w zarządzaniu podległą komórką organizacyjną;
Udział w przygotowaniu planów zakupowych, inwestycyjnych oraz nadzór nad ich realizacją w ramach zadań DWM;
Zarządzanie kontraktami dotyczącymi prac w zakresie lądowej części wyprowadzenia mocy z morskich farm wiatrowych – m.in. monitorowanie realizacji i wykonania podpisanych umów, zarządzanie zmianami (aneksami), zarządzanie roszczeniami;
Zarządzaniem procesem zakupowym przydzielonego zakresu Morskiej Farmy Wiatrowej; wypracowywanie i negocjowanie warunków umów z kontrahentami;
Współpraca z kancelariami prawnymi przy tworzeniu warunków umownych oraz w trakcie postępowań zakupowych;
Współpraca z partnerami biznesowymi w ramach realizowanych projektów Morskich Farm Wiatrowych,
Wsparcie zespołu technicznego w zakresie wypracowania optymalnych zapisów umownych;
Przygotowanie i koordynacja dokumentów formalnych (wnioski na Zarząd, projektu uchwał, itd.) w ramach obowiązujących procedur korporacyjnych;
Wsparcie i udział w projektach mających na celu rozwój nowych metod oraz rozwiązań projektowych wpływających na optymalizację kosztową projektów Morskich Farm Wiatrowych;
Współpraca z audytorami w zakresie badania sprawozdań finansowych, pakietów półrocznych, audytów wstępnych i końcowych
Wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań Zarządu z działalności, z wydatków reprezentacyjnych itp. i współpraca z zewnętrznym CUW księgowym w tym zakresie
Koordynacja prac nad korporacyjnym zatwierdzeniem jednostkowych sprawozdań finansowych i złożeniem ich do KRS
Udział w procesach przejścia spółek celowych z UoR na MSSF
Udział w miesięcznym raportowaniu na potrzeby konsolidacji, zgodnie z wymogami Grupy
Raportowanie wynikające z zasad „taxonomy” UE, raportowanie zobowiązań pozabilansowych
Konsolidacja kontrolingowa wyników spółek segmentu operacyjnego (P&L, bilans, cash-flow) oraz w SAP FC na potrzeby konsolidacji grupy kapitałowej
Udział w inwentaryzacji, wycena aktywów i pasywów, procedowanie odpisów aktualizujących, testy na utratę wartości, rachunkowość komponentów
Aktualizacja i wdrażanie polityk rachunkowości i innych powiązanych procedur
Przygotowanie sprawozdań dla GUS, MAP, NBP, itp
Udział w zamykaniu miesiąca i roku
Tworzenie PK do księgowania pożyczek, leasingów, instrumentów finansowych, zabezpieczeń rzeczowych i finansowych, zmian w kapitałach
Współpraca z innymi obszarami firmy oraz zewnętrznymi (w tym zagranicznymi) partnerami/inwestorami w zakresie realizowanych zadań
Udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur i procesów kontrolingowych, mapowanie i standaryzacja
Udział w tworzeniu budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych
Raportowanie wykonania umów, budżetów projektów, planów finansowych i inwestycyjnych, w ujęciu kasowym i memoriałowym, prognozy wykonania na potrzeby konsolidacyjne i raportowe Grupy Kapitalowej
Monitorowanie budżetu, przesunięć, oszczędności i wykorzystania rezerwy, procedowanie change requestów oraz weryfikacja zgodności planowanych wydatków/umów z aktualnym planem finansowym/inwestycyjnym
Prognozowanie zapotrzebowania na środki finansowe
Udział w zamykaniu miesiąca: kalkulacja i monitorowanie rezerw, rozliczenie kosztów, kalkulacja kluczy rozliczeniowych, uzgadnianie kont, transakcji wewnątrzgrupowych, weryfikacja prawidłowości księgowań, instrukcje rozliczeniowe itp
Współpraca z audytorami oraz biegłymi, koordynacja prac audytowych
Wsparcie w przygotowaniu, przyjęciu i złożeniu sprawozdań finansowych, sprawozdań z działalności Zarządu itd
Cykliczna wycena aktywów i pasywów zgodnie z UoR lub MSSF/MSR, odpisy, kalkulacja kosztów finansowych, dyskonta, testy na utratę wartości, itp., raportowanie zobowiązań poza-bilansowych
Przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, wniosków na zarząd oraz prezentacji
Udział w negocjacjach z kontrahentami i inwestorami
Udział w rozwoju SAP i innych narzędzi IT na potrzeby kontrolingowe
Bieżąca realizacja zadań zleconych przez Dyrektora Departamentu/Kierownika ds. finansowych w zakresie m. in.:
Zarządzania płynnością finansową projektów i spółek – monitorowanie zapotrzebowania na dokapitalizowanie, pożyczki, kredyt obrotowy
Koordynacja zagadnień ubezpieczeniowych wynikających z warunków finansowania przy współpracy z centralą
Koordynacja prac w zakresie ustanowienia zabezpieczeń wynikających z warunków finansowania przy współpracy z centralą, koordynacja prac
Koordynacja prac nad pozyskaniem ww. rozwiązań, prowadzenie procesu pozyskania zgód korporacyjnych
Monitorowanie ryzyk finansowych – w szczególności kursów walutowych, indeksów, cen surowców, opracowywanie i wdrażanie planów mitygacji
Weryfikacja kondycji finansowo-ekonomicznej wykonawców i podwykonawców
Udział w procesie pozyskania finansowania dłużnego dla projektów inwestycyjnych w formule project finance, przygotowywanie dokumentacji do oceny projektu przez finansujących i doradców
Raportowanie do banków, gwarantów, ubezpieczycieli zgodnie z wymaganiami podpisanych umów
Uczestnictwo w przygotowaniu modeli ekonomiczno-finansowych projektów rozwojowych inwestycyjnych segmentu
Prowadzenie bazy danych posiadanych przez spółki projektowe oraz dostarczanych przez kontrahentów ubezpieczeń, gwarancji i innych zabezpieczeń transakcji, monitorowanie ich kosztów i ważności
Zarządzanie zespołem ekspertów/specjalistów ds. kontrolingu poszczególnych projektów inwestycyjnych segmentu Offshore
Nadzór i udział w przygotowaniu planów inwestycyjnych projektów
Nadzorowanie i standaryzacja procesu monitorowania i raportowania wykonania poszczególnych planów/budżetów, forecasty i latest estimates, rozliczania oraz raportowania wykonania kontraktów projektowych, weryfikacji zgodności umów i wydatków z planem, a także alokacji zasobów ludzkich na projekty
Wdrożenie automatyzacji i nadzorowanie procesu „budget change request” w poszczególnych projektach
Monitorowanie płynności projektów, prognozy cash-flow danego projektu/spółki
