Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Asystent / Asystentka Zarządu
Grzybowska 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Fundacja ELNET-Poland poszukuje Asystenta/ki, który będzie wspierał pracę Zarządu oraz zespołu Fundacji w codziennych zadaniach
Zakres obowiązków:
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
wsparcie bieżącej pracy Prezes Fundacji
zarządzanie skrzynką pocztową/kalendarzem
zarządzanie spotkaniami/wydarzeniami
zarządzanie i rozliczanie podróży służbowych pracowników Fundacji
zarządzanie mini-projektami
wykonywanie zadań powierzanych na bieżąco przez Zarząd Fundacji, w tym m.in. przygotowywanie prezentacji multimedialnych, sporządzanie raportów i materiałów na spotkania biznesowe, bieżące tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski
opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji oraz strategii PR na rzecz międzynarodowej organizacji pozarządowej ELNET-Poland (kanały: digital oraz atl)
budowanie zaangażowanej społeczności w mediach społecznościowych (Facebook/Twitter);
raportowanie postępów kampanii oraz przygotowywanie planów komunikacji w oparciu o strategię komunikacji ELNET-Poland;
samodzielne opracowywanie podstawowych materiałów graficznych na potrzeby wdrażania komunikacji ELNET-Poland;
stały monitoring debaty publicznej w Internecie w zakresie związanym z działalnością ELNET-Poland;
wsparcie Zarządu przy organizacji wydarzeń branżowych wspierających działalność ELNET-Poland;
samodzielne reprezentowanie ELNET-Poland w kontaktach z mediami;
pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami ELNET-Poland