Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (100)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 100 )
Kierowca kat. C
Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługa placówek medycznych ze wskazanego terenu polegająca na odbieraniu odpadów oraz przekazywaniu ich do miejsca unieszkodliwienia,
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca kat. C
Wschowa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługa placówek medycznych ze wskazanego terenu polegająca na odbieraniu odpadów oraz przekazywaniu ich do miejsca unieszkodliwienia,
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. BHP I Ppoż.
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
kwartalne kontrole warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP i PPOŻ. we wszystkich lokalizacjach pozamiejscowych firmy,
przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ. dla pracowników RM oraz pracowników firm realizujących usługi na terenie RM,
udział w procesie identyfikacji zagrożeń i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
tworzenie i opiniowanie dokumentacji z zakresu BHP (instrukcje, procedury, regulaminy),
udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
współpraca i komunikacja ze wszystkimi oddziałami firmy w celu promowania kultury bezpieczeństwa i podejmowania działań korygujących i prewencyjnych w obszarze BHP i PPOŻ.,
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w czasie prowadzonych kontroli,
współpraca, nadzór i przygotowanie dokumentacji związanej z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartym na normach ISO (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001)
budowanie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy wśród wszystkich pracowników
Przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji przetargowej, w tym ocena jej kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi;
Analiza dokumentacji przetargowej w zakresie formalno – prawnym i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych;
Dokonywanie oceny prawnej i opiniowanie prowadzonych postępowań w zakresie możliwości stosowania środków ochrony prawnej;
Opracowywanie projektów dokumentów, pism, opinii oraz środków zaskarżenia przewidzianych przez Prawo zamówień publicznych;
Sporządzanie sprawozdań, zestawień, przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby Zarządu Spółki;
prowadzenie książek obiektu budowlanego i harmonogramu przeglądów budynków oraz ich zlecanie, poprzedzone wcześniejszym ofertowaniem,
zlecanie wszelkich prac naprawczych w lokalizacjach na terenie Polski (naprawa oświetlenia, klimatyzatora, przeglądy urządzeń, zamawianie oleju opałowego itp.) oraz z nowo nabywanych lokalizacjach,
naprawy na obiektach wynajmowanych, ustalenia z właścicielami partycypacji w kosztach,
weryfikowanie i opisywanie faktur z zakresu mediów i rozliczenie współczynników przypadających na wszystkie działy,
weryfikowanie zasadności i zakresu prac adaptacyjnych i remontowych na obiektach zgłaszanych przez inne działy,
przygotowywanie w porozumieniu z innymi działami specyfikacji pod oferty związane z pracami remontowymi, adaptacyjnymi i inwestycyjnymi na nieruchomościach,
utrzymanie stanu technicznego obiektów poprzez przegotowywanie planów remontów, ofertowanie tych prac, ustalanie kompletności oferty z działami powiązanymi z danymi pracami,
sporządzanie dokumentacji środowiskowych: operatów wodnoprawnych, pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów, zgłoszeń instalacji nie wymagających pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza;
prowadzenie ewidencji odpadów w BDO oraz nadzór nad aktualizacją wpisów w rejestrze BDO;
prowadzenie ewidencji w zakresie produktów, produktów w opakowaniach, baterii i akumulatorów, sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
nadzór na opłatą recyklingową;
sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa, w tym, raportowanie do KOBIZE, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, sprawozdania o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami oraz sprawozdania o produktach, opakowaniach i o gospodarowaniu odpadami;
dokonywanie wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO);
sporządzanie sprawozdań do Bazy Danych Sprawozdań (BDS) o SZWO i FGC;
utrzymywanie stałego kontaktu i rozwój relacji z obecnymi Klientami Spółki, w tym cykliczne wizyty w siedzibach klientów Spółki;
współpraca z instytucjami i urzędami w zakresie realizowanych prac;
prowadzenie działań w celu pozyskania nowych klientów w zakresie doradztwa i ochrony środowiska;
monitorowanie zmian w zakresie aktów prawnych dotyczących prawa środowiskowego oraz bieżące przekazywanie informacji klientom w niezbędnym zakresie