Nadzorowanie współpracy z audytorami w zakresie badania sprawozdań finansowych, pakietów półrocznych, audytów wstępnych i końcowych w zakresie nadzorowanych projektów
Nadzorowanie przygotowania sprawozdań finansowych, sprawozdań Zarządu z działalności nadzorowanych projektów
Nadzór nad standaryzacją księgowań na projektach w celu facylitacji raportowania kontrolingowego
Nadzór na procesem kalkulacji, zawiązywania i rozwiązywania rezerw projektowych, zobowiązań poza-bilansowych
Udział w miesięcznym raportowaniu na potrzeby konsolidacji, zgodnie z wymogami Grupy
Udział w tworzeniu i rozwoju struktur kontrolingowych projektów i rozwoju projektowych narzędzi kontrolingowych
Nadzór nad przygotowaniem wsadu DF do wniosków na Komitet Inwestycyjny
Udział w opiniowanie wniosków na zarząd, umów z kontrahentami za zgodność z budżetem
Transfer wiedzy projektowo-kontrolingowej między projektami
Udział w negocjacjach dokumentacji transakcyjnej, nadzór nad jej przestrzeganiem w zakresie kwestii budżetowych i kontrolingowych
Rozwój zespołu, motywowanie, rozwiązywanie bieżących problemów
Współpraca z innymi zespołami, departamentami i biurami PGE Baltica oraz PGE SA w zakresie realizowanych zadań
Weryfikacja i opiniowanie transakcji oraz umów z kontrahentami w obszarze aspektów podatkowych (np. WHT, TP, VAT, Cło, Beneficial Owner)
Tworzenie i wdrażanie procedur oraz instrukcji podatkowych
Udział w przygotowaniu i składaniu MDR (monitorowanie wystąpienia schematów podatkowych i innych obowiązków raportowych)
Udział w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych
Weryfikacja kompletności dokumentacji suportującej do poszczególnych wydatków pod względem podatkowo-księgowym, zarządzanie ww. dokumentacją (usługi niematerialne, sponsoring, umowy finansowe i podatek u źródła)
Podatkowa ocena poszczególnych wydatków/faktur/paragonów, codzienne wsparcie księgowości w dekretacji podatkowej dokumentów księgowych
Obsługa podatków lokalnych
Współpraca z doradcami podatkowymi przy przygotowaniu opinii, wniosków o wydanie interpretacji, benchmarków
Udział w mierzeniu wartości podatkowej SPV
Współpraca z Urzędami Skarbowymi podczas kontroli i postepowań wyjaśniających, składanie pism/wniosków w imieniu spółki do organów podatkowych
Udział w planowaniu finansowym poprzez dostarczanie danych takich jak wartość podatku odroczonego, prognozy podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług
Monitorowanie poziomu aktywa na podatek odroczony
Obsługa portalu podatkowego
Rejestracja/aktualizacja danych spółek w odpowiednich organach podatkowych
Koordynacja współpracy z centralą i zewnętrznym CUW w zakresie podatkowym
Monitorowanie postępu prac projektowych, w tym: interpretacja wskaźników finansowych i przyczyn odchyleń, przygotowanie wkładów oraz koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (sprawozdań, prezentacji lub analiz) zgodnie z przyjętym modelem raportowania oraz udział w pracach nad rozwojem podejścia do raportowania
Udział we wdrożeniu i prowadzeniu zintegrowanego systemu kontroli projektów pod względem finansowym i harmonogramowym (Earned Value Management), w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiednich szkoleń dla pracowników Spółki
Ścisła współpraca z Departamentem Finansów w zakresie szacowania wartości prac do wykonania, przypisania ich do odpowiednich zadań w harmonogramie oraz przygotowania: budżetu projektów, analizy odchyleń, prognoz finansowych i oceny ryzyka w zakresie niezbędnym do monitorowania postępu prac projektowych
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań dot. statusu projektów budowy morskich farm wiatrowych, w tym prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, zarządzanie harmonogramami projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Opracowywanie wsadu merytorycznego do wniosków i uchwał organów korporacyjnych w zakresie podejmowanych decyzji projektowych
Realizacja innych zadań wg bieżących potrzeb Departamentu Portfela Projektów / PMO
Tworzenie i nadzór nad realizacją harmonogramów (w Primavera P6) projektów budowy morskich farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim
Cykliczna aktualizacja harmonogramów w oparciu o faktyczny postęp prac projektowych
Przygotowanie wkładów i koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (w tym sprawozdań, prezentacji lub analiz) operacyjnych i zarządczych zgodnie z przyjętym modelem raportowania
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań w zakresie harmonogramów, w tym cyklicznych sesji aktualizacyjnych, warsztatów oraz prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Udział w opracowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu metodyki, procedur i narzędzi w zakresie zarządzania programem i projektami
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, kontrolę finansową projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Bieżące analizowanie postępu prac, przyczyn występowania opóźnień, problemów i ryzyk w przydzielonych harmonogramach projektów
Przygotowywanie podsumowania status, głównych problemów i ryzyk oraz planów naprawczych w zakresie realizacji harmonogramów projektów
Weryfikacja harmonogramów wykonawców i dostawców oraz ich implementacja do ogólnego harmonogramu projektu
Nadzór inwestorski i koordynacja nad rozruchem i testowaniem lądowych stacji elektroenergetycznych wchodzących w skład lądowej części wyprowadzenia mocy z morskich farm wiatrowych
Weryfikacja prac, planów i harmonogramów realizowanych przez inne podmioty w obrębie punktów styku (interfejsów) z lądowymi stacjami elektroenergetycznymi
Przygotowanie wymagań technicznych dla potrzeb projektowania i rozruchu elementów i systemów lądowej części wyprowadzenia mocy z morskich farm wiatrowych
Nadzorowanie i weryfikowanie przygotowania dokumentacji (specyfikacje techniczne, studia wykonalności, analizy, projektów technicznych, planów, harmonogramów, procedur itd.)
