Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie, realizacja i monitoring strategii marketingu (krótko i długoterminowego) w zgodzie z celami handlowymi, post sprzedażowymi i wewnętrznymi spółki
Rozwój działu Digital Marketingu w spółce, a zwłaszcza poprawa pozycjonowania spółki i wdrożenie remarketingu
Rozwój sprzedaży w kanałach online
Usystematyzowanie i odpowiedzialność za wizerunku i branding firmy
Kreowanie i realizacja budżetu marketingowego, mierzenie i raportowanie do zarządu efektywności działań
Tworzenie strategii pracy z danymi, w tym zbieranie i analizowanie danych ze źródeł zewnętrznych i wewnętrznych
Wdrażanie rozwiązań z zakresu cyfryzacji w marketingu, w tym automatyzacja działań marketingowych
Współpraca przy tworzeniu nowej strony internetowej grupy dealerskiej
Rozbudowa i zarządzanie zespołem, podejmowania decyzji personalnych
Procesowe podejście do pracy, wdrożeń i zarządzania
Współpraca z działami sprzedaży i post-sprzedaży
Organizacja i realizacja działań lojalnościowych
Praca nad strategią i wdrożeniem employer brandingu, współpraca/wsparcie dla działu HR
Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych,
Sporządzanie deklaracji CIT, VAT,
Sporządzanie sprawozdań finansowych,
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną,
Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych,
Sporządzanie deklaracji CIT, VAT,
Sporządzanie sprawozdań finansowych,
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną,
Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych,
Sporządzanie deklaracji CIT, VAT,
Sporządzanie sprawozdań finansowych,
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną,
Przygotowanie włosów I – praca polega na precyzyjnym rozdzielaniu i rozkładaniu pasm włosów, jedno obok drugiego, na specjalnie do tego przygotowanej tablicy. Podczas tej czynności wykonywana jest także dokładna kontrola jakości włosa oraz rozczesywanie,
Obsługa maszyn – przygotowane wcześniej tablice/mocowania wkładane są do maszyny – proces klejenia włosów do taśm, wkładania do maszyny, następnie wyjmowanie i przekazywanie na kolejne stanowisko,
Przygotowanie włosów II – praca polega na naklejaniu gotowych pasemek na specjalne mocowanie w określonej ilości sztuk,
Pakowanie – zabezpieczenie i zapakowanie do kartonu produktu gotowego,
Koordynacja pracy przy realizacji projektów dla klientów m.in.: przygotowanie briefu dla działu projektowego, przygotowanie umowy dla Klienta, uczestniczenie w spotkaniach międzydziałowych i z Klientami, dopilnowanie terminowości realizowanych zadań, przekazywanie informacji na bieżąco do klienta
Dbanie o pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi
Opieka posprzedażowa dla klienta – nadzór nad każdym etapem
Weryfikacja trendów rynkowych w zakresie architektury wnętrz
Wsparcie merytoryczne oraz pomoc w trakcie wykonywanych zadań dla zespołu
Współpraca ze wszystkimi działami firmy: magazyn, obsługa klienta, dział projektowy, produkcja itp. w celu terminowego zakończenia zleconego projektu
Rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
Stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
Koordynacja pracy przy realizacji projektów dla klientów m.in.: przygotowanie briefu dla działu projektowego, przygotowanie umowy dla Klienta, uczestniczenie w spotkaniach międzydziałowych i z Klientami, dopilnowanie terminowości realizowanych zadań, przekazywanie informacji na bieżąco do klienta
Dbanie o pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi
Opieka posprzedażowa dla klienta – nadzór nad każdym etapem
Weryfikacja trendów rynkowych w zakresie architektury wnętrz
Wsparcie merytoryczne oraz pomoc w trakcie wykonywanych zadań dla zespołu
Współpraca ze wszystkimi działami firmy: magazyn, obsługa klienta, dział projektowy, produkcja itp. w celu terminowego zakończenia zleconego projektu
Rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych
Stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
Wsparcie przy prowadzeniu pełnej księgowości klientom biura m.in.: rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych
Sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz sprawozdań finansowych
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną, księgowanie faktur zakupu i faktur sprzedaży oraz uzgadnianie rejestrów VAT z dokumentacją źródłową
Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych. Do obowiązków zatrudnionej osoby należało będzie m.in.: sporządzanie deklaracji CIT, VAT, sporządzanie sprawozdań finansowych, samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną, księgowanie faktur zakupu i faktur sprzedaży oraz uzgadnianie rejestrów VAT z dokumentacją źródłową
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Grafik Komputerowy – branża beauty
Gliwice
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za sferę wizualną marki
Projektowanie grafik służących do tworzenia kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowaniu materiałów drukowanych (katalogi, ulotki, newslettery, grafiki publikowane w mediach społecznościowych)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca ds. żywienia bydła mlecznego
dolnośląskie
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,
Realizacja planu sprzedaży na powierzonym terenie,
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi
Dbałość o budowanie i utrzymanie dobrych relacji
Przyjmowanie i realizacja zamówień
Bezpośrednia obsługa Klienta
Nadzór nad sprawnym przepływem dokumentów w firmie, wystawienie FV
Dbanie o właściwe funkcjonowanie biura
Wsparcie w zakresie działań handlowych i marketingowych: monitorowanie firmowych profili na różnych portalach społecznościowych: instagram, facebook, itp
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej wspierającej budowanie wizerunku marki;
Udział w projektowaniu i koordynowaniu kampanii promocyjnych (digital, social media, BTL, CRM marketing, video) oraz bieżące monitorowanie efektywności ich wdrożenia (ROMI);
Koordynacja i nadzór nad kanałami promocyjnymi w zakresie treści i zgodności wizualnej z marką;
Przygotowywanie materiałów reklamowych, w tym tekstów reklamowych, publikacji oraz prezentacji
Analizowanie rynku oraz działań konkurencji, bieżące reagowanie na zmiany rynkowe;
Tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści, opisów i artykułów według wytycznych SEO dla różnych kanałów komunikacji;
Zarządzanie płatnymi kampaniami w Google, Facebook i innych kanałach digital
Przygotowanie strategii i harmonogramu komunikacji w kanałach społecznościowych
Moderowanie profili społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram etc.), budowanie i utrzymywanie kontaktu z użytkownikami;