Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie Restauracją w Hotelu Tulip Residences Warsaw Targowa w Warszawie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Gości zgodnej z standardami marki
Realizacja celów finansowych, dążąc jednocześnie do osiągnięcia założonych wskaźników satysfakcji Gości i wskaźników sprzedażowych
Zapewnianie środków do pełnego i terminowego wykonywania zadań, nadzorowanie ich wykonania, przestrzeganie obowiązujących przepisów i zarządzeń
Inicjowanie prawidłowych kierunków działania, stosowania racjonalnych form i metod pracy, zapewnienie właściwej atmosfery współżycia i współpracy wewnątrz Działu
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników Działu zasad ochrony mienia, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa ppoż., dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej
Prowadzenie kontroli w zakresie sprawnego i kulturalnego działania pracowników, prawidłowej gospodarki magazynowej, należytej eksploatacji urządzeń i maszyn oraz przestrzeganie prawidłowych warunków higieniczno-sanitarnych
Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie bieżących spraw w porozumieniu z Dyrektorem Hotelu
Współpraca z Szefem Kuchni w zakresie kart menu, zgodnie z wymogami wynikającymi z techniki i zasad obsługi konsumenta
Współpraca z Działem Technicznym w zakresie właściwej eksploatacji, remontu, konserwacji pomieszczeń, maszyn, urządzeń i sprzętu użytkowanego w Dziale
Godne reprezentowane firmy przed klientem oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez utrzymanie relacji sprzyjających rozwijaniu współpracy
Tworzenie receptur i wprowadzanie do systemu komputerowego
Dbałość o wskaźniki F&B cost zgodnie z wytycznymi Dyrektora Hotelu
Układanie grafików, planowanie urlopów oraz rekrutacja i szkolenie pracowników
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie, zgodnie z ustawą o rachunkowości
Dekretowanie i księgowanie faktur polskich i zagranicznych (System do ustalenia)
Prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami w PL i EU
Kontrola merytoryczna dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności księgowań oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych i finansowych
Sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, itp.) oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (m.in. GUS, NBP) jak również innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa i wymaganiami urzędów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i miesięcznych raportów
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami Tigers
Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych
Przygotowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNIP
Przygotowywanie kontrolnych dokumentów finansowych na potrzeby banków oraz kontakt z instytucjami państwowymi