Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Implementing and maintaining of Bausch Health EHSS policies, standards and procedures
Ensuring compliance with EHS local and national legislation, corporate procedures
Develop, maintain and sustain a strong EHSS culture across all activities
Actively leading hazard identification and occupational risk assessment process
Monitoring of all EHSS incidents reporting (accidents, first aids, near misses ect.), leading root cause analysis and ensuring that corrective actions and lessons learned are understood and implemented
Managing industrial hygiene assessment and measurements required at workstations (noise, chemical substances, etc.)
Participating in management of change and process safety management
Coordinating the EHSS training processes and prepare annual training plan
Supporting and evaluating the new projects and new equipment regarding EHSS
Cooperating with regional and global EHSS functions and site leadership team in order continues improvement EHSS within the site
Leading regular Safety Committee meetings
Managing BBS program
Reviewing and approving documents and instructions regarding EHSS area
Ensuring that reports required by local legislation and Bausch Health standards are accurate and provided with timely manner to global EHSS database and chemicals inventory
Taking a part in internal and external EHSS audits
rozwój i walidacja metod badań dla produktów leczniczych oraz suplementów diety,
transfer metod analitycznych pomiędzy laboratoriami,
badania analityczne serii laboratoryjnych, pilotowych oraz walidacyjnych produktów leczniczych,
badania równoważności farmaceutycznej z lekiem referencyjnym,
opracowywanie dokumentacji analitycznej dla produktów leczniczych i suplementów diety zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami,
przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych (w zakresie specyfikacji, metod badań i ich walidacji, badań stabilności) oraz danych niezbędnych do opracowania dokumentacji notyfikacyjnej dla suplementów diety,
udział w kwalifikacji nowych dostawców substancji czynnych, pomocniczych i materiałów opakowania bezpośredniego
Dokonywanie załadunku/ rozładunku i transportu na terenie firmy materiałów, produktów i urządzeń technicznych oraz umieszczanie ich w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wykonywanie czynności wynikających z Systemu Zapewnienia Jakości obowiązującego w Firmie
Przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji powierzonego sprzętu oraz zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
Implementing and maintaining of Bausch Health EHSS policies, standards and procedures
Ensuring compliance with EHS local and national legislation, corporate procedures
Develop, maintain and sustain a strong EHSS culture across all activities
Actively leading hazard identification and occupational risk assessment process
Monitoring of all EHSS incidents reporting (accidents, first aids, near misses ect.), leading root cause analysis and ensuring that corrective actions and lessons learned are understood and implemented
Managing industrial hygiene assessment and measurements required at workstations (noise, chemical substances, etc.)
Participating in management of change and process safety management
Coordinating the EHSS training processes and prepare annual training plan
Supporting and evaluating the new projects and new equipment regarding EHSS
Cooperating with regional and global EHSS functions and site leadership team in order continues improvement EHSS within the site
Leading regular Safety Committee meetings
Managing BBS program
Reviewing and approving documents and instructions regarding EHSS area
Ensuring that reports required by local legislation and Bausch Health standards are accurate and provided with timely manner to global EHSS database and chemicals inventory
Taking a part in internal and external EHSS audits
przygotowanie naważek recepturowych serii wytwarzanych produktów zgodnie z instrukcjami technologicznymi oraz innymi dokumentami regulującymi procesy produkcyjne,
wytwarzanie produktów leczniczych,
pakowanie produktów leczniczych,
obsługa i oczyszczanie urządzeń oraz sprzętu pomocniczego angażowanych przy wytwarzaniu i pakowaniu produktów leczniczych,
dokładne i rzetelne prowadzenie wymaganej dokumentacji produkcyjnej,
