Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Odpowiadanie na zgłoszenia oraz udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie obsługi komputerów, systemów operacyjnych, oprogramowania i urządzeń IT
Rozwiązywanie problemów i udzielanie porad dotyczących użytkowania sprzętu i oprogramowania
Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń w systemie helpdeskowym
Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemów technicznych
Testowanie i konfigurowanie nowego oprogramowania oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej
Zarządzanie kontami użytkowników w systemach i bazach danych
Instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania na komputerach użytkowników
Utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej sprzętu, oprogramowania i procedur
Monitorowanie i administrowanie systemami i sieciami komputerowymi
Szkolenie użytkowników w zakresie obsługi komputerów i oprogramowania
Wsparcie w przypadku awarii i problemów związanych z siecią i infrastrukturą IT
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta i dbanie o terminowe rozwiązanie zgłoszeń
Współpraca z Product Managerem, dzialem IT zewnetrznymi dostawcami i MLRO Wielkiej Brytanii nad automatyzacją procesów AML
Weryfikacja zmieniających się przepisów prawnych i regulacji oraz nadzór nad zgodnością działalności z obowiązującymi przepisami,
Monitorowanie, analiza i rekomendacja zmian procesów AML Compliance celem minimalizacji ryzyka, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności biznesowej,
Uczestnictwo w audytach AML, podejmowanie działań korygujących,
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz budowanie wysokiego poziomu świadomości co do wagi obszaru AML Compliance w kontekście ryzyka biznesowego, prawnego i operacyjnego
Akceptacja dokumentów klientów
Analiza alertów PEP, SAR i SANCTION List i koordynacja oraz współpraca w koniecznych działaniach
Autoryzowanie nowych klientów B2B
Monitoring transakcji finansowych
Sporządzanie i terminowe składanie odpowiedzi na chargebacki
Współpraca i koordynacja sporządzania i terminowego doręczania decyzji ostatecznych w sprawach reklamacji
Specjalista / Specjalistka ds. procesowania transakcji i rozliczeń
Gniezno
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ta rola jest świetną okazją dla kogoś z doświadczeniem w zarządzaniu finansami, który kocha technologię i ma ambicje do nowych wyzwań i rozwoju w dobrze ugruntowanej firmie FinTech MŚP
Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
Dekretacja, kontrola merytoryczna dokumentów oraz ich ewidencja księgowa
Obsługa programu SAP
Przygotowanie raportów, analiz na potrzeby zarządu
Uzgadnianie kont bankowych, należności i zobowiązań
Rozliczanie różnic kursowych
Realizacja działań operacyjnych i zarządczych w ramach cash management
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
Utrzymywanie relacji z partnerami finansowymi
Opracowywanie i wdrażanie procedur operacyjnychz obszaru procesowania transakcji i rozliczeń
Wspieranie prawidłowości prowadzenia sprawozdawczości finansowej dla instytucji nadzorujących
Specjalista ds. procesowania transakcji i rozliczeń
Gniezno
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ta rola jest świetną okazją dla kogoś z doświadczeniem w zarządzaniu finansami, który kocha technologię i ma ambicje do nowych wyzwań i rozwoju w dobrze ugruntowanej firmie FinTech MŚP
Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
Dekretacja, kontrola merytoryczna dokumentów oraz ich ewidencja księgowa
Obsługa programu SAP
Przygotowanie raportów, analiz na potrzeby zarządu
Uzgadnianie kont bankowych, należności i zobowiązań
Rozliczanie różnic kursowych
Realizacja działań operacyjnych i zarządczych w ramach cash management
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
Utrzymywanie relacji z partnerami finansowymi
Opracowywanie i wdrażanie procedur operacyjnychz obszaru procesowania transakcji i rozliczeń
Wspieranie prawidłowości prowadzenia sprawozdawczości finansowej dla instytucji nadzorujących
Operacyjny nadzór nad utrzymaniem i rozwojem procesów AML Compliance,
Zarzadzaniem dwu osobowym zespolem obslugujacym procesy AML
Współpraca z Product Managerem, dzialem IT zewnetrznymi dostawcami i MLRO w Wielkiej Brytanii nad automatyzacją procesów AML
Weryfikacja zmieniających się przepisów prawnych i regulacji oraz nadzór nad zgodnością działalności z obowiązującymi przepisami,
Monitorowanie, analiza i rekomendacja zmian procesów AML Compliance celem minimalizacji ryzyka, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności biznesowej,
Uczestnictwo w audytach AML, podejmowanie działań korygujących,
Prowadzenie szkoleń oraz budowanie wysokiego poziomu świadomości co do wagi obszaru AML Compliance w kontekście ryzyka biznesowego, prawnego i operacyjnego
Ta rola jest świetną okazją dla kogoś z doświadczeniem w zarządzaniu finansami, który kocha technologię i ma ambicje do nowych wyzwań i rozwoju w dobrze ugruntowanej firmie FinTech MŚP
Co będziesz robić w naszym zespole?
Opracowywanie dokumentacji analitycznej, technicznej i biznesowej dla procesów finansowych
Współpraca z zespołem Developerskim i Product Managerem w obszarze implementacji usprawnień w procesach finansowych
Przygotowywanie map procesów finansowych wykorzystywanych i wdrażanych w firmie, pomiar i ich optymalizacja
Analiza danych finansowych i sprzedażowych firmy
Wyjaśnianie odchyleń, identyfikacja oraz ocena szans i zagrożeń oraz zapewnianie poprawności i spójności danych finansowych
Tworzenie, usprawnienie, testowanie nowych narzędzi raportowych oraz projektowanie i rozwijanie raportów w BI
Współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym