Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
• współtworzenie i koordynowanie realizacji strategii zakupowych
• zapewnienie płynności dostaw materiałów produkcyjnych i usług
• współpraca z dostawcami materiałów i usług
• ścisła współpraca z dyrektorem operacyjnym, dyrektorem łańcucha dostaw, dyrektorami segmentów biznesowych, zorientowana na realizację strategicznych i operacyjnych celów spółki
• określanie i monitorowanie realizacji celów przez zespół działu zakupów
• rozwój kompetencji podległych pracowników
• współtworzenie i nadzór nad standardami i procedurami związanymi z zakupami
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań
Tworzenie i doskonalenie procedur w zakresie BHP
Wstępne i okresowe szkolenia pracowników w zakresie przepisów BHP oraz instruktaż ogólny
Przygotowywanie oraz zatwierdzanie dokumentacji maszyn i urządzeń produkcyjnych pod kątem bezpieczeństwa i przepisów BHP
Nadzór nad ŚOI i sprzętem BHP
Aktualizacja spisów substancji i mieszanin niebezpiecznych
Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, koordynacja przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
Analiza potencjalnych zagrożeń, organizacja i rozliczanie wyników audytów BHP
Nadzór nad dokumentacją BHP
Monitoring i nadzór nad dokumentacją dotyczącą ppoż. (w tym organizacja próbnych ewakuacji)
Współpraca i reprezentacja firmy w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami kontroli i organami nadzoru (m.in. Państwową Inspekcją Pracy)
Prowadzenie działań i dokumentacji powypadkowej, nadzorowanie i wdrażanie działań zapobiegających wypadkom, udział w komisji powypadkowej
W zakresie Ochrony Środowiska:
Prowadzenie i nadzór dokumentacji dotyczącej gospodarki odpadami, emisji do powietrza i wodnościekowej
Monitorowanie aktualnych trendów i regulacji prawnych oraz przepisów związanych z ochroną środowiska
Aktualizacja posiadanych pozwoleń środowiskowych
Prowadzenie ewidencji wymaganych przepisami ochrony środowiska (w tym ewidencji wprowadzonych na rynek opakowań)
Sporządzanie sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, m.in. prowadzenie konta głównego w BDO i KOBIZE; współpraca z Organizacjami Odzysku Opakowań i Izbami Gospodarczymi
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiska
Przeprowadzenie kwalifikacji zakładu zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów i ilości substancji niebezpiecznych, których znajdowanie się w zakładzie decyduje o zaliczeniu go do zakładu o zwiększonym lub dużym ryzku wystąpienia poważnej awarii środowiskowej
Współpraca i reprezentacja firmy w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami kontroli i organami nadzoru (Sanepid, Państwowa Straż Pożarna, WIOŚ) oraz urzędami, firmami świadczącymi usługi w zakresie realizacji obowiązków wynikających z nadzoru nad aktualnością dokumentacji, umów i pozwoleń oraz z odbiorcami odpadów i z pozostałymi działami zakładu w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska
Opiniowanie konieczności przygotowania dokumentacji na etapie zmian w funkcjonowaniu zakładu oraz planów inwestycyjnych
dbanie o spójność identyfikacji wizualnej istniejących produktów
tworzenie identyfikacji wizualnej nowych produktów (w tym logotypów)
kompleksowe opracowywanie materiałów graficznych dla istniejących i nowych produktów działu: katalogi, ulotki, reklamy prasowe, wizualizacje, etykiety, stoiska targowe, roll-upy, grafiki do social media, grafiki na stronę www
tworzenie animacji
tworzenie prezentacji będzie ważną częścią obowiązków na tym stanowisku
Realizacja działań według przyjętej strategii marketingowej Działu (m.in. koordynowanie realizacji działań reklamowych, redagowanie artykułów, organizowanie i zapewnienie materiałów marketingowych, przygotowanie prezentacji produktowych itp.)
