Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
nadzór nad wykonywaniem usługi transportowej przez przewoźnika
weryfikacja ilości kilometrów zrealizowanych na potrzeby dowozu dzieci do jednostek oświatowych
6) Realizacja procedur związanych z uzyskiwaniem przez nauczycieli stopni awansu zawodowego
7) Koordynowanie wypłat świadczeń zdrowotnych nauczycieli oraz środków na dofinansowanie dokształcania nauczycieli
8) Nadzorowanie realizacji obowiązku nauki
9) Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania zawodowego młodocianych w zakresie określonym w ustawie Prawo oświatowe
10) Składanie wniosków i rozliczanie dotacji oświatowych
weryfikacja prawidłowości danych będących podstawą do naliczenia subwencji oświatowej
11) Realizacja
we współpracy z dyrektorami jednostek oświatowych
obowiązku organu prowadzącego
określonego w art. 30a ustawy Karta Nauczyciela
12) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy
określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3
13) Prowadzenie sprawozdawczości w ramach Systemu Informacji Oświatowej;
14) Prowadzenie sprawozdawczości wobec Kuratorium Oświaty i innych instytucji;
1) realizacja zadań własnych gminy i zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej w sprawach pomocy społecznej określonych w przepisach o pomocy społecznej; 2) prowadzenie innych spraw z upoważnienia Burmistrza
jeżeli przepis szczególny tak stanowi; 3) reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz; 4) kierowanie statutową działalnością Ośrodka; 5) prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych; 6) organizowanie obsługi administracyjnej Ośrodka oraz dbanie o jego mienie; 7) przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej; 8) przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o systemie oświaty; 9) organizowanie pracy socjalnej dla wspierania osób i rodzin w celu przezwyciężenia trudnych sytuacji życiowych; 10) współpraca z organami gminy; 11) tworzenie warunków organizacyjnych funkcjonowania pomocy społecznej
w tym rozbudowy niezbędnej infrastruktury socjalnej; 12) prowadzenie analiz i ocen zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; 13) opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych; 14) pobudzanie społecznej aktywności w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób i rodzin; 15) prowadzenie ośrodków wsparcia - domów dziennego pobytu oraz świetlicy opiekuńczo-wychowawczej; 16) udzielanie pomocy i prowadzenie programów zapobiegających wykluczeniu społecznemu; 17) praca socjalna skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi; 18) prowadzenie postepowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz w sprawach zaliczek alimentacyjnych; 19) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; 20) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej
1. Prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia drogowego i parkowego.
2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-ściekowej.
3. Planowanie i prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnych i remontowymi
gminy dotyczącymi:
a) zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
w tym przydomowych oczyszczalni
ścieków;
b) oświetlenia drogowego i parkowego;
c) gminnych obiektów oświatowych;
d) parków miejskich (z wyłączeniem spraw związanych z zielenią miejską);
e) gminnych terenów i obiektów użyteczności publicznej
w tym budynku Ratusza
(w tym obiektów Ochotniczych Straży Pożarnych);
4. Prowadzenie postępowań zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców
dla prowadzonych zadań;
5. Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia terenów i obiektów gminnych w energię
elektryczną
gazową
cieplną
sieć telekomunikacyjną;
6. Prowadzenie innych zadań inwestycyjno-remontowo przypisanych na podstawie
polecenia służbowego Burmistrza.
7. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza i bezpośredniego przełożonego wynikających
ze stosunku pracy;
8. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji
służących gospodarce wodnej oraz sposobu jej rozliczania;
9. Koordynacja działań w zakresie opracowania
realizacji i monitorowania gminnego programu opieki nad
zabytkami oraz gminnej ewidencji zabytków;
10. Koordynacja spraw związanych z udzielaniem pomocy organizacyjnej i finansowej (dotacji) właścicielom
obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego i gminnej ewidencji
zabytków;
11. Zastępowanie pracownika ds. drogownictwa i inwestycji podczas jego nieobecności