Udział w opracowaniu koncepcji morskich i lądowych stacji elektroenergetycznych oraz infrastruktury liniowej na potrzeby wyprowadzenia mocy z Morskich Farm Wiatrowych
Udział w opracowaniu materiałów przetargowych i współuczestnictwo w postępowaniach zakupowych związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej
Weryfikacja zgodności projektowanej infrastruktury Morskich Farm Wiatrowych z wymaganiami Inwestora oraz wymaganiami prawnymi;
Wsparcie i udział w projektach mających na celu rozwój nowych metod oraz rozwiązań projektowych wpływających na optymalizację kosztową projektów Morskich Farm Wiatrowych
Udział w tworzeniu standardów technicznych i wykonawczych Grupy Kapitałowej PGE w zakresie Morskich Farm Wiatrowych
Wsparcie w opiniowaniu nowych aktów prawnych w obszarze elektrycznym
Koordynacja zadań związanych z inwestycjami portowymi (port serwisowy oraz port instalacyjny) prowadzonymi przez PGE Baltica
Koordynacja procesu negocjacji umów
Wsparcie procesów komercyjno-biznesowych związanych z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi
Przygotowywanie raportów z postępu prac
Przygotowywanie, opiniowanie i kierowanie na Zarząd Spółki wniosków dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
Współpraca z urzędami, organami administracji publicznej, lokalnymi samorządami, organizacjami branżowymi, a także innymi departamentami spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Nadzorowanie, koordynowanie, i raportowanie postępów robót budowlanych związanych z inwestycją budowy portu serwisowego
Ekspert ds. procesów zakupowych (dla branży offshore)
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie procesów projektowych w obszarze zakupowym, z uwzględnieniem współpracy z partnerami strategicznymi
Kompleksowe wsparcie klienta wewnętrznego, w zakresie regulacji zakupowych oraz uzyskiwania niezbędnych zgód korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi (m.in. prawnymi, finansowymi, nadzorującymi, korporacyjnymi itp.)
Koordynacja i nadzorowanie postępowań zakupowych publicznych i niepublicznych na rzecz PGE Baltica Sp. z o.o., a także spółek projektowych, w tym weryfikacja dokumentacji zakupowej, udział w negocjacjach umów zakupowych, obsługa systemu zakupowego, dbanie o kompletność dokumentacji zakupowej
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców krajowych i zagranicznych, budowanie i utrzymywanie relacji, analiza rynku, prowadzenie bazy danych wykonawców branży Offshore
Udział w przygotowaniu i prowadzeniu dialogów technicznych
Współpraca z obszarem zakupów PGE SA w sprawach związanych z postępowaniami zakupowymi oraz z tworzeniem planów zakupów spółki
Opracowanie metod uzyskania optymalnych warunków umowy, minimalizacji ryzyka oraz maksymalnej efektywności finansowej, w związku z prowadzonymi postępowaniami zakupowymi
Pełnienie nadzoru nad terminowym tworzeniem dokumentacji w procesie zakupowym
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją Projektową
Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją projektową z budowy morskich farm wiatrowych w formie elektronicznej i papierowej, w tym udział w wymianie dokumentacji z podmiotami zewnętrznymi
Prowadzenie cyfrowych repozytoriów i rejestrów danych projektowych
Udział w rozwoju narzędzi do zarządzania dokumentacją projektową (w tym DMS)
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji projektowej w Spółce oraz wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją
Nadzór nad działaniem archiwum podręcznego w zakresie dokumentacji projektowej
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz innych zgodnie z bieżącymi potrzebami Departamentu
Współpraca z audytorami w zakresie badania sprawozdań finansowych, pakietów półrocznych, audytów wstępnych i końcowych
Wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań Zarządu z działalności, z wydatków reprezentacyjnych itp. i współpraca z zewnętrznym CUW księgowym w tym zakresie
Koordynacja prac nad korporacyjnym zatwierdzeniem jednostkowych sprawozdań finansowych i złożeniem ich do KRS
Udział w procesach przejścia spółek celowych z UoR na MSSF
Udział w miesięcznym raportowaniu na potrzeby konsolidacji, zgodnie z wymogami Grupy
Raportowanie wynikające z zasad „taxonomy” UE, raportowanie zobowiązań pozabilansowych
Konsolidacja kontrolingowa wyników spółek segmentu operacyjnego (P&L, bilans, cash-flow) oraz w SAP FC na potrzeby konsolidacji grupy kapitałowej
Udział w inwentaryzacji, wycena aktywów i pasywów, procedowanie odpisów aktualizujących, testy na utratę wartości, rachunkowość komponentów
Aktualizacja i wdrażanie polityk rachunkowości i innych powiązanych procedur
Przygotowanie sprawozdań dla GUS, MAP, NBP, itp
Udział w zamykaniu miesiąca i roku
Tworzenie PK do księgowania pożyczek, leasingów, instrumentów finansowych, zabezpieczeń rzeczowych i finansowych, zmian w kapitałach
Współpraca z innymi obszarami firmy oraz zewnętrznymi (w tym zagranicznymi) partnerami/inwestorami w zakresie realizowanych zadań
Weryfikacja i opiniowanie transakcji oraz umów z kontrahentami w obszarze aspektów podatkowych (np. WHT, TP, VAT, Cło, Beneficial Owner)
Tworzenie i wdrażanie procedur oraz instrukcji podatkowych
Udział w przygotowaniu i składaniu MDR (monitorowanie wystąpienia schematów podatkowych i innych obowiązków raportowych)
Udział w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych
Weryfikacja kompletności dokumentacji suportującej do poszczególnych wydatków pod względem podatkowo-księgowym, zarządzanie ww. dokumentacją (usługi niematerialne, sponsoring, umowy finansowe i podatek u źródła)
Podatkowa ocena poszczególnych wydatków/faktur/paragonów, codzienne wsparcie księgowości w dekretacji podatkowej dokumentów księgowych