obsługa systemów skomputeryzowanych sterujących urządzeniami produkcyjnymi,
wprowadzanie danych do systemów komputerowych wynikających z wykonywanych zadań,
postępowanie zgodne z procedurami i instrukcjami oraz Kodeksem etyki obowiązującym w firmie
Dokonywanie załadunku/ rozładunku i transportu na terenie firmy materiałów, produktów i urządzeń technicznych oraz umieszczanie ich w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wykonywanie czynności wynikających z Systemu Zapewnienia Jakości obowiązującego w Firmie
Przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji powierzonego sprzętu oraz zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
• Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną tj.:
- budownictwem inwestycyjnym
- modernizacją istniejących obiektów
• Realizacja remontów i napraw obiektów budowlanych wraz z przyległymi obszarami zewnętrznymi
• Bieżące utrzymanie obiektów tj.: przeglądy i audyty na potrzeby Spółki i organów państwowych
• Prowadzenie spraw związanych z remontami przeglądami Urządzeń Transportu Bliskiego (windy, podnośniki, suwnica) – zlecanie, ewidencja napraw prowadzenie odpowiedniej dokumentacji
• Prowadzenie spraw związanych z urządzeniami podlegającymi UDT – przeglądy okresowe, remonty i naprawy
• Kwalifikacja dostawców usług zewnętrznych związanych z remontami i przeglądami okresowymi posiadanego wyposażenia
• Wsparcie w realizacji procesów inwestycyjnych w tym nadzór nad wykonawcami
1. Koordynacja działań dotyczących profilaktyki i zwalczania szkodników na terenie zakładu
2. Zlecanie zakupu środków higienicznych i czystości dla Firmy Ochroniarskiej zgodnie z obowiązującą w tym zakresie umową oraz przekazywanie dyspozycji wydawania środków czystości do Magazynu Technicznego
3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących wywozu odpadów komunalnych
(umowa z MPGK, zabezpieczenie koszy do segregacji odpadów, zlecanie wywozu odpadów biodegradowalnych)
4. Egzekwowanie umów oraz uzgadnianie procedur dotyczących oczyszczania pomieszczeń strefy nieprodukcyjnej i terenu zakładu
1. zabezpieczanie środków higienicznych i dezynfekcyjnych wg ustaleń zawartych w umowach,
• na podstawie miesięcznych zamówień otrzymanych od firmy sprzątającej, sporządzenie wykazu potrzebnych ilości środków higienicznych na dany miesiąc i przekazanie danych do zakupu
• wykonanie zestawienia środków higieny dla Magazynu Technicznego będącego dyspozycją do wybrania przez firmę zewnętrzna świadczącą usługę oczyszczania pomieszczeń wg komórek organizacyjnych, w których dane środki są zużywane zgodnie z umową,
• zakup worków na trawę i liście,
• współpraca z MPGK w ramach odbioru odpadów biodegradowalnych
2. nadzór i kontrola czynności wykonywanych w procesie oczyszczania pomieszczeń strefy nieprodukcyjnej oraz utrzymania terenu zakładu przez pracowników firmy zewnętrznej świadczącej ww. usługi,
• ustalanie i uzyskiwanie odpowiednich akceptacji na zastosowanie środków chemicznych do wykonania oprysków trawy czy roślin,
• nadzór nad wykonaniem oczyszczania dróg wewnętrznych wynajęta czyszczarką,
• kontrola stanu dróg i chodników oraz parkingów w aspekcie potrzeby a także skuteczności odśnieżania i posypywania piaskiem,
3. prowadzenie postępowań reklamacyjnych wykonywanych usług oczyszczania pomieszczeń strefy nieprodukcyjnej przez firmy zewnętrzne wg obowiązujących procedur
• Opracowanie i aktualizowanie Procedury dotyczącej oczyszczania biurowca, portierni a także uzgadnianie treści procedur i instrukcji opracowywanych w innych komórkach w aspekcie zabezpieczenia zakładu przed szkodnikami, oczyszczania pomieszczeń strefy nieprodukcyjnej, postępowania z kluczami itp
• Opracowanie i aktualizowanie „Procedury nadzoru nad oczyszczaniem pomieszczeń spółki wykonywanym przez firmy zewnętrzne
• Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP dla pracowników Firmy oczyszczającej pomieszczenia biurowca w zakresie obejmującym instruktaż stanowiskowy
5. Koordynacja działań dotyczących technicznego utrzymania pomieszczeń i ich wyposażenia. Organizacja przeglądów oraz napraw bieżących
6. Koordynacja działań dotyczących utrzymania urządzeń technicznych infrastruktury zewnętrznej
7. Nadzór nad oczyszczaniem i utrzymaniem pomieszczeń produkcyjnych i magazynowych
Rozwój i walidacja metod badań dla produktów leczniczych oraz suplementów diety
Transfer metod analitycznych pomiędzy laboratoriami
Badania analityczne serii laboratoryjnych, pilotowych oraz walidacyjnych produktów leczniczych
Badania równoważności farmaceutycznej z lekiem referencyjnym
Opracowywanie dokumentacji analitycznej dla produktów leczniczych i suplementów diety zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych (w zakresie specyfikacji, metod badań i ich walidacji, badań stabilności) oraz danych niezbędnych do opracowania dokumentacji notyfikacyjnej dla suplementów diety
Udział w kwalifikacji nowych dostawców substancji czynnych, pomocniczych i materiałów opakowania bezpośredniego
Responsible for overall project management and execution of new product launches in EMEA region from external contract development and manufacturing organizations
Employee will be expected to provide project leadership and coordination of activities of various departments to assure timely commercialization of new products for Bausch Pharma (e.g., medicinal products, dietary supplements, medical devices, cosmetics)
Employee will interact and influence stakeholders in Bausch Pharma organization and in external contract development and manufacturing organizations
New person will be responsible for identifying critical project risks, and timely communication / escalation of issues to senior leadership
Employee will be expected to lead and manage projects effectively and to ensure they are delivered on time, on budget, and according to agreed quality standards
Employee will be responsible for organizing and conducting team meetings with internal and external stakeholders (develop agenda, compile meeting minutes, and plan action items for team members) – all communication in English
Sprawowanie nadzoru nad procesami wytwarzania i pakowania produktów leczniczych zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami technologicznymi oraz zgodnie z zasadami GMP
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i zgodnym z zasadami GMP sporządzaniem zapisów produkcyjnych w raportach serii
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników produkcji oraz w razie potrzeby utrzymania ruchu, koordynacja potrzebnych działań mających na celu realizację KPI
Zapewnienie właściwego wykorzystania czasu pracy podległym pracownikom
Kontrolowanie pod względem ilościowym i jakościowym wykonania zleconych zadań podległym pracownikom
Sporządzanie zestawień, raportów i rozliczeń produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
Opracowywanie oraz stała, bieżąca aktualizacja instrukcji i procedur
Opiniowanie instrukcji postępowania i procedur mających wpływ na procesy produkcyjne
Kontrola i raportowanie odchyleń produkcyjnych
Kontrola i raportowanie działań CAPA
Udział w wyjaśnianiu reklamacji
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Kontrolowanie i zabezpieczanie prawidłowej gospodarki produktami, półproduktami, materiałami pomocniczymi oraz czynnikami energetycznymi i odpadami
Kierowanie do analiz międzyoperacyjnych wykonanych produktów
Kwalifikowanie wstępne i zgłaszanie do Działu Kontroli Jakości wykonanych produktów oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
Nadzorowanie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji i rozliczeń
Zgłaszanie do Działu Utrzymania Ruchu/Działu Głównego Inżyniera wszelkich nieprawidłowości w pracy maszyn i urządzeń oraz czynników energetycznych
Uczestniczenie w uruchamianiu i wdrażaniu nowych technologii i urządzeń
Uczestniczenie w kwalifikacji urządzeń i walidacji procesów oraz procedur oczyszczania
Inicjowanie działań mających na celu optymalizację produkcji, działań ograniczających koszty procesów produkcyjnych w zgodzie z zasadami GMP i innymi regulacjami prawnymi
Inicjowanie nowych rozwiązań technologicznych i organizacyjno-produkcyjnych
Prowadzenie bieżących szkoleń podległych pracowników w zakresie BHP i GMP, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi i przepisami prawa
Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż oraz zasad GMP przez podległych pracowników
Wykonywanie ocen okresowych pracowników
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie oraz uczestnictwo w kursach specjalistycznych
przygotowanie naważek recepturowych serii wytwarzanych produktów zgodnie z instrukcjami technologicznymi oraz innymi dokumentami regulującymi procesy produkcyjne,
wytwarzanie produktów leczniczych,
pakowanie produktów leczniczych,
obsługa i oczyszczanie urządzeń oraz sprzętu pomocniczego angażowanych przy wytwarzaniu i pakowaniu produktów leczniczych,
dokładne i rzetelne prowadzenie wymaganej dokumentacji produkcyjnej,
obsługa systemów skomputeryzowanych sterujących urządzeniami produkcyjnymi,
wprowadzanie danych do systemów komputerowych wynikających z wykonywanych zadań,
postępowanie zgodne z procedurami i instrukcjami oraz Kodeksem etyki obowiązującym w firmie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie sprawności instalacji technologicznych, parowych, wodnych, gazowych i kanalizacyjnych
Naprawy i remonty elementów urządzeń wchodzących w skład powyższych instalacji w tym między innymi, pompy, mieszadła czy reaktory
Prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac zgodnie ze standardami GMP, rozliczanie zużycia materiałów, wsparcie procesu zakupowego
Nadzór nad pracą zespołu pracowników, delegowanie zadań, rozliczanie ich realizacji
Dokonywanie załadunku/ rozładunku i transportu na terenie firmy materiałów, produktów i urządzeń technicznych oraz umieszczanie ich w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wykonywanie czynności wynikających z Systemu Zapewnienia Jakości obowiązującego w Firmie
Przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji powierzonego sprzętu oraz zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
Nadzór nad systemem kontroli zmian w Firmie, merytoryczna ocena poprawności i spójności opracowywanej dokumentacji kontroli zmian (Opinie, Plany, Raporty)
Udział w koordynowaniu procesem kontroli zmian w systemie elektronicznym DMS
Monitorowanie i nadzorowanie procesów zarządzania zmianami w systemach komputerowych na zgodność z wymaganiami prawnymi mającymi zastosowanie przy wytwarzaniu produktów leczniczych
Tworzenie i uzgadnianie procedur dotyczących walidacji systemów komputerowych
Udział we wdrożeniach nowych systemów i aplikacji, udział w walidacji systemów komputerowych, ocena dokumentacji walidacyjnej dla systemów komputerowych
Udział w ocenie ryzyka związanego z zanieczyszczeniem produktów leczniczych nitrozoaminami zgodnie z obowiązującymi wytycznymi (śledzenie i ocena aktualnych wymagań prawnych, aktualizacja wewnętrznej dokumentacji)
Monitorowanie i nadzorowanie procesów zarządzania zmianami w systemach komputerowych na zgodność z wymaganiami prawnymi mającymi zastosowanie przy wytwarzaniu produktów leczniczych
Tworzenie i uzgadnianie procedur dotyczących walidacji systemów komputerowych
Udział we wdrożeniach nowych systemów i aplikacji, udział w walidacji systemów komputerowych, ocena dokumentacji walidacyjnej dla systemów komputerowych
Tworzenie Standardowych Procedur Operacyjnych (SOP) i Instrukcji oraz ocena procedur informatycznych
Udział w kwalifikacji dostawców usług i rozwiązań IT
Przeprowadzanie audytów dostawców usług IT oraz audytów wewnętrznych
Udział w nadzorowaniu przebiegu procesów kwalifikacji urządzeń i instalacji produkcyjnych
Śledzenie aktualnych wymagań prawnych i nadzór nad wdrażaniem wymagań przepisów prawa i procedur GxP dotyczących systemów skomputeryzowanych /integralności danych
Director of EMEA Environment, Health, Safety + Sustainability
Przemysłowa 2, Rzeszów
Wygasła: 10.02.2022
full-time
umowa o pracę
director
Obowiązki:
Develop and direct EHS+S programs, including policy, procedures, performance measurement and evaluation
Assess current and emerging regional EHS+S issues and company performance, and develop appropriate strategies and programs to maintain or enhance company EHS+S performance and minimize EHS+S impacts
Establish and direct regional auditing programs to minimize EHS+S risks, ensure sound EHS+S management systems at all business levels, and ensure compliance with company and applicable governmental requirements
Monitor and advise business units early of regulatory impacts on business operations. Assist in developing and deploying suitable strategies to assure and maintain compliance
Direct regional EHS+S reporting, investigations and remediation activities to effectively address EHS+S issues while managing financial impacts
Direct regional EHS+S due diligence activities for acquisition, divestiture, or closure to identify and ensure management of EHS+S risks