Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (217)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 217 )
Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Branding
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowe prowadzenie i organizacja procesów rekrutacyjnych: ścisła współpraca z kadrą menedżerską w zakresie opracowywania ogłoszeń rekrutacyjnych, budowania profili kandydatów, analizy i selekcji aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz udzielania informacji zwrotnych osobom biorącym udział w procesach rekrutacyjnych
tworzenie nowych i ulepszanie istniejących narzędzi i standardów rekrutacyjnych
poszukiwanie nowych źródeł oraz metod dotarcia do kandydatów
współpraca z dostawcami usług i narzędzi rekrutacyjnych
udział w opracowywaniu działań związanych z EB, prowadzenie kampanii EB wewnętrznych i zewnętrznych, w tym aktywne działania w social mediach
koordynowanie procesu onboardingu oraz offboardingu
opracowywanie danych HR w postaci raportów, analiz, zestawień, prezentacji
współudział w projektach HR m.in. z zakresu szkoleń i rozwoju, badania satysfakcji i zaangażowania pracowników, ewaluacji pracowniczej, organizacji eventów skierowanych do pracowników
profesjonalna obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w Centrali Spółki (I linia kontaktu dla gości)
przygotowywanie sal konferencyjnych i obsługa spotkań biznesowych w siedzibie firmy
zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych
wsparcie przy organizacji wydarzeń i spotkań firmowych
dbałość o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biura (stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych)
awizowanie gości i rezerwacja miejsc parkingowych (zarządzania rejestrem miejsc parkingowych)
koordynowanie procesu zaopatrzenia Centrali w artykuły spożywcze (w tym catering na spotkania biznesowe), biurowe oraz środki czystości
dbanie o serwisowanie urządzeń biurowych i kuchennych
kontakt z ochroną i działem technicznym budynku oraz obsługa systemu do zgłaszania usterek powierzchni biurowej
obsługa korespondencji wychodzącej - wprowadzanie dokumentów do modułu kancelaryjnego w repozytorium cyfrowym, i nadawanie im właściwego obiegu; przyjmowanie i wysyłka korespondencji oraz przesyłek kurierskich
samodzielne prowadzenie spraw windykacyjnych i regresowych, podejmowanie decyzji zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, Klientami, komornikami i innymi podmiotami ( m.in. syndykami) w związku z prowadzonymi postępowaniami
monitoring postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych w zakresie prowadzonych spraw oraz podejmowanie decyzji w tym zakresie, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
współpraca z komornikami i kontrola ich efektywności w zakresie przekazanych im wniosków egzekucyjnych
czynności techniczno-administracyjne w tym: prowadzenie rozliczeń (min. kosztów sądowych w porozumieniu z Departamentem Księgowości), archiwizacja dokumentów
współpraca wewnątrz Departamentu oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych projektów
udzielanie porad prawnych i sporządzanie opinii prawnych, memorandów oraz innych stanowisk w sprawach związanych z działalnością KUKE S.A
opiniowanie propozycji zapisów umów zawieranych przez KUKE S.A
sporządzanie i negocjowanie umów
opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych
uczestniczenie w opracowywaniu wzorców umownych, w szczególności warunków ubezpieczeń, klauzul do umów ubezpieczeń należności i dotyczących udzielenia gwarancji oraz ich modyfikacji i zmian, wzorów dokumentów około-polisowych stosowanych przez KUKE S.A., a także doradztwo prawne w odniesieniu do ich wykładni;
świadczenie pomocy prawnej na każdym etapie odzyskiwania wierzytelności w sprawach związanych z gwarancjami i ubezpieczeniami, w szczególności dokonywanie oceny skuteczności ewentualnego postępowania sądowego oraz szans prawnych windykacji należności
wykonywanie zastępstwa prawnego dla KUKE S.A
wsparcie organów KUKE S.A. (Zarząd, Rada Nadzorcza) oraz Akcjonariuszy
informowanie o istotnych z punktu widzenia KUKE S.A. zmianach w obowiązujących przepisach prawnych
konsultowanie projektów nowych aktów prawnych oraz zmian w obowiązujących aktach prawnych dotyczących działalności, organizacji i funkcjonowania KUKE S.A
współtworzenie oferty KUKE S.A. w zakresie ubezpieczeń finansowych: ubezpieczenie należności, gwarancje ubezpieczeniowe
współpraca w projektach z zakresu rozwoju produktów z innymi jednostkami organizacyjnymi KUKE S.A., w szczególności w zakresie działań marketingowych oraz rozwiązań systemowych
współzarządzanie dochodowością produktu i polityką cenową
współudział w procesie wsparcia kanałów sprzedaży
współtworzenie dokumentacji produktowej w zakresie zmian w regulacjach prawnych i ich wpływu na funkcjonowanie produktów we współpracy z właściwymi jednostkami
współtworzenie wymagań biznesowych do narzędzi i systemów informatycznych w zakresie produktów oraz uczestnictwo w testowaniu systemów
analiza rynku i działań konkurencji w zakresie portfela produktów
tworzenie prezentacji produktowych i szkoleń e-learningowych
opracowywanie instrukcji, procedur, wytycznych i interpretacji warunków ubezpieczenia
współpraca z jednostkami organizacyjnymi i doradztwo w celu zapewnienia zgodności ze standardami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
bieżąca identyfikacja zmian prawnych i wytycznych regulacyjnych, analiza ich wpływu na działalność Spółki
ocena adekwatności przyjętych rozwiązań w zakresie zapobiegania niezgodności z przepisami
identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w zakresie zgodności, rekomendowanie działań naprawczych oraz monitorowanie ich wykonania
uczestniczenie w projektach wewnętrznych mających wpływ na zarządzanie ryzykiem braku zgodności
weryfikowanie i opiniowanie regulacji wewnętrznych pod kątem zgodności
koordynacja procesu rozpatrywania skarg i reklamacji, prowadzenie rejestru skarg oraz analiza przyczyn składania skarg, ustalanie ich wpływu na procesy i produkty
kontrola przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych
koordynacja systemu kontroli wewnętrznej i weryfikacja stosowania przez jednostki organizacyjne mechanizmów kontroli wewnętrznej
koordynacja procesu corocznej samooceny wdrożenia zasad ładu korporacyjnego, ankiety BION
promowanie kultury organizacyjnej opartej na etyce i praworządności
analiza i ocena finansowa zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw i instytucji finansowych (banków) w kontekście możliwości akceptacji ich ryzyka kredytowego w krótkim i długim horyzoncie czasowym w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności kredytowej
udział w spotkaniach z Klientami
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej analizy
monitoring obsługiwanego portfela kredytowego i ubezpieczeniowo-gwarancyjnego
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
wsparcie zespołu w zakresie udzielanych produktów gwarancyjnych i ubezpieczeniowych w tym przygotowywanie dokumentacji umownej (umowy ubezpieczenia, umowy gwarancji, gwarancje)
Specjalista ds. Kredytów Strukturyzowanych - Departament Ubezpieczeń i Współpracy Międzynarodowej
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w procesie strukturyzowania transakcji kredytowych o długim horyzoncie czasowym dla kredytobiorców zagranicznych i krajowych (korespondencja i udział w spotkaniach z bankami zagranicznymi i krajowymi, inwestorami z wielu państw świata, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi, agencjami kredytów eksportowych)
analiza modeli finansowych projektów inwestycyjnych, dokumentacji dorady technicznego, opinii prawnych dotyczących umów kredytowych i umów zabezpieczeń
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności projektu do spłaty kredytu inwestycyjnego
monitoring obsługiwanego portfela gwarancyjnego (monitorowanie warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji),
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
samodzielne prowadzenie spraw regresowych i podejmowanie decyzji zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, klientami, komornikami i innymi podmiotami ( m.in. syndykami) w związku z prowadzonymi postępowaniami
Specjalista ds. Komunikacji w Departamencie Marketingu
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i zarządzanie planem komunikacji wewnętrznej skierowanym do całej organizacji, a także wspieranie innych działów firmy w planowaniu promocji treści
tworzenie treści komunikacji zewnętrznej do partnerów biznesowych
planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych wewnętrznej
proponowanie nowych rozwiązań w obszarze komunikacji
nadzór nad przygotowaniem materiałów komunikacyjnych
przygotowywanie treści materiałów do wewnętrznego intranetu
administrowanie firmowym intranetem
tworzenie angażującego contentu skierowanego do Członków Organizacji (mailingi, newslettery, krótkie informacje tekstowe
wsparcie działań sprzedażowych
współpraca z dostawcami produktów i usług związanych z realizacją działań informacyjno-promocyjnych (grafikami, specjalistami DTP, drukarniami etc.)
Specjalista w Departamencie Ryzyka Ubezpieczeniowego
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza finansowa przedsiębiorstw
ocena ryzyka kredytowego, ocena zaproponowanych przez klienta zabezpieczeń pod limit gwarancyjny, ustalanie limitów gwarancyjnych wraz z akceptacją / rekomendacją zabezpieczeń,
rekomendowanie limitów gwarancyjnych oraz poziomów zaangażowania (pułapów) na wyższe szczeble kompetencji, w tym sporządzanie wniosków na potrzeby procesu decyzyjnego
analiza wniosków gwarancyjnych, w tym prowadzenie korespondencji i rozmów z Klientami gwarancyjnym / brokerami w celu poszerzonej analizy ryzyka gwarancyjnego
komunikacja z innymi departamentami KUKE w zakresie dotyczącym oceny ryzyka i ustalania limitów gwarancyjnych (głównie z Departamentem Gwarancji, Departamentem Sprzedaży)
monitoring obsługiwanego portfela gwarancyjnego (monitorowanie warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji),
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
samodzielne prowadzenie spraw windykacyjnych i podejmowanie decyzji w ramach tych działań zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności zgłoszonych do windykacji
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, Klientami i innymi podmiotami w związku z prowadzonymi postępowaniami
Specjalista w Biurze Kredytów Strukturyzowanych - Departament Ubezpieczeń i Współpracy Międzynarodowej
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w procesie strukturyzowania transakcji kredytowych o długim horyzoncie czasowym dla kredytobiorców zagranicznych i krajowych (korespondencja i udział w spotkaniach z bankami zagranicznymi i krajowymi, inwestorami z wielu państw świata, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi, agencjami kredytów eksportowych)
analiza modeli finansowych projektów inwestycyjnych, dokumentacji doradcy technicznego, opinii prawnych dotyczących umów kredytowych i umów zabezpieczeń
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności projektu do spłaty kredytu inwestycyjnego
monitoring obsługiwanego portfela gwarancyjnego (monitorowanie warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji),
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
samodzielne prowadzenie spraw regresowych i podejmowanie decyzji zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, klientami, komornikami i innymi podmiotami ( m.in. syndykami) w związku z prowadzonymi postępowaniami
monitoring obsługiwanego portfela gwarancyjnego (monitorowanie warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji),
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
samodzielne prowadzenie spraw windykacyjnych i podejmowanie decyzji w ramach tych działań zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności zgłoszonych do windykacji
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, Klientami i innymi podmiotami w związku z prowadzonymi postępowaniami
samodzielne prowadzenie spraw windykacyjnych i podejmowanie decyzji w ramach tych działań zgodnie z posiadanymi kompetencjami oraz dokumentowanie podjętych czynności
prowadzenie negocjacji z dłużnikami z Polski i zagranicy w zakresie spłaty należności zgłoszonych do windykacji
prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z dłużnikami, Klientami i innymi podmiotami w związku z prowadzonymi postępowaniami
zarządzanie projektami (przygotowywanie, kierowanie, monitorowanie) oraz uczestniczenie w projektach i działaniach związanych z podnoszeniem sprawności operacyjnej Spółki
bieżąca współpraca z zespołami projektowymi
przygotowanie wymagań biznesowych i zmian o charakterze informatycznym dla realizowanych projektów
przeprowadzanie testów projektowych
współudział w tworzeniu kultury ciągłego doskonalenia procesów i organizacji pracy opartych o kulturę i strategię Lean
analiza i ocena finansowa zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw i instytucji finansowych (banków) w kontekście możliwości akceptacji ich ryzyka kredytowego w krótkim i długim horyzoncie czasowym, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności kredytowej
udział w spotkaniach z Klientami
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej analizy
monitoring obsługiwanego portfela kredytowego i ubezpieczeniowo-gwarancyjnego (monitorowanie zaangażowania kredytowego, warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji)
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
wsparcie zespołu w zakresie udzielanych produktów gwarancyjnych i ubezpieczeniowych, w tym przygotowywanie dokumentacji umownej (umowy ubezpieczenia, umowy gwarancji, gwarancje)
wsparcie zespołu w zakresie współpracy międzynarodowej związanej z działalnością KUKE S.A
zarządzanie projektami (przygotowywanie, kierowanie, monitorowanie) oraz uczestniczenie w projektach i działaniach związanych z podnoszeniem sprawności operacyjnej Spółki
bieżąca współpraca z zespołami projektowymi
przygotowanie wymagań biznesowych i zmian o charakterze informatycznym dla realizowanych projektów
przeprowadzanie testów projektowych
współudział w tworzeniu kultury ciągłego doskonalenia procesów i organizacji pracy opartych o kulturę i strategię Lean
Młodszy Specjalista ds. Kredytów Strukturyzowanych
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
udział w procesie strukturyzowania transakcji kredytowych o długim horyzoncie czasowym dla kredytobiorców zagranicznych i krajowych (korespondencja i udział w spotkaniach z bankami zagranicznymi i krajowymi, inwestorami z wielu państw świata, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi, agencjami kredytów eksportowych)
analiza modeli finansowych projektów inwestycyjnych, dokumentacji dorady technicznego, opinii prawnych dotyczących umów kredytowych i umów zabezpieczeń
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności projektu do spłaty kredytu inwestycyjnego
udział w procesie udzielania gwarancji/umów ubezpieczenia
analiza wniosków, prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami, bankami, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej analizy
przygotowywanie dokumentacji umownej (umowy ubezpieczenia, umowy gwarancji, gwarancje)
monitoring obsługiwanego portfela gwarancyjno-ubezpieczeniowego (monitorowanie warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji)
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
analiza i ocena finansowa zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw i instytucji finansowych (banków) w kontekście możliwości akceptacji ich ryzyka kredytowego w krótkim i długim horyzoncie czasowym w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności kredytowej
udział w spotkaniach z klientami, bankami, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej analizy
monitoring obsługiwanego portfela kredytowego i ubezpieczeniowo-gwarancyjnego (monitorowanie zaangażowania kredytowego, warunków wynikających z zawartych umów lub gwarancji, wprowadzanie zmian do istniejących umów/gwarancji)
udział we wdrożeniach nowych procesów i produktów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
wsparcie zespołu w zakresie udzielanych produktów gwarancyjnych i ubezpieczeniowych w tym przygotowywanie dokumentacji umownej (umowy ubezpieczenia, umowy gwarancji, gwarancje)
wsparcie zespołu w zakresie współpracy międzynarodowej związanej z działalnością KUKE
udział w procesie strukturyzowania transakcji kredytowych o długim horyzoncie czasowym dla kredytobiorców zagranicznych i krajowych (korespondencja i udział w spotkaniach z bankami zagranicznymi i krajowymi, inwestorami z wielu państw świata, doradcami technicznymi, kancelariami prawnymi, agencjami kredytów eksportowych)
analiza modeli finansowych projektów inwestycyjnych, dokumentacji dorady technicznego, opinii prawnych dotyczących umów kredytowych i umów zabezpieczeń
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu decyzyjnego, w tym wydawanie własnej rekomendacji na podstawie przeprowadzonej weryfikacji zdolności projektu do spłaty kredytu inwestycyjnego