sporządzanie dokumentacji środowiskowych: operatów wodnoprawnych, pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów, zgłoszeń instalacji nie wymagających pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza;
prowadzenie ewidencji odpadów w BDO oraz nadzór nad aktualizacją wpisów w rejestrze BDO;
prowadzenie ewidencji w zakresie produktów, produktów w opakowaniach, baterii i akumulatorów, sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
nadzór na opłatą recyklingową;
sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa, w tym, raportowanie do KOBIZE, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, sprawozdania o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami oraz sprawozdania o produktach, opakowaniach i o gospodarowaniu odpadami;
dokonywanie wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO);
sporządzanie sprawozdań do Bazy Danych Sprawozdań (BDS) o SZWO i FGC;
utrzymywanie stałego kontaktu i rozwój relacji z obecnymi Klientami Spółki, w tym cykliczne wizyty w siedzibach klientów Spółki;
współpraca z instytucjami i urzędami w zakresie realizowanych prac;
prowadzenie działań w celu pozyskania nowych klientów w zakresie doradztwa i ochrony środowiska;
monitorowanie zmian w zakresie aktów prawnych dotyczących prawa środowiskowego oraz bieżące przekazywanie informacji klientom w niezbędnym zakresie
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
kwartalne kontrole warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP i PPOŻ. we wszystkich lokalizacjach pozamiejscowych firmy,
przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ. dla pracowników RM oraz pracowników firm realizujących usługi na terenie RM,
udział w procesie identyfikacji zagrożeń i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
tworzenie i opiniowanie dokumentacji z zakresu BHP (instrukcje, procedury, regulaminy),
udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
współpraca i komunikacja ze wszystkimi oddziałami firmy w celu promowania kultury bezpieczeństwa i podejmowania działań korygujących i prewencyjnych w obszarze BHP i PPOŻ.,
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w czasie prowadzonych kontroli,
współpraca, nadzór i przygotowanie dokumentacji związanej z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartym na normach ISO (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001)
budowanie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy wśród wszystkich pracowników
Administrator nieruchomości – Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administrowanie budynkami należącymi do spółki
prowadzenie harmonogramu przeglądów budynków oraz ich zlecanie, poprzedzone wcześniejszym ofertowaniem
zlecanie wszelkich prac naprawczych w budynku administracyjnym w Dąbrowie Górniczej oraz lokalizacji Płock (naprawa oświetlenia, klimatyzatora, przeglądy urządzeń, zamawianie oleju opałowego itp.) oraz z nowo nabywanych lokalizacjach
naprawy na obiektach wynajmowanych, ustalenia z właścicielami partycypacji w kosztach
prowadzenie tematów ubezpieczeń majątkowych
weryfikowanie i opisywanie faktur z zakresu mediów i rozliczenie współczynników przypadających na wszystkie działy
weryfikowanie zasadności i zakresu prac adaptacyjnych i remontowych na obiektach zgłaszanych przez inne działy
przygotowywanie w porozumieniu z innymi działami specyfikacji pod oferty związane z pracami remontowymi, adaptacyjnymi i inwestycyjnymi na nieruchomościach
utrzymanie stanu technicznego obiektów poprzez przegotowywanie planów remontów, ofertowanie tych prac, ustalanie kompletności oferty z działami powiązanymi z danymi pracami
analizowanie kosztów materiałów i eksploatacyjnych oraz ich optymalizacja
kontakty z dostawcami mediów
prowadzenie kalendarza terminów wykonania wszelkich czynności prawnych i administracyjnych w zakresie związanym z nieruchomościami
wsparcie Kierownika ds. nieruchomości w procesach planowania i realizowania inwestycji z zakresu nieruchomości
Koordynacja i realizacja wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska, w tym nadzór nad aktualizacją wydanych decyzji i pozwoleń z zakresu ochrony środowiska;
Budowanie polityki i procesów z zakresu ochrony środowiska;
Nadzór nad prowadzeniem sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska oraz gospodarki odpadami, w tym obsługą systemów informatycznych i baz danych (BDO, KOBIZE);
Monitorowanie zmian przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz ich wdrażanie;
Prowadzenie audytów z zakresu przestrzegania przepisów ochrony środowiska;
Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników Spółki;
Współpraca z firmami zewnętrznymi i organami kontrolnymi w zakresie ochrony środowiska;
Współpraca z innymi działami w zakresie spraw dotyczących ochrony środowiska;
Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska, gospodarowania odpadami i gospodarki wodno-ściekowej