Obsługa podatków lokalnych
Współpraca z doradcami podatkowymi przy przygotowaniu opinii, wniosków o wydanie interpretacji, benchmarków
Udział w mierzeniu wartości podatkowej SPV
Współpraca z Urzędami Skarbowymi podczas kontroli i postepowań wyjaśniających, składanie pism/wniosków w imieniu spółki do organów podatkowych
Udział w planowaniu finansowym poprzez dostarczanie danych takich jak wartość podatku odroczonego, prognozy podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług
Monitorowanie poziomu aktywa na podatek odroczony
Obsługa portalu podatkowego
Rejestracja/aktualizacja danych spółek w odpowiednich organach podatkowych
Koordynacja współpracy z centralą i zewnętrznym CUW w zakresie podatkowym
Monitorowanie zagrożeń oraz ocena ryzyka wynikającego ze zidentyfikowanych podatności w obszarze bezpieczeństwa
Wskazywanie oraz inicjowanie działań wykluczających lub minimalizujących możliwość zaistnienia zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu Spółki oraz dobremu wizerunkowi Spółki i GK PGE
Budowanie świadomości wśród pracowników w zakresie zasad bezpieczeństwa
Monitorowanie stopnia przestrzegania obowiązujących w Spółce zasad bezpieczeństwa
Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa
Udział w pracach zespołu projektowego wspólnie z partnerem strategicznym
Koordynacja prac zespołu technicznego w zakresie realizacji zadań Departamentu Wyprowadzenia Mocy (DWM), tj. przygotowanie wzorów umów, nadzór nad realizacją prac w ramach zawartych umów, itd
Nadzór nad realizowanymi zadaniami we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
Koordynacja przygotowania materiałów informacyjnych, raportów, opracowań dotyczących zadań realizowanych przez DWM
Delegowanie zadań do zespołu i nadzór nad przebiegiem ich realizacji w terminie i jakości, udzielanie pracownikom DWM wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Wspieranie Dyrektora/ Zastępcy dyrektora DWM w zarządzaniu podległą komórką organizacyjną
Udział w przygotowaniu planów zakupowych, inwestycyjnych oraz nadzór nad ich realizacją w ramach zadań DWM
Zarządzanie kontraktami dotyczącymi prac w zakresie lądowej części wyprowadzenia mocy z morskich farm wiatrowych – m.in. monitorowanie realizacji i wykonania podpisanych umów, zarządzanie zmianami (aneksami), zarządzanie roszczeniami
Zarządzaniem procesem zakupowym przydzielonego zakresu Morskiej Farmy Wiatrowej; wypracowywanie i negocjowanie warunków umów z kontrahentami
Współpraca z kancelariami prawnymi przy tworzeniu warunków umownych oraz w trakcie postępowań zakupowych
Współpraca z partnerami biznesowymi w ramach realizowanych projektów Morskich Farm Wiatrowych
Wsparcie zespołu technicznego w zakresie wypracowania optymalnych zapisów umownych
Przygotowanie i koordynacja dokumentów formalnych (wnioski na Zarząd, projektu uchwał, itd.) w ramach obowiązujących procedur korporacyjnych
Wsparcie i udział w projektach mających na celu rozwój nowych metod oraz rozwiązań projektowych wpływających na optymalizację kosztową projektów Morskich Farm Wiatrowych
Określenie strategii dot. umów PPA i opracowanie optymalnej strategii i modelu sprzedaży energii dla MFW
Koordynacja z zakresu PGE Baltica procesu negocjowania warunków i zawierania umów PPA dla MFW
Wsparcie procesu przygotowania projektów MFW do udziału w aukcji Offshore w celu pozyskania kontraktu różnicowego (CfD)
Analiza i monitorowanie zmian wytycznych operatora w zakresie funkcjonowania jednostek JWCD
Doradztwo w procesie koncesyjnym i pozyskaniu koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej dla MFW
Realizacja działań mających na celu optymalne dla GK PGE kształtowanie otoczenia regulacyjnego w zakresie regulacji sektorowych i rynku energii celem zabezpieczenia wykonalności i maksymalizacji efektywności realizacji Programu Offshore
Udział w konsultacjach w krajowym procesie legislacyjnym oraz w procesie legislacyjnym UE w zakresie prawa sektorowego i rynku energii właściwego dla zadań PGE Baltica
Doradztwo regulacyjne i legislacyjne w zakresie działalności przedsiębiorcy związanej z współpracą z URE, PSE i administracją państwową
Kształtowanie strategii i polityk sektorowych właściwych dla branży Offshore w ramach reprezentacji PGE Baltica w stowarzyszeniach i organizacjach branżowych
Sporządzanie i udział w negocjacjach warunków biznesowych umów, porozumień oraz innych dokumentów właściwych dla zadań Departamentu Rozwoju PGE Baltica
Opracowywanie raportów, prezentacji dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Możliwość interakcji z globalnymi partnerami i realizacja zadań w interdyscyplinarnych międzynarodowych zespołach projektowych
Realizacja praz z zakresu planowania oraz zarządzania strategicznego / biznesowego Programem Offshore GK PGE, udział w przygotowywaniu planów, analiz, prezentacji i dokumentów w zakresie zarządzania Programem oraz projektami realizowanych w ramach Programu
Wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów w zarządzaniu projektami realizowanymi w ramach Programu Offshore GK PGE, udział w pracach związanych z planowaniem zadań projektowych, budżetowaniem i harmonogramowaniem
Samodzielne prowadzenie wybranych zadań projektowych, dostarczanie wybranych produktów projektu (ang. deliverables) lub zarządzanie wybranymi kontraktami w uzgodnieniu z Dyrektorem / Kierownikiem Projektu
Koordynowanie i wspieranie Dyrektorów / Kierowników Projektów przy opracowywaniu dokumentacji zarządczej projektów m.in. kart projektów, planów projektów, raportów bieżących, raportów dot. danego etapu etc
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu, nadzór nad przebiegiem realizacji zadań projektowych w terminie i jakości, aktywne wspieranie członków zespołu projektowego w realizacji prac projektowych