Przygotowywanie opisów produktowych do katalogów, gazetek, ulotek, itp
Realizacja działań promocyjnych i wizerunkowych firmy i produktów (m.in. wprowadzanie nowych produktów na strony internetowe, koordynowanie sesji fotograficznych, koordynacja i organizacja marketingowych wydarzeń zewnętrznych (np. targi, spotkania branżowe), prezentacja produktów na wydarzeniach branżowych
Współpraca z kontrahentami przy wspólnych projektach promocyjnych
Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie, jak również z partnerami firmy oraz usługobiorcami
Prowadzenie komunikacji w social media (Facebook, LinkedIn)
Monitoring treści w mediach branżowych, pozyskiwanie informacji o najnowszych badaniach, trendach
Stałe pogłębianie wiedzy fachowej (praktycznej i naukowej) związanej z działalnością rozwojową Działu
Aktywny udział w pracach wdrożeniowych nowych produktów
prognozowanie sprzedaży razem z działami marketingu i sprzedaży w horyzoncie 12 miesięcy
planowanie zakupów razem z działem zakupów
planowanie zapasów razem z działami marketingu i sprzedaży (3 segmenty biznesowe)
planowanie produkcji razem z działem produkcji
symulacje i optymalizacje planów pod kątem maksymalizowania sprzedaży i zysku oraz optymalizowania poziomu zapasów
cykliczne spotkania planistyczne między interesariuszami, w tym budowanie konsensusu wokół nadrzędnych celów ekonomicznych
pomiar i doskonalenie kluczowych mierników
użytkowanie i rozwój narzędzi IT w tym APS Asprova oraz ERP Comarch XL
aktywnie tworzenie procesu planowania sprzedaży i operacji (S&OP)
budowanie równowagi i kompromisu pomiędzy sprzecznymi preferencjami strony podaży i popytu łańcucha dostaw w celu realizowania najbardziej korzystnego (zysk) portfela sprzedaży
Nadzorowanie eksploatacji aplikacji COMARCH XL, zapewnianie ciągłości działania oraz bieżącego zarządzania nią
Wdrażanie nowych rozwiązań IT
Monitorowanie i analizowanie jakości aplikacji COMARCH XL oraz komunikacja z systemami powiązanymi oraz ich udoskonalanie
Szkolenie pracowników z obsługi aplikacji
Sprawdzanie poprawności merytorycznej aplikacji po instalacjach nowych wersji aplikacji systemu ERP XL
Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników aplikacji COMARCH XL oraz koordynowanie procesu realizacji zgłoszeń
Współpraca z zewnętrznym opiekunem systemów (Comarch/partner Comarch)
Tworzenie niestandardowych zestawień przy pomocy zewnętrznych narzędzi (np. MS Query, Crystal Reports lub wewnętrznego narzędzia – Szybkie Raporty SQL) oraz raportów z wykorzystaniem ODBC
Aktywny udział w pracach wdrożeniowych nowych produktów
Koordynowanie i realizacja projektów zgodnie z ich zakresem i harmonogramem
Przygotowywanie dokumentacji projektowej
Dobór zespołu projektowego, organizacja spotkań, nadzór na kalendarzem
Zarządzanie cyklem życia projektu obejmujące: planowanie, budżetowanie, organizowanie, kierowanie zespołem, monitorowanie i raportowanie realizacji projektu
Promocja firmy i produktów na wydarzeniach w kraju i zagranicą
Specjalista ds. Marketingu i Rozwoju Produktów Agrochemicznych ICB Pharma (dział Crop Solutions)
Jaworzno
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Marketing merytoryczny, współpraca w przygotowywanie materiałów informacyjnych, broszur, katalogów dotyczących oferowanych produktów etc. z wykorzystaniem danych ogólnodostępnych oraz wyników badań dla poszczególnych produktów;
Wsparcie działu sprzedaży i działu marketingu poprzez bezpośrednią współpracę z dystrybutorami (B2B) oraz użytkownikami produktów firmy (B2C) – głównie branża ogrodnicza;
Aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowej działu – współpraca z pozostałą częścią działu marketingu i działem graficznym;
Organizacja i koordynowanie wdrożeń i testów terenowych produktów – współpraca z gospodarstwami ogrodniczymi;
Udział w konferencjach, targach branżowych oraz szkoleniach, spotkaniach promujących produkty firmy
Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Sprzedaży
Jaworzno
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie zamówień od klientów i obsługa procesu ich realizacji, w tym współpraca z działem produkcji, działem logistyki i działem regulacji prawnych
Bieżące kontakty (email, telefon) z obecnymi partnerami handlowymi w ramach rozwoju sprzedaży
Badanie rynku i monitoring konkurencji
Obsługa dokumentowa procesu sprzedaży zgodnie z procedurami firmowymi
Monitorowanie płatności klientów
Udział w tworzeniu i bieżące aktualizowanie prognoz sprzedaży
Monitorowanie stanów magazynowych, materiałów i produktów działu
Udział w pracach marketingowo-promocyjnych w ramach rozwoju sprzedaży
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży i realizacji zamówień dla poszczególnych klientów
dbanie o spójność identyfikacji wizualnej istniejących produktów
tworzenie identyfikacji wizualnej nowych produktów (w tym logotypów)
kompleksowe opracowywanie materiałów graficznych dla istniejących i nowych produktów działu: katalogi, ulotki, reklamy prasowe, wizualizacje, etykiety, stoiska targowe, rollupy, grafiki dla profili i kanałów w social mediach, grafiki na stronę www
tworzenie prezentacji będzie ważną częścią obowiązków na tym stanowisku
Współtworzenie koncepcji kreatywnych i rozwiązań marketingowych;
Opracowanie identyfikacji dla nowych produktów wdrażanych przez firmę;
Projektowanie etykiet, opakowań i innych materiałów produktowych;
Projektowanie formatów drukowanych (materiały POS, billboardy, ulotki) oraz cyfrowych, na przykład na potrzeby social media, czy prezentacji handlowych;
Dbanie o spójność i aktualność brand booków i guideline projektowych
Zarządzanie procesem i działem zakupów strategicznych i operacyjnych
Współpraca z w ramach zespołów ds. rozwoju produktów (B+R) w tym projektowanie i testowanie optymalnych specyfikacji technicznych, operacyjnych oraz biznesowych (rentowność)
Wyszukiwanie i rozwój dostawców krajowych i zagranicznymi surowców chemicznych oraz innych materiałów produkcyjnych
Zarządzanie warunkami handlowymi i umowami
Bliska współpraca z planowaniem operacyjnym, produkcją, marketingiem i sprzedażą
Optymalizacja ekonomiczna dostaw i zapasów
Dobra znajomość rynku dostawców krajowych i zagranicznych, poszukiwanie konkurencyjnych dostawców