Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynowanie projektów HR (najczęściej w zakresie: Assessment|Development Center, ocena 360 stopni, szkolenia i programy rozwojowe, badania satysfakcji i zaangażowania, inne badania on-line – testy, kwestionariusze)
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i dostawcami – klienci cenią nas m.in. za elastyczność, zaangażowanie i wysoką jakość realizowanych usług. To wszystko sprawia, że lubią wracać do nas z nowymi wyzwaniami
Organizacja pracy projektowej – na co dzień będziesz odpowiadał/a za przygotowanie i egzekwowanie harmonogramów, rozdzielanie zadań projektowych wśród współpracowników, monitorowanie postępów, dostarczanie rezultatów w ustalonym z klientem terminie
Opracowywanie materiałów związanych ze specyfiką konkretnego projektu np. przygotowanie zaproszeń, komunikacji, raportów z wynikami oraz prezentacji podsumowujących projekt dla klienta
Prowadzenie spotkań z klientami i dbanie o sprawny przepływ informacji – czasami będziesz potrzebował/a pozyskać niezbędne dane od klienta, tak aby nie zakłóciło to terminowości realizacji zadania/projektu
Weryfikacja i aktualizacja firmowych baz danych – bez obaw – wszystko Ci pokażemy
Wspieranie rozwoju firmy poprzez udział w inicjatywach wewnętrznych - na co dzień dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi członkami zespołu
Wsparcie organizacyjne i logistyczne w projektach doradczych z obszaru HR – przekażemy Ci naszą wiedzę na temat procesów takich jak Assessment|Development Center, Informacja Zwrotna 360 stopni, badania kwestionariuszowe czy szkolenia i warsztaty
Przygotowywanie i aktualizacja materiałów zgodnie ze standardami firmy – do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również formatowanie i edytowanie tekstów, przygotowywanie poligrafii oraz sprawdzanie poprawności danych
Weryfikacja i aktualizacja podstawowych baz danych – bez obaw – wszystko Ci pokażemy
Kontakt (osobisty i telefoniczny) z klientami– będziemy Cię prosili m.in o umówienie spotkań uczestników procesu oceny kompetencji z Naszymi konsultantami
Stażysta / Stażystka - obszar analiz i raportów ilościowych
Rakowiecka 41, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Jesteś młodą, lubiącą wyzwania osobą i cechuje Cię dokładność oraz analityczne myślenie, a MS Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu! Praca wymaga skrupulatności, bardzo dobrej znajomości Excela (formuły logiczne i tabele przestawne nie powinny sprawiać Ci problemu), logicznego i krytycznego myślenia oraz analizy danych i rozumienia cyfr. Poszukujemy osoby z motywacją do panowania nad bazami danych przy użyciu Excela i determinacją do przygotowywania ilościowych raportów indywidualnych i grupowych w formie docx. i/lub pptx. Praca dla osób, które cechują się krytycznym myśleniem, lubią pracę z cyframi i chętnie proponują nowe rozwiązania prowadzące do usprawniania pracy własnej oraz zespołu
Organizacja pracy zespołu merytorycznego, realizującego zaawansowane projekty HR dla naszych klientów, w zakresie zarządzania kompetencjami (min. w obszarze diagnozy kompetencji metodą Assessment / Development Center, informacji zwrotnej 360 stopni, badań on-line - testowych i kwestionariuszowych, budowania rozwiązań HR, szkoleń)
Monitorowanie i wsparcie członków zespołu w utrzymaniu standardu realizowanych projektów
Usprawnianie pracy zespołu oraz funkcjonujących procesów
Opracowywanie materiałów merytorycznych związanych z realizacją projektów, m.in. tworzenie metodologii sesji Assessment / Development Center, narzędzi oceny, kwestionariuszy 360 stopni, programów szkoleń, innych
Przeprowadzanie rekrutacji, ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
Wsparcie działań sprzedażowych i akcji marketingowych podejmowanych przez firmę
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i dostawcami
Udział w kształtowaniu strategii marketingowej i wdrażaniu przyjętych kierunków
Kreowanie pomysłów na atrakcyjne dla naszych odbiorców treści, mających duże szanse na wysokie pozycjonowanie w różnych kanałach komunikacji
Przygotowywanie treści wizerunkowych i sprzedażowych na profile RESOLUTIO w mediach społecznościowych (Linkedin / Facebook)
Budowanie społeczności i prowadzenie komunikacji na naszych profilach (Linkedin / Facebook)
Przygotowywanie landing page w celach informacyjnych i sprzedażowych w ramach podejmowanych przez firmę działań
Realizacja innych projektów związanych z tworzeniem grafik (np. kartka okolicznościowa, grafiki do ulotek, szkoleń on-line), dbanie o spójność z identyfikacją graficzną RESOLUTIO
Monitorowanie trendów rynkowych, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online oraz rekomendowanie kierunków działania
Udział w kształtowaniu strategii marketingowej i wdrażaniu przyjętych kierunków
Kreowanie pomysłów na atrakcyjne dla naszych odbiorców treści, mających duże szanse na wysokie pozycjonowanie w różnych kanałach komunikacji
Przygotowywanie treści wizerunkowych i sprzedażowych na profile RESOLUTIO w mediach społecznościowych (Linkedin / Facebook)
Budowanie społeczności i prowadzenie komunikacji na naszych profilach (Linkedin / Facebook)
Przygotowywanie landing page w celach informacyjnych i sprzedażowych w ramach podejmowanych przez firmę działań
Realizacja innych projektów związanych z tworzeniem grafik (np. kartka okolicznościowa, grafiki do ulotek, szkoleń on-line), dbanie o spójność z identyfikacją graficzną RESOLUTIO
Monitorowanie trendów rynkowych, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online oraz rekomendowanie kierunków działania