Ekspert ds. lokalnego łańcucha dostaw (dla branży offshore)
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Nawiązywanie i utrzymanie relacji z dostawcami materiałów i usług dla morskich farm wiatrowych
Sporządzenie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji planu łańcucha dostaw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie budowy i eksploatacji morskich farmy wiatrowych
Opracowanie i okresowa aktualizacja planu łańcucha dostaw materiałów i usług, o którym mowa w art. art. 42 ust.1 Ustawy o promowaniu wytwarzania energii elektrycznej w morskich farmach wiatrowych
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej stopnia realizacji planu łańcucha dostaw materiałów i usług wykorzystanych w toku budowy i eksploatacji morskich farmy wiatrowych
Wsparcie organizacji cyklicznych spotkań, warsztatów, m.in. „Suppliers Days” dla dostawców i potencjalnych kontrahentów oraz identyfikacja i komunikacja z dostawcami poprzez udział w grupach roboczych i wydarzeniach branżowych, targach, również w roli prelegenta
Implementacja wymagań regulacyjnych na płaszczyznę zrozumiałej dla rynku i kontrahentów strategii łańcucha dostaw/zamówień
Opracowywanie i wdrażanie programów zarządzania dostawcami na potrzeby Programu Offshore GK PGE
Strategiczne zarządzanie relacjami z dostawcami
Inicjowanie i wspieranie działań w kierunku opracowania i wdrożenia strategii zakupowych wspierających udział polskich przedsiębiorców w ramach lokalnych łańcuchów dostaw dla branży morskiej energetyki wiatrowej
Współpraca z menadżerami kategorii zakupowych w celu doskonalenia procesów zakupowych
Udział w negocjacjach kontraktów o wysokiej wartości, prowadzenie dialogów technicznych w multidyscyplinarnych i międzynarodowych zespołach
Współpraca z liderami poszczególnych strumieni projektowych w celu identyfikacji i proponowania nowych źródeł dostaw i usług
Sporządzanie analiz i raportów na temat globalnych rynków usług i dostaw dla branży offshore, kontrahentów, wpływu taryf, ceł, podatków VAT, kosztów transportu, ograniczeń czasowych oraz stosowanych mechanizmów ich optymalizacji i mitygacji
Analiza trendów w celu identyfikacji potencjalnych ryzyk i szans w łańcuchu dostaw dla morskiej energetyki wiatrowej
Współtworzenie zakresu i warunków współpracy w ramach partnerstwa JV w celu zapewnienia efektywnej możliwości realizacji założeń Programu Offshore GK PGE
Współpraca z klientami i doradcami zewnętrznymi (kancelarie prawne, eksperci techniczni, analitycy)
Opracowywanie raportów, prezentacji dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Interakcja z globalnymi partnerami, realizacja zadań z multidyscyplinarnymi i międzynarodowymi zespołami
Uczestnictwo w przygotowaniu modeli ekonomiczno-finansowych projektów rozwojowych i inwestycyjnych segmentu
Wsparcie procesu zarządzania płynnością finansową – monitorowanie zapotrzebowania na środki finansowe, pozyskiwanie dokapitalizowania, pożyczek, kredytu obrotowego,
Koordynacja zagadnień ubezpieczeniowych przy współpracy z centralą
Koordynacja zagadnień hedgingowych przy współpracy z centralą
Bieżące analizy ekonomiczno-finansowe na potrzeby wsparcia decyzji
Monitorowanie kursów walutowych, poziomu indeksów, cen surowców, w tym związane z ryzykiem finansowym realizowanych projektów
Modelowanie finansowe, prognozy finansowe i cash-flow z umów wieloletnich z kontrahentami, scenariusze dla różnych ryzyk finansowych i wariantów cenowych surowców, walut, poziomu indeksów
Weryfikacja kondycji finansowo-ekonomicznej wykonawców i podwykonawców
Zarządzanie i obsługa aspektów finansowych umów z kontrahentami – ocena ważności, prawidłowości i jakości polis, gwarancji należytego wykonania, zwrotu zaliczki itp
Opiniowanie umów i udział w negocjacjach
Udział w procesie pozyskania finansowania dłużnego dla projektów inwestycyjnych w formule project finance, przygotowywanie wniosków dokumentacji do oceny projektu
Raportowanie do banków, gwarantów, ubezpieczycieli zgodnie z wymaganiami podpisanych umów
Raportowanie do centrali posiadanych/udzielonych instrumentów finansowych, zabezpieczeń itp
Prowadzenie bazy danych posiadanych przez spółki projektowe oraz dostarczanych przez kontrahentów ubezpieczeń, gwarancji i innych zabezpieczeń transakcji, monitorowanie ich kosztów i ważności
Wypracowywanie optymalnej strategii O&M i modelu serwisowania MFW (całego portfela projektów morskich farm wiatrowych GK PGE, z uwzględnieniem synergii, oraz poszczególnych projektów)
Przygotowanie organizacji zespołu technicznego do prowadzenia serwisu turbin i MFW
Wsparcie w opracowywaniu dobrych praktyk i strategii negocjacji warunków kontraktów na dostawę i serwisowanie morskich turbin wiatrowych oraz innych kluczowych komponentów infrastruktury MFW
Współpraca z zespołem ds. zakupów w zakresie przygotowania przetargów dot. dostawy i instalacji turbin, usług serwisowych O&M oraz budowania local content
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami turbin, usług instalacyjnych i usług serwisowych oraz badanie rynku
Optymalizowanie budżetu i prognoz Opex w zakresie turbin wiatrowych i O&M
Współpraca z zespołem projektowym w przygotowaniu zaplecza i portu serwisowego O&M
Wspieranie opracowania i zatwierdzenia wymaganej dokumentacji dla kolejnych etapów decyzyjnych
Zarządzanie ryzykiem w zakresie utrzymania i serwisu turbin wiatrowych i serwisowanie
Bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie technicznym i komercyjnym
Wypracowywanie optymalnej strategii O&M i modelu serwisowania MFW (całego portfela projektów morskich farm wiatrowych GK PGE, z uwzględnieniem synergii, oraz poszczególnych projektów)
Przygotowanie organizacji zespołu technicznego do prowadzenia serwisu turbin i MFW
