Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Asystent/ka ds. Marketingu i Szkoleń
Warszawa
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Współtworzenie i wdrażanie działań marketingowych dla wszystkich szkoleń z portfolio DSI
Dbałość o wizerunek firmy w portalach społecznościowych, prowadzenie stron firmowych w social mediach (Facebook, Instagram, Linkedin)
Aktualizacja informacji o szkoleniach na portalach branżowych
Zamawianie usług i materiałów reklamowych
Uzgadnianie materiałów reklamowych z działem graficznym (ulotki, foldery, reklamy prasowe, banery internetowe, itp.)
Graficzna obróbka zdjęć po szkoleniach
Organizowanie spotkań integracyjnych dla klientów (ok. 4 razy w roku)
Wsparcie przy administrowaniu stroną internetową (znajomość programu WordPress będzie dodatkowym atutem)
Wsparcie zespołu w obsłudze szkoleń warsztatowych dla lekarzy dentystów - ustawianie sprzętu, narzędzi, materiałów, obsługa uczestników podczas szkoleń, przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń
Obsługa szkoleń warsztatowych dla lekarzy dentystów: ustawianie sprzętu, narzędzi, materiałów, aktywna obsługa uczestników podczas szkoleń, reagowanie na potrzeby uczestników i wykładowców, obsługa przerw kawowych, sprzątanie po szkoleniu
Współpraca z dostawcami materiałów szkoleniowych i sprzętów warsztatowych, zamawianie i przygotowywanie sprzętu, narzędzi, cateringu
Współpraca z wykładowcami, dostawcami usług i instytucjami (np. Izba Lekarska)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń (np. listy obecności, ankiety, certyfikaty, itp.)
Kontakt telefoniczny i mailowy z uczestnikami oraz prowadzenie i uaktualnianie bazy uczestników
Obsługa szkoleń warsztatowych dla lekarzy dentystów: ustawianie sprzętu, narzędzi, materiałów, aktywna obsługa uczestników podczas szkoleń, reagowanie na potrzeby uczestników i wykładowców, obsługa przerw kawowych, sprzątanie po szkoleniu
Współpraca z dostawcami materiałów szkoleniowych i sprzętów warsztatowych, zamawianie i przygotowywanie sprzętu, narzędzi, cateringu
Współpraca z wykładowcami, dostawcami usług i instytucjami (np. Izba Lekarska)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń (np. listy obecności, ankiety, certyfikaty, itp.)
Kontakt telefoniczny i mailowy z uczestnikami oraz prowadzenie i uaktualnianie bazy uczestników
Obsługa szkoleń warsztatowych dla lekarzy dentystów: ustawianie sprzętu, narzędzi, materiałów, aktywna obsługa uczestników podczas szkoleń, reagowanie na potrzeby uczestników i wykładowców, obsługa przerw kawowych, sprzątanie po szkoleniu
Opieka nad pacjentami: prowadzenie dokumentacji pacjentów, ustalanie harmonogramu i udział w konsultacjach lekarskich, utrzymywanie stałego kontaktu z pacjentami i opieka nad nimi podczas szkoleń
Współpraca z dostawcami materiałów szkoleniowych i sprzętów warsztatowych, zamawianie i przygotowywanie sprzętu, narzędzi, cateringu;
Współpraca z wykładowcami, dostawcami usług i instytucjami (np. Izba Lekarska);
Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń (np. listy obecności, ankiety, certyfikaty, itp.);
Kontakt telefoniczny i mailowy z uczestnikami oraz prowadzenie i uaktualnianie bazy uczestników;
Wsparcie w obsłudze dofinansowań z Funduszy Europejskich (niewymagane doświadczenie, przeszkolimy)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wszystkich szkoleń z portfolio DSI
Tworzenie i rozwijanie kanałów sprzedaży, dążenie do realizacji planu sprzedaży szkoleń (bez sprzedaży bezpośredniej!), proponowanie nowych rozwiązań wizerunkowych
Dbałość o wizerunek firmy w portalach społecznościowych, prowadzenie stron firmowych w social mediach (Facebook, Linkedin, i.in.) i wsparcie przy administrowaniu strona internetową ( w zakresie marketingowym i wizerunkowym)
Prowadzenie kanałów i aktualizacja informacji o szkoleniach na portalach branżowych dla lekarzy
Zamawianie usług i materiałów reklamowych zgodnie z budżetem
Współpraca z partnerami i patronami medialnymi
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Uzgadnianie materiałów reklamowych z działem graficznym (ulotki, foldery, reklamy prasowe, banery internetowe, itp.) lub samodzielne tworzenie materiałów graficznych – w zależności od umiejętności kandydata/ki
Graficzna obróbka zdjęć po szkoleniach
Pisanie i redagowanie tekstów do prasy branżowej i na stronę www
Organizacja i udział w targach, konferencjach oraz w innych wydarzeniach promocyjnych (2-3 razy w roku) oraz organizowanie spotkań integracyjnych dla klientów ( ok 8-10 razy w roku)
Wsparcie Dyrektora Operacyjnego i zespołu w codziennych zadaniach
Sporadycznie, w wyjątkowych sytuacjach: wsparcie zespołu w obsłudze szkoleń warsztatowych dla lekarzy dentystów- ustawianie sprzętu, narzędzi, materiałów, obsługa uczestników podczas szkoleń, przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń