Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Specjalista - Radca Prawny do Departamentu Prawnego
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako członek Departamentu Prawnego będziesz realizował wewnętrzną obsługę prawną spółki. Wybrany kandydat w pierwszej kolejności odpowiedzialny będzie za wspieranie inwestycyjnej działalności spółki (budowa infrastruktury technicznej i obiektów przemysłowo – magazynowych). Do pozostałych zadań Departamentu należy:
współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi,
opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów wydawanych bądź podpisywanych przez Spółkę,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania przez Spółkę umów, w tym uzyskiwanie lub wykonywanie niezbędnych opinii i analiz prawnych,
udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu negocjacji, przetargów, rokowań z kontrahentami Spółki,
opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur i instrukcji wewnętrznych Spółki,
wykonywanie czynności związanych z egzekucją należności Spółki, w tym sprawy dotyczące upadłości, likwidacji lub postępowania restrukturyzacyjnego dłużników Spółki,
koordynacja i nadzór nad realizacją obowiązków Spółki w zakresie informacji publicznej,
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Rzecznik Prasowy - Specjalista / Specjalistka do Departamentu Komunikacji i CSR
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie i utrzymywanie stałych relacji z przedstawicielami mediów
kreowanie komunikacji w sytuacjach kryzysowych
udział w wystąpieniach publicznych (audycje radiowe i programy telewizyjne)
organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym w celu zapewnienia optymalnej oprawy medialnej wydarzeń
prowadzenie monitoringu mediów krajowych i zagranicznych oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów
przygotowywanie materiałów (m.in. informacji prasowych) do rozpowszechnienia w środkach masowego przekazu, w tym mediach społecznościowych
tworzenie i redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy
Specjalista / Specjalistka do Departamentu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywny kontakt z przedsiębiorcami na podległym obszarze działania oraz pozyskiwanie inwestorów,
kształtowanie oferty produktowej obejmującej nieruchomości gruntowe, obiekty produkcyjno-magazynowe oraz dostępne formy wsparcia w ramach programów pomocowych,
prezentowanie nieruchomości gruntowych oraz obiektów będących w ofercie WSSE,
przygotowywanie wszelkich informacji dotyczących nieruchomości oraz negocjowanie z potencjalnymi nabywcami warunków udostępnienia nieruchomości znajdujących się w ofercie,
przygotowanie i prowadzenie procedury udostępnienia inwestorom nieruchomości,
organizacja spotkań biznesowych z przedsiębiorcami, współorganizacja i uczestnictwo w krajowych i zagranicznych branżowych targach, konferencjach, misjach gospodarczych,
współpraca z samorządami, PAIH, instytucjami otoczenia biznesu, placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi,
prowadzenie spraw administracyjnych związanych z pracą Departamentu
Specjalista/Specjalistka ds. contentu i kampanii internetowych
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
redagowanie i publikacja treści na stronie internetowej Spółki,
reaserch oraz analiza słów kluczowych podczas planowania contentu,
prowadzenie, integracja i odpowiedzialność za efektywność prowadzonych kampanii internetowych w środowisku Google oraz w mediach społecznościowych Spółki,
koordynowanie i wdrażanie rozwiązań związanych z rozbudową oraz prowadzeniem strony www, w tym obsługa CMS,
wdrożenie rozwiązań SEO na stronie internetowej Spółki obejmujące analizę i aktualizację istniejących treści, a także monitorowanie oraz raportowanie wyników,
obsługa baz danych i adresowych utworzonych na potrzeby realizacji kampanii marketingowych prowadzonych w Internecie,
Grafik Kreatywny (Specjalista ds. Komunikacji i CSR)
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i aktualizowanie projektów graficznych (online i offline) – ulotek, folderów, plakatów, katalogów, gadżetów, banerów i innych materiałów promocyjnych,
projektowanie prezentacji w Power Point - tworzenie szablonów prezentacji, wizualizacji graficznych oraz animacji do wykorzystania/osadzenia we wspomnianym programie,
projektowanie grafik i ilustracji na potrzeby profili firmy w mediach społecznościowych, w tym min. przygotowanie szablonów grafik na potrzeby programu Canva,
utrzymanie spójności wizualnej firmy poprzez dbanie o stałe elementy identyfikacji, takie jak logo, kolory, typografia itd.,
przygotowanie materiałów do druku i kontakt z drukarniami w celu zapewnienia jakości wydruków,
zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klientów Wewnętrznych, a następnie wdrożenie w życie poprzez projekty graficzne,
kontakty zewnętrzne w celu zapewnienia spójności i jakości materiałów,
tworzenie i aktualizacja grafik na stronę internetową marki,
obróbka i edycja zdjęć produktowych, a w razie potrzeby, współpraca z fotografem oraz firmą produkującą filmy produktowe,
sprawdzanie grafik pod kątem błędów i nieścisłości przed ich publikacją lub wysłaniem do druku,
udział w tworzeniu raportów efektywności pracy powierzonych zadań,
analiza trendów w designie i proponowanie nowych pomysłów,
systematyczne archiwizowanie wykonanych prac i materiałów
Specjalista do Departamentu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywny kontakt z przedsiębiorcami na podległym obszarze działania oraz pozyskiwanie inwestorów,
kształtowanie oferty produktowej obejmującej nieruchomości gruntowe, obiekty produkcyjno-magazynowe oraz dostępne formy wsparcia w ramach programów pomocowych,
prezentowanie nieruchomości gruntowych oraz obiektów będących w ofercie WSSE,
przygotowywanie wszelkich informacji dotyczących nieruchomości oraz negocjowanie z potencjalnymi nabywcami warunków udostępnienia nieruchomości znajdujących się w ofercie,
przygotowanie i prowadzenie procedury udostępnienia inwestorom nieruchomości,
organizacja spotkań biznesowych z przedsiębiorcami, współorganizacja i uczestnictwo w krajowych i zagranicznych branżowych targach, konferencjach, misjach gospodarczych,
współpraca z samorządami, PAIH, instytucjami otoczenia biznesu, placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi,
prowadzenie spraw administracyjnych związanych z pracą Departamentu
realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów w zakresie BHP I P.POŻ.,
prowadzenie działań doradczych i kontrolnych w zakresie BHP I P.POŻ.,
prowadzenie analiz i ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach i ich aktualizacja,
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników,
sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz procedur BHP I P.POŻ.,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP I P.POŻ,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej,
badanie i analiza zdarzeń potencjalnie wypadkowych i podejmowanie działań mających za zadanie wyeliminowanie tego typu zdarzeń,
przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP I P.POŻ,
planowanie i przeprowadzanie cyklicznych audytów wewnętrznych w zakresie BHP,
inicjowanie projektów mających na celu wprowadzanie nowych rozwiązań BHP,
budowanie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy wśród wszystkich pracowników,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania szczególne powierzone przez Zarząd
zarządzanie halami produkcyjno-magazynowymi oraz nieruchomościami i obiektami infrastruktury) będącymi własnością Spółki, w szczególności poprzez:
a) zawieranie i przedłużanie umów najmu, dzierżawy itp.,
b) występowanie w imieniu Spółki do odpowiednich organów administracji publicznej,
c) naliczanie opłat dla najemców lub dzierżawców, bieżące monitorowanie wpłat, przekazywanie danych do właściwych Departamentów,
d) organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie drobnych napraw i prac konserwatorskich w zarządzanych nieruchomościach,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykonywaniem i nadzorowaniem robót remontowych, budowlanych, modernizacyjnych itp. we wszystkich obiektach Spółki,
prowadzenie aktywnych działań na rzecz pozyskiwania nowych najemców,
inicjowanie, prowadzenie i koordynacja działań zmierzających do nabycia przez Spółkę nieruchomości,
prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami Spółki, w tym: czynności geodezyjnych, planów zagospodarowania przestrzennego, wyłączenia gruntów z użytkowania rolniczego/leśnego, stanowisk archeologicznych/przyrodniczych na terenie nieruchomości, opłat adiacenckich, rent planistycznych itp.,
uzyskiwanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej nieruchomości, w szczególności map, wypisów, zaświadczeń, operatów szacunkowych,
opracowywanie i wdrażanie uzasadnionych ekonomicznie i prawnie projektów przedsięwzięć, nowych rozwiązań,
prowadzenie spraw związanych z dzierżawą nieruchomości niezabudowanych Spółki,
współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z samorządami, ministerstwem właściwym do spraw gospodarki, gestorami mediów i przedsiębiorcami,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania szczególne powierzone przez Zarząd
Specjalista do Departamentu Komunikacji i CSR (Social Media)
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 02.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współtworzenie i egzekucja strategii komunikacji w firmowych mediach społecznościowych skierowanej przede wszystkim do b2b i w mniejszym stopniu do b2c,
bliska współpraca z klientami wewnętrznymi (PR, CSR, eventy, sprzedaż, obsługa inwestora, współpraca z placówkami edukacyjnymi) i partnerami zewnętrznymi w celu koordynacji działań w kanałach LinkedIn, Facebook i Youtube,
zarządzanie profilami firmowymi na LinkedIn, Facebook, Youtube oraz prowadzenie kampanii w wybranych mediach społecznościowych,
przygotowywanie i tworzenie treści dostosowanych do typologii danych mediów społecznościowych (w tym posty, komentarze i wiadomości w j. polskim i angielskim),
budowanie i angażowanie społeczności na poziomie mediów społecznościowych, w tym także obsługa wiadomości od społeczności,
proponowanie, planowanie i wdrażanie rozwiązań służących realizacji zakładanych celów biznesowych
wsparcie radców prawnych w bieżącym prowadzeniu prac organizacyjnych związanych z kierowaniem Spółką przez Zarząd,
przygotowanie projektów pism kierowanych do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
wsparcie w organizowaniu i protokołowaniu posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników,
bieżący kontakt ze wspólnikami Spółki,
wsparcie w bieżącym kontrolowaniu przestrzegania przepisów regulujących funkcjonowanie Spółki,
współpraca z pozostałymi departamentami w zakresie polityki informacyjnej oraz obowiązków informacyjnych Spółki,
pomoc w przygotowaniu dokumentów związanych z wpisem Spółki do KRS i CRBR,
współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z samorządami, ministerstwem właściwym do spraw gospodarki, ministerstwem lub innym podmiotem właściwym do sprawowania nadzoru właścicielskiego nad Spółką,
prowadzenie rejestrów: uchwał Zarządu, pisemnych decyzji Zarządu podjętych w formie innej niż uchwała, uchwał pozostałych organów Spółki,
przygotowywanie sprawozdań z działalności Spółki, poszczególnych jej organów, planów działania Spółki, innych raportów lub prognoz, stosownie do wymogów prawa, Umowy Spółki lub szczególnych obowiązków sprawozdawczych Spółki,
księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych, obsługa kart płatniczych, prowadzenie rozliczeń z pracownikami,
wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu księgowego,
analiza i kontrola należności Spółki i bieżące przekazywanie informacji do odpowiednich Departamentów,
wystawianie faktur związanych z należnościami Spółki, na podstawie danych przekazanych przez właściwe Departamenty,
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Spółkę pożyczek oraz udziałem Spółki w zewnętrznych programach pożyczkowych, w tym w charakterze partnera lub konsorcjanta,
monitorowanie stanu płatności należności Spółki i bieżące przekazywanie informacji do właściwych Departamentów (w tym w przypadkach wymagających podjęcia działań windykacyjnych kierowanie spraw do Departamentu Prawnego),
opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów wydawanych bądź podpisywanych przez Spółkę,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania przez Spółkę umów, w tym uzyskiwanie lub wykonywanie niezbędnych opinii i analiz prawnych,
udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu negocjacji, przetargów, rokowań z kontrahentami Spółki,
opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur i instrukcji wewnętrznych Spółki,
wykonywanie czynności związanych z egzekucją należności Spółki, w tym sprawy dotyczące upadłości, likwidacji lub postępowania restrukturyzacyjnego dłużników Spółki,
koordynacja i nadzór nad realizacją obowiązków Spółki w zakresie informacji publicznej,
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Specjalista do Departamentu Administracji i Zakupów - Pion Zarządzania Mieniem
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 12.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie obiektami będącymi własnością Spółki w tym:
a) zawieranie i przedłużanie umów najmu, dzierżawy itp.,
b) występowanie w imieniu Spółki do odpowiednich organów administracji publicznej,
c) naliczanie opłat dla najemców lub dzierżawców, bieżące monitorowanie wpłat, przekazywanie danych do właściwych Departamentów,
d) organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie drobnych napraw i prac konserwatorskich w zarządzanych nieruchomościach,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z bezpieczeństwem wszystkich budynków Spółki oddanych do użytku,
dokonywanie drobnych zakupów o charakterze socjalno-bytowym, konserwatorskim, eksploatacyjnym, drobnego wyposażenia, oraz artykułów biurowych i spożywczych,
monitorowanie spraw związanych z rezerwacją samochodów służbowych (w tym z wydawaniem pracownikom dokumentów i kluczyków),
ustalanie planów zarządzania obiektami,
prowadzenie aktywnych działań na rzecz pozyskiwania nowych najemców,
nadzór nad mieniem Spółki (w tym nad wyposażeniem, samochodami służbowymi) oraz prowadzenie wymaganych przepisami prawa rejestrów,
nadzór nad flotą samochodową Spółki, w tym w szczególności: monitoring stanu i wyposażenia pojazdów, dokonywanie wymaganych przeglądów, zlecanie czynności serwisowych, utrzymywanie należytego wyglądu samochodów, prowadzenie ewidencji przebiegu,
przewóz pasażerów i przesyłek,
wsparcie Pionu Zakupów w zakresie realizowanych zadań,
wsparcie administracyjne, techniczne i logistyczne przy organizowanych targach, spotkaniach i innych wydarzeniach,
współpraca z Departamentem Inwestycji i Rozwoju w zakresie przygotowania dokumentów aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania szczególne powierzone przez Zarząd
Młodszy Specjalista w Zamiejscowym Biurze Spółki (Sekretariat)
Wrocław
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa sekretariatu Zamiejscowego Biura Spółki we Wrocławiu,
monitorowanie zapotrzebowania na sale konferencyjne oraz obsługa sal konferencyjnych w zakresie organizowanych spotkań Zarządu, spotkań z inwestorami i innymi gośćmi,
wsparcie pracowników innych Departamentów Spółki w organizowanych przez Spółkę wydarzeniach odbywających się na terenie Wrocławia,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania
zarządzanie halami produkcyjno-magazynowymi oraz nieruchomościami i obiektami infrastruktury będącymi własnością Spółki, w szczególności poprzez:
a) zawieranie i przedłużanie umów najmu, dzierżawy itp.,
b) występowanie w imieniu Spółki do odpowiednich organów administracji publicznej,
c) naliczanie opłat dla najemców lub dzierżawców, bieżące monitorowanie wpłat, przekazywanie danych do właściwych Departamentów,
d) organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie drobnych napraw i prac konserwatorskich w zarządzanych nieruchomościach,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykonywaniem i nadzorowaniem robót remontowych, budowlanych, modernizacyjnych itp. we wszystkich obiektach Spółki,
prowadzenie aktywnych działań na rzecz pozyskiwania nowych najemców,
inicjowanie, prowadzenie i koordynacja działań zmierzających do nabycia przez Spółkę nieruchomości,
prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami Spółki, w tym: czynności geodezyjnych, planów zagospodarowania przestrzennego, wyłączenia gruntów z użytkowania rolniczego/leśnego, stanowisk archeologicznych/przyrodniczych na terenie nieruchomości, opłat adiacenckich, rent planistycznych itp.,
uzyskiwanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej nieruchomości, w szczególności map, wypisów, zaświadczeń, operatów szacunkowych,
opracowywanie i wdrażanie uzasadnionych ekonomicznie i prawnie projektów przedsięwzięć, nowych rozwiązań,
prowadzenie spraw związanych z dzierżawą nieruchomości niezabudowanych Spółki,
współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z samorządami, ministerstwem właściwym do spraw gospodarki, gestorami mediów i przedsiębiorcami,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania szczególne powierzone przez Zarząd
Młodszy Specjalista do Departamentu Kontroli i Audytu
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 27.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
opracowywanie planów kontroli, przeprowadzanie kontroli Inwestorów w zakresie realizacji warunków Zezwoleń oraz Decyzji,
prowadzenie sprawozdawczości wymaganej przez ministra właściwego do spraw gospodarki w zakresie kontroli Inwestorów oraz realizacji warunków Zezwoleń i Decyzji,
prowadzenie spraw dotyczących zmiany, cofnięcia i wygaszenia Zezwoleń,
kontrola wewnętrzna Spółki w zakresie rzetelności, prawidłowości, celowości podejmowanych działań oraz ich zgodności z wewnętrznymi i powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi oraz wydawanie w porozumieniu z Zarządem oraz Departamentem Prawnym wiążących instrukcji w tych sprawach,
nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w Spółce,
obsługa czynności kontrolnych organów i instytucji zewnętrznych uprawnionych do kontroli Spółki,
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania szczególne powierzone przez Zarząd
wspieranie Dyrektora Departamentu Administracji i Zakupów w kierowaniu pracą Departamentu pod jego kierownictwem oraz zastępowanie Dyrektora podczas nieobecności,
przeprowadzanie procedur zamówień i zakupów realizowanych w Spółce,
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień Spółki zgodnie z wymogami prawa,
opiniowanie planowanych przez Spółkę przedsięwzięć w zakresie ich zgodności z regulacjami dotyczącymi zamówień,
zarządzanie obiektami, infrastrukturą i wyposażeniem będącymi własnością Spółki oraz flotą samochodową Spółki,
nadzór nad:
organizowaniem i rozliczaniem drobnych napraw i prac konserwatorskich,
utrzymywaniem i zarządzaniem infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem wykorzystywanym w spółce,
stosowaniem wymogów RODO i Polityki Bezpieczeństwa w obszarze IT
kompleksowa obsługa sekretariatu Spółki i Zarządu,
prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej (w tym ewidencji przychodzących i wychodzących dokumentów księgowych będących podstawą do zapłaty),
monitorowanie zapotrzebowania na sale konferencyjne oraz obsługa sal konferencyjnych w zakresie organizowanych posiedzeń organów Spółki, spotkań z inwestorami i innymi gośćmi,
prowadzenie rejestru umów, których Spółka jest stroną oraz rejestru aktów notarialnych,
prowadzenie kalendarza Członków Zarządu,
kompleksowa organizacja spotkań i służbowych wyjazdów Członków Zarządu (m.in. organizowanie przejazdów/przelotów, noclegu, rezerwacji sal na spotkania, itp.),
wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi powyżej lub niezbędne do ich wykonania
opracowywanie i wdrażanie polityki informacyjnej i promocyjnej Spółki, w tym nadzór nad zgodnością dokumentów powstających w Spółce z przyjętą polityką informacyjną,
kształtowanie wizerunku Spółki, współpraca z mediami, obsługa medialna Zarządu, przygotowywanie i realizacja we współpracy z departamentem odpowiedzialnym za marketing kampanii informacyjnych i promocyjnych kierowanych do Inwestorów, samorządów i organizacji obejmujących swym zakresem działania Strefę i Obszar zarządzany przez Strefę,
opracowywanie i aktualizacja we współpracy z departamentem odpowiedzialnym za marketing materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, w tym wydawnictw, druków, prezentacji multimedialnych,
bieżąca aktualizacja zawartości strony internetowej Spółki oraz profili Spółki w mediach społecznościowych,
monitoring publikacji medialnych oraz doniesień instytucji gospodarczych i społecznych pod kątem pozyskiwania informacji przydatnych w realizacji strategii rozwoju,
kompleksowa realizacja polityki Spółki w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu,
nadzór, dystrybucja i ogólna kontrola nad materiałami promocyjnymi Spółki,
koordynacja prac i nadzór nad oznakowaniem Strefy i Obszaru zarządzanego przez Strefę, w zakresie wizualnym i graficznym,
wsparcie innych Departamentów w organizacji wizyt w Spółce lub na terenie Strefy i Obszaru zarządzanego przez Strefę,
współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z samorządami, ministerstwem właściwym do spraw gospodarki, przedsiębiorcami, szkołami
Wicedyrektor Departamentu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
wspieranie Dyrektora w kierowaniu pracą departamentu pod jego kierownictwem oraz zastępowanie Dyrektora podczas nieobecności,
analiza rynku pod kątem wytypowania potencjalnych klientów oraz opracowania strategii dotarcia do klientów,
pozyskiwanie Inwestorów zainteresowanych uzyskaniem wsparcia na inwestycję realizowaną na Obszarze bądź rozwojem ulokowanej już działalności,
kształtowanie oferty Spółki, obejmującej nieruchomości lub obiekty stanowiące własność Spółki lub podmiotów trzecich (w ramach pośrednictwa i innych form współpracy),
nadzór nad lokalizacją i formą oznakowania nieruchomości znajdujących się w ofercie Spółki,
opracowywanie strategii i planów oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z udziałem Spółki w branżowych targach, konferencjach, misjach zagranicznych, wydarzeniach B2B, ze szczególnym naciskiem na działania międzynarodowe,
organizacja i współorganizacja spotkań, konferencji, seminariów, warsztatów promujących Spółkę i Inwestorów,
współpraca z placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi Polski w państwach obcych lub placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi innych państw na terenie Polski w zakresie organizowania krajowych i zagranicznych przedsięwzięć promocyjnych,
organizowanie i obsługa oficjalnych wizyt w siedzibie Spółki oraz na terenie Strefy lub Obszaru,
przygotowywanie wszelkich informacji dotyczących nieruchomości oraz negocjowanie z potencjalnymi nabywcami warunków udostępnienia nieruchomości znajdujących się w ofercie Spółki,
przygotowanie i prowadzenie procedury udostępnienia Inwestorom nieruchomości znajdującej się w ofercie Spółki,
współpraca z PAIH oraz innymi instytucjami w zakresie promocji oferty inwestycyjnej WSSE,
koordynowanie działań związanych z udziałem Spółki w stowarzyszeniach pracodawców lub przedsiębiorców, izbach przemysłowo – handlowych, innych tego typu inicjatywach
wsparcie radców prawnych w bieżącym prowadzeniu prac organizacyjnych związanych z kierowaniem Spółką przez Zarząd,
przygotowanie projektów pism kierowanych do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
wsparcie w organizowaniu i protokołowaniu posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Zgromadzeń Wspólników,
bieżący kontakt ze wspólnikami Spółki,
wsparcie w bieżącym kontrolowaniu przestrzegania przepisów regulujących funkcjonowanie Spółki,
współpraca z pozostałymi departamentami w zakresie polityki informacyjnej oraz obowiązków informacyjnych Spółki,
pomoc w przygotowaniu dokumentów związanych z wpisem Spółki do KRS i CRBR,
współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z samorządami, ministerstwem właściwym do spraw gospodarki, ministerstwem lub innym podmiotem właściwym do sprawowania nadzoru właścicielskiego nad Spółką,
prowadzenie rejestrów: uchwał Zarządu, pisemnych decyzji Zarządu podjętych w formie innej niż uchwała, uchwał pozostałych organów Spółki,
przygotowywanie, przy wsparciu radców prawnych, sprawozdań z działalności Spółki, poszczególnych jej organów, planów działania Spółki, innych raportów lub prognoz, stosownie do wymogów prawa, Umowy Spółki lub szczególnych obowiązków sprawozdawczych Spółki
Specjalista w Departamencie Marketingu i Sprzedaży
Uczniowska 16, Wałbrzych
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie inwestorów zainteresowanych uzyskaniem wsparcia na inwestycję,
kształtowanie oferty obejmującej nieruchomości lub obiekty produkcyjno-magazynowe,
przygotowywanie wszelkich informacji dotyczących nieruchomości oraz negocjowanie z potencjalnymi nabywcami warunków udostępnienia nieruchomości znajdujących się w ofercie,
przygotowanie i prowadzenie procedury udostępnienia Inwestorom nieruchomości,
organizacja, współorganizacja i uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, misjach zagranicznych, wydarzeniach B2B, ze szczególnym naciskiem na działania międzynarodowe,
współpraca z PAIH, instytucjami otoczenia biznesu, placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi,
prowadzenie procedur zamówień lub zakupów realizowanych w zakresie właściwości Departamentu oraz spraw administracyjnych związanych z działaniem Departamentu
wspieranie Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży w kierowaniu pracą Departamentu pod jego kierownictwem oraz zastępowanie Dyrektora podczas nieobecności,
pozyskiwanie inwestorów zainteresowanych uzyskaniem wsparcia na inwestycję,
kształtowanie oferty obejmującej nieruchomości lub obiekty produkcyjno-magazynowe,
przygotowywanie wszelkich informacji dotyczących nieruchomości oraz negocjowanie z potencjalnymi nabywcami warunków udostępnienia nieruchomości znajdujących się w ofercie,
przygotowanie i prowadzenie procedury udostępnienia Inwestorom nieruchomości,
organizacja, współorganizacja i uczestnictwo w branżowych targach, konferencjach, misjach zagranicznych, wydarzeniach B2B, ze szczególnym naciskiem na działania międzynarodowe,
współpraca z PAIH, instytucjami otoczenia biznesu, placówkami dyplomatycznymi i konsularnymi,
prowadzenie procedur zamówień lub zakupów realizowanych w zakresie właściwości Departamentu oraz spraw administracyjnych związanych z działaniem Departamentu
prowadzenie księgowości Spółki w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa i standardów,
kompleksowe prowadzenie spraw podatkowych Spółki,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, skonsolidowanych sprawozdań finansowych a także tematycznych raportów okresowych,
nadzorowanie pracy pracowników pionu finansów,
rachuba płac (w tym tworzenie, wypłacanie i kontrolowanie spłat środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, naliczanie i odprowadzanie podatków, składek ZUS, PFRON sporządzanie i wydawanie pracownikom - na ich żądanie - dokumentów dot. wynagrodzenia),
wystawianie faktur związanych z należnościami Spółki, w tym opłatami administracyjnymi Inwestorów, opłatami najemców/dzierżawców, na podstawie danych przekazanych przez właściwe Departamenty,
lokowanie nadwyżek środków pieniężnych Spółki na rynkach kapitałowych oraz obrót papierami wartościowymi, którymi dysponuje Spółka,
prowadzenie gospodarki w zakresie racjonalnego wydatkowania środków finansowych Spółki i racjonalnego kształtowania kosztów własnych, w tym akceptowanie przedstawionych przez inne komórki organizacyjne Spółki zapotrzebowania na realizację celowych wydatków; monitorowanie dyscypliny budżetowej,
wykonywanie pomiaru kosztów Spółki oraz ich alokacji, prowadzenie kontrolingu w Spółce,
monitoring i ewidencjonowanie spłat pożyczek udzielonych przez Spółkę oraz wierzytelności rozłożonych na raty,
monitorowanie stanu płatności należności Spółki i bieżące przekazywanie informacji do właściwych Departamentów Spółki (w tym w przypadkach wymagających podjęcia działań windykacyjnych kierowanie spraw do Departamentu Organizacyjno-Prawnego),
monitorowanie dostępnych dla Spółki zewnętrznych źródeł finansowania,
w szczególności funduszy Unii Europejskiej, oraz opracowywanie stosownych dokumentów aplikacyjnych