Wsparcie w opracowywaniu dobrych praktyk i strategii negocjacji warunków kontraktów na dostawę i serwisowanie morskich turbin wiatrowych oraz innych kluczowych komponentów infrastruktury MFW
Współpraca z zespołem ds. zakupów w zakresie przygotowania przetargów dot. dostawy i instalacji turbin, usług serwisowych O&M oraz budowania local content
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami turbin, usług instalacyjnych i usług serwisowych oraz badanie rynku
Optymalizowanie budżetu i prognoz Opex w zakresie turbin wiatrowych i O&M
Współpraca z zespołem projektowym w przygotowaniu zaplecza i portu serwisowego O&M
Wspieranie opracowania i zatwierdzenia wymaganej dokumentacji dla kolejnych etapów decyzyjnych
Zarządzanie ryzykiem w zakresie utrzymania i serwisu turbin wiatrowych i serwisowanie
Bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie technicznym i komercyjnym
Starszy Specjalista ds. GIS w Departamencie Portfela Projektów (PMO)
Warszawa
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie (w zespole GIS) bazy danych przestrzennych projektów morskich farm wiatrowych (pozyskiwanie, aktualizowanie, archiwizowanie i udostępnianie danych)
Przygotowywanie analiz przestrzennych oraz map tematycznych na potrzeby pozostałych członków zespołu projektowego (m. in. w zakresie środowiska, planistyki, geologii, rozmieszczenia turbin wiatrowych)
Wdrażanie standardu kontroli i zarządzania jakością danych GIS
Proponowanie i implementacja nowych rozwiązań i narzędzi usprawniających pracę w obszarze zarzadzania i analizy danych GIS
Aktywne wsparcie i uczestnictwo w pracach zespołu projektowego
Nadzór oraz współpraca z podwykonawcami w zakresie przekazywania danych przestrzennych
Współpraca z innymi biurami i departamentami Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Starszy Specjalista ds. rozwoju biznesu (profil komercyjny/ M&A)
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie kierownika projektu w prowadzeniu projektów lub kierowanie strumieniami projektowymi z zakresu M&A/ negocjacji umów komercyjnych lub zadań ad hoc z innych, pokrewnych obszarów
Przygotowywanie analiz sektorowych i rynkowych pod kątem realizacji strategii M&A w kierunku m.in. akwizycji, partnerstwa JV
Przygotowywanie materiałów (prezentacji) we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi na potrzeby m.in.: pozyskiwania określonych zgód korporacyjnych niezbędnych w toku projektu, wspierania wewnętrznych prac projektowych
Koordynacja/ wsparcie współpracy z interesariuszami wewnętrznymi (spółki lub departamenty z Grupy Kapitałowej PGE) i zewnętrznymi (doradcy zewnętrzni – kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biznesowi itd.; partnerzy)
Raportowanie postępu prac i zidentyfikowanych problemów/ ryzyka do odpowiednich organów spółek z GK PGE
Koordynowanie procesu due diligence we współpracy z innymi działami i jednostkami organizacyjnymi GK PGE
Inicjacja i nadzór współpracy z innymi podmiotami na rynku Morskich Farm Wiatrowych
Współtworzenie strategii i udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć w branży offshore
Opracowywanie dokumentacji transakcyjnej we współpracy z doradcami, tj.: umowy NDA, teasery, memoranda informacyjne
Współpraca z globalnymi partnerami JV i realizacja zadań w interdyscyplinarnych, międzynarodowych zespołach projektowych
Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją Projektową
Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją projektową z budowy morskich farm wiatrowych w formie elektronicznej i papierowej, w tym udział w wymianie dokumentacji z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie projektową korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Nadzór nad działaniem archiwum podręcznego w zakresie dokumentacji projektowej
Prowadzenie cyfrowych repozytoriów i rejestrów danych projektowych
Koordynacja prac z zewnętrznym biurem tłumaczeń
Administracja i rozwój wewnętrznego zbioru witryn SharePoint, w tym zarządzanie uprawnieniami
Wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz innych zgodnie z bieżącymi potrzebami Departamentu
Wsparcie w procesach administracji projektowej, w tym sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań
Organizowanie i wsparcie w prowadzeniu regularnych spotkań projektowych oraz organizowanie wydarzeń projektowych
Wsparcie procesu nadzoru nad projektami w tym raportowanie postępu prac w projektach, przygotowywanie cyklicznych oraz doraźnych sprawozdań, prezentacji i analiz
Udział w procesie przygotowywania materiałów i opracowań w zakresie zarządzania projektami, w tym prezentacji / dokumentów dla Dyrektorów Projektów (również w języku angielskim), Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Wsparcie przy opracowaniu dokumentacji zarządczej projektów m.in. kart projektów, planów projektów, raportów zamknięcia fazy lub projektu, etc
Wspieranie procesu gromadzenia wiedzy projektowej (dokumentowanie doświadczeń projektowych, przygotowywanie opracowań na bazie zewnętrznych źródeł wiedzy, współpraca z innymi obszarami merytorycznymi w zakresie gromadzenia wiedzy)
Realizacja innych zadań wg bieżących potrzeb Departamentu Portfela Projektów / PMO w tym realizacja prac administracyjnych
Praktykanta/tki w Departamencie Morskich Farm Wiatrowych
Gdynia
Wygasła: 17.05.2023
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Zapoznanie się z metodyką pozyskiwania i zarządzania informacją geologiczną w obszarze morskim, a w szczególności z technikami badań i zagadnieniami pozyskiwania i analizy danych geofizycznych, wierceń morskich, mapowania geologicznego itp
Zapoznanie się z cyklem projektowym budowy morskiej farmy wiatrowej oraz wykorzystaniem geoinformacji, a w szczególności etapem geofizycznym i geotechnicznym
