Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Account Manager region północno-zachodni
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania. Pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów OEM
Utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientami
Doradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowej
Rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki Niko w Twoim obszarze sprzedaży
Tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera
Udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach
Zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę
Rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danych
Koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania. Pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów OEM
Utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientami
Doradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowej
Rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki Niko w Twoim obszarze sprzedaży
Tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera
Udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach
Zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę
Rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danych