Zapoznanie się z podstawami systemów informacji przestrzennej GIS w obszarach morskich
Przygotowanie formatów dla danych geologicznych do implementacji w repozytorium geologicznym PGE Baltica
Implementacja informacji geologicznej do geobazy
Integracja danych z oprogramowaniem obecnie w użyciu w Spółce
Praktykanta/tki w Departamencie Morskich Farm Wiatrowych
Warszawa
Wygasła: 17.05.2023
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Zapoznanie się z metodyką pozyskiwania i zarządzania informacją geologiczną w obszarze morskim, a w szczególności z technikami badań i zagadnieniami pozyskiwania i analizy danych geofizycznych, wierceń morskich, mapowania geologicznego itp
Zapoznanie się z cyklem projektowym budowy morskiej farmy wiatrowej oraz wykorzystaniem geoinformacji, a w szczególności etapem geofizycznym i geotechnicznym
Zapoznanie się z podstawami systemów informacji przestrzennej GIS w obszarach morskich
Przygotowanie formatów dla danych geologicznych do implementacji w repozytorium geologicznym PGE Baltica
Implementacja informacji geologicznej do geobazy
Integracja danych z oprogramowaniem obecnie w użyciu w Spółce
Specjalista ds. organizacji i rozliczania podróży służbowych
Mokotowska 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Obsługa modułu asystent podróży w SAP ZKL w zakresie delegacji np
-wprowadzanie delegacji i rozliczanie,
-wprowadzanie rachunków,
-opisy podróży,
-załączanie raportów
• Obsługa logistyczna faktur, rachunków i paragonów związanych z delegacjami pracowników - wersji papierowych i elektronicznych, opis, skanowanie i podłączenie w SAP przy rozliczeniach delegacji
• Realizacja rezerwacji w ramach delegacji - pociągi, hotele, samoloty, konferencje, szkolenia
• Mapowanie płatności kartami służbowymi z rachunkami wskazanymi w rozliczeniu delegacji
Monitorowanie postępu prac projektowych, w tym: interpretacja wskaźników finansowych i przyczyn odchyleń, przygotowanie wkładów oraz koordynacja przygotowania zarówno okresowych jak i doraźnych raportów (sprawozdań, prezentacji lub analiz) zgodnie z przyjętym modelem raportowania oraz udział w pracach nad rozwojem podejścia do raportowania
Udział we wdrożeniu i prowadzeniu zintegrowanego systemu kontroli projektów pod względem finansowym i harmonogramowym (Earned Value Management), w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiednich szkoleń dla pracowników Spółki
Ścisła współpraca z Departamentem Finansów w zakresie szacowania wartości prac do wykonania, przypisania ich do odpowiednich zadań w harmonogramie oraz przygotowania: budżetu projektów, analizy odchyleń, prognoz finansowych i oceny ryzyka w zakresie niezbędnym do monitorowania postępu prac projektowych
Organizacja, przygotowanie materiałów i prowadzenie spotkań dot. statusu projektów budowy morskich farm wiatrowych, w tym prezentacji dla Kierowników Projektów, Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Ścisła kooperacja ze współpracownikami odpowiedzialnymi za: raportowanie oraz administrację projektów, zarządzanie harmonogramami projektów, zarządzanie ryzykiem jak również z Dyrektorami/Kierownikami Projektów oraz członkami zespołów projektowych w celu planowania, aktualizacji statusu oraz optymalizacji procesu realizacji zadań projektowych
Opracowywanie wsadu merytorycznego do wniosków i uchwał organów korporacyjnych w zakresie podejmowanych decyzji projektowych
Realizacja innych zadań wg bieżących potrzeb Departamentu Portfela Projektów / PMO
Zarządzanie powierzonym projektem, realizowanym w ramach Programu Offshore GK PGE, celem jego realizacji w założonym czasie, budżecie, zakresie i jakości - kierowanie i zarządzanie pracami oraz zasobami projektu
Nadzór nad planowaniem zadań projektowych, budżetowaniem i harmonogramowaniem
Pełnienie funkcji zarządczych w projekcie: planowanie, organizowanie i zarządzanie pracami członków zespołu projektowego
Delegowanie zadań do zespołu i nadzór nad przebiegiem ich realizacji w terminie i jakości
Aktywne wspieranie członków zespołu w realizacji prac projektowych
Nadzór nad postępowaniami zakupowymi prowadzonymi na rzecz projektu
Planowanie harmonogramu prac wykonawców, kontrola postępu ich prac oraz egzekwowanie ich wykonania w ramach zawartych umów
Monitorowanie i raportowanie postępów projektu na różnych poziomach organizacyjnych (w tym prowadzenie spotkań statusowych), w szczególności jego harmonogramu, wykorzystania budżetu oraz ryzyka
Zarządzanie zmianami w projekcie oraz utrzymywanie aktualnej informacji o realizowanych zmianach
Nadzór nad tworzeniem i organizacją dokumentacji projektowej
Zapewnienie efektywnej komunikacji w projekcie (wewnętrznej i zewnętrznej) przy wsparciu komórki organizacyjnej właściwej ds. komunikacji
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Współpraca z przełożonymi liniowymi w celu bieżącego oraz długoterminowego planowania alokacji członków zespołu projektowego
Praca w strukturze macierzowej
Realizacja innych zadań Departamentu Portfela Projektów w ramach Zarządzania Programem Offshore GK PGE
Ścisła współpraca z Dyrektorami pozostałych projektów Programu Offshore celem wsparcia ich efektywnej realizacji
Identyfikacja źródeł finansowania (z funduszy europejskich, w tym na poziomie krajowym i regionalnym, lub innych) dla projektów badawczo-rozwojowych, innowacyjnych, inwestycyjnych i innych
Ocena inicjatyw i projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia unijnego
Monitorowanie i raportowanie informacji o nowych źródłach finansowania dla przedsiębiorców
Przygotowywanie analiz rynkowych, konkurencji i otoczenia biznesowego w języku polskim i angielskim we współpracy z menedżerami projektu
Przygotowanie wytycznych dla inicjatyw i projektów ubiegających się o dofinansowanie UE – identyfikacja, selekcja, kwalifikacja projektów
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami do programów krajowych, regionalnych i europejskich skierowanych do dużych przedsiębiorców (Horizon, Ścieżka SMART, FENG oraz programy regionalne)
Współpraca przy planowaniu budżetów i harmonogramów płatności w projektach oraz obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie
Prowadzenie rozmów z instytucjami finansującymi (PFR, NCBR, PARP, KPO i inne instytucje pośredniczące) wraz z uczestnictwem w szkoleniach po uruchomieniu naborów wniosków
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w PGE Baltica oraz z komórkami organizacyjnymi w Centrum Korporacyjnym PGE w zakresie efektywnego wykorzystania możliwości pozyskania finansowania z funduszy europejskich wraz z uzyskanie pozytywnych rekomendacji
Prowadzenie procesów zw. z rozliczeniem projektów unijnych realizowanych w Spółce: współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań i wniosków o płatność, opracowywanie raportów, bieżących analiz i innej dokumentacji projektowej
Prowadzenie dokumentacji projektów na potrzeby rozliczeń z instytucjami finansującymi we współudziale komórki organizacyjnej odpowiadającej za zarządzanie portfelem projektów
Monitoring poprawności wydatkowanych środków, zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie zadania, budżetów i harmonogramów oraz reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem zadań dla których uzyskano finansowanie UE
Bieżący kontakt z partnerami, zleceniobiorcami oraz instytucjami finansującymi w zakresie spraw operacyjnych wymaganych procesem realizacji projektu i realizacji finansowania
Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją Projektową
Warszawa
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją projektową z budowy morskich farm wiatrowych w formie elektronicznej i papierowej, w tym udział w wymianie dokumentacji z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie projektową korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Nadzór nad działaniem archiwum podręcznego w zakresie dokumentacji projektowej
Prowadzenie cyfrowych repozytoriów i rejestrów danych projektowych
Koordynacja prac z zewnętrznym biurem tłumaczeń
Administracja i rozwój wewnętrznego zbioru witryn SharePoint, w tym zarządzanie uprawnieniami
Wsparcie współpracowników w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie zarządzania dokumentacją oraz innych zgodnie z bieżącymi potrzebami Departamentu
Wsparcie w procesach administracji projektowej, w tym sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań
Organizowanie i wsparcie w prowadzeniu regularnych spotkań projektowych oraz organizowanie wydarzeń projektowych
Wsparcie procesu nadzoru nad projektami w tym raportowanie postępu prac w projektach, przygotowywanie cyklicznych oraz doraźnych sprawozdań, prezentacji i analiz
Udział w procesie przygotowywania materiałów i opracowań w zakresie zarządzania projektami, w tym prezentacji / dokumentów dla Dyrektorów Projektów (również w języku angielskim), Zarządu Spółki lub podmiotów zewnętrznych
Wsparcie przy opracowaniu dokumentacji zarządczej projektów m.in. kart projektów, planów projektów, raportów zamknięcia fazy lub projektu, etc
Wspieranie procesu gromadzenia wiedzy projektowej (dokumentowanie doświadczeń projektowych, przygotowywanie opracowań na bazie zewnętrznych źródeł wiedzy, współpraca z innymi obszarami merytorycznymi w zakresie gromadzenia wiedzy)
Realizacja innych zadań wg bieżących potrzeb Departamentu Portfela Projektów / PMO w tym realizacja prac administracyjnych
Kompleksowa obsługa organów spółek Segmentu Baltica (zarząd, rada nadzorcza, walne zgromadzenie), w tym sporządzanie dokumentacji korporacyjnej (wnioski do organów spółek, projekty uchwał, protokoły i inne) oraz obsługa posiedzeń organów spółek;
Weryfikacja wniosków kierowanych do organów spółek Segmentu Baltica i współpraca z obszarami spółek w celu opracowania ostatecznej treści wniosków i towarzyszących im dokumentów;
Udzielanie pracownikom obszarów informacji z zakresu procedur funkcjonujących w spółkach Segmentu Baltica;
Monitorowanie zgodności działania spółek Segmentu Baltica z przepisami aktów korporacyjnych (umowy spółek, regulaminy i inne);
Udział w koordynowaniu wsparcia prawnego świadczonego na rzecz spółek Segmentu Baltica oraz współpraca z obszarem prawnym w procesie weryfikacji dokumentów przedstawianych temu obszarowi do analizy;
Udział w procesie informowania obszarów spółki o zmianach prawa istotnych z punktu widzenia działalności spółki;
Prowadzenie rejestrów spółek Segmentu Baltica (rejestr uchwał organów spółek, rejestr pełnomocnictw i inne);
Utrzymywanie kontaktów ze spółką dominującą w sprawach dotyczących zgód korporacyjnych na czynności podejmowane przez spółkę i spółki zależne;
Sporządzanie projektów pism (np. pełnomocnictw);
Bieżąca współpraca z pozostałymi obszarami spółki, w tym w szczególności z obszarem prawnym, w wykonywaniu zadań realizowanych przez spółki Segmentu Baltica;
Raportowanie do zarządów spółki i spółek zależnych oraz do spółki dominującej;
Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w procesie zapewniania zgodności działań spółek Segmentu Baltica z prawem ochrony danych osobowych;
Sporządzanie wniosków KRS dla spółek Segmentu Baltica oraz monitoring procesu rejestracji;
Wdrożenia i rejestrowanie dokumentacji regulującej współpracę w ramach GK PGE (polityki, regulaminy, procedury)
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w PGE Baltica oraz z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi, firmami doradczymi w celu prawidłowej realizacji procesów zachodzących w GK PGE